Was idd.... Nu niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Er was een topic met schaatsen in de TT, Flugel!![]()
Nope....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef PC eend het volgende:
Bijles voor de mods?
Dat betekend toch rellen?![]()
Niks eigenlijk....quote:
Is het beleid speciaal voor jou aangepast danquote:
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.quote:
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in gevenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.![]()
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in geven
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?![]()
Les een: Altijd respect hebben voor de users.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vinden
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Les een: Altijd respect hebben voor de users.
het gekke is dat ik er niet eens moeite voor hoef te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.![]()
Je leest de opgave niet goed....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoor![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
is ie te moeilijk voor je?quote:
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeitquote:
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeit
Nee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
Zou kunnen, maar als je dan zegt dat het je niet boeit, denk ik het valt wel mee met dat respectquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
ow... okequote:
Ik respecteer dat jij dat denktquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als je dan zegt dat het je niet boeit, denk ik het valt wel mee met dat respect
Je mist het punt flugs...het gaat hier over liegen....bikkelhard liegen....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Open er anders een "kun je iemands mening respecteren als die mening je niet boeit" topic over in R&P ofzo
het is hier FB
Ook voor de bedrogenen onder ons is R&P een prima forum....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mist het punt flugs...het gaat hier over liegen....bikkelhard liegen....![]()
Zijn er nergens in de vele faqs van dit forum regels te vinden die users beschermen tegen wegpest acties van kwaadwillende mods?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook voor de bedrogenen onder ons is R&P een prima forum....![]()
Is het dan eindelijk aan het lukken???quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn er nergens in de vele faqs van dit forum regels te vinden die users beschermen tegen wegpest acties van kwaadwillende mods?![]()
nog even doorzetten nu Flugelquote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het dan eindelijk aan het lukken???![]()
Nope...but nice try flugs...........quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het eindelijk aan het lukken???![]()
Had ook niet anders van je verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...but nice try flugs........... [afbeelding]
donequote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan bij [BB5] Tanja #22 en waar we wachten op meer ex-bewoners SC wel uit de TT? TNX alvast
Vele woorden kunnen jou omschrijven, Bluezz... maar ik ben een man van weinig woorden dus hou het bij: JE BENT GEWELDIGquote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar natuurlijk
* Bluezz zet de streams meteen aan
Kan het er weer in?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan bij [BB5] Tanja #22 en waar we wachten op meer ex-bewoners SC wel uit de TT? TNX alvast
Net zoals sommigen zó hardleers zijn dat ze maar blíjven proberen een relletje op te starten....quote:Op maandag 13 februari 2006 22:42 schreef PC eend het volgende:
Waarom gebeurd hier zo weinig
Zo leren ze het nooit
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Net zoals sommigen zó hardleers zijn dat ze maar blíjven proberen een relletje op te starten....
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:26 schreef newsman het volgende:
foutje.
Ik heb in de begintijd idd gezegd dat er over iedere oud-bewoner één topic mocht komen. Maar aangezien er helemaal geen nieuws is over Rikkert en de reden van het openen me dan ook totaal ontgaat is het topic dicht. En blijft dicht...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Zou iemand ff het [BB5] Rikkert - deel 1 kunnen heropenen?
Er mag over elke ex-bewoner 1 topic zijn, en sinds ie is gesloten zijn er nog zeker 30 page-views geweest, dus het voldoet zeker aan een behoefte
nogmaalsquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Kan een Modje Streamverslagen van donderdag 16 februari 2006 sluiten?? Die zonder pijltjes dus, die van mijCuall had er al 1 met pijltjes geopend toen ik nog aan het SV-en was en dat is wat overzichterlijker
![]()
Thnxxxxxxxxxxx![]()
slotje dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef MissHobje het volgende:
Joehoe Lief Modje.. [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in.... mijne was net te laat![]()
Misschien ene kanshebber om een volgend topic te worden![]()
![]()
dan 371( of slotje
)
danke sjeun![]()
Moet je hierin gelijk geven alhoewel het wel klopt wat Peter zegt 1 topic per bewonerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb in de begintijd idd gezegd dat er over iedere oud-bewoner één topic mocht komen. Maar aangezien er helemaal geen nieuws is over Rikkert en de reden van het openen me dan ook totaal ontgaat is het topic dicht. En blijft dicht...
De topics over Tanja en destijds over Dido (FHM) hadden/hebben zin omdat daar nog ontwikkelingen zijn, bij Rikkert is dat niet het geval.
Laat die stomme newbies dan ook van de knoppen afblijven hèquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bovenstaande post van Talitha gaat dus over dit topic: Let the party begin
Kan dit gedrocht verwijderd worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je Peter debiel vindt??
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan dit gedrocht verwijderd worden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan dit gedrocht verwijderd worden?
Helaas niet genoeg voor een ban.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke belediging? Dacht het wel he.
![]()
Laatste keer kwam ie bij mijn weten gewoon ineens met een of andere erg vage post om het zo maar te zeggen binnenvallen in de SC. Was verder toch weinig aan de handquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg voor een ban.
Peet ging iets te ver vorige keer, maar ik vond de rol van cuall niet fris.![]()
Daar zat natuurlijk wel een kleine voorgeschiedenis aan vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laatste keer kwam ie bij mijn weten gewoon ineens met een of andere erg vage post om het zo maar te zeggen binnenvallen in de SC. Was verder toch weinig aan de hand![]()
Kap eens op de persoon people!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
Daar zat natuurlijk wel een kleine voorgeschiedenis aan vast.
[HBB FB] Back to business
Deze was ook goed:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Ik wil een unban met terugwerkende kracht!![]()
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Ik zal de boel mee in de gaten houden....
Ik weet niet of je gezien hebt wat de werkelijke aanleiding voor de ban was, maar aan jouw en APK's reactie te merken hebben jullie geen flauw idee....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Deze was ook goed:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |