abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2006 @ 20:43:22 #251
2018 PC eend
relativist
pi_34592406
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jij denkt dat je door het maken van typo's tot de club mag toetreden?
Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een ban
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zondag 29 januari 2006 @ 20:45:52 #252
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34592516
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gasten die over mijn taalgebruik zeiken motten ook een ban
Dat is een beetje lastig...er heerscht momenteel anarchie!!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:18:33 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34593879
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...

Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.

Zo, en nu eerst een bavaria....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 29 januari 2006 @ 21:25:03 #254
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34594136
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vorige week tot in den treure gelezen, uitgelegd, gemaild etc etc... Waarbij ik iedereen (op één over de top post na) steeds met respect ben blijven behandelen. Als ik er dan vervolgens achter kom dat op een ander forum al deze reacties/mails woord voor woord besproken zijn met weet ik wat voor benamingen eraan gekoppeld voor ondergetekende en men vervolgens op hetzelfde forum afspraakjes met elkaar maakt over 'rellen aan de overkant' weet ik dat er geen beginnen meer aan is...

Ik pretendeer niet meer te zijn dan ik ben. Een f*cking newbie mod. Ik weet ook niet alles en heb zeker de wijsheid niet in pacht. Na het vertrek van CW stond ik er even alleen voor, hoewel ik donders goed weet dat ik te kort mod ben om een dergelijk forum in goede banen te leiden...
En ja, het is dus idd mislukt. flugel is blijkbaar niet uit het juiste mod-hout gesneden. De rellers (want dát is inmiddels een bewezen feit) kunnen weer een streepje op hun incompetente-mod lijstje zetten.

Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 29 januari 2006 @ 21:31:44 #255
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34594412
quote:

Schoen....aanpast....

Je hebt wel gelijk en je hebt tevens geen gelijk....of dingen nu wel of niet elders besproken worden doet niets af aan de gegeven kritiek.......ook op dat andere forum kun je de terechte frustratie tussen de grappen door lezen!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:32:58 #256
2018 PC eend
relativist
pi_34594461
quote:

Chill en zie het als ontgroening
  zondag 29 januari 2006 @ 21:34:23 #257
2018 PC eend
relativist
pi_34594526
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Je zou gek zijn om je weg te laten pesten door een stelletje irritante slowchatters die blijkbaar elders op een ander forum met elkaar afspraken maken om te gaan rellen hier.
Wat mij betreft grijpt de 'leiding' van Fok! hier keihard in en worden al die figuren geband en kunnen ze lekker elders verder rellen op dat ander forum.
Ik denk dat de policy hier alleen geld voor fok en niet voor andere fora
pi_34594621
quote:

Flugeltje je doet het als newbie verschrikkelijk goed.
Ik bewonder je fanatieke inzet en de manier hoe je dingen aanpakt.
Het lijkt me verstandig om met de FA of hoger te gaan bespreken hoe verder.
Ik zou het heel erg vinden als je hierom weggaat en dan meen ik echt.
En degene die de boel lopen te verzieken moeten hard worden aangepakt.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:37:38 #259
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34594684
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij volledig aan

Al heb ik de "rel" niet echt helemaal gevolgd maargoed ook namens mij hoop ik dat Flugel blijft
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_34594796
quote:

[..]

Hear Hear
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_34594876
quote:

[..]

Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34594963
Fijn dat Flugel nu ook eens bijval krijgt van andere users
  zondag 29 januari 2006 @ 21:44:12 #263
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34595006
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Graag gedaan
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:45:19 #264
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34595051
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:31 schreef Jappie het volgende:

[..]

Schoen....aanpast....

Je hebt wel gelijk en je hebt tevens geen gelijk....of dingen nu wel of niet elders besproken worden doet niets af aan de gegeven kritiek.......ook op dat andere forum kun je de terechte frustratie tussen de grappen door lezen!
Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.

De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...

en waarom krijg ik geen zwaaismilie in dat topic van jullie?
pi_34595054
Niet weggaan Flugeltje, dat willen ze juist. misschien een idee om wat eerder en langere bans uit te delen? Zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is.

Ik vind dat je het toppie doet en teamlead ook, .
  zondag 29 januari 2006 @ 21:45:59 #266
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34595079
quote:

[..]

Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.
pi_34595095
quote:
Flugeltje verdient het gewoon.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:47:42 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34595159
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:

Jammer dit...errug jammer.......vooral eerst oor en veroordelen voordat men kennis van zaken heeft.
Je denkt dat ik achterlijk ben en jullie gedoe op sgop niet ken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34595178
quote:
Hm, ik ben Flugel nooit afgevallen, maar toch graag gedaan
pi_34595272
Ik ken Flugel pas kort maar ga graag ook achter haar staan. Vooral dat ze de tieten uit haar trui tikte doet mij wel wat. Het leed wat boezem heet.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34595279
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:
De frustratie heeft meer met het beleid van Fok an sich te maken dan met mij als persoon. Leg je kritiek dan ook op de juiste plek neer...

en waarom krijg ik geen zwaaismilie in dat topic van jullie?
Zo van : het is jou probleem en niet het mijne
pi_34595393
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Zo van : het is jou probleem en niet het mijne
Dat meen je niet dan kan ik me de frustratie van Flugeltje wel begrijpen.
Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
Nou lekkere fa's zijn dat en als "newbie" kan je wel wat steun gebruiken.
  zondag 29 januari 2006 @ 21:54:27 #273
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34595443
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de kritiek. Die kan ik wel hebben. Het gaat me om het feit dat ik vorige week de tieten uit m'n trui heb zitten tikken om de boel te be-argumenteren. Dat het dan argumenten zijn waar jullie niets mee kunnen is nog geen reden om mij als persoon ervan langs te geven.

Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!

En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.

Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.

Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:55:13 #274
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34595468
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je het gedoe kent waarom lees je het dan ook niet ff!!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:55:16 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34595471
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je geeft aan dat je een probleem en dan zeggen ze leuk flugel zoek het zelf maar uit.
De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...
pi_34595487
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijne
Ik sta volledig achter Flugel
pi_34595578
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wanneer je daadwerkelijk de topics gelezen hebt Flugeltje dan kun je ook de volgorde van de posts zowel hier als elders met elkaar vergelijken en zien dat er geenzins een bewuste vooropgezette relpoging heeft plaatsgevonden!!

En wat betreft het beleid....ook daar zit je net naast mijn waarheid...ik persoonlijk heb kritiek op jullie manier van leidinggeven.....dat ik daarnaast ook in grote lijnen het beleid van Fok als geheel in twijfel trek staat daar los van.

Tot vanochtend het probleem "LekkerSimpel" naar voren kwam had ik behalve het plaatsen van een paar plaagstootjes ook absoluut geen behoefte om te gaan lopen rellen om het rellen. Echter op het moment dat ik zag dat wederom een user (LS) de dupe werd van dom Mod-beleid kon ik het niet laten om te reageren idd.

Ik weet dat ik geen makkelijke user ben, maar mij neerzetten als vervelende goedkope rellert is de plank echt volkomen misslaan!
Ik moet heel even lachen
Maar verder bemoei ik me er niet meer mee
pi_34595639
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken.. Daar gaat het om. Niet mijn frustratie... Die ligt heul ergens anders...
snap er geen reet meer van maar van één ding wel en dat is

FLUGELTJE MOET BLIJVEN
  zondag 29 januari 2006 @ 22:00:55 #279
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34595677
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:58 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Ik moet heel even lachen
Maar verder bemoei ik me er niet meer mee
Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...
pi_34595719
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel dat als er een user is met een probleem wat zijn probleem is en niet van Flugel dat Flugel dan denkt :dat is jou probleem en niet het mijne
Ik sta volledig achter Flugel
alleen begin het steeds minder te snappen maar ik blijf Flugeltje steunen.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:03:00 #281
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34595759
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...
quote:
Zoals in m'n eerdere post al aangegeven doe ik ook maar m'n best.
quote:
Had niets met dom mod-beleid te maken... LS hing aan een zijden draadje. Al langer dan vandaag. Ik ga z'n notes hier niet plakken, maar geloof me als ik zeg dat het een oevre-ban is met de uitspraken van vandaag als kers op de "Van der Valk appelmoes"
quote:
Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.
pi_34595830
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik zet het er bewust zo neer om aan te geven dat IK de dingen zo zie en dat het niet DE waarheid hoeft te zijn ..... maar lach jij gerust verder...het is je gegeven...
Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eens
  zondag 29 januari 2006 @ 22:06:39 #283
2018 PC eend
relativist
pi_34595885
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:04 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Hoe je het ook omschrijft jullie zijn het niet eens
Scherp
  zondag 29 januari 2006 @ 22:15:44 #284
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34596201
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb wel degelijk een aantal aanmoedig, juich en opruiende posts gevonden Jap. Ook de posts van mensen die al lang niet meer op Fok actief zijn en vriendelijk aangeboden kloontjes om de frustratie te kunnen uiten alhier...
Dat zijn exact dezelfde mensen die hier posten op een enkeling na....de manier van posten is ook niet anders dan hier op het HBB en daarvoor reeds in alle andere BB gerelateerd forums....of ben je hier nog nooit wat humoristische opruiende teksten tegen gekomen? Wanneer je goed in volgorde leest zie je zelfs dat de posts aldaar er mede voor gezorgd hebben dat mijn posts alhier minder hard werden...simpelweg omdat ik daardoor de kans kreeg om te vergelijken en te relativeren.
quote:
Neu, ge bent zeker geen gemakkelijke user. En geloof me als ik zeg dat ik juist jouw mening altijd zeer gewaardeerd heb. Lees met dát in je achterhoofd de topics nog eens door. Misschien dat je m'n reactie dan wat beter begrijpt.
Wederom Ja en Nee.......ik lees daar geen andere dingen dan die hier ook tegen je gezegd zijn in het heetst van de verbale strijd. Wat ik me wel kan voorstellen is dat het anders overkomt juist omdat het daar en niet hier staat.

En over het je tieten uit je trui typen...ik had er wel bij willen zijn ik bedoel.....je kunt simpelweg niet geloven dat ik dit soort en ook die van vorige week posts voor de lol bij elkaar tik
pi_34596277
quote:
Ook bijval van mij
Ben me niet bewust van deze rel.
Maar ik vind dat Flugel hartstikke haar best doet en gewoon door kan blijven gaan als Mod. Dus niet incompetent wat mij betreft.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:37:12 #286
6941 APK
Factual, I think.
pi_34597041
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:47 schreef golfer het volgende:

Hola.....

Alsof wij niet weten dat Bluezz -en anderen- daar gewoon geregistreerd staat en echt niet zo dom is om daar niet even te gaan kijken.

De mails die daar geplaatst werden waren antwoorden op vragen die hier niet meer gesteld konden worden. Zeker gezien het feit dat bans hier niet besproken worden.
Bovendien waren de reacties op die mails positief en over het algemeen tongue in cheek.

Ik zie het gewoon als kroegpraat. Volgende week gaan een aantal van ons iets drinken, dan zullen dit soort zaken ook wel besproken worden. Dat doe jij toch ook met Bleuzz
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 22:41:52 #287
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34597212
quote:

Okee lieve Flugel, alle kritiek is niet op jou persoonlijk gericht en wij weten ook dat jij het zwaar hebt gehad en goed doet en gedaan, dus ga door alsjeblieft Ik heb geen zin om andere dingen uit te leggen want je doet het in principe gewoon echt super goed, maar trek je alsjeblieft niet te veel aan van dit klootjesvolk (waar ik blijkbaar ook toe behoor)....
Some memories are best forgotten
Room 23
  Moderator zondag 29 januari 2006 @ 22:50:10 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34597514
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:55 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De frustratie van de 'rellers' heeft met het beleid van fok te maken..
En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Maar zoals ik vorige week tijdens het gedoe omtrent de bans ook al zei: de beste stuurlui staan aan wal, dat besef ik heus wel. Misschien heb je ook een beetje de pech dat je CW op moest volgen, die op haast vanzelfsprekende wijze steeds de juiste toon wist te vinden en de boel in goede banen wist te leiden.

Wat tevens meespeelt, is dat de "oude garde" een hekel heeft aan autoriteit cq autoritair gedrag. Terwijl je op dit forum ook veel geluiden hoort van mensen die juist vinden dat het allemaal strenger en harder moet, en dat er eerder bans moeten worden uitgedeeld. Het is dus onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
Tenslotte: ik hoop dat je ook de "Spielerei" van een en ander inziet, en het je niet te persoonlijk aantrekt.

O ja: suggesties dat alles afgesproken werk zou zijn, puur met de opzet om te gaan rellen, berusten absoluut niet op waarheid. De kritiek die is gespuid is oprecht, en gedaan vanuit onvrede over de gang van zaken. Zoals Jappie al aangeeft: dat is voortdurend tussen de regels door te lezen, al worden er natúúrlijk ook geintjes gemaakt over keten e.d. Zó serieus is het allemaal nou ook niet, immers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 29 januari 2006 @ 22:54:07 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34597675
quote:

[..]

Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 29 januari 2006 @ 23:02:41 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34598051
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:54 schreef Gert het volgende:

Je vindt het maar wát interessant hier, gezien het feit dat je elke dag wel even lansgkomt om te zeuren.
Ik weet niet wat je tegen mij hebt, maar ik heb jou nog nauwelijks op een inhoudelijke post kunnen betrappen hier.
En ja, ik volg HBB en dit topic al vanaf het begin en post, als IK daar zin in heb mijn mening.
Dat is wat anders dan zeuren, dat laat ik over aan jullie.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 29 januari 2006 @ 23:10:46 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34598411
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:

[..]

En jij bent een van de uitvoerders van dat beleid. Door daar aan mee te werken, geef je aan dat je het er mee eens bent, toch?
Maar zoals ik vorige week tijdens het gedoe omtrent de bans ook al zei: de beste stuurlui staan aan wal, dat besef ik heus wel. Misschien heb je ook een beetje de pech dat je CW op moest volgen, die op haast vanzelfsprekende wijze steeds de juiste toon wist te vinden en de boel in goede banen wist te leiden.
CW kan bogen op een hele hoop ervaring. Eens hoop ik ook op een dergelijke wijze manier met iedereen om te kunnen gaan. Het rotte van de 'newbie' te zijn is dat je alles nog uit moet vinden en op waarde moet leren schatten. Het is verrekte hard werken als je tegen een stuk of 5 welbespraakte oldbies op moet argumenteren... En als dat een avondje is vind ik het nog wel prima, maar het bleef dit keer maar duren. Eens is de emmer vol. En of ik het wel/niet eens ben met het beleid doet er op zich niet toe. Ik heb het uit te voeren zoals het afgesproken is. Eventuele op- en aanmerkingen doe ik achter de schermen. Het zou wat worden als alle mods openlijk het beleid van fok aanvallen. Dan is het einde zoek. Als jij het niet eens bent met je baas ga je dat niet aan je klanten vertellen, maar aan je baas.... Toch? Let wel, ik spreek hierbij geen waarde-oordeel over het beleid aan, ik geef alleen aan dat áls ik het ergens niet mee eens zou zijn ik het áchter de schermen aangeef en niet daarvoor
quote:
Wat tevens meespeelt, is dat de "oude garde" een hekel heeft aan autoriteit cq autoritair gedrag. Terwijl je op dit forum ook veel geluiden hoort van mensen die vinden dat het allemaal strenger en harder moet, en dat er eerder bans moeten worden uitgedeeld. Het is dus onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
Tenslotte: ik hoop dat je ook de "Spielerei" van een en ander inziet, en het je niet te persoonlijk aantrekt.
Ik weet dat het spielerij is, daarom is het ook zo klote af en toe. Een aantal users die er plezier in scheppen om je uit te lokken. Maar realiseer ook wat je met die spielerei teweeg kunt brengen. Schijnbaar rustige users worden erin meegezogen en voor je het weet heb je een forum wat op z'n kop staat. (en dat is wat vanmiddag gebeurde)
quote:
O ja: suggesties dat alles afgesproken werk zou zijn, puur met de opzet om te gaan rellen, berusten absoluut niet op waarheid. De kritiek die is gespuid is oprecht, en gedaan vanuit onvrede over de gang van zaken. Zoals Jappie al aangeeft: dat is voortdurend tussen de regels door te lezen, al worden er natúúrlijk ook geintjes gemaakt over keten e.d. Zó serieus is het allemaal nou ook niet, immers.
Ik heb een aantal opruiende posts gelezen (kloons uitlenen, aanmoedigingen etc) en ook een aantal waar ik niet erg blij van werd. Ik snap best dat er onvrede is over de gang van zaken, maar als je op het punt staat om het bijltje erbij neer te gooien en je leest opmerkingen als "huppelkutje" en "inval-juf" over de door mij goedbedoeld geplaatste posts en gestuurde mails is dat wel even slikken ja... Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....

Ik heb echter ook de laatste posts gelezen, tnx voor de nuanceringen én het zwaaien

[ Bericht 0% gewijzigd door flugeltje op 29-01-2006 23:16:39 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 23:26:39 #292
16305 Jappie
parttime reverend
pi_34599064
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:

Niet dat ik er vannacht wakker van ga liggen, maar wél dat ik mezelf oprecht afvraag of ik wel uit het juiste hout gesneden ben om hier tegenop te blijven boksen....

Ik heb echter ook de laatste posts gelezen, tnx voor de nuanceringen én het zwaaien
Mooi dan gaat moi ook maar eens te bedde...........het was een enerverend dagje........
pi_34599614
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:37 schreef APK het volgende:

Alsof wij niet weten dat Bluezz -en anderen- daar gewoon geregistreerd staat en echt niet zo dom is om daar niet even te gaan kijken.
Ik sta er wel geregistreerd, kom er nooit tot bijna nooit, en kan niet eens meer inloggen trouwens
Vind het gewoon teveel op 2 forums posten

Na al het gedoe, nam ik er weer eens een kijkje, en zag e.e.a. aan posts.
Daarop heb ik Flugel verteld dat ze daar maar eens een kijkje moest nemen.
Ze had er wel eens van gehoord, maar wist niet meer precies welk forum het was.

Erg he?
Klikkerij

[edit] inloggen daar gelukt

[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 29-01-2006 23:58:05 ]
  zondag 29 januari 2006 @ 23:58:00 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_34600183
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:42 schreef Bluezz het volgende:

Na al het gedoe, nam ik er weer eens een kijkje, en zag e.e.a. aan posts.
Daarop heb ik Flugel verteld dat ze daar maar eens een kijkje moest nemen.
Ze had er wel eens van gehoord, maar wist niet meer precies welk forum het was.

Erg he?
Klikkerij
Nee hoor, precies hetzelfde als wat wij daar doen.
pi_34601490
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:

1) weggaan
2) kritiek leveren/zeuren
3) proberen het (van binnenuit) te veranderen

mooi toch dat er mensen zijn die voor optie 3 kiezen?
  maandag 30 januari 2006 @ 00:49:12 #296
6941 APK
Factual, I think.
pi_34601836
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:36 schreef doka het volgende:

[..]

Als je het niet eens met een beleid zijn er (grofweg) 3 optie's:

1) weggaan
2) kritiek leveren/zeuren
3) proberen het (van binnenuit) te veranderen

mooi toch dat er mensen zijn die voor optie 3 kiezen?
Gert moet maar eens een keertje gaan modden hiero.
pi_34601879
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:

[..]

Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan) , en dan pas met kritiek komen. Gert doet het verkeerd.
  maandag 30 januari 2006 @ 00:52:16 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34601912
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:49 schreef APK het volgende:

Die houdt het nog geen dag vol in de crew.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 30 januari 2006 @ 00:58:06 #299
6941 APK
Factual, I think.
pi_34602057
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:50 schreef doka het volgende:

Je moet eerst slijmen, dan wordt je mod (neem ik aan) , en dan pas met kritiek komen. Gert doet het verkeerd.
Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.
Aan die criteria voldoet hij ruimschoots.
  maandag 30 januari 2006 @ 01:01:26 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34602133
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:58 schreef APK het volgende:

Neuh, je moet minimaal een ban achter de rug hebben -dat heeft hij, al was het een mietjesban van een uur- en aangeven dat bepaalde mods het beter doen dan anderen.
Aan die criteria voldoet hij ruimschoots.
Shit.
Nu snap ik waarom ik geen mod ben geworden.
Die ban ontbreekt nog in mijn oeuvre.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')