is die nou boosquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Zag ik dat nou goed, gaat zelfs Henk nu rellen![]()
Het moet toch niet gekker worden![]()
Op de bres voor de moeders!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topicquote:
trustequote:Op donderdag 16 februari 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Goede morgen en tot laters!
* golfer slapen gaat.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb een hele grote fout gemaakt in het Tanja topic![]()
Ik bied hierbij mijn verontschuldigingen aan aan alle mensen die verkeerd heb gequote/ beantwoord heb .
Sorry mensen en ik hoop dat ik alle verkeerde dingen weg kan halen![]()
Nou vooruit danquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topic![]()
Zie laatste van het vorige (mijn excuses)![]()
ow wij dachten alquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:29 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon in het verkeerde topic![]()
Zie laatste van het vorige (mijn excuses)![]()
De snor is eraf en Henk gaat helemaal losquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:23 schreef PC eend het volgende:
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:28 schreef katja31 het volgende:
ik ga me zeker verslapen hahahah
ik heb geen kidsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?
Nou, t'ís eigenlijk andersom!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die moeders hebben toch altijd kinderen als wekker?
HENKquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De snor is eraf en Henk gaat helemaal los![]()
![]()
ja ik dacht als die boos is ga ik er aan hangen hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De snor is eraf en Henk gaat helemaal los![]()
![]()
geintej ome henkquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef katja31 het volgende:
[..]
ja ik dacht als die boos is ga ik er aan hangen hoor![]()
![]()
Ik ben gewoon Suikeroom en dit het enige account dat ik hier hebquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
En nu ga je vertellen wie je bent...![]()
Nee gelukkig geen hazenlip want is denk ik een echt lastig ietsquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:35 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zeg Henk, verborg je iets?
Aaah dus over een paar uurtjes sleur je ze eruit en ga je zelf slapenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou, t'ís eigenlijk andersom!
Je gaf gisteren de indruk dat je een ex-BB bewoner of een bekende bentquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Suikeroom en dit het enige account dat ik hier hebeen kloon is tog iemand die een dubbelaccount heeft? ik snap er geen ene pepernoot meer van
![]()
Zonder snor ? heb ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:36 schreef Manu82 het volgende:
Hey Henk we willen nu eigenlijk wel een foto zien![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef katja31 het volgende:
ja ik ook jongens het was me een waar genoegen maar om 7 uur gaat de wekker weer tring misschien tot morgen truste pc truste manu![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar ze zeggen dat mannen met snorren iets verbergen, vandaar m'n vraag...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee gelukkig geen hazenlip want is denk ik een echt lastig iets![]()
Zoiets...........ontaarde moeder!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aaah dus over een paar uurtjes sleur je ze eruit en ga je zelf slapen![]()
Wie bent u?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:40 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Zoiets...........ontaarde moeder!!!!!!!
Ik had gewoon een onderonsje met Tanja wat mensen verkeerd interpreteerde, sommige kunnen gewoon niet meer objectief redenerenquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je gaf gisteren de indruk dat je een ex-BB bewoner of een bekende bent
Ga nou niet net doen alsof je neus bloedt...![]()
Dus je bent gewoon een witwasser...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ik had gewoon een onderonsje met Tanja wat mensen verkeerd interpreteerde, sommige kunnen gewoon niet meer objectief redenerenhet is voor mij allang geen issue meer dan moet het voor jou nu ook wel KLAAR zijn
![]()
Ga es snel aarden danquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:40 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Zoiets...........ontaarde moeder!!!!!!!
Slaap lekker en droom hard, keihard...quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapenslaap lekker allemaal
Vooruit, zwaaikwartierquote:Op donderdag 16 februari 2006 02:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga ook slapenslaap lekker allemaal
Slaap je al ??quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga nog niet slapen, ik ga pas slapen als eh.......als ik echt heel moe ben...
Als ik mijn stukkie metworst maar krijgquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:47 schreef Kaat38 het volgende:
12 uur en 14 minuten en dan een feeeeeeestje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, jij wel al?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen z'n tekeningen al af en op de post?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
Bijles voor watquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bijles aan het krijgen![]()
tekenen, er komen morgen wat opmerkelijke creaties binnen dus ik moet er zowieso uitspringen natuurlijkquote:
Ja inderdaad, jij moet bijzonderquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tekenen, er komen morgen wat opmerkelijke creaties binnen dus ik moet er zowieso uitspringen natuurlijk
?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:51 schreef Manu82 het volgende:
Dat is geen toppertje, ATWT kijk je dat ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef Danaa het volgende:
Ik ben even de herhaling van GTST aant kijken
Ook, en the bold ook en ERquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is geen toppertje, ATWT kijk je dat ook?
Wats het eind dan!!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef Pooh_1981 het volgende:
GTST heeft echt een VET einde!!!
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Pooh_1981 het volgende:
Met frits... is niet leuk om nu te vertellen je kan het beter kijken zo echt VET!!!
als jullie het toch al hebben gezien, vertellen dan.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..![]()
Niet goed, ze is boos op hemquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Simon en Katie?
Waarom? Je vind het tog geen toppertje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als jullie het toch al hebben gezien, vertellen dan.........
VET was het einde he! hebben ze goed gedaan...ben benieuwd vanavond hihi...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:26 schreef Pooh_1981 het volgende:
[..]
VET was het einde he! hebben ze goed gedaan...ben benieuwd vanavond hihi...
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[afbeelding]
Is in tha house again...
Soaps, Showbizz & Sterren kan je lekker over soaps kletsen
Nee, omdat ik het niet meer kan zien al anderhalf jaar niet, maar wil wel het nieuws wetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom? Je vind het tog geen toppertje?![]()
Jij was tog aant tekeken !!quote:
Waarom kan je het niet zien dan? Geen rtl4 ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het niet meer kan zien al anderhalf jaar niet, maar wil wel het nieuws weten
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.quote:
En ik Paintshop lieverquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.
Ik fotosoep liever.
Bijlezen en tempo nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom kan je het niet zien dan? Geen rtl4 ofzo![]()
ik schaar je niet onder de tekenaars. We moeten wel een beetje humor in het topic houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.
Ik fotosoep liever.
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one Cityquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
Manu woont in de UK, Danaa. Snap je het nu?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on " :
Aha !!! Is ATWT bij jullie nu verder als bij ons ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one City![]()
Ach, de vibes zijn wel goed bij die relnichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Super feelgood, mooie koppen en erg grappig.
Moet eigenlijk een keer op TV vertoond worden, ipv weggestopt op de homepage van een relnicht.![]()
bye byequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
quote:
Ja, ben het ook even kwijt, problemen, problemen, maar ik ga vanavond toch pas naar de supermarkt, dus even wachten tot Tann online komt, heb alleen gehoord dat ze gisteren toch bij haar ouders zou eten of dat ze bezoek kreeg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef Gert het volgende:
ps Manu ik ben het menu nu helemaal kwijt, dankzij het moordende tempo van deze topicreeks. Heb jij er nog zicht op?
tuurlijk. wil je hem zonder de tekst ?? kan ook hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is cool,vind je het goed als ik die even als pic ga gebruiken
??
dankjequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
zonder tekstnu ben'k weg anders kom ik te laat
terug Dana
![]()
tekenen helpt, ook als je in de ziektewet zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
de mijne was mooierquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Trouwens wel een interessant patroon, al mijn vindingen worden trends
Eerst dat met dat eten, en nu met die tekeningen
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarigquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hmm.. wie zal ik eens een smerig gedrocht gaan noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
We houden je graag tevreden deze keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
[[url=http://x7.putfile.com/2/4607122665.jpg]afbeelding][/url]
Dan spring ik deze trend maar ff over, ik teken wel graag maar niet voor internetquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vind jou koninginnetje wel wat leukerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wandeld ook weer even binnen
Tis hier drukker als in de SC btw
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarig![]()
Hej tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Die Chantal toch![]()
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
een groot klein kind dan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is Peter toch ook een beetje ????![]()
ghi dat wist ik wel,was ook niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!
Nou, vooruit dan, ik beken, het was m'n dochter![]()
![]()
je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb jij nu weer tegen Chantal gezegd Tanja?
Ik wilde haar helemaal niet afbranden, ik wilde als FOK!ker in het huis. Ok, misschien zou ik af en toe een GNA GNA GNA immitatie doen, maar daar zou het bij blijven hoor.
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:
[..]
je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAARquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt je kansen verkeken LS, zo mot je niet!!!!!!!!!!!!!!
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kweet ook wel zeker dat je niet chan haar type bent, dus tis maar goed dat het zo is gegaan, misschien had ze jou dan wel voor lul gezet want ze zegt wat ze denkt , kdenk echt dat het achteraf gezien het beste was zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef tann het volgende:
[..]
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAAR![]()
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jah
ik denk dat ik roet in het eten heb gegooid, maar dat had je aan jezelf te danken, je had beter niet kunnen bellen, je kent me toch.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Je moeder had liever dat ik iemand anders ging aanpakken
En dat zou ik ook wel gedaan hebben. Alleen dat pokke datingburo gooide roet in het eten. Maar goed dat is acherna gepraat, heb je nu niets meer aan.
owja.... KLAAR![]()
Zou zij stoppen met roken, als het haar nog wel gaat lukken om zwanger te worden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!
nee hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tan, heb je Danielle nog gesproken vandaag?
Mooie leeftijd hoorquote:
ik vier het eigelijk nooit echt, mn ouders zusje en broertje komen wel maar das alles, voorheen ging ik altijd lekker opstap om het te vieren zeg maar samen ook met een vriendin die vandaag jarig is, maar dat stappen word em dit jaar niet..quote:
Nee idd, zijn meer wegen die je kunt bewandelen, alleen zijn die wegen niet leuk hoor pppffff KI is nog te doen maar IVF wordt al wat minderquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:35 schreef tann het volgende:
[..]
ik vier het eigelijk nooit echt, mn ouders zusje en broertje komen wel maar das alles, voorheen ging ik altijd lekker opstap om het te vieren zeg maar samen ook met een vriendin die vandaag jarig is, maar dat stappen word em dit jaar niet..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat chan zou gaan stoppen! en als ze niet zo veel ellende meemaakt als ik weet ik ook zeker dat ze het volhoud, dat was haar al een week gelukt! Dat zij het niet van me overnam was trouwens mijn schuld, ik had haar niet verteld dat ik een trekkie zou gaan nemen en zij had dus ook niet de kans het voortestellen het over te nemen......schiet me nu ff te binnen, maar zo ging het welquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou zij stoppen met roken, als het haar nog wel gaat lukken om zwanger te worden?
Dat lijkt mij wel leuk om te weten. Met alle commentaar die ze op jou had. Ik denk dat ze het zelf ook niet volhoudt. Want ze wilde nog niet één dagje stoppen om die weekopdracht te doen slagen van het niet roken. Want jij had het van Chantal overgenomen. En op het moment dat jij een sigaret had aangestoken, had Chantal meteen moeten zeggen, dat zij de rest van de tijd wel vol zou maken (en dat was maar één dag) en dat deed ze nog niet eens.![]()
waar gaat et over dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoor je dan nog wel, is niet om hier neer te zetten
Over een berichtje in je gastenboek van gisteren. Waar ze me op wees. We hebben vanacht nog dikke lol gehad.quote:
ik weet niet of ze dat gaat doen, ze heeft ook wel es gezegd dat haar wereld niet instort als ze geen kids zou krijgen, maar ze wil het wel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee idd, zijn meer wegen die je kunt bewandelen, alleen zijn die wegen niet leuk hoor pppffff KI is nog te doen maar IVF wordt al wat minderHoop wel vooe haar dat ze nog een kindje krijgt , weet hoe het is om een kinderwens te hebben ( heb der geen last meer van hoor )
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerdben je nog bij haar langs geweest?
Nee dit jaar maar niet heh,
Staat dat berichtje er nu nog in? Of was hij zo erg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over een berichtje in je gastenboek van gisteren. Waar ze me op wees. We hebben vanacht nog dikke lol gehad.
Ik feliciteerde je met die vriendin, en vroeg of je vandaag nog bij haar langs was geweest omdat jullie niet uit gaan dit jaar..quote:
Is niet geplaatst, maar erg was die niet hoor, alleen verdomde grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Staat dat berichtje er nu nog in? Of was hij zo erg?![]()
okeequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet geplaatst, maar erg was die niet hoor, alleen verdomde grappig.
waarschijnlijk wel, maar weet nog niet zeker....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef farceman het volgende:
Hey Tanja, las dat de mensen van BB5 de 25 ste weer gaan lunchen.. ben jij er ook bij?
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef tann het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar weet nog niet zeker....
gewoon een lunch bij Endemolquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
[..]
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?
nee ik weet niet waar wel, ieg niet in HBBquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
[..]
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?
mn engels is niet zo goed, weet niet wat daar staatquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
JOSTIFLIPP!!! zou jij het durven tann?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:19 schreef tann het volgende:
mn engels is niet zo goed, weet niet wat daar staat![]()
Werkt nietquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:22 schreef Suikeroom het volgende:
oh je moet rechtermuisknop doen en dan die url ff kopierenis een grappiig plaatje
![]()
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
Jostiflip:
[afbeelding]
Leuk hè, kijk eens naar dat guitige ondeugende gezicht van die grappige Joost, hahahahaha wat is het toch een lolbroek!![]()
nou nou, ik lig in een deuk van zijn gezichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Gert het volgende:
Jostiflip:
[afbeelding]
Leuk hè, kijk eens naar dat guitige ondeugende gezicht van die grappige Joost, hahahahaha wat is het toch een lolbroek!![]()
Dat was weer zo'n vreemd hersenspinsel van die gek. Een stom spel met een bus Pringles...quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef tann het volgende:
[..]
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:36 schreef tann het volgende:
[..]
tzal wel aan mij liggen maar ik begrijp er geen hol van...
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:37 schreef tann het volgende:
[..]
nou nou, ik lig in een deuk van zijn gezicht![]()
Ik heb wel zin om er allemaal deukjes in te trappen met hoge naaldhakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.![]()
dus dat had achter die kikker moeten staan? Ksnap niet wat die oom bedoelt met of ik dat zou durfen........wat zou durfen....?en moest die kop van Joost nou weer hier op komen?quote:
is oom joost?neeeeeeeeeeeee toch, kdacht zeker te zijn wie die is......kzou et toch nie verkeerd hebbe?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:38 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat was weer zo'n vreemd hersenspinsel van die gek. Een stom spel met een bus Pringles...
Zoiets ja, ik ga niet uitleggen hoe dat precies werkt, maar die kikker is een soort zusje van Kermis zeg maar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:41 schreef tann het volgende:
[..]
dus dat had achter die kikker moeten staan?
Uhh... ík ga niet met die malloot lunchen.quote:en moest die kop van Joost nou weer hier op komen?![]()
in zn gezicht bedoel je?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er een deuk in te schoppen.![]()
Nou bij wijze van dan, hè. Niet echt natuurlijk. Ik hou niet zo van geweld en je krijgt er ook van die vieze groene schoenen van.quote:
ha, die deukjes zijn al aanwezig...allen dan van wat andersquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om er allemaal deukjes in te trappen met hoge naaldhakken
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Rob krijgt de zenuwen van de Jostiflip...
[afbeelding]
ah daarom snapte ik die kikker niet......en ik zij ook WAARSCHIJNLIJK ga ik ook heen....quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik ga niet uitleggen hoe dat precies werkt, maar die kikker is een soort zusje van Kermis zeg maar.![]()
[..]
Uhh... ík ga niet met die malloot lunchen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou bij wijze van dan, hè. Niet echt natuurlijk. Ik hou niet zo van geweld en je krijgt er ook van die vieze groene schoenen van.
beter voor joost denk ikquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
Die dop op je neus doet wel pijn hooris goed voor tann dat Joost pas later die Jostflip had uitgevonden
![]()
zo, ik gooi je weer in de negeermodusquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
Die dop op je neus doet wel pijn hooris goed voor tann dat Joost pas later die Jostflip had uitgevonden
![]()
Puisten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef tann het volgende:
[..]
ha, die deukjes zijn al aanwezig...allen dan van wat anderszo en meer laat ik me niet meer uit over dat geval
![]()
Daar kom ik hier niet voor hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij is nog wel zo snoezig en stoer tegelijk...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef tann het volgende:
[..]
zo, ik gooi je weer in de negeermodus![]()
kappen nou met die walgelijke fotoos!! Heb in heel mn leven nog nooit zoon triest geval gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is joost zoon ADHD geval!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pffffjoe ja das beter, grrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou deze dan, Roel die vreugdedansje doet toen hij zijn 20e sigaret op had...
[afbeelding]
Slechte kwaliteit manquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou deze dan, Roel die vreugdedansje doet toen hij zijn 20e sigaret op had...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef tann het volgende:
[..]
kappen nou met die walgelijke fotoos!! Heb in heel mn leven nog nooit zoon triest geval gezien![]()
Raadsel: met wie ligt Roel hier in bad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef Shirley het volgende:
Kappen nou met die kwal! Post dan liever foto's van andere bewoners. Ik zelf geef dan de voorkeur aan Tanja omdat het haar topic is, of aan Roel
Joh, daar had ik helemaal geen tijd voor, ik zat zelf al uren met de vinger bij de printscreen knop. En ja, de kwaliteit van de streams liet soms te wensen overquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit mandie heb je zo te zien, niet uit mijn filmpje gejat
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, daar had ik helemaal geen tijd voor, ik zat zelf al uren met de vinger bij de printscreen knop. En ja, de kwaliteit van de streams liet soms te wensen over
Deze vind ik ook leuk...
[afbeelding]
Ik heb het even opgezocht, het begint langzaam duidelijk te wordenquote:
haha leuke pic, maar je krijgt SUIKEROOM hier niet mee uit de kast, het is niet roel namelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of deze waar Nathalie en Dido Roel helemaal gek maakten...
[afbeelding]
Cap van D.Rose
Ow, maar dat was de bedoeling ook niet. Ik zat ff in mijn photobucket accounts te kijken en op oude topics.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef tann het volgende:
[..]
haha leuke pic, maar je krijgt SUIKEROOM hier niet mee uit de kast, het is niet roel namelijk![]()
Ik ga voor Dido, maar tog ook weer niet. Het lijkt net de neus van Liesquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Raadsel: met wie ligt Roel hier in bad?![]()
[afbeelding]
ik wist het allang, zeker na de wasmachine questie, alhoewel suikeroom me daarna ff op een ander spoor wou zetten, aan het eind van het vragenuurtje is het me helemaaaaal duidelijk geworden....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, maar dat was de bedoeling ook niet. Ik zat ff in mijn photobucket accounts te kijken en op oude topics.
Weet jij wie het wel is dan?![]()
Je kan beter vragen of SO een oud-bewoner is. Maar zelfs dat laat ie nog niet los.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is die Suikeroom dan?
Suikeroom, ben je een oud-bewoner?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of SO een oud-bewoner is. Maar zelfs dat laat ie nog niet los.
Natuurlijk had je dat niet verteld. Want dat trekkie was om de groep te naaien, weet je nog?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef tann het volgende:
ik weet zeker dat chan zou gaan stoppen! en als ze niet zo veel ellende meemaakt als ik weet ik ook zeker dat ze het volhoud, dat was haar al een week gelukt! Dat zij het niet van me overnam was trouwens mijn schuld, ik had haar niet verteld dat ik een trekkie zou gaan nemen en zij had dus ook niet de kans het voortestellen het over te nemen......schiet me nu ff te binnen, maar zo ging het wel
Suiker is gewoon iemand die net als jij en ik naar BB hebben gekekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is die Suikeroom dan?
veel plezier en ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Annelies-G het volgende:
Lies gaat naar de bios, Sneak , film deze avond is "edison" veel plezier fokkers
en Tan?? je kado komt vannacht hier te staan , heb geen tekening gemaakt ( ben geen 4 maar 40 ) maar wel een paint bewerking![]()
![]()
Hm...ik blijf benieuwd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Suiker is gewoon iemand die net als jij en ik naar BB hebben gekeken
Verder is het een fokkermisschien wel iemand uit vorige BB's maar ook dat lijkt me sterk
Een vemoeden wordt gezaaid , een lezer oogst
tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk had je dat niet verteld. Want dat trekkie was om de groep te naaien, weet je nog?
Owjee, heb je het weer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
LS? Doe 'ns ff tegen me aanpraten.... Tis weer zover
Gaat sinds een kwartiertje weer op en neer... En hoe pissiger ik word... affijn, je kent hetquote:
Halverwegequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt denk ik dat je veel te veel met die dikke vette reet van je op je stoel zit. Man die billen zullen onderhand al wel op je knieen hangen.
Ik kon 'm nog nét vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik last heb van hyperventilatie wil ik nog wel eens een pronootje opzetten en ga dan masturberen, maar dat is geen oplossing voor flugeltje, want die kan haar clit vast niet meer vinden onder die dikke pens van haar....
Graag gedaan meisquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een paar keer moeten lachen, dus de adem gaat wel weer... De klachten beginnen ook minder te worden nu...
U is bedankt!
bovendien begint de valeriaan te werken
quote:
Ik ben allang blij dat het even wat minder wordt... Het is al de hele week aan het sluimeren, dus wie weet láter op de avond....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je niet ff een aanval faken?![]()
Ik zwaai me al een half uur ongans, maar het is waarschijnlijk een beetje mistig op zeequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Word er niet meer terug gezwaaid stelletje lamzakken
Whoeháháháááá............. je moet s'nachts eens moddenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Normaal gesproken mag dit dus niet
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissiequote:
Zolang er lucht is er hoop.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het even wat minder wordt... Het is al de hele week aan het sluimeren, dus wie weet láter op de avond....
Is misschien wel een idee voor als ik 's nachts weer 'dood' lig te gaan...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháháááá............. je moet s'nachts eens modden![]()
Ls terroristquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef crazymamma het volgende:
He, LekkerSimpel nu je er toch bent, wil ik je de reaktie van Chan op de uitnodoging om op Fok te komen, niet onthouden:
Fok???? Da's toch die site waar ik tot meest gehate BB bewoner ben uitgeroepen hahahahahahaha!!!!! Dat van die Fokker Rob;) had ik al van Tanja gehoord ja. Nou als je t niet erg vind heb ik weinig behoefte om zijn schrijfkunsten te volgen!!! Hij wilde het huis in om me volledig af te branden wist Tanja me te vertellen, hij is een groot fan van haar. Jammer dat dat niet doorging....es kijken wie wie af ging branden!!!!!! hihihihi
Ik vind het onzin dat je alleen maar veren in je kont zou moeten krijgen omdat je aan een spelletje hebt meegedaan. Ik bedoel we hebben niet meegeholpen aan wereldvrede of zo tenslotte. En je weet dat een dagelijks tv optreden uitnodigt tot voor en tegenstanders van je persoon. Maar iemand onder een nickname volledig met de grond gelijk maken vind ik iets te gemakkelijk! En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Ik heb geen enkele behoefte om met dat soort mensen heen en weer te gaan schrijven over hoe vervelend we elkaar vinden. Whatever. Ze mogen over mij alles schrijven, I don't give a f...! Ik heb hier en daar zo de kritieken over mezelf gelezen en heb voornamelijk erg moeten lachen. Echt! Ik kan alleen maar hopen dat de andere bewoners het ook zo opvatten en er niet mee gaan zitten of over zich zelf gaan twijfelen. Want dat is het echt niet waard!!!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je ben er toch nog steeds??quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is misschien wel een idee voor als ik 's nachts weer 'dood' lig te gaan...
Mooi om te wetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissie![]()
Maar dit is dan maar een geintje, maar het is echt een verdomd goed middeltje tegen hyperventilatie, om iemand helemaal op te fokken. Dan denk je niet aan je ademhaling en gaat die vanzelf weer goed, omdat je dan je gedachten helemaal verplaatst. Met hyperventilatie ben je vaak (meestal) te druk bezig met je ademhaling en dan wordt het vaak erger dan minder. En als je dan je gedachten heel ergens anders op kan richten, dan is het zo weg.
Geloof me, op zulke momenten tijdens een aanval denk je écht dat je dood gaat. Je ratio werkt dan ook niet echt zeg maar, het enige wat overblijft is pure en rauwe paniek... Vrij klote....quote:
maar wordt het geen probleem als je weet dat iemand je afkat om je van dat probleem af te helpen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissie![]()
Maar dit is dan maar een geintje, maar het is echt een verdomd goed middeltje tegen hyperventilatie, om iemand helemaal op te fokken. Dan denk je niet aan je ademhaling en gaat die vanzelf weer goed, omdat je dan je gedachten helemaal verplaatst. Met hyperventilatie ben je vaak (meestal) te druk bezig met je ademhaling en dan wordt het vaak erger dan minder. En als je dan je gedachten heel ergens anders op kan richten, dan is het zo weg.
Dat werkt alleen bij mensen die af en toe eens een aanval krijgen. Ik ben chronisch. Door de huisarts al afgeschreven ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te weten...dat zal dan waarschijnlijk ook verklaren waarom niemand in mijn directe RL omgeving hyperventileert
.....btw what ever happened to that good old boterhamzakje...
Het katten werkt vaak omdat het dolkomisch is... Door het lachen en het bedenken van grappige dingen om terug te zeggen verleg je de aandacht en dan wordt het gewoon minder. Klinkt stom, maar werkt wél zo...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar wordt het geen probleem als je weet dat iemand je afkat om je van dat probleem af te helpen?
Dat helpt niet altijd, ook dat apparaatje niet (ben de naam ff kwijt). Die heb ik ook, maar die helpt niet echt hoor. Ik ga dan altijd met de hond wandelen, of thuis iets doen. Als het m'n gedachten maar afleidt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te weten...dat zal dan waarschijnlijk ook verklaren waarom niemand in mijn directe RL omgeving hyperventileert
.....btw what ever happened to that good old boterhamzakje...
Er zijn overigens nog wel meer bewezen methodes hoor......zo ken ik in Uganda een man die als ie last heeft van hyperventalitie een aanloopje neemt en snoeihard met zijn hoofd tegen de deur aanrent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij mensen die af en toe eens een aanval krijgen. Ik ben chronisch. Door de huisarts al afgeschreven ook
Hyperven ofzoiets heet dat ding... Werkt voor geen meterquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat helpt niet altijd, ook dat apparaatje niet (ben de naam ff kwijt). Die heb ik ook, maar die helpt niet echt hoor. Ik ga dan altijd met de hond wandelen, of thuis iets doen. Als het m'n gedachten maar afleidt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |