Heel prachtigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.
Is voor de FA maardaar zie je alle mededelingen en bansquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n leuk topic als FB tegenwoordig?
LS post door met een kloonquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[quote]Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
]jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Omdat je nou eenmaal kan klonen vebaast me niets meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
]jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast wel.. blauw is niet onschendbaar
en als ik hier en daar mijn mening ongecensureerd ga neerplempen, sta ik gegarandeerd op de nominatie
Wie we daar hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
hallo!!
jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Daar is ze weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
Ja ik heb ze hier neergezetquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?
En Sanne ook.quote:
3 = heel erg veelquote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.
De sfeer is hier prima en ach het gaat wel eens fout.
Maar echt niet dat verschrikkelijk uit de hand loopt.
Het is mij nu ook niet meer duidelijk wat wel en niet mag.
Dus zou er iets meer duidelijk gegeven kunnen worden![]()
![]()
nijlpaarden zijn klote beesten als je er een foto van wil maken duiken ze onder water.quote:
Ik vind niet dat het erger is dan vorige jaren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.
De sfeer is hier prima en ach het gaat wel eens fout.
Maar echt niet dat verschrikkelijk uit de hand loopt.
Het is mij nu ook niet meer duidelijk wat wel en niet mag.
Dus zou er iets meer duidelijk gegeven kunnen worden![]()
![]()
jij bent de paardekop?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gezien die 5 man en een paardekop die hier nog post...... uhm redelijk wel ja...zeg maar.![]()
Hai Tannquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
3 overtrokken straffen binnen korte tijd is heel veel jaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
3 overtrokken straffen binnen korte tijd is heel veel ja![]()
voor je het weet heb ik ook een ban aan m'n reet roesten voor een weekquote:
ok dan, begin ook niet weer, ik hoop dat pc jullie later kan overtuigenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat je nou eenmaal kan klonen vebaast me niets meer.
Maar heb ook al eerder gezegt tot het tegen deel is bewezen hou ik t in t midden![]()
Nou bén jij ook wel een viespeuk, he!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het niet beter om deze discussie te stoppen.
Want anders loopt het weer uit de hand en nog meer Ban's vind ik niet leuk.
Dan Zit ik tegen me zelf te lullen.
Regenworm = een viespeuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een ban wordt echt niet bij de eerste de beste piep van een mod uitgedeeld..
misschien is het niet zo, maar ik krijg nu wel het gevoel dat het bij de eerste piep wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
dan zul je toch echt bij de FA's moeten zijn vrees ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien is het niet zo, maar ik krijg nu wel het gevoel dat het bij de eerste piep wordt uitgedeeld.
quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een hele grote viespeuk nog erger dan FBquote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bén jij ook wel een viespeuk, he!![]()
![]()
![]()
ik zal er hierna over ophouden, maar meestal zijn jullie het die het melden, dus moeten we volgens mij bij jullie zijn!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zul je toch echt bij de FA's moeten zijn vrees ik...
Niet weerquote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
ok dan, begin ook niet weer, ik hoop dat pc jullie later kan overtuigen
hoi sanne
Tann, wanneer heb je die bank gekocht en waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
hoi sanne
God moge het verhoeden, maar zuiver hypotetisch....heeft Pinbaal niet nog iets goed te maken ?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:05 schreef Sanne het volgende:
Een ban voor HBB zou ik nog wel mee kunnen leven, maar dan mag ik meteen niet meer in Oldbies posten.
nope.. wij melden dingen die volgens ons te ver gaan, maar wij bepalen niet of er een ban volgt en hoelang die ban dan wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zal er hierna over ophouden, maar meestal zijn jullie het die het melden, dus moeten we volgens mij bij jullie zijn!
Ik zat in Duitsland eens op een terras aan een vijver in een dierenpark.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
nijlpaarden zijn klote beesten als je er een foto van wil maken duiken ze onder water.
Heb ik meegemaakt op een reis naar Zuid-Afrika.
en die gaan mij geen antwoord geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja hallo, nu wordt ie helemaal mooi. Wie doet de melding nu? Wie zijn er dus ons aanspreekpunt hier aanwezig, nu neem je wel erg de weg van de minste weerstand.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zat in Duitsland eens op een terras aan een vijver in een dierenpark.
Komt er ineens beweging in het water.....komt daar zo'n beest uit.
Ik ben gillend, bier rondgietend het terras afgerend.![]()
Moet je tegenwoordig dat er meteen bijzetten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent de paardekop?
edit: dit is niet beledigend bedoeld
[..]
ok, zal het wel nooit helemaal begrijpen, maar we moeten dus weer dagonet schoppen als ik je goed begrijp?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. wij melden dingen die volgens ons te ver gaan, maar wij bepalen niet of er een ban volgt en hoelang die ban dan wordt.
[..]
dank je, ik schrok eerst wel ff toen ik het opende maar gelukkig staan MIJN fotoos op het eind,kon wel lachu hoe jullie die eersten gemaakt hebben, knap hoor, erg lachen en dat meen ik echt, kheb het er zelf na gemaakt!!!hihi, zijn daar nog meer van?quote:
Je bent het echt he? Ik weet het zeker.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
hoi sanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |