Zal wel....staat Tanja in de TT.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:12 schreef Sanne het volgende:
Als ze het nu maar vindt dit nieuwe topic.
LS helpt wel via MSNquote:Op zondag 29 januari 2006 17:12 schreef Sanne het volgende:
Als ze het nu maar vindt dit nieuwe topic.
Oke.. dit is dan ook de laatste keer dat ik nog op dit onderwerp reageer...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hallo, nu wordt ie helemaal mooi. Wie doet de melding nu? Wie zijn er dus ons aanspreekpunt hier aanwezig, nu neem je wel erg de weg van de minste weerstand.
Het had geen gewaad/gordijn aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Was je niet in de war met Viola (grensgeval)
Ik heb het linkje er toch maar even bij gezet.quote:
Ik heb dit toen ook al gezegd. De finaledag van BB5 is LS samen met Cuall en mijzelf de hele nacht wakker gebleven en heeft hij nogal weinig geslapen en toen werd er nogal overdreven gezeken en meerdere mensen waren toen pissed (waaronder ik)...........quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef teamlead het volgende:
kut.,.. topic vol.. nog maar een keer dan:
[..]
Oke.. dit is dan ook de laatste keer dat ik nog op dit onderwerp reageer...
LS balanceerde al sinds de finaledag van BB5 op het randje en wist dat verdomd goed. Hij is toen nog uitgebreid gewaarschuwd een tandje te moeten minderen omdat er anders een ban zou volgen.. Als hij dat vervolgens niet doet zitten daar dus consequenties aan.
Wij hebben gemeld dat hij weer in zijn oude patroon verviel, de FA's geven een ban..
Als LS het daar niet mee eens is, kan hij contact opnemen met de FA's.
and for the record: ik ben heel tevreden over deze sanctie.
en nu ben ik ook weer weg.. eens kijken of er nog een leven buiten fok bestaat
Ik vond het wel een mooie laatste post.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
In het BB5 forum hadden we altijd een fake-picture topic, daar ben je regelmatig lang gekomenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:08 schreef tann het volgende:
[..]
dank je, ik schrok eerst wel ff toen ik het opende maar gelukkig staan MIJN fotoos op het eind,kon wel lachu hoe jullie die eersten gemaakt hebben, knap hoor, erg lachen en dat meen ik echt, kheb het er zelf na gemaakt!!!hihi, zijn daar nog meer van?
Toch fijn dat jij er zo content mee bentquote:Op zondag 29 januari 2006 17:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
Oke.. dit is dan ook de laatste keer dat ik nog op dit onderwerp reageer...
LS balanceerde al sinds de finaledag van BB5 op het randje en wist dat verdomd goed. Hij is toen nog uitgebreid gewaarschuwd een tandje te moeten minderen omdat er anders een ban zou volgen.. Als hij dat vervolgens niet doet zitten daar dus consequenties aan.
Wij hebben gemeld dat hij weer in zijn oude patroon verviel, de FA's geven een ban..
en nu ben ik ook weer weg.. eens kijken of er nog een leven buiten fok bestaat
finale dag is al meer dan een maand geleden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb dit toen ook al gezegd. De finaledag van BB5 is LS samen met Cuall en mijzelf de hele nacht wakker gebleven en heeft hij nogal weinig geslapen en toen werd er nogal overdreven gezeken en meerdere mensen waren toen pissed (waaronder ik)...........
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
finale dag is al meer dan een maand geleden.![]()
![]()
I
hij begint over de finale dag en toen was er geloof ik wat gezeik met LSquote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
finale dag is al meer dan een maand geleden.![]()
![]()
I
dus ik kan nog steeds een ban krijgen omdat ik Lieske ************* heb genoemd?quote:
Wat een flauwe redenering......quote:Oke.. dit is dan ook de laatste keer dat ik nog op dit onderwerp reageer...
Een waarschuwing van een maand geleden, hij gedraagt zich keurig.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hij begint over de finale dag en toen was er geloof ik wat gezeik met LS
Hou jij je eens niet zo op de vlakte Groepsleider! Durf je nek eens wat meer uit te steken, dat ik die kop van je romp kan trappen!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zul je toch echt bij de FA's moeten zijn vrees ik...
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een waarschuwing van een maand geleden, hij gedraagt zich keurig.
Maakt een vreemde opmerking (grensgeval) en krijgt een Ban.
Vreemd geval![]()
![]()
LS zijn ban moet opgeheven worden.
Je sigquote:Op zondag 29 januari 2006 17:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een waarschuwing van een maand geleden, hij gedraagt zich keurig.
Maakt een vreemde opmerking (grensgeval) en krijgt een Ban.
Vreemd geval![]()
![]()
LS zijn ban moet opgeheven worden.
als je dat maar laatquote:Op zondag 29 januari 2006 17:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus ik kan nog steeds een ban krijgen omdat ik Lieske ************* heb genoemd?
nek uitsteken: best...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Hou jij je eens niet zo op de vlakte Groepsleider! Durf je nek eens wat meer uit te steken, dat ik die kop van je romp kan trappen!
Niet naar bedoeld hoor!
rent naar FBquote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Lees even de FB door volgens mij is Tann toch een kloon volgens Bluezzz
pffffquote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
begin jij even een forum dan.. kun je zelf mensen ook weer unbannen en elkaar gezellig helemaal de tyfus schelden.. veel plezier
krijg nu meer de indruk dat jij hem niet mag en daarom hem hebt voorgedragen, een stok om mee te slaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
nek uitsteken: best...
ik vind een week nog te kort voor LS
zoiets?
Ik kan er niet uit opmaken dat Bluezz het zeker weet.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
Misschien is een lekker wandelingetje buiten een goed idee voor je?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoiets?
Dat zeg ik nergens hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef Manu82 het volgende:
TL je begint nu echt een beetje door te slaan.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
begin jij even een forum dan.. kun je zelf mensen ook weer unbannen en elkaar gezellig helemaal de tyfus schelden.. veel plezier
Heb net alles nagelezen, en ik heb een enorme hekel aan nalezen, en mijn bloeddruk is ook tot grote hoogten gestegenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef cuall het volgende:
Als ik het goed begrijp, worden je zonden je hier dus niet vergeven, maar blijf je die je userlife met je meedragen.
In IRL is het toch zo dat je na je straf weer met een schone lij mag beginnen.
.........vreemde jongens hier op dat forum, ik zal daar wel te blond voor zijn
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoiets?
Slap! Had er dan voor gezorgd dat het meer dan een week werd! Je maakt mij niet wijs dat een FA de strafmaat zonder overleg met de mods vaststelt!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoiets?
Of je leert lezen....quote:Op zondag 29 januari 2006 17:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
krijg nu meer de indruk dat jij hem niet mag en daarom hem hebt voorgedragen, een stok om mee te slaan.
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De melding kwam van mij.... Een simpel, ouderwets oevre-koelkastje.
En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...
misschien begreep ik dit verkeerd dan met een quote van Tann:quote:
quote:
Doe eventjes een linkje Bunnyma?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kan er niet uit opmaken dat Bluezz het zeker weet.
"En dat is het laatste dat ik erover ga zeggen". Vooral niet uitleggen dus.quote:
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"quote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Slap! Had er dan voor gezorgd dat het meer dan een week werd! Je maakt mij niet wijs dat een FA de strafmaat zonder overleg met de mods vaststelt!
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
teamlead, Krol of LS?
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluitenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"
[HBB FB] Back to businessquote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe eventjes een linkje Bunnyma?
..ik raak buiten dit forum altijd de weg kwijt![]()
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagdequote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluiten
Pas op met wie je beledigt, je hebt zo een ban aan je broek.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluiten
Ban doorgeven en geen hier reden geven is erg vreemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"En dat is het laatste dat ik erover ga zeggen". Vooral niet uitleggen dus.
je zit goed hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
Ik zoek het HBB slowchattopic, maar volgens mij zit ik verkeerd![]()
Ik ga meer even verder zoeken![]()
Jézus wat een arrogantie.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Jongens.. zoek het lekker ff uit met z'n allen.. blijkbaar grijpen jullie tegenwoordig alles aan om te zuigen, zanikken en rellen.. jullie vragen en krijgen uitleg, maar wat we ook zeggen: het is nooit goed genoeg... ik vind het prima maar dan wel zonder mij
Ik kom van de week nog wel eens langs ofzo
dan maak ik toch gewoon een kloon aanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pas op met wie je beledigt, je hebt zo een ban aan je broek.
Dat neem ik hem nu nog steeds kwalijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagde![]()
Als je duidelijk was geweest dan had je nu geen probleem gehad sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Jongens.. zoek het lekker ff uit met z'n allen.. blijkbaar grijpen jullie tegenwoordig alles aan om te zuigen, zanikken en rellen.. jullie vragen en krijgen uitleg, maar wat we ook zeggen: het is nooit goed genoeg... ik vind het prima maar dan wel zonder mij
Ik kom van de week nog wel eens langs ofzo
Anders ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat neem ik hem nu nog steeds kwalijk.![]()
Denk je ? Er komt hier zoveel verbaal geweld langs dat ik het niet zeker wistquote:
Je aura is te groot.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jézus wat een arrogantie.
We mogen niet eens meer protesteren ook?! Wat is dit voor een forum??![]()
Dat snap ik dus ook niet. Als Tann een kloon van Lekker Simpel zou zijn, waarom wordt Tann dan niet geband? Dat is niet consequent.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan maak ik toch gewoon een kloon aan![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog ergquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |