ik doe het eromquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je doet het erom he ? zeg dat je het erom doet ?![]()
nee, maar een beetje zinloos discussieren kan ook grappig zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus jij verveelt je ook de pleuris met dit wanstaltige BB product ?![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
Dus jij verveelt je ook de pleuris met dit wanstaltige BB product ?![]()
Weet je wat de ellende is ? Ik kan me na al mijn laatdunkende post natuurlijk nooit van zijn leven meer mengen in dat o so gezellige SC topic.....en ik zou toch zo graag willen he.....quote:
Iedereen, volgens mij.quote:
Man zeik niet zo, je zit hier midden in de slowchat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet je wat de ellende is ? Ik kan me na al mijn laatdunkende post natuurlijk nooit van zijn leven meer mengen in dat o so gezellige SC topic.....en ik zou toch zo graag willen he.....![]()
Mjah...kweetniet....temidden van uitsluitend lelijke kerels voelt het toch anders................quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Man zeik niet zo, je zit hier midden in de slowchat!![]()
Ik laat mij daar, als ex-mod, natuurlijk niet over uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Iedereen, volgens mij.
Maar vond jij het terecht dat Pinbaal en ik die ban kregen vorige week
Ik als toekomstige mod natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik laat mij daar, als ex-mod, natuurlijk niet over uit.![]()
Oeh ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik als toekomstige mod natuurlijk ook niet.![]()
Ik vraag me af waarom nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh ik kijk er nu al naar uit
Verder lijkt het me verstandig dat ik me er nu niet oevr uitlaat
vuile rellerquote:
quote:
Dat had ik gezien, daarom had ik het, in eerste instantie, ook tegen haarquote:Kijk ff wie die slotpost plaatste...
Volgens mij kan je beter gewoon voor jezelf denken ipv voor anderenquote:ik vind die mening belachelijk.. en als je mij zou kennen, zou jij dat ook vinden... Daarbij kan ik hoog of laag springen, de users die mij hautain vinden zullen hun mening daardoor echt niet gaan veranderen.
Ik ga mijn best doen om te enjoyen, ik hoop dat het niet weer verpest wordtquote:enjoy
bovendien: het topic was om 12:04 alweer open.. je post is dus nogal mosterd na de maaltijd
Kom op eendje, het topic was alweer open vóór er in FB moeilijk over gedaan werd... Je zit lang genoeg op Fok om te weten dat topics bij twijfel op slot gaan en dan achter de schermen besproken worden... Dat is hier ook gebeurd, opgelostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
Ik ga mijn best doen om te enjoyen, ik hoop dat het niet weer verpest wordt
Mosterd na de maaltijdik zei dat ik het voorlopig al heel wat vond dat het topic weer open was, hij is toch niet alweer dicht he, of is er soms een bepaalde tijd waarbinnen je een reactie moet plaatsen, anders telt het niet
![]()
doe ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef lovebear het volgende:
Heb 2 foutjes gemaakt![]()
De Sc De kliko is buiten en wij feesten door
Moet HBB voor staan e is nummer 220 zou een modje het alsjebliefd willen veranderen
Alvast bedankt![]()
quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zou je er dan ipv 122 waarin het veranders is, nu 220 van kunnen maken
Ik dacht het toch ff nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kom op eendje, het topic was alweer open vóór er in FB moeilijk over gedaan werd...
Twijfel ontstaat meestal als er iemand geklaagd heeft en de mods niet zo goed weten wat ze ermee aan moeten, maar dat was hier niet het geval, hij ging zonder waarschuwing resoluut dicht omdat het smakeloos gevonden werd door minstens 2 mods.quote:Je zit lang genoeg op Fok om te weten dat topics bij twijfel op slot gaan en dan achter de schermen besproken worden... Dat is hier ook gebeurd, opgelost
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over jaquote:Je hebt het topic al gevonden en maakt er dankbaar gebruik van. Discussie erover is dus niet meer nodig imho...![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Anita, liep door de gang.
Welke "discussie"quote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het toch ff niet
Vlak nadat hij dichtging klaagde ik erover, daarna heb ik nog uren naar een gesloten topic zitten kijken, wel bij de feiten blijven he![]()
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over ja
Hmz. Maar kunnen we de FB-reeks dan toch openhouden als alternatieve slowchat?quote:Op zondag 29 januari 2006 09:26 schreef PH52 het volgende:
<..>
Het vergt een sterke persoonlijkheid om toe te durven geven dat je iets te enthousiast hebt ingegrepen.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 29 januari 2006 11:05 schreef Pinball het volgende:
En ja, ik heb duits bloed, dus ik ga even ongestoord de NSB-er uithangen.
Vannacht werd peter6000 weer even door die hele inteelt-SC club afgezeken terwijl hij er niet bij was. Omdat hij (op een keurige manier) 1 minimaal puntje van kritiek durfde te leveren op de streamverslagen, en 1 van die A&M&A huilies dus bevestiging nodig had van de overige SC josti's.
Azijnpisser, a-sociaal, mongool, aap. Leuk clubje mensen bij elkaar daar.
"Kap eens met dat gehak op de persoon people", waar las ik dat nou pas?
Ik zat op m'n werk en heb de boel maar half meegekregen. Voor mijn gevoel was ie vrij vlot weer open...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het toch ff niet
Vlak nadat hij dichtging klaagde ik erover, daarna heb ik nog uren naar een gesloten topic zitten kijken, wel bij de feiten blijven he![]()
Ik heb volgens mij alleen een opgeschoonde versie van het topic gezien, dus ik kan er verder niet over oordelen. Wat mij betreft is zo'n topic prima. Al blijf ik ook vinden dat een algemeen HRK topic niet in HBB thuishoort. Het doel van HBB is volgens mij niet om maatschappelijke organisaties in het algemeen aan de kaak te stellen. Je kunt echter wel de discussie voeren of de bij het programma betrokken organisaties/bedrijven wel zo goed omgaan met het programma. Imho een heel ander soort discussie....quote:Twijfel ontstaat meestal als er iemand geklaagd heeft en de mods niet zo goed weten wat ze ermee aan moeten, maar dat was hier niet het geval, hij ging zonder waarschuwing resoluut dicht omdat het smakeloos gevonden werd door minstens 2 mods.
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over ja
Ik weet wel een manier, maar dat was wel in je gezicht, en omdat je net de smilies-per-post-limiet had gebroken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen de behoefte om mensen voor mongool uit te schelden, moet je dan op een andere manier bevredigen, maar dat lukt vast wel.
Hulde Peter!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx Pinball
Ik heb de SC werkelijk met verbijstering nagelezen.
Misschien dat mijn postgedrag dergelijke reakties oproept, maar als ik mijn posten van die avond teruglees, lees ik weinig directe aanleiding.
Al er is natuurlijk altijd wel een incidentele ongenuanceerde post te vinden, waardoor er een draai aan kan worden gegeven, dat het allemaal mijn eigen schuld is.
Veel plezier daarmee.
Als ik mijn commentaar op het streamverslag teruglees, lees ik: een compliment voor Buswatcher, een compliment voor M A & A M, een mening dat ik persoonlijk geen behoefte heb aan 71 caps, en de constatering dat als de meerderheid van de lezers het als prettig ervaart, het blijkbaar iets toevoegt.
Overigens heet dat topic "Commentaren en huldes op de streamverslagen". Als de streamverslagenschrijvers liever alleen huldes willen (wat op zich begrijpbaar is, als je veel energie steekt in iets, is het natuurlijk prettiger om alleen maar huldes te ontvangen), is het misschien een optie de TT te veranderen in "Huldes op de streamverslagen".
Dan heb je ook geen last meer van mensen met een andere mening.
Alleen de behoefte om mensen voor mongool uit te schelden, moet je dan op een andere manier bevredigen, maar dat lukt vast wel.
Nu APK nog en het kringetje is weer rondquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik blijf hier nog ff een tjdje hangen denk ik.... [afbeelding]
Gezellig Jappie!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
O ja, jou miste ik ook nog....quote:
Ooit moest die smiley een keer van pas komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er hoor.quote:
Hai Jappie,quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik heb sinds kort een productiefabriekje overgenomen....inclusief een paar hele gehaaide marketingboys.......moet goed komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ooit moest die smiley een keer van pas komen.
Niet zoeer om de woorden die ze je toevoegden (hoewel je niet bij naam werd genoemd), dat viel m.i. allemaal nog wel mee. Maar de aanleiding was zo merkwaardig: een eigenlijk heel positieve post met één kleine aanmerking die je zelf ook meteen nuanceert.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de SC werkelijk met verbijstering nagelezen.
ff eenquote:
Protesterenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop zo dat het Tanja is, want dan is ze nu user![]()
Die mag je niet beledigen en het eerste wat ons aller mod TL doet is haar verwelkomen met zeug en zeggen dat het er niet is omdat ze wel 3 zinnen kan typen of zoiets![]()
![]()
Wat doen we daaraan?![]()
Doe je mee?quote:
Ik doe ook wel mee. Maar ik denk niet dat we tann nog terugzien, LS mag niet doorposten met een kloon tijdens zijn ban denk ik.quote:
Heeft ie er 1 te pakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee. Maar ik denk niet dat we tann nog terugzien, LS mag niet doorposten met een kloon tijdens zijn ban denk ik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |