zo, ik gooi je weer in de negeermodusquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
Die dop op je neus doet wel pijn hooris goed voor tann dat Joost pas later die Jostflip had uitgevonden
![]()
Puisten!quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:46 schreef tann het volgende:
[..]
ha, die deukjes zijn al aanwezig...allen dan van wat anderszo en meer laat ik me niet meer uit over dat geval
![]()
Daar kom ik hier niet voor hoorquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En hij is nog wel zo snoezig en stoer tegelijk...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is dat nou weerquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:51 schreef tann het volgende:
[..]
zo, ik gooi je weer in de negeermodus![]()
kappen nou met die walgelijke fotoos!! Heb in heel mn leven nog nooit zoon triest geval gezienquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij is joost zoon ADHD geval!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pffffjoe ja das beter, grrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou deze dan, Roel die vreugdedansje doet toen hij zijn 20e sigaret op had...
[afbeelding]
Slechte kwaliteit manquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nou deze dan, Roel die vreugdedansje doet toen hij zijn 20e sigaret op had...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:06 schreef tann het volgende:
[..]
kappen nou met die walgelijke fotoos!! Heb in heel mn leven nog nooit zoon triest geval gezien![]()
Raadsel: met wie ligt Roel hier in bad?quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:03 schreef Shirley het volgende:
Kappen nou met die kwal! Post dan liever foto's van andere bewoners. Ik zelf geef dan de voorkeur aan Tanja omdat het haar topic is, of aan Roel
Joh, daar had ik helemaal geen tijd voor, ik zat zelf al uren met de vinger bij de printscreen knop. En ja, de kwaliteit van de streams liet soms te wensen overquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Slechte kwaliteit mandie heb je zo te zien, niet uit mijn filmpje gejat
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, daar had ik helemaal geen tijd voor, ik zat zelf al uren met de vinger bij de printscreen knop. En ja, de kwaliteit van de streams liet soms te wensen over
Deze vind ik ook leuk...
[afbeelding]
Ik heb het even opgezocht, het begint langzaam duidelijk te wordenquote:
haha leuke pic, maar je krijgt SUIKEROOM hier niet mee uit de kast, het is niet roel namelijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Of deze waar Nathalie en Dido Roel helemaal gek maakten...
[afbeelding]
Cap van D.Rose
Ow, maar dat was de bedoeling ook niet. Ik zat ff in mijn photobucket accounts te kijken en op oude topics.quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef tann het volgende:
[..]
haha leuke pic, maar je krijgt SUIKEROOM hier niet mee uit de kast, het is niet roel namelijk![]()
Ik ga voor Dido, maar tog ook weer niet. Het lijkt net de neus van Liesquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Raadsel: met wie ligt Roel hier in bad?![]()
[afbeelding]
ik wist het allang, zeker na de wasmachine questie, alhoewel suikeroom me daarna ff op een ander spoor wou zetten, aan het eind van het vragenuurtje is het me helemaaaaal duidelijk geworden....quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow, maar dat was de bedoeling ook niet. Ik zat ff in mijn photobucket accounts te kijken en op oude topics.
Weet jij wie het wel is dan?![]()
Je kan beter vragen of SO een oud-bewoner is. Maar zelfs dat laat ie nog niet los.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is die Suikeroom dan?
Suikeroom, ben je een oud-bewoner?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan beter vragen of SO een oud-bewoner is. Maar zelfs dat laat ie nog niet los.
Natuurlijk had je dat niet verteld. Want dat trekkie was om de groep te naaien, weet je nog?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:38 schreef tann het volgende:
ik weet zeker dat chan zou gaan stoppen! en als ze niet zo veel ellende meemaakt als ik weet ik ook zeker dat ze het volhoud, dat was haar al een week gelukt! Dat zij het niet van me overnam was trouwens mijn schuld, ik had haar niet verteld dat ik een trekkie zou gaan nemen en zij had dus ook niet de kans het voortestellen het over te nemen......schiet me nu ff te binnen, maar zo ging het wel
Suiker is gewoon iemand die net als jij en ik naar BB hebben gekekenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef Shirley het volgende:
Wie is die Suikeroom dan?
veel plezier en ik ben benieuwd..quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:35 schreef Annelies-G het volgende:
Lies gaat naar de bios, Sneak , film deze avond is "edison" veel plezier fokkers
en Tan?? je kado komt vannacht hier te staan , heb geen tekening gemaakt ( ben geen 4 maar 40 ) maar wel een paint bewerking![]()
![]()
Hm...ik blijf benieuwd.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Suiker is gewoon iemand die net als jij en ik naar BB hebben gekeken
Verder is het een fokkermisschien wel iemand uit vorige BB's maar ook dat lijkt me sterk
Een vemoeden wordt gezaaid , een lezer oogst
tuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
Natuurlijk had je dat niet verteld. Want dat trekkie was om de groep te naaien, weet je nog?
Owjee, heb je het weer?quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
LS? Doe 'ns ff tegen me aanpraten.... Tis weer zover
Gaat sinds een kwartiertje weer op en neer... En hoe pissiger ik word... affijn, je kent hetquote:
Halverwegequote:Op donderdag 16 februari 2006 19:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt denk ik dat je veel te veel met die dikke vette reet van je op je stoel zit. Man die billen zullen onderhand al wel op je knieen hangen.
Ik kon 'm nog nét vindenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik last heb van hyperventilatie wil ik nog wel eens een pronootje opzetten en ga dan masturberen, maar dat is geen oplossing voor flugeltje, want die kan haar clit vast niet meer vinden onder die dikke pens van haar....
Graag gedaan meisquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb nu een paar keer moeten lachen, dus de adem gaat wel weer... De klachten beginnen ook minder te worden nu...
U is bedankt!
bovendien begint de valeriaan te werken
quote:
Ik ben allang blij dat het even wat minder wordt... Het is al de hele week aan het sluimeren, dus wie weet láter op de avond....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kun je niet ff een aanval faken?![]()
Ik zwaai me al een half uur ongans, maar het is waarschijnlijk een beetje mistig op zeequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:09 schreef Manu82 het volgende:
Word er niet meer terug gezwaaid stelletje lamzakken
Whoeháháháááá............. je moet s'nachts eens moddenquote:Op donderdag 16 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Normaal gesproken mag dit dus niet
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissiequote:
Zolang er lucht is er hoop.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat het even wat minder wordt... Het is al de hele week aan het sluimeren, dus wie weet láter op de avond....
Is misschien wel een idee voor als ik 's nachts weer 'dood' lig te gaan...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoeháháháááá............. je moet s'nachts eens modden![]()
Ls terroristquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:55 schreef crazymamma het volgende:
He, LekkerSimpel nu je er toch bent, wil ik je de reaktie van Chan op de uitnodoging om op Fok te komen, niet onthouden:
Fok???? Da's toch die site waar ik tot meest gehate BB bewoner ben uitgeroepen hahahahahahaha!!!!! Dat van die Fokker Rob;) had ik al van Tanja gehoord ja. Nou als je t niet erg vind heb ik weinig behoefte om zijn schrijfkunsten te volgen!!! Hij wilde het huis in om me volledig af te branden wist Tanja me te vertellen, hij is een groot fan van haar. Jammer dat dat niet doorging....es kijken wie wie af ging branden!!!!!! hihihihi
Ik vind het onzin dat je alleen maar veren in je kont zou moeten krijgen omdat je aan een spelletje hebt meegedaan. Ik bedoel we hebben niet meegeholpen aan wereldvrede of zo tenslotte. En je weet dat een dagelijks tv optreden uitnodigt tot voor en tegenstanders van je persoon. Maar iemand onder een nickname volledig met de grond gelijk maken vind ik iets te gemakkelijk! En als je dan ook nog eens leest wat voor letterkundigen sommige teksten in elkaar geknutseld hebben....allemensen hahahahaha....ik heb nog nooit zulk slecht nederlands gelezen!!! Echt!
Ik heb geen enkele behoefte om met dat soort mensen heen en weer te gaan schrijven over hoe vervelend we elkaar vinden. Whatever. Ze mogen over mij alles schrijven, I don't give a f...! Ik heb hier en daar zo de kritieken over mezelf gelezen en heb voornamelijk erg moeten lachen. Echt! Ik kan alleen maar hopen dat de andere bewoners het ook zo opvatten en er niet mee gaan zitten of over zich zelf gaan twijfelen. Want dat is het echt niet waard!!!
Tís maar dat je het weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je ben er toch nog steeds??quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is misschien wel een idee voor als ik 's nachts weer 'dood' lig te gaan...
Mooi om te wetenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissie![]()
Maar dit is dan maar een geintje, maar het is echt een verdomd goed middeltje tegen hyperventilatie, om iemand helemaal op te fokken. Dan denk je niet aan je ademhaling en gaat die vanzelf weer goed, omdat je dan je gedachten helemaal verplaatst. Met hyperventilatie ben je vaak (meestal) te druk bezig met je ademhaling en dan wordt het vaak erger dan minder. En als je dan je gedachten heel ergens anders op kan richten, dan is het zo weg.
Geloof me, op zulke momenten tijdens een aanval denk je écht dat je dood gaat. Je ratio werkt dan ook niet echt zeg maar, het enige wat overblijft is pure en rauwe paniek... Vrij klote....quote:
maar wordt het geen probleem als je weet dat iemand je afkat om je van dat probleem af te helpen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was wel iets voor jou geweest he? Iemand afkatten met permissie![]()
Maar dit is dan maar een geintje, maar het is echt een verdomd goed middeltje tegen hyperventilatie, om iemand helemaal op te fokken. Dan denk je niet aan je ademhaling en gaat die vanzelf weer goed, omdat je dan je gedachten helemaal verplaatst. Met hyperventilatie ben je vaak (meestal) te druk bezig met je ademhaling en dan wordt het vaak erger dan minder. En als je dan je gedachten heel ergens anders op kan richten, dan is het zo weg.
Dat werkt alleen bij mensen die af en toe eens een aanval krijgen. Ik ben chronisch. Door de huisarts al afgeschreven ookquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te weten...dat zal dan waarschijnlijk ook verklaren waarom niemand in mijn directe RL omgeving hyperventileert
.....btw what ever happened to that good old boterhamzakje...
Het katten werkt vaak omdat het dolkomisch is... Door het lachen en het bedenken van grappige dingen om terug te zeggen verleg je de aandacht en dan wordt het gewoon minder. Klinkt stom, maar werkt wél zo...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar wordt het geen probleem als je weet dat iemand je afkat om je van dat probleem af te helpen?
Dat helpt niet altijd, ook dat apparaatje niet (ben de naam ff kwijt). Die heb ik ook, maar die helpt niet echt hoor. Ik ga dan altijd met de hond wandelen, of thuis iets doen. Als het m'n gedachten maar afleidt.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mooi om te weten...dat zal dan waarschijnlijk ook verklaren waarom niemand in mijn directe RL omgeving hyperventileert
.....btw what ever happened to that good old boterhamzakje...
Er zijn overigens nog wel meer bewezen methodes hoor......zo ken ik in Uganda een man die als ie last heeft van hyperventalitie een aanloopje neemt en snoeihard met zijn hoofd tegen de deur aanrent.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij mensen die af en toe eens een aanval krijgen. Ik ben chronisch. Door de huisarts al afgeschreven ook
Hyperven ofzoiets heet dat ding... Werkt voor geen meterquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat helpt niet altijd, ook dat apparaatje niet (ben de naam ff kwijt). Die heb ik ook, maar die helpt niet echt hoor. Ik ga dan altijd met de hond wandelen, of thuis iets doen. Als het m'n gedachten maar afleidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |