je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb jij nu weer tegen Chantal gezegd Tanja?
Ik wilde haar helemaal niet afbranden, ik wilde als FOK!ker in het huis. Ok, misschien zou ik af en toe een GNA GNA GNA immitatie doen, maar daar zou het bij blijven hoor.
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:
[..]
je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAARquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt je kansen verkeken LS, zo mot je niet!!!!!!!!!!!!!!
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kweet ook wel zeker dat je niet chan haar type bent, dus tis maar goed dat het zo is gegaan, misschien had ze jou dan wel voor lul gezet want ze zegt wat ze denkt , kdenk echt dat het achteraf gezien het beste was zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef tann het volgende:
[..]
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAAR![]()
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jah
ik denk dat ik roet in het eten heb gegooid, maar dat had je aan jezelf te danken, je had beter niet kunnen bellen, je kent me toch.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Je moeder had liever dat ik iemand anders ging aanpakken
En dat zou ik ook wel gedaan hebben. Alleen dat pokke datingburo gooide roet in het eten. Maar goed dat is acherna gepraat, heb je nu niets meer aan.
owja.... KLAAR![]()
Zou zij stoppen met roken, als het haar nog wel gaat lukken om zwanger te worden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!
nee hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tan, heb je Danielle nog gesproken vandaag?
Mooie leeftijd hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |