Ach ja, maar jij komt gelijk achter me regenwormquote:Op maandag 13 februari 2006 00:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je ziet maar weer Newsman moet de kar weer trekken![]()
![]()
Neem een wijntje of als je geen alc. wil een lekker kopje warme thee ofzoquote:
Onderschat Frizti ook niet hoor...quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Het is wel jammer dat er stats meer komen van HBB.
Wil wel eens weten wie de nieuwe scanman is.
Ik denk dat het FB is.
ja, maar ik doe nog steeds rustig aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij komt gelijk achter me regenworm![]()
Ik denk ook FB, maakt trouwens goede caps en kan prima met mensen overwegquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat het FB is.
WBquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Hée jij ook weer onlinequote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef A-en-M het volgende:
Hallo, zijn we ook weer......
bezoek is de deur uit, maar helaas noppes, nog steeds geen streams.
Frizti is ook heel goed, degelijke kerelquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onderschat Frizti ook niet hoor...
de streams doen het al een tijdje niet meer. (19:45)quote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Iedereen
Tijdens het bezoek hier niets gemist op de streams dus begrijp ik![]()
lolquote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat het FB is.
Wat dacht je pas bij de start van BB6quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
De hele nacht geen streams hoor, dit wordt pas op zijn vroegst eind in de maandagochtend opgelost
Dank je wel voor het compliment Newsquote:Op maandag 13 februari 2006 00:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik denk ook FB, maakt trouwens goede caps en kan prima met mensen overweg![]()
![]()
jij staat altijd boven aan maar goed Frizti ook jij kan de nummer 1 zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Onderschat Frizti ook niet hoor...
Ik wil wat doen! Wie gaat er mee naar de bios?!quote:Op maandag 13 februari 2006 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Neem een wijntje of als je geen alc. wil een lekker kopje warme thee ofzo![]()
hoe kom je aan die info ?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
De hele nacht geen streams hoor, dit wordt pas op zijn vroegst eind in de maandagochtend opgelost
Maybe kan dat wel jaquote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Wat dacht je pas bij de start van BB6![]()
Het is een DDos atack meerdere website hebben er last van gehad geenstijl en VKquote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
Hoi Bong, waar haal jij die info vandaan dan??quote:Op maandag 13 februari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |