Geen garantie meer?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:41 schreef knater het volgende:
Reminds me, ik las hierboven ergens over nieuwe originele accu's voor de DS, waar kan ik die originele online bestellen?
Want mijn accu is zo goed als gaar gespeeld
Uit USA geimporteerd, meestal zit er op de batterij geen garantie, of een maand of 6, plus de verzendkosten zijn duurder dan de batterij EN ik heb em over 6 dagen een jaar, dus verloopt de garantiequote:
quote:Metroid Dread is a Metroid game that was in development by Nintendo but has apparently since been cancelled.
http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_Dreadquote:Dread was first announced in the June 2005 issue of Game Informer, and further details emerged on the magazine's internet forums. According to the forum moderators, the game was a 2D side-scroller being developed for the Nintendo DS, and its story was set after the events of Metroid Fusion[1].
On September 19th, 2005, IGN asserted that Dread is indeed in development but will probably not be announced for some time[2]. Nintendo had neither confirmed nor denied its existence.
On October 7th, 2005 Nintendo-Next reported that the project is dead[3].
Juist.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat is een DS spel?
Nintendo Next heeft bepaald niet echt een reputatie. Game Informer daarintegen wel. Het gaat wel een tijdje duren voordat we wat gaan horen van Metroid Dread, helaas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:55 schreef Roi het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Metroid_Dread
quote:the game was a 2D side-scroller
Verder lezen, Metroid Dread is gecancelledquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder lezen, Metroid Dread is gecancelled
Even lezen wat ik nou net heb gezegd lieverd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verder lezen, Metroid Dread is gecancelled
Er zijn meer berichten tegen dan voor Dread hoor...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Even lezen wat ik nou net heb gezegd lieverd.
Believe...quote:Op woensdag 16 november 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game schijnt op een E3 lijst van Nintendo te hebben gestaan, daarom zou het 'echt' moeten zijn. Zolang Nintendo niets heeft bevestigd is de game voor mij niet in ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |