Kom je naar mn verjaardagsfeestje? Mag je er naar kijkenquote:
Als je nu een feestje gaat geven waar mensen tegen elkaar kunnen dssen dan zou het nog leuk zijn. Alleen aanraken is gewoon zo weinigquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kom je naar mn verjaardagsfeestje? Mag je er naar kijken
Neem ik de mijne ook mee, kunnen we entree geld vragenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo groot is je kamer toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok je bedoeld die half transparante rode pijlenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Webby? Ik zit vast in balletje balletje level 3-3Er zit zo'n stuk dat je balletje een kant op wordt gerold door die pijlen en daar kom ik niet doorheen...
Omdat ... daarom.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:08 schreef Knucklezz het volgende:
waarom ondersteunen ze eigenlijk alleen WEP ?:s nu kan ik ni online
Spinnen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:16 schreef Webby het volgende:
[..]
Ok je bedoeld die half transparante rode pijlen
Klein beetje vaart en dan al spinnend er doorheen knallen werkt goed. Ik heb het nog niet getest met zwaardere balletjes btw. Msschien gaat het dan makkelijker, maar met het standaard balletje kom je er ook vrij simpel door als je voldoende vaart hebt en spint.
Geen keuzequote:
Als je op het balletje duwt onder in het midden, onder het de circel waar je mee draait gaat je balletje spinnenquote:
gamen via wifi, dus ja, via internet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:36 schreef Noca het volgende:
Online?? Kun je ook online met de DS?
sorry voor de spuit elf vraag, maar wil het toch even weten
quote:
Dit is een spel dat echt gruwelijk goed gaat worden denk ik. Dat plaatje links-boven doet me erg denken aan Marioworld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:55 schreef RaymanNL het volgende:
NEW MARIO BROS SCREENS
[afbeelding] [afbeelding]
Top spelIk kan echt niet wachten
![]()
![]()
Ik heb m besteld bij VGP.ca, schijnt ook nog eens binnen 4 dagen te leveren namelijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef Webby het volgende:
Ik check elke dag play-asia of de US versie gepreordered kan worden
Via welke manier heb je het overgemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:19 schreef Xrenity het volgende:
Lik-sang heeft m'n geld nog niet
Duurt toch 3-4 dagen ongeveer?
Via de bank (internetbankieren)quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Via welke manier heb je het overgemaakt?
quote:DS: 52,099 (403,901)
PSP: 27,430 (337,682)
PS2: 23,433 (241,273)
GBASP: 5553 (57,890)
GBM: 2941 (35,529)
GC: 1814 (32,392)
Xbox 360: 1314 (23,971)
GBA: 105 (1584)
Xbox: 92 (762)
[ruzbeh mode]quote:DS:
LTD: 6,050,854
YTD 2006: 403,902
YTD 2005: 328,042
PSP:
LTD: 3.020.645
YTD 2006: 337.683
YTD 2005: 400.669
Die kans is niet zo groot denk ik. Dit is nou 1 van die vervolgen die gewoon lekker meer van hetzelfde mag zijn, zoveel valt er aan de besturing niet te vernieuwen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:21 schreef Roi het volgende:
Ik ben zo bang dat New Mario Bros gaat tegenvallen
Ziet er idd goed uit, die game lijkt me wel vet. Komt ie ook in het westen uit?quote:
http://www.ds-gamer.nl/article/2936p1.htmlquote:Het meest verrassende gerucht is wel dat Nintendo waarschijnlijk alleen de Crystal White kleur zal uitbrengen in Japan bij de launch, omdat er productieproblemen zouden zijn. Dit is nog niet bevestigd, maar dit zou best mogelijk kunnen zijn. Over precies een week zullen we zien hoeveel daarvan waar is. Update: Nintendo heeft bevestigd dat er problemen zijn. Op 2 maart zal enkel Crystal White beschikbaar zijn; Navy en Ice Blue hebben productieproblemen waardoor zij pas na de launch zullen volgen. Wat dit bekent voor de Amerikaanse en Europese launch is nog niet bekend.
Nee, dat niet helaasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:32 schreef RaymanNL het volgende:
Dan gaat Roy's Touch DS lite! verjaardagsfeestje zeker niet door
quote:Preorders for the Nintendo DS Lite is by far exceeding all expectations both on Nipponese ground and here at Lik Sang. With latest rumors and speculations reporting that only between 130.000 and 280.000 Nintendo DS Lite systems will be ready for the kickstart, it is likely, if not certain, that demand will beat supply on this one again. Especially when taking in consideration that the current model of Nintendo DS was completely sold out after Christmas, and that there has been shortage on all colors in the land of the Rising Sun since the first week of January, till today on.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:24 schreef remcheese het volgende:
Heeey..... wat zag ik daarstraks...
Bij de mediamarkt liggen alweer wat nieuwe import titels!
RESIDENT EVIL (y) !!
WOOHO!
ik ga er straks nog even langs
De software op de DS Lite is precies hetzelfde als op de DS en de internetbrowser komt als spelcasette in de winkel te liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:46 schreef basalphenaar het volgende:
Wordt de software die op de DS Lite zit ook anders als die van de normale DS? Komt er misschien een internetbrowser of iets dergelijks op? Misschien domme vragen maar ik heb het DS nieuws al maanden niet meer gevolgd.
En dan zeggen ze dat de DS geen 3D aankanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:09 schreef BMH het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Morthill het volgende:
OMG wat is Trauma Center af en toe moeilijk. 10 minuten om 5 patiënten te redden, niet leuk gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Webby het volgende:
[..]Dat vermoeden kreeg ik eigenlijk al toen ik de 2e gered had. Naja, de 3e overlijdt elke keer bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Als je van advocaten houdt houd je natuurlijk ook van chirurgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:05 schreef H.Flick het volgende:
Phoenix Wright vond ik geweldig. Ga ik dan Trauma Center ook leuk vinden?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je van advocaten houdt houd je natuurlijk ook van chirurgen.
Phoenix Wright is veel minder interactief, maar denk dat je TC idd wel tof zult vinden als je PW ook cool vond. De game is niet even geniaal, maar zeker erg vet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Het zijn allebei adventure-achtige games, of niet?
TC is een touch game. Je word gedwongen na te denken over het juiste instrument dat je moet gebruiken. Daarnaast is er een sterke tijdsdruk aanwezig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Het zijn allebei adventure-achtige games, of niet?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:51 schreef Webby het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:33 schreef Morthill het volgende:
[..]Omdat je er maar 2 mag dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Klinkt opzich wel leuk! Ik ga hem halenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:23 schreef BMH het volgende:
[..]
TC is een touch game. Je word gedwongen na te denken over het juiste instrument dat je moet gebruiken. Daarnaast is er een sterke tijdsdruk aanwezig.
Maar hij was de eerste die dood gingquote:
I knowquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar hij was de eerste die dood gingDe 3 daarvoor heb ik gered
Dus, ik mag wel door de tijd heen zijn? Maar hij mag niet dood gaan? Is maar goed ook, want ik ben gemiddeld 2 minuut 10 bezig per patientquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
I know. Gewoon zorgen dat ie niet dood gaat.. Volpompen met je spuitsel.
Nope.. Moet ook op tijd gebeurenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus, ik mag wel door de tijd heen zijn? Maar hij mag niet dood gaan? Is maar goed ook, want ik ben gemiddeld 2 minuut 10 bezig per patient
Dan snap ik het niet, want er mogen er 2 sterven, maar zodra de eerste sterft ben ik game overquote:
Je hebt het spel duidelijk nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:49 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien laat je de verkeerde doodgaan?
Hij probeert je alleen maar te helpenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt het spel duidelijk nog nooit gespeeld.
Idd, heb het niet zo op ziekenhuis dingenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je hebt het spel duidelijk nog nooit gespeeld.
Heeft dat kindje dan zulke dikke vingersquote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt aan jou
Dus wel kleiner dan de huidigequote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij is het evengroot als die van de revolution en die is net iets kleiner dan die van de huidige ds
Verschilt per MediaMarkt, bij sommigen wel, ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:50 schreef _Supreme het volgende:
huh? Hebben ze import titels bij de Mediamarkt?
De stepdown converter dan toch maar?quote:Nintendo on its Japanese web site says specifically that the GBM adaptor will NOT work with the DS Lite. With the Nintendo DS last year for instance, they clearly said that the GBA SP AC Adaptor would work on the (original) NDS.
We still have hope, since it is the same connector, voltage and ampere count, but only once the system is out will it be confirmed. If you are willing to take the risk of wasting US$ 4.95, you can go ahead and buy the GBM AC Adapter along with it. Should it not work, you can still use it with the Micro or dump it in your basement. You can also take the Gameboy Micro USB Recharge Cable, the situation is the same.
Here is the site where Nintendo says (in Japanese) that GBA SP or Gameboy Micro AC Adapters will not work.
http://www.nintendo.co.jp/ds/lite/attachments/index.html
The products that _may_ work are here:
USB Recharger Cable (8165)
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=8165
Multivolt AC Adapter [Europe] (8167)
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=8167
Multivolt AC Adapter [UK Version] (8164)
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=8164
The safe bet is a Step Down Converter, which makes 110V out of your 240V. This is guaranteed to work but you may need a Travel Adapter so that it fits to your wallplug.
220V to 110V Stepdown Converter (20W) (26)
http://www.lik-sang.com/info.php?products_id=26
I hope this information helps.
If you would like to any change to your order, please kindly get back to us, we will do it for you.
Best regards,
Yep.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:28 schreef Xrenity het volgende:
Welke adapter gebruikt de DS lite? Ik dacht de GBASP adapter, BMH dacht de GB Micro adapter. Even lik-sang gemailed, krijg ik dit terug:
[..]
De stepdown converter dan toch maar?
keuze gemaaktquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik ook een stepdown converter voor mn huidige DS, Micro en zal m ook gebruiken voor de Lite. Ze komen ook alle drie uit Japan
Kortom Roy heeft nogal weinig geduld.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik gebruik ook een stepdown converter voor mn huidige DS, Micro en zal m ook gebruiken voor de Lite. Ze komen ook alle drie uit Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |