Hmm.. wie zal ik eens een smerig gedrocht gaan noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Trouwens wel een interessant patroon, al mijn vindingen worden trends
We houden je graag tevreden deze keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst dat met dat eten, en nu met die tekeningen
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
[[url=http://x7.putfile.com/2/4607122665.jpg]afbeelding][/url]
Dan spring ik deze trend maar ff over, ik teken wel graag maar niet voor internetquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eerst dat met dat eten, en nu met die tekeningen
Vind jou koninginnetje wel wat leukerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wandeld ook weer even binnen
Tis hier drukker als in de SC btw
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarig![]()
Hej tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Die Chantal toch![]()
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
een groot klein kind dan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is Peter toch ook een beetje ????![]()
ghi dat wist ik wel,was ook niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!
Nou, vooruit dan, ik beken, het was m'n dochter![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |