Die titel kon echt nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
FB is voor mij het leukste topic van HBB.
Ik ga er geen poll over maken, maar sommige posters denken dat Flugel het wel gaat redden als mod en dat Teamlead een Mavo-muts is.![]()
Doe het zelf, Mavo-muts.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:58 schreef teamlead het volgende:
doe maar eens een poll dan.. maar wel in een apart topic
Is Havoc ook een kloon van je?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
FB is voor mij het leukste topic van HBB.
Ik ga er geen poll over maken, maar sommige posters denken dat Flugel het wel gaat redden als mod en dat Teamlead een Mavo-muts is.![]()
Nee, Havoc is meedogenloos.quote:
He, ik ben een newbe, wat weet ik nou helemaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Havoc is meedogenloos.
Ken uw klassiekers.![]()
Wat heb je toch met die MAVO?quote:
ik zou niet weten hoequote:
'Mavo-muts' was een reden om mij te bannen. Boeit verder niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die MAVO?
Je noemde mijn vrouw ook al een Mavo-muts eerder?
Ben je jaloers dat je met je VMBO-niveau de Mavo net niet heb kunnen afmaken
jij hebt een nieuw woordje geleerd van je bet-overgrootmoeder tijdens jullie verplichte 40 jaarlijkse familie reunie??quote:
Laffer!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:28 schreef laffer het volgende:
[..]
jij hebt een nieuw woordje geleerd van je bet-overgrootmoeder tijdens jullie verplichte 40 jaarlijkse familie reunie??![]()
quote:
Niet altijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Havoc is meedogenloos.
Ken uw klassiekers.![]()
Zeuren, ban.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef CartWOman het volgende:
Er staan teveel sticky topics.
Detailsquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef Gert het volgende:
Ik vond die bans voor APK en Pinbaal echt belachelijk.![]()
5 toch maarquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef CartWOman het volgende:
]quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:13 schreef Gert het volgende:
Ik vond die bans voor APK en Pinbaal echt belachelijk.![]()
Dat alleen al geeft aan dat er een stel onnozele halzen is geslachtofferd om het nieuwe beleid te profileren.quote:
Minimaal 4 teveel.quote:
Onnozelquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat alleen al geeft aan dat er een stel onnozele halzen is geslachtofferd om het nieuwe beleid te profileren.
Kap eens met dat gebash op de persoon.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat alleen al geeft aan dat er een stel onnozele halzen is geslachtofferd om het nieuwe beleid te profileren.
Dat is i.p.v. de banner... Anders mist iedereen het zo om bovenaan de pagina allemaal extra info te hebbenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:28 schreef CartWOman het volgende:
bij deze dan: Als ik hem eerder gezien had dan Bluezz had ik hem dichtgegooidquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:15 schreef PC eend het volgende:
Rode Kruis (deel I)
Waarom gooi je die dicht
Bemoei je met je eigen forum![]()
Is het soms een motie van wantrouwen?
teamlead is er ook gewoon...
Dan moet je toch eens verder kijken dan alleen de SC, want hij staat er al een tijdjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
bij deze dan: Als ik hem eerder gezien had dan Bluezz had ik hem dichtgegooid
Die plaatjes in dat topic ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:20 schreef PC eend het volgende:
En waarom eigenlijk, het heeft veel met het programma te maken dacht ik zo
soms heb ik ook nog wel eens buiten fok iets te doen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens verder kijken dan alleen de SC, want hij staat er al een tijdje![]()
zoals in de sluitpost al staat: smakeloosquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:20 schreef PC eend het volgende:
En waarom eigenlijk, het heeft veel met het programma te maken dacht ik zo
Ach ja. Ze komen niet echt van een dubieuze site: http://kinderenwebhotel.bequote:
Die plaatjes die ik zie, hebben voor zover ik ze begrijp allemaal iets te maken met het rode kruis en zijn dus on topic, tochquote:
Is mij even ontgaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals in de sluitpost al staat: smakeloos
Ik vrees hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:59 schreef Gert het volgende:
Je mag niet spotten met Het Rode Kruis, ook niet een beetje, want Het Rode Kruis is Goed.
http://forum.fok.nl/topic/810946quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:30 schreef doka het volgende:
[..]
Ach ja. Ze komen niet echt van een dubieuze site: http://kinderenwebhotel.be(Die eerste althans) Maar als je de plaatsjes nou weghaald en mijn smakeloze 'grapje' ook, is het misschien wel een nuttig topic
Ga er dan ook niet steeds op in.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef berney het volgende:
Graag zou ik dat er gekeken wordt naar dit topic
Viola Holt (Deel 1)
Mirrorman zegt dingen over mij die totaal niet waar zijn graag iets aan doen, dit is pure laster
b.v.d
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef berney het volgende:
Graag zou ik dat er gekeken wordt naar dit topic
Viola Holt (Deel 1)
Mirrorman zegt dingen over mij die totaal niet waar zijn graag iets aan doen, dit is pure laster
b.v.d
Mja.. dat dus...quote:
Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Mja.. dat dus...
Maar tis nu wel ver genoeg gegaan idd... Ik hou het ff in de gaten.
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
no prob.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.
sorry als ik je gepasseerd hebt, als je wilt wil ik je die mail ook wel sturen
of je vraagt je collega.
hij maakt mij belachelijk bedoel je en dan mag ik niet reageren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.
Kom op hé, jij moet toch weten hoe Mirror is. Scheid nou toch uit, of vindt het niet gek dat mensen potje mee gaan zitten genieten.
Oke bedankt hoor,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
Je hebt het hele vorige FB topic inclusief de bans van PInball en APK ook gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Ja maar ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.![]()
Ik dacht eerst nog aan 1 april, maar het leek meer 15 mei.
Heel verstandig, voor je het weet is je post weer weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
geintje uiteraard zet het er maar ff bij
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Ow, is dat alles. Dacht dat op z'n minst een van beide partijen vergeleken was met Viola, zo'n ophef wordt erover gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.![]()
Lach er maar om, ik vind het eerlijk gezegd om te jankenquote:
Hij is weer open schat. Beetje opgeschoond en weer een prima topic.....quote:
Berney en Mirrormanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Waar haal jij dat nu weer uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Krijgt Berney nu de schuld van het seniele niveau van Mirrorman
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Waar haal jij dat nu weer uit?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley geven
[..]
Nee het zat zo;quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(je snapt 'm niet helemaal)
Speciaal voor Peter een vertaling van de smilies...
Berney en Mirrorman hadden een discussie (=)
Teamlead greep in (=)
Berney en Mirrorman piepten nog even na in FB (=)
Zo duidelijK?
Ja, want jij doet dat nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef berney het volgende:
[..]
Nee het zat zo;
Mirrorman zat steeds onwaarheden over mij te vertellen.
ik heb in email naar jou&nikky gestuurd en voor die tijd hier in fb aangegeven daar genoeg van te hebben.
toen heeft je lieve collega teamlead degepakt
en toen was ik tevreden.
![]()
Nee inderdaad niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, want jij doet dat nooit.![]()
Hypocriet.
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef berney het volgende:
ik heb in email naar jou&nikky gestuurd en voor die tijd hier in fb aangegeven daar genoeg van te hebben.
toen heeft je lieve collega teamlead degepakt
en toen was ik tevreden.
Waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is weer open schat. Beetje opgeschoond en weer een prima topic.....
Kritiek is prima, maar grappen over HRK in het algemeen zijn idd ff not done. Is niet het doel van het topic imho. Voor mijn gevoel is het een topic om de rol van het Rode Kruis in HBB uit te discussiëren, waar slaan ze de plank volledig mis? (imho overal overigens) Wat doen ze goed? En waarin kunnen ze het beter doen? Een algemeen rode kruis topic hoort niet thuis in HBB, dat zou eventueel naar GC kunnen...
Voldoende antwoord zo?
En voor iemand die gisteren nog erg pertinent postte dat ze niet meer zou reageren op Fok! is ze nogal aanwezig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.![]()
Grappen over HRK in het algemeen horen niet thuis in een HBB Rode Kruis topic... Die horen voor zover ze binnen de policy vallen thuis in een algemeen HRK topic wat je dus elders op Fok zou kunnen openen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam
En waarom staat dat niet in de policy?
Ze is niet scheel meer, daar is ze aan geopereerd zei ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen scheel, dom en dik, maar ook nog eens een klikspaan.![]()
Dat is wel een beetje raar toch? Dan zouden we in HBB eigenlijk ook geen grappen over Viola of Talpa mogen maken, maar wel elders op Fok?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef flugeltje het volgende:
Grappen over HRK in het algemeen horen niet thuis in een HBB Rode Kruis topic... Die horen voor zover ze binnen de policy vallen thuis in een algemeen HRK topic wat je dus elders op Fok zou kunnen openen.
Zo duidelijker?
Tuurlijk mag er wel met een knipoog gepost worden...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel alsof er inmiddels minder met een knipoog gepost mag worden dan tijdens BB5.
Ik snap ook niet zo goed wat er heilig is aan het rode kruis en de plaatjes waren totaal niet schokkend.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel alsof er inmiddels minder met een knipoog gepost mag worden dan tijdens BB5.
.quote:Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig.
Mag ik mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Als we trouwens weer zo'n 'ik verveel me dus ik ga FB volposten' weekend krijgen zeg het dan nu alvast ff.... Dan boek ik nog snel een last-minute naar Londen
Wie ik ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Als we trouwens weer zo'n 'ik verveel me dus ik ga FB volposten' weekend krijgen zeg het dan nu alvast ff.... Dan boek ik nog snel een last-minute naar Londen
Jullie doén het gewoon voor ons!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Dan kom ik wel rellen in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm....dat belooft nog wat maandag....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
................en ik ga met APK en Sanne naar Londen... Goeie deal
quote:The list
-How many times did you do it?
-Did you do it by yourself, with APK or with both?
-Did you do it in the evening or morning?
-Do you think you was good at it?
-Do you think APK thinks you was good at it?
-How many times did you do it in one day?
-Did you use any aids at all?
-Did you talk while you were doing it, or are you the quiet type?
-Did you smoke during or afterwards?
-Do you ask afterwards: 'did you.. err...?'
En jouquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.![]()
Je dacht toch niet dat ik zónder jou zou vertrekken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:46 schreef APK het volgende:
Shit, ik heb Flugel's vlucht gemist.
Hé Mirror-dinges, bedreig mij effe met de dood ofzo?
Dat niet....maar vind je het goed als ik vast even onze nieuwste boorelnoot promoot ?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:08 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een link naar de laatste rel?
Ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Dat vond ik dus welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik vind het eerlijk gezegd om te janken
Die plaatjes en die opmerking waren toch niet zo schokkend
Kijk ff wie die slotpost plaatste...quote:Maar als volgens jullie het toch echt te ver ging waarom edit je dan niet gelijk die plaatjes en die opmerking ipv het hele topic gelijk dicht te gooien
Misschien was het niet helemaal jouw smaak, maar om iets dat niet jouw smaak is maar gelijk als smakeloos te betittelen vind ik toch redelijk, euh.... hautain
ik vind die mening belachelijk.. en als je mij zou kennen, zou jij dat ook vinden... Daarbij kan ik hoog of laag springen, de users die mij hautain vinden zullen hun mening daardoor echt niet gaan veranderen.quote:Over hautain gesproken...
Als verschillende users je hautain noemen in een feedback topic, zou je daar iets meer mee kunnen doen dan alleen in de verdediging en ontkenning te schieten en te roepen dat jij dat zelf toch echt niet zo ziet en te vragen om voorbeelden (ook al heeft iemand daarvoor al geprobeerd het je uit te leggen).
Enige vorm van introspectie is jou zeker vreemd?
Als je dan vervolgens hautain als geuzennaam in je ondertitel zet, gaat daar een soort van disrespect naar je users vanuit, die zien het dan kennelijk verkeerd met hun belachelijke mening en jij hebt de waarheid in pacht
Klinkt weer redelijk hautain als je het mij vraagt
enjoyquote:Maar goed om terug te komen op het rode kruis, vind ik het voorlopig al heel wat dat het topic weer open is, maar begrijp dus dat kritiek op/grappen over het rode kruis not done zijn hier
Gedachtepolitie![]()
Ik zal binnekort wel eens kijken of ik nog wat kan vinden
ik doe het eromquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je doet het erom he ? zeg dat je het erom doet ?![]()
nee, maar een beetje zinloos discussieren kan ook grappig zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus jij verveelt je ook de pleuris met dit wanstaltige BB product ?![]()
Wie nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Jappie het volgende:
Dus jij verveelt je ook de pleuris met dit wanstaltige BB product ?![]()
Weet je wat de ellende is ? Ik kan me na al mijn laatdunkende post natuurlijk nooit van zijn leven meer mengen in dat o so gezellige SC topic.....en ik zou toch zo graag willen he.....quote:
Iedereen, volgens mij.quote:
Man zeik niet zo, je zit hier midden in de slowchat!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Weet je wat de ellende is ? Ik kan me na al mijn laatdunkende post natuurlijk nooit van zijn leven meer mengen in dat o so gezellige SC topic.....en ik zou toch zo graag willen he.....![]()
Mjah...kweetniet....temidden van uitsluitend lelijke kerels voelt het toch anders................quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:26 schreef APK het volgende:
[..]
Man zeik niet zo, je zit hier midden in de slowchat!![]()
Ik laat mij daar, als ex-mod, natuurlijk niet over uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:24 schreef APK het volgende:
Iedereen, volgens mij.
Maar vond jij het terecht dat Pinbaal en ik die ban kregen vorige week
Ik als toekomstige mod natuurlijk ook niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik laat mij daar, als ex-mod, natuurlijk niet over uit.![]()
Oeh ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik als toekomstige mod natuurlijk ook niet.![]()
Ik vraag me af waarom nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oeh ik kijk er nu al naar uit
Verder lijkt het me verstandig dat ik me er nu niet oevr uitlaat
vuile rellerquote:
quote:
Dat had ik gezien, daarom had ik het, in eerste instantie, ook tegen haarquote:Kijk ff wie die slotpost plaatste...
Volgens mij kan je beter gewoon voor jezelf denken ipv voor anderenquote:ik vind die mening belachelijk.. en als je mij zou kennen, zou jij dat ook vinden... Daarbij kan ik hoog of laag springen, de users die mij hautain vinden zullen hun mening daardoor echt niet gaan veranderen.
Ik ga mijn best doen om te enjoyen, ik hoop dat het niet weer verpest wordtquote:enjoy
bovendien: het topic was om 12:04 alweer open.. je post is dus nogal mosterd na de maaltijd
Kom op eendje, het topic was alweer open vóór er in FB moeilijk over gedaan werd... Je zit lang genoeg op Fok om te weten dat topics bij twijfel op slot gaan en dan achter de schermen besproken worden... Dat is hier ook gebeurd, opgelostquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:44 schreef PC eend het volgende:
Ik ga mijn best doen om te enjoyen, ik hoop dat het niet weer verpest wordt
Mosterd na de maaltijdik zei dat ik het voorlopig al heel wat vond dat het topic weer open was, hij is toch niet alweer dicht he, of is er soms een bepaalde tijd waarbinnen je een reactie moet plaatsen, anders telt het niet
![]()
doe ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:53 schreef lovebear het volgende:
Heb 2 foutjes gemaakt![]()
De Sc De kliko is buiten en wij feesten door
Moet HBB voor staan e is nummer 220 zou een modje het alsjebliefd willen veranderen
Alvast bedankt![]()
quote:
Doe ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zou je er dan ipv 122 waarin het veranders is, nu 220 van kunnen maken
Ik dacht het toch ff nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kom op eendje, het topic was alweer open vóór er in FB moeilijk over gedaan werd...
Twijfel ontstaat meestal als er iemand geklaagd heeft en de mods niet zo goed weten wat ze ermee aan moeten, maar dat was hier niet het geval, hij ging zonder waarschuwing resoluut dicht omdat het smakeloos gevonden werd door minstens 2 mods.quote:Je zit lang genoeg op Fok om te weten dat topics bij twijfel op slot gaan en dan achter de schermen besproken worden... Dat is hier ook gebeurd, opgelost
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over jaquote:Je hebt het topic al gevonden en maakt er dankbaar gebruik van. Discussie erover is dus niet meer nodig imho...![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Anita, liep door de gang.
Welke "discussie"quote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het toch ff niet
Vlak nadat hij dichtging klaagde ik erover, daarna heb ik nog uren naar een gesloten topic zitten kijken, wel bij de feiten blijven he![]()
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over ja
Hmz. Maar kunnen we de FB-reeks dan toch openhouden als alternatieve slowchat?quote:Op zondag 29 januari 2006 09:26 schreef PH52 het volgende:
<..>
Het vergt een sterke persoonlijkheid om toe te durven geven dat je iets te enthousiast hebt ingegrepen.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 29 januari 2006 11:05 schreef Pinball het volgende:
En ja, ik heb duits bloed, dus ik ga even ongestoord de NSB-er uithangen.
Vannacht werd peter6000 weer even door die hele inteelt-SC club afgezeken terwijl hij er niet bij was. Omdat hij (op een keurige manier) 1 minimaal puntje van kritiek durfde te leveren op de streamverslagen, en 1 van die A&M&A huilies dus bevestiging nodig had van de overige SC josti's.
Azijnpisser, a-sociaal, mongool, aap. Leuk clubje mensen bij elkaar daar.
"Kap eens met dat gehak op de persoon people", waar las ik dat nou pas?
Ik zat op m'n werk en heb de boel maar half meegekregen. Voor mijn gevoel was ie vrij vlot weer open...quote:Op zondag 29 januari 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht het toch ff niet
Vlak nadat hij dichtging klaagde ik erover, daarna heb ik nog uren naar een gesloten topic zitten kijken, wel bij de feiten blijven he![]()
Ik heb volgens mij alleen een opgeschoonde versie van het topic gezien, dus ik kan er verder niet over oordelen. Wat mij betreft is zo'n topic prima. Al blijf ik ook vinden dat een algemeen HRK topic niet in HBB thuishoort. Het doel van HBB is volgens mij niet om maatschappelijke organisaties in het algemeen aan de kaak te stellen. Je kunt echter wel de discussie voeren of de bij het programma betrokken organisaties/bedrijven wel zo goed omgaan met het programma. Imho een heel ander soort discussie....quote:Twijfel ontstaat meestal als er iemand geklaagd heeft en de mods niet zo goed weten wat ze ermee aan moeten, maar dat was hier niet het geval, hij ging zonder waarschuwing resoluut dicht omdat het smakeloos gevonden werd door minstens 2 mods.
Ik vraag me nog steeds af wat er nou zo schokkend gevonden werd en waarom grappen over het rode kruis 'not done' zijn, maar als niemand het me verteld is de discussie al snel over ja
Ik weet wel een manier, maar dat was wel in je gezicht, en omdat je net de smilies-per-post-limiet had gebroken.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Alleen de behoefte om mensen voor mongool uit te schelden, moet je dan op een andere manier bevredigen, maar dat lukt vast wel.
Hulde Peter!quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx Pinball
Ik heb de SC werkelijk met verbijstering nagelezen.
Misschien dat mijn postgedrag dergelijke reakties oproept, maar als ik mijn posten van die avond teruglees, lees ik weinig directe aanleiding.
Al er is natuurlijk altijd wel een incidentele ongenuanceerde post te vinden, waardoor er een draai aan kan worden gegeven, dat het allemaal mijn eigen schuld is.
Veel plezier daarmee.
Als ik mijn commentaar op het streamverslag teruglees, lees ik: een compliment voor Buswatcher, een compliment voor M A & A M, een mening dat ik persoonlijk geen behoefte heb aan 71 caps, en de constatering dat als de meerderheid van de lezers het als prettig ervaart, het blijkbaar iets toevoegt.
Overigens heet dat topic "Commentaren en huldes op de streamverslagen". Als de streamverslagenschrijvers liever alleen huldes willen (wat op zich begrijpbaar is, als je veel energie steekt in iets, is het natuurlijk prettiger om alleen maar huldes te ontvangen), is het misschien een optie de TT te veranderen in "Huldes op de streamverslagen".
Dan heb je ook geen last meer van mensen met een andere mening.
Alleen de behoefte om mensen voor mongool uit te schelden, moet je dan op een andere manier bevredigen, maar dat lukt vast wel.
Nu APK nog en het kringetje is weer rondquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik blijf hier nog ff een tjdje hangen denk ik.... [afbeelding]
Gezellig Jappie!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
O ja, jou miste ik ook nog....quote:
Ooit moest die smiley een keer van pas komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er hoor.quote:
Hai Jappie,quote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef Jappie het volgende:
Ik heb sinds kort een productiefabriekje overgenomen....inclusief een paar hele gehaaide marketingboys.......moet goed komen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ooit moest die smiley een keer van pas komen.
Niet zoeer om de woorden die ze je toevoegden (hoewel je niet bij naam werd genoemd), dat viel m.i. allemaal nog wel mee. Maar de aanleiding was zo merkwaardig: een eigenlijk heel positieve post met één kleine aanmerking die je zelf ook meteen nuanceert.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de SC werkelijk met verbijstering nagelezen.
ff eenquote:
Protesterenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop zo dat het Tanja is, want dan is ze nu user![]()
Die mag je niet beledigen en het eerste wat ons aller mod TL doet is haar verwelkomen met zeug en zeggen dat het er niet is omdat ze wel 3 zinnen kan typen of zoiets![]()
![]()
Wat doen we daaraan?![]()
Doe je mee?quote:
Ik doe ook wel mee. Maar ik denk niet dat we tann nog terugzien, LS mag niet doorposten met een kloon tijdens zijn ban denk ik.quote:
Heeft ie er 1 te pakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik doe ook wel mee. Maar ik denk niet dat we tann nog terugzien, LS mag niet doorposten met een kloon tijdens zijn ban denk ik.![]()
Tuurlijk joh, ik zal de 1e zijn die zal erkennen dat ik me in haar heb vergist. (als ze het echt is)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe je mee?![]()
Doe het voor Tan, je hebt nog wat goed te maken
'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef Dagonet het volgende:
Braun krijgt een weekbanverlenging omdat hij zo dom was om te klonen.
Jajong vliegt een week uit PUB met z'n afzeikgedrag
Lekkersimpel kan een week rustig de streams bekijken, dat persoonlijk gebash van hem zorgde ervoor dat hij een week niet in HBB kan.
Einde van de dienstmededelingen, you're excused.
Ja das niet zoals het hoortquote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.
you're kidding hoop ik he?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.
Inderdaad, dat is te belachelijk voor woorden. Dan zal het 'Herman Finkers look a like met een fout bankstel' wel geweest zijn.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is te belachelijk voor woorden. Dan zal het 'Herman Finkers look a like met een fout bankstel' wel geweest zijn.
Ja, ik heb er ook wel moeite mee, soms durf ik haast niet meer te reageren. Vind dat geen prettige ontwikkeling.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp er niets meer van. Is alle humor dan uit dit forum doodgeslagen?
Hmmm interessantquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef APK het volgende:
Wat een heerlijk schattig relletje.![]()
Ik las overigens ergens de theorie dat dat 'zeekoewijf' betrekking op Viola had.
dan moet je even over die post heen lezen als je hier zit. Incasseren noemen ze dat. En als je erop ingaat dan levert het alleen maar meer problemen op!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zou het ook niet zo waarderen als iemand mijn vrouw "zeekoewijf" zou noemen. Is wel heel erg op de persoon.
Op de persoon zijn vrouwquote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zou het ook niet zo waarderen als iemand mijn vrouw "zeekoewijf" zou noemen. Is wel heel erg op de persoon.
Om dan toch maar eens hier ook te reageren is het vooral een kwestie van interpretatie. Ik kom op het forum om me te vermaken en dat daarbij soms ook dingen voorbij komen die ik minder leuk vind is dan voor mij jammer. Ik ken de mensen achter de nick's niet dus kunnen ze ook niet weten wie achter de mijne zit..quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel moeite mee, soms durf ik haast niet meer te reageren. Vind dat geen prettige ontwikkeling.![]()
Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.![]()
In seriou modus....
Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....quote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.![]()
In seriou modus....
Lekker simpel heeft een geschiedenis van vrij snel over de kling gaan wanneer men hem te veel voert danwel uit de tent lokt..........verzachtende omstandigheden dus aangezien Lekker simpel gisterenavod cq vannacht behoorlijk in een hoekje werd gedrukt.....
Oorzaak--->gevolg ....wil de echte dader opstaan!!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals ]Manu en whitef0x al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....
Ik persoonlijk heb er ook geen problemen mee hoor, ik vind het jammer dat sommige users wel héél lange tenen hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....
Ja, misschien is MW dan een idee voor betreffende users die het wel dermate erg vinden. Zo erg was het nou ook weer niet en andere users zaten betreffende user niet te bashen. En als hij de waarheid sprak lijkt het mij ook best frustrerend om steeds te moeten terug lezen dat dat niet zo was! en al helemaal van een user die je niet zo ligtquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....
eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb er ook geen problemen mee hoor, ik vind het jammer dat sommige users wel héél lange tenen hebben.
Ik heb de ervaring dat er altijd wel users zijn die het voor de ander opnemen, als er scherpe dingen worden gezegd, sociale controle zal ik maar zeggen.
Het zou jammer zijn als je elkaar niet meer mag jennen of plaagstootjes mag uitdelen. Ik zit niet te wachten op een super serieus forum, als ik dat zou willen ging ik hier niet posten.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet je even over die post heen lezen als je hier zit. Incasseren noemen ze dat. En als je erop ingaat dan levert het alleen maar meer problemen op!
Nee, maar het zou geen kwaad kunnen om eens te verwachten in plaats van alleen te kaatsen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]dan moet je er van maken whitef0x en Manu
[..]
Nee met degene met een andere insteek ben ik het dus niet eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?
Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee, maar het zou geen kwaad kunnen om eens te verwachten in plaats van alleen te kaatsen!!![]()
<knip>
en laten we wel wezen..........wat is dat nou helemaal voor manier om iemand te beledigen................."zeekoewijf".............daar kun je toch niet serieus op in gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
Staat de vrouw van scanman geregistreerd als user ? Zo niet, wat is dan het probleem ? Niet users mag je toch gewoon helemaal de tyfus schelden, of ben ik nou gek ?
Waar lees jij dat uitquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.
ik lees dat nergens uit, maar dat gevoel krijg ik gewoonquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat uit
Die beschermde status zie ik nergens....wel zie ik dat wederom een blinde FA een volstrekt willekeurige ban heeft uitgedeeld zonder verder te kijken dan een "zeekoewijfpost" lang is!![]()
Het zal wel vallen onder de categorie "druppels en emmers en overlopen" en zo. Ik heb niet alles gelezen en heb daar ook geen zin in. Ik zou alleen niet graag in de schoenen van de mods staan. lijkt me erg ingewikkeld om elke keer opnieuw allerlei uitspraken onder de loep te moeten nemen en aan de regels te toetsen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.
Jappie even een vraagje, waarom zou een FA dat gaan doen, krijgt hij daar dan een melding van of, hoe gaat dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat uit
Die beschermde status zie ik nergens....wel zie ik dat wederom een blinde FA een volstrekt willekeurige ban heeft uitgedeeld zonder verder te kijken dan een "zeekoewijfpost" lang is!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
Staat de vrouw van scanman geregistreerd als user ? Zo niet, wat is dan het probleem ? Niet users mag je toch gewoon helemaal de tyfus schelden, of ben ik nou gek ?
De melding kwam van mij.... Een simpel, ouderwets oevre-koelkastje.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie even een vraagje, waarom zou een FA dat gaan doen, krijgt hij daar dan een melding van of, hoe gaat dat eigenlijk?
Ah...owkee...ik dacht ik vraag het maar ff aangezien ik dat gevoel iig "nog" niet heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees dat nergens uit, maar dat gevoel krijg ik gewoon
Tssskkk...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De melding kwam van mij.... Een simpel, ouderwets oevre-koelkastje.
En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...
Wedden van niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Flugel, was dat nou nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het nogal overdreven. Hij heeft volgens mij vrij normaal gepost. Als het een kloon is dan kan ik het misschien begrijpen dat jullie gefrustreerd raken over de discussie over een kloon, maar zolang daar geen duidelijkheid over is, vind ik het begrijpelijk dat hij zich geirriteerd voelt!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
net nog niet...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Tering, wat een stelletje overloos zeurende slowchatters zitten er in dit topic.
Is het niet handig dat beide heren met elkaar mailen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop zo dat het Tanja is, want dan is ze nu user![]()
Die mag je niet beledigen en het eerste wat ons aller mod TL doet is haar verwelkomen met zeug en zeggen dat het er niet is omdat ze wel 3 zinnen kan typen of zoiets![]()
![]()
Wat doen we daaraan?![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Flugel, was dat nou nodig.........en dan nog wel een week
![]()
als Tann=Tanja komt dat toch op hetzelfde neer???quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees anders de post nog eens... ik beledigde Tanja, niet Tann
ah.. mierenneukmodus is weer ontdekt geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als Tann=Tanja komt dat toch op hetzelfde neer???
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]dat was nodig..
(oude emmer en druppel-verhaal)
Nah, dat 'zo opgelost' zal wel niet. Ze vlogen elkaar al vaker in de haren, weet je nog?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef regenworm het volgende:
Is het niet handig dat beide heren met elkaar mailen.
Misschien is het probleem zo opgelost en kan de Ban van LS worden opgeheven.
Het machtsmiddel BAN wordt nu wel erg snel naar gegrepen.
Het enige wat ik met de regelmaat van de klok lees is: "100% gewijzigd door Cartwoman"quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nah, dat 'zo opgelost' zal wel niet. Ze vlogen elkaar al vaker in de haren, weet je nog?
Hier, en dan naar beneden.
Toen ging het over 'viswijf' herinner ik me.
Ik heb het origineel toevallig nog liggen. Vraag de url maar even aan Gert (deel II).quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Jappie het volgende:
Het enige wat ik met de regelmaat van de klok lees is: "100% gewijzigd door Cartwoman"![]()
Dat werpt ineens een heel ander licht op de kwestie. Dus normaal gesproken krijg je wel een waarschuwing? Dat is wel een goede zaak.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef teamlead het volgende:
<..>
Hij is toen nog uitgebreid gewaarschuwd een tandje te moeten minderen omdat er anders een ban zou volgen..
<..>
LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef tann het volgende:
[..]
manu wele bank bedoel je? en sanne waarom is LS gebant?
Heb jij een waarschuwing gehad voor jouw ban?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat werpt ineens een heel ander licht op de kwestie. Dus normaal gesproken krijg je wel een waarschuwing? Dat is wel een goede zaak.
Leuk geprobeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef tann het volgende:
manu wele bank bedoel je? en sanne waarom is LS gebant?
Zegt de koning van de zeurderige "ik was ooit mod"-posts.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Tering, wat een stelletje overloos zeurende slowchatters zitten er in dit topic.
ow das niet netjes,ik zal het hem es vragen als ie weer op msn is,maar hij is ook daar offquote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:
Die zwarte op de foto! maar je moet naar het andere topic!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef tann het volgende:
[..]
manu ik begrijp het niet, welke bank gedoel je nu????
Blijkbaar niet, anders was ik nooit doorgegaan met dat gehak op de persoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef Sanne het volgende:
Heb jij een waarschuwing gehad voor jouw ban?
PROTEST ! ! ! !quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.
Het is wat ik erover gelezen heb, niet mijn persoonlijke mening.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
PROTEST ! ! ! !
Hij is gewoon iemand die zegt wat hij denkt, denk ik.![]()
en misschien ligt het wel aan zijn medicijnen, wie zal het zeggen.
was vanmorgen geloof ik!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is wat ik erover gelezen heb, niet mijn persoonlijke mening.
Ik lag vannacht gewoon in mijn mandje toen het allemaal gebeurde.
quote:Bans worden niet besproken op het forum.
Blah blah blah regeltje regeltje regletjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Om even jullie ge-emmer te verstoren hier, maar hebben jullie dit wel eens doorgelezen?
http://forum.fok.nl/misc/faq/Ban
[..]
Ja. En ik weet ondertussen ook waarom.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Om even jullie ge-emmer te verstoren hier, maar hebben jullie dit wel eens doorgelezen?
Ik ga nergens verder op in hier, wijs alleen even op wat afspraken die hier op Fok! gangbaar zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blah blah blah regeltje regeltje regletje
Wat had moeten gebeuren was dat TL, in plaats van de verraaier uit te gaan lopen hangen, LS op z'n vingers had moeten tikken. En tegelijk jankman en pinbaal. Er was duidelijk sprake van een vooropgezette aanval op LS. TL had ze allemaal een virtuele schop voor dr reet moeten geven en duidelijk moeten maken dat ze moesten nokken, maar blijkbaar is het makkelijker om je baas erbij te roepen.
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef Pinball het volgende:
Ja. En ik weet ondertussen ook waarom.
Als iemand per mail vragen stelt over een ban kan je hem/haar gewoon negeren. Op het forum is er toch een bepaalde druk om aantijgingen te weerleggen dan wel vragen te beantwoorden.
Same here, nooit gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:25 schreef Pinball het volgende:
Blijkbaar niet, anders was ik nooit doorgegaan met dat gehak op de persoon.
Bij de 'eenvoudige dingen' werkt dat ook prima. Spam, tubgirl, doodverwensing -> ban.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.
Dan krijg je wat hier steeds gebeurd, iedereen vliegt elkaar in de haren.
En bemoeien mensen er zich mee die er al helemaal niets mee te maken hebben.
Dit is toch FB wat wij geven?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga nergens verder op in hier, wijs alleen even op wat afspraken die hier op Fok! gangbaar zijn.
Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen?
Lijkt me niet zo moeilijk.
Tis mss wat kort door de bocht als ik het zo lees, maar goeie FB is ook heel belangrijk, dit is een 2e SC geworden.
Doe het dan ook niet zou ik zo zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZUCHT.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
<knip>
Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen?
Lijkt me niet zo moeilijk.
Op zich vind ik het ook beter om persoonlijke irritaties niet uit te gaan vechten op het forum, iets benoemen, ok, maar als het maar blijft aan zeuren is mail een prima oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.
Dan krijg je wat hier steeds gebeurd, iedereen vliegt elkaar in de haren.
En bemoeien mensen er zich mee die er al helemaal niets mee te maken hebben.
Je blíjft hier maar buurten. Dwingt iemand je of zo?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef golfer het volgende:
De ideale oplossing is in mijn ogen het zo snel mogelijk helemaal opheffen van dit hele sub-forum.
Nee, word jij wel gedwongen ?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
Je blíjft hier maar buurten. Dwingt iemand je of zo?
Ik roep ook niet dat het subforum dicht moet hè.quote:
Ja, met slowchatten en zwaaien gaat dat hard hequote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef Gert het volgende:
Overigens: de laatste stats-lijst, van afgelopen maandag, laat zien dat er ruim over de 100 users zijn met meer dan 20 posts, waarvan 70 met meer dan 100 posts. We hebben het dan over ongeveer één week na aanvang van het programma.
Was ook zo tijdens BB5, hoewel er toen een stuk of 6 topics goed liepen, nu zijn het er twee. De slowchat en dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja, met slowchatten en zwaaien gaat dat hard he
Nou verwacht ik die Vespabrommer hier ook nogquote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef PC eend het volgende:
Wat is het rustig hier, lijkt wel of er voetbal is ofzo
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef APK het volgende:
Mijn ban sloeg werkelijk helemaal nergens op, maar ik ben er absoluut niet rancuneus van geworden. Het is net zoiets als lid worden van de Mile High club.
Jij denkt dat je door het maken van typo's tot de club mag toetreden?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten
Dat die je erom he, domme zeekoe![]()
Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een banquote:Op zondag 29 januari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je door het maken van typo's tot de club mag toetreden?![]()
Dat is een beetje lastig...er heerscht momenteel anarchie!!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een ban
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...
Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.
Zo, en nu eerst een bavaria....
Schoen....aanpast....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...
Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.
Chill en zie het als ontgroeningquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat de policy hier alleen geld voor fok en niet voor andere foraquote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
Flugeltje je doet het als newbie verschrikkelijk goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik sluit me hierbij volledig aanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje je doet het als newbie verschrikkelijk goed.
Ik bewonder je fanatieke inzet en de manier hoe je dingen aanpakt.
Het lijkt me verstandig om met de FA of hoger te gaan bespreken hoe verder.
Ik zou het heel erg vinden als je hierom weggaat en dan meen ik echt.
En degene die de boel lopen te verzieken moeten hard worden aangepakt.
Hear Hearquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Fijn dat Flugel nu ook eens bijval krijgt van andere users
Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schoen....aanpast....
Je hebt wel gelijk en je hebt tevens geen gelijk....of dingen nu wel of niet elders besproken worden doet niets af aan de gegeven kritiek.......ook op dat andere forum kun je de terechte frustratie tussen de grappen door lezen!
Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
Flugeltje verdient het gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.
Hm, ik ben Flugel nooit afgevallen, maar toch graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo van : het is jou probleem en niet het mijnequote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...
en waarom krijg ik geen zwaaismilie in dat topic van jullie?![]()
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo van : het is jou probleem en niet het mijne![]()
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.
De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...
Als je het gedoe kent waarom lees je het dan ook niet ff!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.
Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
Nou lekkere fa's zijn dat en als "newbie" kan je wel wat steun gebruiken.
Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijnequote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.
Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
Nou lekkere fa's zijn dat en als "newbie" kan je wel wat steun gebruiken.
Ik moet heel even lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!
En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.
Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.
Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
snap er geen reet meer van maar van één ding wel en dat isquote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...
Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik moet heel even lachen![]()
Maar verder bemoei ik me er niet meer mee
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijne![]()
Ik sta volledig achter Flugel![]()
Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!
Zoals in m'n eerdere post al aangegeven doe ik ook maar m'n best.quote:En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.
Had niets met dom mod-beleid te maken... LS hing aan een zijden draadje. Al langer dan vandaag. Ik ga z'n notes hier niet plakken, maar geloof me als ik zeg dat het een oevre-ban is met de uitspraken van vandaag als kers op de "Van der Valk appelmoes"quote:Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.
Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.quote:Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...![]()
Scherpquote:Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eens![]()
Dat zijn exact dezelfde mensen die hier posten op een enkeling na....de manier van posten is ook niet anders dan hier op het HBB en daarvoor reeds in alle andere BB gerelateerd forums....of ben je hier nog nooit wat humoristische opruiende teksten tegen gekomen? Wanneer je goed in volgorde leest zie je zelfs dat de posts aldaar er mede voor gezorgd hebben dat mijn posts alhier minder hard werden...simpelweg omdat ik daardoor de kans kreeg om te vergelijken en te relativeren.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...
Wederom Ja en Nee.......ik lees daar geen andere dingen dan die hier ook tegen je gezegd zijn in het heetst van de verbale strijd. Wat ik me wel kan voorstellen is dat het anders overkomt juist omdat het daar en niet hier staat.quote:Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.
Ook bijval van mijquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Hola.....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?
Okee lieve Flugel, alle kritiek is niet op jou persoonlijk gericht en wij weten ook dat jij het zwaar hebt gehad en goed doet en gedaan, dus ga door alsjeblieftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken..
Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je tegen mij hebt, maar ik heb jou nog nauwelijks op een inhoudelijke post kunnen betrappen hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.![]()
CW kan bogen op een hele hoop ervaring. Eens hoop ik ook op een dergelijke wijze manier met iedereen om te kunnen gaan. Het rotte van de 'newbie' te zijn is dat je alles nog uit moet vinden en op waarde moet leren schatten. Het is verrekte hard werken als je tegen een stuk of 5 welbespraakte oldbies op moet argumenteren... En als dat een avondje is vind ik het nog wel prima, maar het bleef dit keer maar duren. Eens is de emmer vol. En of ik het wel/niet eens ben met het beleid doet er op zich niet toe. Ik heb het uit te voeren zoals het afgesproken is. Eventuele op- en aanmerkingen doe ik achter de schermen. Het zou wat worden als alle mods openlijk het beleid van fok aanvallen. Dan is het einde zoek. Als jij het niet eens bent met je baas ga je dat niet aan je klanten vertellen, maar aan je baas.... Toch? Let wel, ik spreek hierbij geen waarde-oordeel over het beleid aan, ik geef alleen aan dat áls ik het ergens niet mee eens zou zijn ik het áchter de schermen aangeef en niet daarvoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Maar zoals ik vorige week tijdens het gedoe omtrent de bans ook al zei: de beste stuurlui staan aan wal, dat besef ik heus wel. Misschien heb je ook een beetje de pech dat je CW op moest volgen, die op haast vanzelfsprekende wijze steeds de juiste toon wist te vinden en de boel in goede banen wist te leiden.
Ik weet dat het spielerij is, daarom is het ook zo klote af en toe. Een aantal users die er plezier in scheppen om je uit te lokken. Maar realiseer ook wat je met die spielerei teweeg kunt brengen. Schijnbaar rustige users worden erin meegezogen en voor je het weet heb je een forum wat op z'n kop staat. (en dat is wat vanmiddag gebeurde)quote:Wat tevens meespeelt, is dat de "oude garde" een hekel heeft aan autoriteit cq autoritair gedrag. Terwijl je op dit forum ook veel geluiden hoort van mensen die vinden dat het allemaal strenger en harder moet, en dat er eerder bans moeten worden uitgedeeld. Het is dus onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
Tenslotte: ik hoop dat je ook de "Spielerei" van een en ander inziet, en het je niet te persoonlijk aantrekt.
Ik heb een aantal opruiende posts gelezen (kloons uitlenen, aanmoedigingen etc) en ook een aantal waar ik niet erg blij van werd. Ik snap best dat er onvrede is over de gang van zaken, maar als je op het punt staat om het bijltje erbij neer te gooien en je leest opmerkingen als "huppelkutje" en "inval-juf" over de door mij goedbedoeld geplaatste posts en gestuurde mails is dat wel even slikken ja... Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....quote:O ja: suggesties dat alles afgesproken werk zou zijn, puur met de opzet om te gaan rellen, berusten absoluut niet op waarheid. De kritiek die is gespuid is oprecht, en gedaan vanuit onvrede over de gang van zaken. Zoals Jappie al aangeeft: dat is voortdurend tussen de regels door te lezen, al worden er natúúrlijk ook geintjes gemaakt over keten e.d. Zó serieus is het allemaal nou ook niet, immers.
Mooi dan gaat moi ook maar eens te bedde...........het was een enerverend dagje........quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....
Ik heb echter ook de laatste posts gelezen, tnx voor de nuanceringen én het zwaaien
Ik sta er wel geregistreerd, kom er nooit tot bijna nooit, en kan niet eens meer inloggen trouwensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef APK het volgende:
Alsof wij niet weten dat Bluezz -en anderen- daar gewoon geregistreerd staat en echt niet zo dom is om daar niet even te gaan kijken.
Nee hoor, precies hetzelfde als wat wij daar doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Na al het gedoe, nam ik er weer eens een kijkje, en zag e.e.a. aan posts.
Daarop heb ik Flugel verteld dat ze daar maar eens een kijkje moest nemen.
Ze had er wel eens van gehoord, maar wist niet meer precies welk forum het was.
Erg he?
Klikkerij
Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef doka het volgende:
[..]
Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:
1) weggaan
2) kritiek leveren/zeuren
3) proberen het (van binnenuit) te veranderen
mooi toch dat er mensen zijn die voor optie 3 kiezen?
Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan)quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.![]()
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef doka het volgende:
Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan), en dan pas met kritiek komen. Gert doet het verkeerd.
Shit.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.
Aan die criteria voldoet hij ruimschoots.![]()
Misschien is Bluezz nog wakkerquote:Op maandag 30 januari 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Shit.
Nu snap ik waarom ik geen mod ben geworden.
Die ban ontbreekt nog in mijn oeuvre.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |