O bedoel je zo... ik dacht met het aantal caps plaatsen...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
jij staat altijd boven aan maar goed Frizti ook jij kan de nummer 1 zijn.
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Dan ga je schaapjestellenquote:
Hallo Mquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Mij mag je anders wel verassenquote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Op dít tijdstip zijn de Bioscopen gesloten hoor![]()
![]()
En nee, ik doe niet aan Valentijnsdag, heb ook niemand die ik weet die ik kan verassen
oh dacht dat je het ergens gelezen hadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
Wat liefquote:
Uhhhh......... hebbie daar een bron vanquote:Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is een DDos atack meerdere website hebben er last van gehad geenstijl en VK
Inderdaadquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef robster16 het volgende:
tja, de hele talpa site is pleite!
Volgens de buren (mediawatchers) schijnt de hele server ingestort te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ik ben geen medewerker van Talpa hoor, is gewoon kwestie van logisch nadenken, en aangezien het zondagavond/maandagnacht is zal er nu echt niets meer mee gedaan worden lijkt mij tot de ochtend
http://www.bios.nlquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!
Doen jullie trouwens aan valentijnsdag?
Jawel hoor, als je maar lang genoeg teltquote:
Nope, zal morgen wel op de site van Talpa staan als die weer online komt, denk eerder wat regenworm net zei dat er een Ddos attack is op vele servers waardoor de boel is opgeblazen op dit momentquote:Op maandag 13 februari 2006 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dacht dat je het ergens gelezen had![]()
Groot glas warme melk(e)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |