Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een banquote:Op zondag 29 januari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat je door het maken van typo's tot de club mag toetreden?![]()
Dat is een beetje lastig...er heerscht momenteel anarchie!!quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een ban
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...
Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.
Zo, en nu eerst een bavaria....
Schoen....aanpast....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...
Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.
Chill en zie het als ontgroeningquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat de policy hier alleen geld voor fok en niet voor andere foraquote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
Flugeltje je doet het als newbie verschrikkelijk goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik sluit me hierbij volledig aanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Flugeltje je doet het als newbie verschrikkelijk goed.
Ik bewonder je fanatieke inzet en de manier hoe je dingen aanpakt.
Het lijkt me verstandig om met de FA of hoger te gaan bespreken hoe verder.
Ik zou het heel erg vinden als je hierom weggaat en dan meen ik echt.
En degene die de boel lopen te verzieken moeten hard worden aangepakt.
Hear Hearquote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Fijn dat Flugel nu ook eens bijval krijgt van andere users
Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Schoen....aanpast....
Je hebt wel gelijk en je hebt tevens geen gelijk....of dingen nu wel of niet elders besproken worden doet niets af aan de gegeven kritiek.......ook op dat andere forum kun je de terechte frustratie tussen de grappen door lezen!
Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
Flugeltje verdient het gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.
Hm, ik ben Flugel nooit afgevallen, maar toch graag gedaanquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo van : het is jou probleem en niet het mijnequote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...
en waarom krijg ik geen zwaaismilie in dat topic van jullie?![]()
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zo van : het is jou probleem en niet het mijne![]()
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.
De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...
Als je het gedoe kent waarom lees je het dan ook niet ff!!quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.
Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
Nou lekkere fa's zijn dat en als "newbie" kan je wel wat steun gebruiken.
Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijnequote:Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.
Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
Nou lekkere fa's zijn dat en als "newbie" kan je wel wat steun gebruiken.
Ik moet heel even lachenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!
En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.
Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.
Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
snap er geen reet meer van maar van één ding wel en dat isquote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...
Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik moet heel even lachen![]()
Maar verder bemoei ik me er niet meer mee
quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijne![]()
Ik sta volledig achter Flugel![]()
Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...quote:Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!
Zoals in m'n eerdere post al aangegeven doe ik ook maar m'n best.quote:En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.
Had niets met dom mod-beleid te maken... LS hing aan een zijden draadje. Al langer dan vandaag. Ik ga z'n notes hier niet plakken, maar geloof me als ik zeg dat het een oevre-ban is met de uitspraken van vandaag als kers op de "Van der Valk appelmoes"quote:Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.
Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.quote:Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...![]()
Scherpquote:Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eens![]()
Dat zijn exact dezelfde mensen die hier posten op een enkeling na....de manier van posten is ook niet anders dan hier op het HBB en daarvoor reeds in alle andere BB gerelateerd forums....of ben je hier nog nooit wat humoristische opruiende teksten tegen gekomen? Wanneer je goed in volgorde leest zie je zelfs dat de posts aldaar er mede voor gezorgd hebben dat mijn posts alhier minder hard werden...simpelweg omdat ik daardoor de kans kreeg om te vergelijken en te relativeren.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...
Wederom Ja en Nee.......ik lees daar geen andere dingen dan die hier ook tegen je gezegd zijn in het heetst van de verbale strijd. Wat ik me wel kan voorstellen is dat het anders overkomt juist omdat het daar en niet hier staat.quote:Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.
Ook bijval van mijquote:Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Hola.....quote:Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?
Okee lieve Flugel, alle kritiek is niet op jou persoonlijk gericht en wij weten ook dat jij het zwaar hebt gehad en goed doet en gedaan, dus ga door alsjeblieftquote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?quote:Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken..
Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je tegen mij hebt, maar ik heb jou nog nauwelijks op een inhoudelijke post kunnen betrappen hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:
Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.![]()
CW kan bogen op een hele hoop ervaring. Eens hoop ik ook op een dergelijke wijze manier met iedereen om te kunnen gaan. Het rotte van de 'newbie' te zijn is dat je alles nog uit moet vinden en op waarde moet leren schatten. Het is verrekte hard werken als je tegen een stuk of 5 welbespraakte oldbies op moet argumenteren... En als dat een avondje is vind ik het nog wel prima, maar het bleef dit keer maar duren. Eens is de emmer vol. En of ik het wel/niet eens ben met het beleid doet er op zich niet toe. Ik heb het uit te voeren zoals het afgesproken is. Eventuele op- en aanmerkingen doe ik achter de schermen. Het zou wat worden als alle mods openlijk het beleid van fok aanvallen. Dan is het einde zoek. Als jij het niet eens bent met je baas ga je dat niet aan je klanten vertellen, maar aan je baas.... Toch? Let wel, ik spreek hierbij geen waarde-oordeel over het beleid aan, ik geef alleen aan dat áls ik het ergens niet mee eens zou zijn ik het áchter de schermen aangeef en niet daarvoorquote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Maar zoals ik vorige week tijdens het gedoe omtrent de bans ook al zei: de beste stuurlui staan aan wal, dat besef ik heus wel. Misschien heb je ook een beetje de pech dat je CW op moest volgen, die op haast vanzelfsprekende wijze steeds de juiste toon wist te vinden en de boel in goede banen wist te leiden.
Ik weet dat het spielerij is, daarom is het ook zo klote af en toe. Een aantal users die er plezier in scheppen om je uit te lokken. Maar realiseer ook wat je met die spielerei teweeg kunt brengen. Schijnbaar rustige users worden erin meegezogen en voor je het weet heb je een forum wat op z'n kop staat. (en dat is wat vanmiddag gebeurde)quote:Wat tevens meespeelt, is dat de "oude garde" een hekel heeft aan autoriteit cq autoritair gedrag. Terwijl je op dit forum ook veel geluiden hoort van mensen die vinden dat het allemaal strenger en harder moet, en dat er eerder bans moeten worden uitgedeeld. Het is dus onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
Tenslotte: ik hoop dat je ook de "Spielerei" van een en ander inziet, en het je niet te persoonlijk aantrekt.
Ik heb een aantal opruiende posts gelezen (kloons uitlenen, aanmoedigingen etc) en ook een aantal waar ik niet erg blij van werd. Ik snap best dat er onvrede is over de gang van zaken, maar als je op het punt staat om het bijltje erbij neer te gooien en je leest opmerkingen als "huppelkutje" en "inval-juf" over de door mij goedbedoeld geplaatste posts en gestuurde mails is dat wel even slikken ja... Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....quote:O ja: suggesties dat alles afgesproken werk zou zijn, puur met de opzet om te gaan rellen, berusten absoluut niet op waarheid. De kritiek die is gespuid is oprecht, en gedaan vanuit onvrede over de gang van zaken. Zoals Jappie al aangeeft: dat is voortdurend tussen de regels door te lezen, al worden er natúúrlijk ook geintjes gemaakt over keten e.d. Zó serieus is het allemaal nou ook niet, immers.
Mooi dan gaat moi ook maar eens te bedde...........het was een enerverend dagje........quote:Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:
Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....
Ik heb echter ook de laatste posts gelezen, tnx voor de nuanceringen én het zwaaien
Ik sta er wel geregistreerd, kom er nooit tot bijna nooit, en kan niet eens meer inloggen trouwensquote:Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef APK het volgende:
Alsof wij niet weten dat Bluezz -en anderen- daar gewoon geregistreerd staat en echt niet zo dom is om daar niet even te gaan kijken.
Nee hoor, precies hetzelfde als wat wij daar doen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Na al het gedoe, nam ik er weer eens een kijkje, en zag e.e.a. aan posts.
Daarop heb ik Flugel verteld dat ze daar maar eens een kijkje moest nemen.
Ze had er wel eens van gehoord, maar wist niet meer precies welk forum het was.
Erg he?
Klikkerij
Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:quote:Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef doka het volgende:
[..]
Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:
1) weggaan
2) kritiek leveren/zeuren
3) proberen het (van binnenuit) te veranderen
mooi toch dat er mensen zijn die voor optie 3 kiezen?
Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan)quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.![]()
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef doka het volgende:
Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan), en dan pas met kritiek komen. Gert doet het verkeerd.
Shit.quote:Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef APK het volgende:
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.
Aan die criteria voldoet hij ruimschoots.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |