Dat is geen toppertje, ATWT kijk je dat ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:08 schreef Danaa het volgende:
Ik ben even de herhaling van GTST aant kijken
Ook, en the bold ook en ERquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is geen toppertje, ATWT kijk je dat ook?
Wats het eind dan!!?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:14 schreef Pooh_1981 het volgende:
GTST heeft echt een VET einde!!!
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:19 schreef Pooh_1981 het volgende:
Met frits... is niet leuk om nu te vertellen je kan het beter kijken zo echt VET!!!
als jullie het toch al hebben gezien, vertellen dan.........quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..![]()
Niet goed, ze is boos op hemquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Simon en Katie?
Waarom? Je vind het tog geen toppertje?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als jullie het toch al hebben gezien, vertellen dan.........
VET was het einde he! hebben ze goed gedaan...ben benieuwd vanavond hihi...quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:21 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer.. heb op het laatste moment GTST nog gezien..![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:26 schreef Pooh_1981 het volgende:
[..]
VET was het einde he! hebben ze goed gedaan...ben benieuwd vanavond hihi...
quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:28 schreef LekkerSimpel het volgende:![]()
[afbeelding]
Is in tha house again...
Soaps, Showbizz & Sterren kan je lekker over soaps kletsen
Nee, omdat ik het niet meer kan zien al anderhalf jaar niet, maar wil wel het nieuws wetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:24 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom? Je vind het tog geen toppertje?![]()
Jij was tog aant tekeken !!quote:
Waarom kan je het niet zien dan? Geen rtl4 ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik het niet meer kan zien al anderhalf jaar niet, maar wil wel het nieuws weten
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.quote:
En ik Paintshop lieverquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.
Ik fotosoep liever.
Bijlezen en tempo nuquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Waarom kan je het niet zien dan? Geen rtl4 ofzo![]()
ik schaar je niet onder de tekenaars. We moeten wel een beetje humor in het topic houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.
Ik fotosoep liever.
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one Cityquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
Manu woont in de UK, Danaa. Snap je het nu?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on " :
Aha !!! Is ATWT bij jullie nu verder als bij ons ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one City![]()
Ach, de vibes zijn wel goed bij die relnichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Super feelgood, mooie koppen en erg grappig.
Moet eigenlijk een keer op TV vertoond worden, ipv weggestopt op de homepage van een relnicht.![]()
bye byequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
quote:
Ja, ben het ook even kwijt, problemen, problemen, maar ik ga vanavond toch pas naar de supermarkt, dus even wachten tot Tann online komt, heb alleen gehoord dat ze gisteren toch bij haar ouders zou eten of dat ze bezoek kreeg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef Gert het volgende:
ps Manu ik ben het menu nu helemaal kwijt, dankzij het moordende tempo van deze topicreeks. Heb jij er nog zicht op?
tuurlijk. wil je hem zonder de tekst ?? kan ook hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is cool,vind je het goed als ik die even als pic ga gebruiken
??
dankjequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
zonder tekstnu ben'k weg anders kom ik te laat
terug Dana
![]()
tekenen helpt, ook als je in de ziektewet zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
de mijne was mooierquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Trouwens wel een interessant patroon, al mijn vindingen worden trends
Eerst dat met dat eten, en nu met die tekeningen
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarigquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hmm.. wie zal ik eens een smerig gedrocht gaan noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
We houden je graag tevreden deze keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
[[url=http://x7.putfile.com/2/4607122665.jpg]afbeelding][/url]
Dan spring ik deze trend maar ff over, ik teken wel graag maar niet voor internetquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vind jou koninginnetje wel wat leukerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wandeld ook weer even binnen
Tis hier drukker als in de SC btw
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarig![]()
Hej tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Die Chantal toch![]()
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
een groot klein kind dan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is Peter toch ook een beetje ????![]()
ghi dat wist ik wel,was ook niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!
Nou, vooruit dan, ik beken, het was m'n dochter![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |