Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Mja.. dat dus...
Maar tis nu wel ver genoeg gegaan idd... Ik hou het ff in de gaten.
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
no prob.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.
sorry als ik je gepasseerd hebt, als je wilt wil ik je die mail ook wel sturen
of je vraagt je collega.
hij maakt mij belachelijk bedoel je en dan mag ik niet reageren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.
Kom op hé, jij moet toch weten hoe Mirror is. Scheid nou toch uit, of vindt het niet gek dat mensen potje mee gaan zitten genieten.
Oke bedankt hoor,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
Je hebt het hele vorige FB topic inclusief de bans van PInball en APK ook gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Ja maar ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.![]()
Ik dacht eerst nog aan 1 april, maar het leek meer 15 mei.
Heel verstandig, voor je het weet is je post weer weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
geintje uiteraard zet het er maar ff bij
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Ow, is dat alles. Dacht dat op z'n minst een van beide partijen vergeleken was met Viola, zo'n ophef wordt erover gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.![]()
Lach er maar om, ik vind het eerlijk gezegd om te jankenquote:
Hij is weer open schat. Beetje opgeschoond en weer een prima topic.....quote:
Berney en Mirrormanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Waar haal jij dat nu weer uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Krijgt Berney nu de schuld van het seniele niveau van Mirrorman
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Waar haal jij dat nu weer uit?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley geven
[..]
Nee het zat zo;quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(je snapt 'm niet helemaal)
Speciaal voor Peter een vertaling van de smilies...
Berney en Mirrorman hadden een discussie (=)
Teamlead greep in (=)
Berney en Mirrorman piepten nog even na in FB (=)
Zo duidelijK?
Ja, want jij doet dat nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef berney het volgende:
[..]
Nee het zat zo;
Mirrorman zat steeds onwaarheden over mij te vertellen.
ik heb in email naar jou&nikky gestuurd en voor die tijd hier in fb aangegeven daar genoeg van te hebben.
toen heeft je lieve collega teamlead degepakt
en toen was ik tevreden.
![]()
Nee inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, want jij doet dat nooit.![]()
Hypocriet.
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef berney het volgende:
ik heb in email naar jou&nikky gestuurd en voor die tijd hier in fb aangegeven daar genoeg van te hebben.
toen heeft je lieve collega teamlead degepakt
en toen was ik tevreden.
Waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is weer open schat. Beetje opgeschoond en weer een prima topic.....
Kritiek is prima, maar grappen over HRK in het algemeen zijn idd ff not done. Is niet het doel van het topic imho. Voor mijn gevoel is het een topic om de rol van het Rode Kruis in HBB uit te discussiëren, waar slaan ze de plank volledig mis? (imho overal overigens) Wat doen ze goed? En waarin kunnen ze het beter doen? Een algemeen rode kruis topic hoort niet thuis in HBB, dat zou eventueel naar GC kunnen...
Voldoende antwoord zo?
En voor iemand die gisteren nog erg pertinent postte dat ze niet meer zou reageren op Fok! is ze nogal aanwezig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.![]()
Grappen over HRK in het algemeen horen niet thuis in een HBB Rode Kruis topic... Die horen voor zover ze binnen de policy vallen thuis in een algemeen HRK topic wat je dus elders op Fok zou kunnen openen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam
En waarom staat dat niet in de policy?
Ze is niet scheel meer, daar is ze aan geopereerd zei ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.![]()
Dat is wel een beetje raar toch? Dan zouden we in HBB eigenlijk ook geen grappen over Viola of Talpa mogen maken, maar wel elders op Fok?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Grappen over HRK in het algemeen horen niet thuis in een HBB Rode Kruis topic... Die horen voor zover ze binnen de policy vallen thuis in een algemeen HRK topic wat je dus elders op Fok zou kunnen openen.
Zo duidelijker?
Tuurlijk mag er wel met een knipoog gepost worden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel alsof er inmiddels minder met een knipoog gepost mag worden dan tijdens BB5.
Ik snap ook niet zo goed wat er heilig is aan het rode kruis en de plaatjes waren totaal niet schokkend.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel alsof er inmiddels minder met een knipoog gepost mag worden dan tijdens BB5.
.quote:Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Als we trouwens weer zo'n 'ik verveel me dus ik ga FB volposten' weekend krijgen zeg het dan nu alvast ff.... Dan boek ik nog snel een last-minute naar Londen
Wie ik ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Als we trouwens weer zo'n 'ik verveel me dus ik ga FB volposten' weekend krijgen zeg het dan nu alvast ff.... Dan boek ik nog snel een last-minute naar Londen
Jullie doén het gewoon voor ons!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Dan kom ik wel rellen in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm....dat belooft nog wat maandag....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
................en ik ga met APK en Sanne naar Londen... Goeie deal
quote:The list
-How many times did you do it?
-Did you do it by yourself, with APK or with both?
-Did you do it in the evening or morning?
-Do you think you was good at it?
-Do you think APK thinks you was good at it?
-How many times did you do it in one day?
-Did you use any aids at all?
-Did you talk while you were doing it, or are you the quiet type?
-Did you smoke during or afterwards?
-Do you ask afterwards: 'did you.. err...?'
En jouquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.![]()
Je dacht toch niet dat ik zónder jou zou vertrekken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef APK het volgende:
Shit, ik heb Flugel's vlucht gemist.
Hé Mirror-dinges, bedreig mij effe met de dood ofzo?
Dat niet....maar vind je het goed als ik vast even onze nieuwste boorelnoot promoot ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:08 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een link naar de laatste rel?
Ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Dat vond ik dus welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik vind het eerlijk gezegd om te janken
Die plaatjes en die opmerking waren toch niet zo schokkend
Kijk ff wie die slotpost plaatste...quote:Maar als volgens jullie het toch echt te ver ging waarom edit je dan niet gelijk die plaatjes en die opmerking ipv het hele topic gelijk dicht te gooien
Misschien was het niet helemaal jouw smaak, maar om iets dat niet jouw smaak is maar gelijk als smakeloos te betittelen vind ik toch redelijk, euh.... hautain
ik vind die mening belachelijk.. en als je mij zou kennen, zou jij dat ook vinden... Daarbij kan ik hoog of laag springen, de users die mij hautain vinden zullen hun mening daardoor echt niet gaan veranderen.quote:Over hautain gesproken...
Als verschillende users je hautain noemen in een feedback topic, zou je daar iets meer mee kunnen doen dan alleen in de verdediging en ontkenning te schieten en te roepen dat jij dat zelf toch echt niet zo ziet en te vragen om voorbeelden (ook al heeft iemand daarvoor al geprobeerd het je uit te leggen).
Enige vorm van introspectie is jou zeker vreemd?
Als je dan vervolgens hautain als geuzennaam in je ondertitel zet, gaat daar een soort van disrespect naar je users vanuit, die zien het dan kennelijk verkeerd met hun belachelijke mening en jij hebt de waarheid in pacht
Klinkt weer redelijk hautain als je het mij vraagt
enjoyquote:Maar goed om terug te komen op het rode kruis, vind ik het voorlopig al heel wat dat het topic weer open is, maar begrijp dus dat kritiek op/grappen over het rode kruis not done zijn hier
Gedachtepolitie![]()
Ik zal binnekort wel eens kijken of ik nog wat kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |