Weet niet of dat zomaargedaan word.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze dat uitzoeken weten wij ook meteen of tann echt is.
in dat geval kun je het lezen in het bantopic volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet niet of dat zomaargedaan word.
En denk dan niet dat we dat te horen krijgen of t zo is![]()
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet niet of dat zomaargedaan word.
En denk dan niet dat we dat te horen krijgen of t zo is![]()
Thats more like it!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie aan het Leechen en LS frustie, och en dan vallen er wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
ik ga maar weer even wat anders doen, voor ik zelf dalijk tegen een ban aanloop....
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
ik ga maar weer even wat anders doen, voor ik zelf dalijk tegen een ban aanloop....
Niet dat ik weetquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?
Is dat dan wel eens voorgekomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat dan wel eens voorgekomen?
een mod met een ban?![]()
Zeugen of zeekoeien?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.
vast welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat dan wel eens voorgekomen?
een mod met een ban?![]()
Je mag je mening vind ik altijd gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast wel.. blauw is niet onschendbaar
en als ik hier en daar mijn mening ongecensureerd ga neerplempen, sta ik gegarandeerd op de nominatie
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft Viola idd ook wel iets van weg![]()
Is dat ook zo'n leuk topic als FB tegenwoordig?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was in t banmeld topic te lezen.
Kastanova een keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |