ik schaar je niet onder de tekenaars. We moeten wel een beetje humor in het topic houdenquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best wel erg, dat je mij onder de tekenaars schaart. Die creativiteit laat ik in het geheel aan peter over.
Ik fotosoep liever.
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one Cityquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
Manu woont in de UK, Danaa. Snap je het nu?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nou ik snap er niets van.. bijlezenik heb alles al gelezen!!
quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:56 schreef Annelies-G het volgende:
Oja APK ??? heb ff je site bekeken en me dood gelachen om het filmpje "play on " :
Aha !!! Is ATWT bij jullie nu verder als bij ons ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik woon in het buitenland, Manchester, there's only one City![]()
Ach, de vibes zijn wel goed bij die relnichtquote:Op donderdag 16 februari 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Super feelgood, mooie koppen en erg grappig.
Moet eigenlijk een keer op TV vertoond worden, ipv weggestopt op de homepage van een relnicht.![]()
bye byequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
quote:
Ja, ben het ook even kwijt, problemen, problemen, maar ik ga vanavond toch pas naar de supermarkt, dus even wachten tot Tann online komt, heb alleen gehoord dat ze gisteren toch bij haar ouders zou eten of dat ze bezoek kreeg!quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:46 schreef Gert het volgende:
ps Manu ik ben het menu nu helemaal kwijt, dankzij het moordende tempo van deze topicreeks. Heb jij er nog zicht op?
tuurlijk. wil je hem zonder de tekst ?? kan ook hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]die is cool,vind je het goed als ik die even als pic ga gebruiken
??
dankjequote:Op donderdag 16 februari 2006 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
zonder tekstnu ben'k weg anders kom ik te laat
terug Dana
![]()
tekenen helpt, ook als je in de ziektewet zitquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
Ga der maar weer es vandoor, oppassen..........zit in de ziektewet en nu maken ze MISBRUIK van me ghegheghegheghe
de mijne was mooierquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
iddquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Trouwens wel een interessant patroon, al mijn vindingen worden trends
Eerst dat met dat eten, en nu met die tekeningen
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarigquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Hmm.. wie zal ik eens een smerig gedrocht gaan noemen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
We houden je graag tevreden deze keerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef crazymamma het volgende:
wat denken jullie?
Kan ik ook mee doen?
[[url=http://x7.putfile.com/2/4607122665.jpg]afbeelding][/url]
Dan spring ik deze trend maar ff over, ik teken wel graag maar niet voor internetquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Vind jou koninginnetje wel wat leukerquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wandeld ook weer even binnen
Tis hier drukker als in de SC btw
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb behalve die van jouw, nog maar één andere tekening gezien, om dan meteen van een trent te spreken vind ik beetje voorbarig![]()
Hej tannquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
Ik had ook gezegd dat ik erg ontroerd was van tekeningen van KINDEREN......![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:02 schreef Annelies-G het volgende:
En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Die Chantal toch![]()
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:04 schreef tann het volgende:
[..]
een groot klein kind dan..quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Is Peter toch ook een beetje ????![]()
ghi dat wist ik wel,was ook niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:08 schreef crazymamma het volgende:
[..]
Nou moe, heb ik nog wel zo m'n best gedaan!
Nou, vooruit dan, ik beken, het was m'n dochter![]()
![]()
je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heb jij nu weer tegen Chantal gezegd Tanja?
Ik wilde haar helemaal niet afbranden, ik wilde als FOK!ker in het huis. Ok, misschien zou ik af en toe een GNA GNA GNA immitatie doen, maar daar zou het bij blijven hoor.
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:16 schreef tann het volgende:
[..]
je moet nu niet boos worden LS, ik heb haar niets meer dan de waarheid verteld, hetzelfde als wat je tegen mij en mn moeder zei, je wou haar terug pakken omdat ze zo liep te roddelen over iedereen en vooral over mij, je hebt gezegd dat je haar voor schut wou zetten, een lesje leren.....waar ik zelf wel een beetje in kon komen, maar tis niet iets waar ik van hou....
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAARquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:14 schreef crazymamma het volgende:
Je hebt je kansen verkeken LS, zo mot je niet!!!!!!!!!!!!!!
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jahquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet voor schut zetten. Wel ff dat roddelen laten dimmen, dat klopt. Maar niet alleen Chantal hoor, ik wilde gewoon ff lekker rellen in dat huis als FOK!ker. Beetje leven in de brouwerij brengen. En de enige mogelijke manier was om je op te geven voor die date.
Kweet ook wel zeker dat je niet chan haar type bent, dus tis maar goed dat het zo is gegaan, misschien had ze jou dan wel voor lul gezet want ze zegt wat ze denkt , kdenk echt dat het achteraf gezien het beste was zoquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kansen, OMG, had ik die dan? Maar dat was de bedoeling niet.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef tann het volgende:
[..]
whatever..dan ben je niet duidelijk geweest aan de foon tegen mn moeder en mij.....KLAAR![]()
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Had LS wel ff willen zien ghegheghe maar wat was de nut om een man voor Chantal te zoeken, ze had haar spermakit jah
ik denk dat ik roet in het eten heb gegooid, maar dat had je aan jezelf te danken, je had beter niet kunnen bellen, je kent me toch.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Je moeder had liever dat ik iemand anders ging aanpakken
En dat zou ik ook wel gedaan hebben. Alleen dat pokke datingburo gooide roet in het eten. Maar goed dat is acherna gepraat, heb je nu niets meer aan.
owja.... KLAAR![]()
Zou zij stoppen met roken, als het haar nog wel gaat lukken om zwanger te worden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!
nee hoezo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tan, heb je Danielle nog gesproken vandaag?
Mooie leeftijd hoorquote:
ik vier het eigelijk nooit echt, mn ouders zusje en broertje komen wel maar das alles, voorheen ging ik altijd lekker opstap om het te vieren zeg maar samen ook met een vriendin die vandaag jarig is, maar dat stappen word em dit jaar niet..quote:
Nee idd, zijn meer wegen die je kunt bewandelen, alleen zijn die wegen niet leuk hoor pppffff KI is nog te doen maar IVF wordt al wat minderquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
chan heeft een hele grote kinderwens, en het zou tof zijn als ze iemand ontmoet die haar nog gelukkiger maakt, alleen heeft ze daar big brother niet voor nodig!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:35 schreef tann het volgende:
[..]
ik vier het eigelijk nooit echt, mn ouders zusje en broertje komen wel maar das alles, voorheen ging ik altijd lekker opstap om het te vieren zeg maar samen ook met een vriendin die vandaag jarig is, maar dat stappen word em dit jaar niet..
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
[..]
ik weet zeker dat chan zou gaan stoppen! en als ze niet zo veel ellende meemaakt als ik weet ik ook zeker dat ze het volhoud, dat was haar al een week gelukt! Dat zij het niet van me overnam was trouwens mijn schuld, ik had haar niet verteld dat ik een trekkie zou gaan nemen en zij had dus ook niet de kans het voortestellen het over te nemen......schiet me nu ff te binnen, maar zo ging het welquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou zij stoppen met roken, als het haar nog wel gaat lukken om zwanger te worden?
Dat lijkt mij wel leuk om te weten. Met alle commentaar die ze op jou had. Ik denk dat ze het zelf ook niet volhoudt. Want ze wilde nog niet één dagje stoppen om die weekopdracht te doen slagen van het niet roken. Want jij had het van Chantal overgenomen. En op het moment dat jij een sigaret had aangestoken, had Chantal meteen moeten zeggen, dat zij de rest van de tijd wel vol zou maken (en dat was maar één dag) en dat deed ze nog niet eens.![]()
waar gaat et over dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoor je dan nog wel, is niet om hier neer te zetten
Over een berichtje in je gastenboek van gisteren. Waar ze me op wees. We hebben vanacht nog dikke lol gehad.quote:
ik weet niet of ze dat gaat doen, ze heeft ook wel es gezegd dat haar wereld niet instort als ze geen kids zou krijgen, maar ze wil het wel...quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Nee idd, zijn meer wegen die je kunt bewandelen, alleen zijn die wegen niet leuk hoor pppffff KI is nog te doen maar IVF wordt al wat minderHoop wel vooe haar dat ze nog een kindje krijgt , weet hoe het is om een kinderwens te hebben ( heb der geen last meer van hoor )
quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:36 schreef Danaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerdben je nog bij haar langs geweest?
Nee dit jaar maar niet heh,
Staat dat berichtje er nu nog in? Of was hij zo erg?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over een berichtje in je gastenboek van gisteren. Waar ze me op wees. We hebben vanacht nog dikke lol gehad.
Ik feliciteerde je met die vriendin, en vroeg of je vandaag nog bij haar langs was geweest omdat jullie niet uit gaan dit jaar..quote:
Is niet geplaatst, maar erg was die niet hoor, alleen verdomde grappig.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:42 schreef Danaa het volgende:
[..]
Staat dat berichtje er nu nog in? Of was hij zo erg?![]()
okeequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is niet geplaatst, maar erg was die niet hoor, alleen verdomde grappig.
waarschijnlijk wel, maar weet nog niet zeker....quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:54 schreef farceman het volgende:
Hey Tanja, las dat de mensen van BB5 de 25 ste weer gaan lunchen.. ben jij er ook bij?
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:56 schreef tann het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel, maar weet nog niet zeker....
gewoon een lunch bij Endemolquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
[..]
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?
nee ik weet niet waar wel, ieg niet in HBBquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:03 schreef farceman het volgende:
[..]
weet je ook waar het is? weer in BB hotel?
mn engels is niet zo goed, weet niet wat daar staatquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:04 schreef Suikeroom het volgende:
JOSTIFLIPP!!! zou jij het durven tann?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |