Homo!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Toen ik alleen dit nog maar gelezen had, was mijn eerste gedachte...![]()
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet goed bij je kokosnoot.......ik heb ook wel eens in de servival gepost meen ik mij te herinneren en ik ben toch echt alles behalve een "reller".![]()
Met een beetje fantasie zou je kunnen zeggen dat er op Pirelli posters een soort van zeekoeien te zien zijn ja...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wie zijn Pirelli Posters?? Zijn dat zeekoeien??
...en de homo der homo´s gaat zo wegquote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
De vrouw der vrouwen is terug![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dat lijkt wel oscar van sesamstraatquote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Verlangens op Fok! geuit kan je moeilijk stille verlangens noemen, oh snedige!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Homo!![]()
stille verlangens demoontje?
oh fucking hell, nu snap ik het posters en postersquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou je kunnen zeggen dat er op Pirelli posters een soort van zeekoeien te zien zijn ja...
Waar gáát dit in godsnaam nog over...
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!
Een goede namiddag overigens!
Het eurotje valtquote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh fucking hell, nu snap ik het posters en posters![]()
![]()
![]()
Eensgelijks mijn beste ...eensgelijks...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb ook al bezwaar aangetekend, heer Jappie, als er 1 forum was waar onwelvoeglijkheid gebannen werd, was het het Servivaltopic wel!
Een goede namiddag overigens!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat bedoelde hij volgens mij niet met bezwaar aangetekendquote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredendus ging ik gewoon voor 2 maanden mijn wonden likken en kwam daarna weer terug net zoals malaria ook steeds terugkomt
![]()
Jij bent dan ook een overbeterlijke rakkerquote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Athalon het volgende:
[..]
Toch reageer ik hier ff op, ik ben ook verschillende malen forums afgedonderd met een ban, maar heb nooit bezwaar aangetekend om de simpele reden dat ik verdomd goed wist dat ik alle regels had overtredendus ging ik gewoon voor 2 maanden mijn wonden likken en kwam daarna weer terug net zoals malarie ook steeds terugkomt
![]()
heb tijdens t servival gewoon alles met een grote knipoog gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eensgelijks mijn beste ...eensgelijks...
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................het waren een soort van zeg maar "de blinden" die er aanstoot aan namen en spoken zagen.![]()
Was het "de lamme leidt de blinde" of "in het land der blinden is éénoog koning"quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................het waren een soort van zeg maar "de blinden" die er aanstoot aan namen en spoken zagen.![]()
Zoals u het nu formuleert klinkt het toch een beetje ranzig, geheel in strijd met de zuivere en reine gewoontes in het Servivaltopic! Jammer, dat dat nu weer moest gebeuren, net nu wij pal wilden staan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mijn inziens was er een stilzwijgende afspraak in het servivaltopic om op groftalig humoristische wijze elkaar vriendschappelijk in het ootje te nemen.................
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een overbeterlijke rakker [afbeelding] ...das heel iets anders.![]()
"Ze me dat het niet zo is... Zeg me.... dat het..... niet zo is!"quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef demins het volgende:
Verlangens op Fok! geuit kan je moeilijk stille verlangens noemen, oh snedige!![]()
![]()
![]()
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat ons sidderen en kraken in de stoelenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...
Maar dan zou ik schoppen om het schoppen. Ik hou het liever gezellig...![]()
Wie zou die daarvoor meenemen?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
Laat ons sidderen en kraken in de stoelen![]()
Welk(e) woord(en) moet(en) worden geedit denkt u?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Zoals u het nu formuleert klinkt het toch een beetje ranzig, geheel in strijd met de zuivere en reine gewoontes in het Servivaltopic! Jammer, dat dat nu weer moest gebeuren, net nu wij pal wilden staan!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:06 schreef whitef0x het volgende:
[..]
dat lijkt wel oscar van sesamstraat![]()
ach mag wel hoor, kan er wel tegen, legde er gewoon eerste niet de asociatie mee en dacht dat het gewoon fok taal was ofzo. ben dan ook nog een relatieve newbee geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zou nu een heel gevatte, snedige en misschien zelfs zwaar beledigende opmerking kunnen maken mbt "traagheid van begrip" en "jouw iq wat dan overeenkomt met het IQ van de persoon in je avatar" en zo...
Maar dan zou ik schoppen om het schoppen. Ik hou het liever gezellig...![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
..zo stinkie, stankie, verderrie je gatsie, zo stinkie stankie voel me bij je thuis
..is het liedje dat hij zingt over zijn eigen huis/vuilnisbak
Een vrouw natuurlijk!quote:
dus je vrouw ligt alweer klaar met de zweep vanavond?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Laat ons sidderen en kraken in de stoelenik ben een beetje SM
![]()
Het is niet zoquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
"Ze me dat het niet zo is... Zeg me.... dat het..... niet zo is!"
Frank Boeijen
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus je vrouw ligt alweer klaar met de zweep vanavond?
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:
slaapt uit, net als LSquote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tann al wakker?
omdat je scherm vol is bij full screen ?quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Waarom kan ik maar één scherm Full krijgen elke keer en niet alle vier![]()
Daar kan ik heel ingewikkeld antwoord op geven maar dat doe ik niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Haaiquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef Athalon het volgende:
Toen ik dat eindelijk doorkreeg ben ik dan ook meteen gestopt. Was ik daar een beetje de enige die het allemaal heel serieus nam.quote:
Dat bedoel ik niet, bij al de vier de streams staat maar bij één stream volledig scherm, die wisseld om de zoveel tijd naar een andere stream, volgens mij heeft de regie daarmee te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef whitef0x het volgende:
[..]
omdat je scherm vol is bij full screen ?![]()
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Welk(e) woord(en) moet(en) worden geedit denkt u?![]()
Donequote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!
wil je het nog geheim houden??quote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Ik stel voor de hele zin, met de gewraakte homo-erotische ondertoon, te schrappen voor het te laat is!
IK heb geprobeerd erachter te komen in wat hardware forums, maar daar wist niemand wat het antwoordt nu precies was. Meestal is het scherm linksboven het scherm wat je vaak fulscreen kan zetten, en de rest niet.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Daar kan ik heel ingewikkeld antwoord op geven maar dat doe ik niet.
(en nee, ik neem niemand wat kwalijk dat ik gisteren geen antwoord kreeg)![]()
Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik weer met een gerust hart over straat
F5 hem eens misschien staat het dan wel overalquote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
IK heb geprobeerd erachter te komen in wat hardware forums, maar daar wist niemand wat het antwoordt nu precies was. Meestal is het scherm linksboven het scherm wat je vaak fulscreen kan zetten, en de rest niet.
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef demins het volgende:
Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!![]()
Agossiequote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toen ik dat eindelijk doorkreeg ben ik dan ook meteen gestopt. Was ik daar een beetje de enige die het allemaal heel serieus nam.
quote:
Ze zal wel een halve kliko hebben gehad ipv een vollequote:Op zondag 29 januari 2006 14:30 schreef MissJ. het volgende:
Viool zal wel niet te eten hebben gehad thuis........ (ja vast)
![]()
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef demins het volgende:
Ach heer Jappie, het is hier zó behelpen...![]()
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef MissJ. het volgende:
Athalon, mijn probleem is dat als ik een prntscreen neem van alle 4 de cams, en ik open hem in paint of adobe (ik paste hem dan) dan blijft 1 cam gewoon doorlopen. Geen stilstaand beeld dus. En altijd gebeurt dat met de afbeelding die ik wilde hebben. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik daar mijn geluid aan had maar dat is het niet. (ik hoop dat je het begrijpt)
Jouw probleem herken ik ook, op fullscreen krijgen we alleen de cam te zien die Talpa gebruikt.
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.![]()
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...![]()
Zal ik even antwoorden danquote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.quote:
Dat zou best kunnen, maar ik zet het scherm altijd op 1280x960 en ga dan downscalen naar 550 want dat is een stuk beter werken dan van 375 naar 550 vergroten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
En bedankt Pinball...nu zal ik me verplicht door 5 SC topics heen moeten worstelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Ja ik snap het prima, maar ik heb geen zin en tijd om steeds de ene aan en de ander uit te zetten, want je zult altijd zien dat het leukste nu net gebeurt in het scherm dat uit staat op dat momentquote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik even antwoorden dan
Als je bv stream 1 wel full screen kunt klikken en je wilt stream 3 full screen zien, dat moet je stream 1 even stoppen. Dan kun je wel ieder andere stream op full screen klikken.
Stel je wilt daarna weer terug van stream 3 fullscreen naar stream 1 full screen, dan klik je 3 dus even uit, stream 1 weer AAN en dan kun je 1 weer op full screen klikken.
Snappie het nog?
Heb t ook heel erg naar mn zin gehad moet ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Ik kan wel even een samenvatting maken als je wilt (en als lovebear geen bezwaar heeft natuurlijk).quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Jappie het volgende:
En bedankt Pinball...nu zal ik me verplicht door 5 SC topics heen moeten worstelen.![]()
Je kunt ook stream 1 even uit zetten. Dan meteen weer aan zetten. Vervolgens kun je dan nog steeds kiezen welke van de 4 streams je op full screen wilt klikken.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja ik snap het prima, maar ik heb geen zin en tijd om steeds de ene aan en de ander uit te zetten, want je zult altijd zien dat het leukste nu net gebeurt in het scherm dat uit staat op dat moment![]()
Heb geen bezwaar hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan wel even een samenvatting maken als je wilt (en als lovebear geen bezwaar heeft natuurlijk).
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben rond een uurtje of 6 pas gaan liggen en als een blok geslapen![]()
Ze wouden heel graag dat ik t nieuwe topic opendequote:Op zondag 29 januari 2006 14:43 schreef Jappie het volgende:
Zou het hier in te vinden zijn I wonder
[HBBSC 223] We gan leeker door met de prettt
Vooral die sinaansappels doen het goedquote:
quote:
quote:jullie zijn snel Benner weer dus
Kurk is er net af dus ben begonnen
Nu wel ja
Ikweet niet wie me gaat vertalen vanacht
<snip>
T gat niet altijd fout eerste glas leeg 2de bezig
liev
Weet niet of fat gaat lukken hoor
is pas2de dus nog ni beriaans
Ja allang nog iets anders
{me=]geeftworst van 250 gr[/me]
Verdr
lieverd
Mosdt de tt doen
tnx
Hi bsupermammie
bleekertje
He yo
Hey a
Hy Morwen
slP LEKKER
Cualll
Hey blauzzz
A;tijds laart
dat mot ik ook vaask
Nacht is druk bbverwonersslapen
Ze motten niet op hun hoedzotten
degene de dat zei
okidokigf
daswel duuubbbel
zie nofrecht
Is du tanja echt van bb5Welkom din
dag henkie
doe mal niert hoor blijf jezlef
newsie
hejij ook weer hier
Oja
tmx
Maarwel toch liegf
opoesjes lief
Wiskas natuurlij
ik gelif je je was lachem
Dan binjij niet droneken genoieg
ik zei toch geleuf haar
jij be n gezelliger ni drinken
sloop wekker
Sloop wekeekkkersjed en blue
niet drinkebn
sloopwekker
mooi die mag ni afgan
mooi
is goe hoor
ze is net gefuckt
bedil andres
wet ni mer
wat isser triest dan wat bedoel jeermee
je reageerd vaak ook ni op mij
speiekerrde
wil je msn
nee joh mallerd
doe jewel daan de slimstedan van nl
tl
ikke ook stier
ni erf
verder
Ik a slapen sloop wekker allemaal
Hé ik ben Tanja niet, ik heb geen HBO.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:47 schreef Athalon het volgende:
[..]
Vooral die sinaansappels doen het goed![]()
![]()
kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Athalon het volgende:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Bonnie heeft een nachtmerrie gehad van Viola![]()
Ja logisch ze kwam vandaag weer terugquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Athalon het volgende:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Bonnie heeft een nachtmerrie gehad van Viola![]()
Heb mezelf we vermaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef demins het volgende:
[..]
Geschitterd, gestraald, de boel vermaakt op het forum!
Hey Newsmanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal,lekker te beginnen op de zondag met een bak koffie
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Ik vond 'sloop wekker' persoonlijk wel een geweldige 'slaap lekker'.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond 'sloop wekker' persoonlijk wel een geweldige 'slaap lekker'.
Newsman!!!!! At last!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Tot later Missjquote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben buiten spelen, denkt er ook iemand aan de streamverslagen? Dagdag.
Hoop dat hij t goede voorbeeld gaat gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:11 schreef regenworm het volgende:
John de Mol voor drie dagen de big boss the big boss wordt the big boss
Veels te koud in die zandbakquote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemiddag.
Zo ben net terug van een lekkere wandeling in de duinen.
Echt lekker weer om te wandelen
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat hij t goede voorbeeld gaat geven![]()
Hey Wormpje![]()
![]()
![]()
Zeker gezellig hequote:Op zondag 29 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
was gezellig met de nachtploeg.
![]()
Geen hoofdpijn van de wijn.
Het was erg gezellig door de weeks zal je me niet zien zo laat.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker gezellig he![]()
Nee helemaal geen kater gehad![]()
Ik ook niet doordeweeks wel ong tot een uurtje of 1quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was erg gezellig door de weeks zal je me niet zien zo laat.
De wekker gaat bij mij om 6:00 uur
Thanks...maar ik was naar aanleiding van Pc eend zijn foto's toch maar al die SC topics gaan doorspitten.quote:
Vreemd hé, woon vlakbij de zee zo'n 20 minuten rijden op de snorfiets, maar het is jaren geleden geweest dat ik de zee heb gezienquote:
Gewoon afwachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks...maar ik was naar aanleiding van Pc eend zijn foto's toch maar al die SC topics gaan doorspitten.
Ik denk wel dat het Tanja is idd...maar of ik er nou gelukkiger van ben geworden?
Als je in jouw woonplaats woont heb je de zee niet nodig...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Vreemd hé, woon vlakbij de zee zo'n 20 minuten rijden op de snorfiets, maar het is jaren geleden geweest dat ik de zee heb gezien![]()
Dan was het betere wijnquote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker gezellig he![]()
Nee helemaal geen kater gehad![]()
Ze heeft er zelf voor gekozen dus ze moet niet zeurenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
Wat een drama Viola is twee weken van huis geweest.
Dat is nu een gedeelte wat klopt in het profiel, eigenlijk klopt allesquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je in jouw woonplaats woont heb je de zee niet nodig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef regenworm het volgende:
Viola heeft een positieve e-mail gehad, zal wel van Peter zijn geweest.
Is wat mij betreft ook niks om je over te schamen hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is nu een gedeelte wat klopt in het profiel, eigenlijk klopt alles![]()
Dat ben ik omdat mijn vak niet meer bestaat het is overgenomen door het computergeweld in de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is wat mij betreft ook niks om je over te schamen hoor!
hoewel, "rustend graficus" ?
ik had deze nog niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico dat het al eerder geplaatst is:
Hebben jullie dit filmpje al gezien op de talpa site met de BB5 bewoners?
http://www.talpa.tv/web/s(...)824/typeofpage=47019
Dan heb tijdens BB5 Lieske nog niet gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef newsman het volgende:
Je zou toch elke dag met die mensen omgaan zeg, ze noemen echt ieder detail, pffffffffffffff
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.quote:
heel tof Scanmanquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.
BINGOOOOOOOOOquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef regenworm het volgende:
Wordt een saaie avond geen gasten.
Dinsdagavond wordt weer leuk de BIIINNNNGGGOOO avond
tje te ijverigquote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij speel je vals ik heb nog geen nummers geroepen.
Heel leuk Scan, had hem ook nog niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.
Ik wil de pret niet bederven,maar er stond hier al een link: Ex-BB 5 bewoners zaterdag in Hotel Big Brother?!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kaart van nederland op de achtergrond lijkt wel op die van debiteuren crediteuren heeft HBB de rekwisieten van de VPRO overgekocht?quote:
wasst spannend??quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
Hey Manuquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
Ik ook krijgen we hopelijk snel te horenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maak niet uit het wordt een leuke avond.
Ben benieuwd wie de zanggast gaat worden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
ja, het begint nu echt supervet te worden, alleen zijn er nog maar 2/3 afleveringen volgens mijquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
Henk is naar Artis toe voor zijn penning![]()
Is al de twee keer dat hij een Ban heeft gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
en dit vind ik dus nergens op slaanBanmeld topic deel 675
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
Henk is naar Artis toe voor zijn penning![]()
Een platenmaker? Een zetter? Filmmontage?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat ben ik omdat mijn vak niet meer bestaat het is overgenomen door het computergeweld in de afgelopen 10 jaar![]()
Volslagen overtrokken!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
lees de eerste 2 pagina's van het vorige topic terugquote:
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.quote:
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.
Tussen Scan en LS liep die wat hoger op.
Dus eigenlijk ni echt wat
Jaquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?
quote:
quote:Trieste reactie.
Ja erg he? Maar jij en regenworm zijn pas triest..... vunzig en gefrustreed.... maar dat is buiten BB5 om al bekend, en ik geef Tanja wel een rondleiding over fok. en eerste wat ze zei was...... wie zijn die lui?!?!?!?!
Alle partijen zijn het erover eens dat ze geen of wel een kloon is!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
Beertje nee
Demins ja
Demins hoe kom jij op ja?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef regenworm het volgende:
Deze opmerking van LS vind ik echt prachig![]()
![]()
![]()
Ga hem inlijsten.
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waardquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.
Tussen Scan en LS liep die wat hoger op.
Dus eigenlijk ni echt wat
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef demins het volgende:
[..]
Alle partijen zijn het erover eens dat ze geen of wel een kloon is!
als dagodakhaas dagonet dat nou eerst eens gaat checken kan hij heel wat meer onzekerheden uit de markt halen.quote:
Ik vind ook van niet hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
Gwoon een gedeelte zeg dat ze een kloon is en t andere gedeelte zegtdat ze geen kloon is.quote:
Kun je daar een poll van makenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
Wat levert een weekban op?
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
Tje, ze had thuis nog meer van die "prachtige" gewaden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tot later Vosjequote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef whitef0x het volgende:
ik begin hier maar eens aan het eten![]()
laterz![]()
Het is inderdaad erg duister allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niets wat deze maatregel rechtvaardigt!![]()
Kan niet meer posten (LS heeft ban)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tann al wakker?
Ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
Dan kan z'n kloon toch nog steeds posten?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan niet meer posten (LS heeft ban)![]()
Het ligt er aan tegen wie je het zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
e. Molenpaard
f. Tuinslang
Dan krijgt hij toch een permanente ban?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan z'n kloon toch nog steeds posten?![]()
Zeekoe magquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
e. Molenpaard
f. Tuinslang
g. Fokstier
Dat is zoooooo waar!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ligt er aan tegen wie je het zegt.
het is gewoon een graanschuur wou eigenlijk iets van een koe zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft thuis zeker niet te eten gehad.![]()
als ze weten dat hij die kloon is heeft hij zeker een maand te pakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan krijgt hij toch een permanente ban?
Vreemd. Dat soort discussies heb ik hier wel vaker gezien, en zelfs ik raak daar niet overstuur vanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik vind ook van niet hoor.
T was gewoon een discussie
Is het niet beter om deze discussie te stoppen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zoooooo waar!!!
Laten we voor het gemak eens aannemen dat het de heer of mevrouw Scanman wordt toegevoegd!
Zou fijn zijn als ze dat uitzoeken weten wij ook meteen of tann echt is.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
als ze weten dat hij die kloon is heeft hij zeker een maand te pakken
met bank of zonder bank?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zoooooo waar!!!
Laten we voor het gemak eens aannemen dat het de heer of mevrouw Scanman wordt toegevoegd!
Weet niet of dat zomaargedaan word.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze dat uitzoeken weten wij ook meteen of tann echt is.
in dat geval kun je het lezen in het bantopic volgens mijquote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet niet of dat zomaargedaan word.
En denk dan niet dat we dat te horen krijgen of t zo is![]()
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Weet niet of dat zomaargedaan word.
En denk dan niet dat we dat te horen krijgen of t zo is![]()
Thats more like it!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie aan het Leechen en LS frustie, och en dan vallen er wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
ik ga maar weer even wat anders doen, voor ik zelf dalijk tegen een ban aanloop....
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
ik ga maar weer even wat anders doen, voor ik zelf dalijk tegen een ban aanloop....
Niet dat ik weetquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?
Is dat dan wel eens voorgekomen?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat dan wel eens voorgekomen?
een mod met een ban?![]()
Zeugen of zeekoeien?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.
vast welquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat dan wel eens voorgekomen?
een mod met een ban?![]()
Je mag je mening vind ik altijd gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast wel.. blauw is niet onschendbaar
en als ik hier en daar mijn mening ongecensureerd ga neerplempen, sta ik gegarandeerd op de nominatie
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft Viola idd ook wel iets van weg![]()
Is dat ook zo'n leuk topic als FB tegenwoordig?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Was in t banmeld topic te lezen.
Kastanova een keer![]()
Heel prachtigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan zeggen: IK ben even langs artis geweest en vond die dieren prachtig.
Is voor de FA maardaar zie je alle mededelingen en bansquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat ook zo'n leuk topic als FB tegenwoordig?
LS post door met een kloonquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[quote]Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
]jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Omdat je nou eenmaal kan klonen vebaast me niets meer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
]jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
vast wel.. blauw is niet onschendbaar
en als ik hier en daar mijn mening ongecensureerd ga neerplempen, sta ik gegarandeerd op de nominatie
Wie we daar hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
hallo!!
jeetje ik dacht dat ik me vanacht wel bewezen had, pc moet het nu weten,hij wist alleen niet hoe hij de fotoos moest plaatsen
Daar is ze weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
Ja ik heb ze hier neergezetquote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft PC die foto's nog ergens neergezet?
En Sanne ook.quote:
3 = heel erg veelquote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.
De sfeer is hier prima en ach het gaat wel eens fout.
Maar echt niet dat verschrikkelijk uit de hand loopt.
Het is mij nu ook niet meer duidelijk wat wel en niet mag.
Dus zou er iets meer duidelijk gegeven kunnen worden![]()
![]()
nijlpaarden zijn klote beesten als je er een foto van wil maken duiken ze onder water.quote:
Ik vind niet dat het erger is dan vorige jaren.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat er de laatste tijd erg veel HBBBan"s worden uitgesproken.
De sfeer is hier prima en ach het gaat wel eens fout.
Maar echt niet dat verschrikkelijk uit de hand loopt.
Het is mij nu ook niet meer duidelijk wat wel en niet mag.
Dus zou er iets meer duidelijk gegeven kunnen worden![]()
![]()
jij bent de paardekop?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gezien die 5 man en een paardekop die hier nog post...... uhm redelijk wel ja...zeg maar.![]()
Hai Tannquote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef tann het volgende:
[..]
Niet dat ik weet![]()
[/quote hallo!!
3 overtrokken straffen binnen korte tijd is heel veel jaquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
3 overtrokken straffen binnen korte tijd is heel veel ja![]()
voor je het weet heb ik ook een ban aan m'n reet roesten voor een weekquote:
ok dan, begin ook niet weer, ik hoop dat pc jullie later kan overtuigenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat je nou eenmaal kan klonen vebaast me niets meer.
Maar heb ook al eerder gezegt tot het tegen deel is bewezen hou ik t in t midden![]()
Nou bén jij ook wel een viespeuk, he!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is het niet beter om deze discussie te stoppen.
Want anders loopt het weer uit de hand en nog meer Ban's vind ik niet leuk.
Dan Zit ik tegen me zelf te lullen.
Regenworm = een viespeuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een ban wordt echt niet bij de eerste de beste piep van een mod uitgedeeld..
misschien is het niet zo, maar ik krijg nu wel het gevoel dat het bij de eerste piep wordt uitgedeeld.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
dan zul je toch echt bij de FA's moeten zijn vrees ik...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
misschien is het niet zo, maar ik krijg nu wel het gevoel dat het bij de eerste piep wordt uitgedeeld.
quote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
een hele grote viespeuk nog erger dan FBquote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef demins het volgende:
[..]
Nou bén jij ook wel een viespeuk, he!![]()
![]()
![]()
ik zal er hierna over ophouden, maar meestal zijn jullie het die het melden, dus moeten we volgens mij bij jullie zijn!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan zul je toch echt bij de FA's moeten zijn vrees ik...
Niet weerquote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
ok dan, begin ook niet weer, ik hoop dat pc jullie later kan overtuigen
hoi sanne
Tann, wanneer heb je die bank gekocht en waar?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
hoi sanne
God moge het verhoeden, maar zuiver hypotetisch....heeft Pinbaal niet nog iets goed te maken ?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:05 schreef Sanne het volgende:
Een ban voor HBB zou ik nog wel mee kunnen leven, maar dan mag ik meteen niet meer in Oldbies posten.
nope.. wij melden dingen die volgens ons te ver gaan, maar wij bepalen niet of er een ban volgt en hoelang die ban dan wordt.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik zal er hierna over ophouden, maar meestal zijn jullie het die het melden, dus moeten we volgens mij bij jullie zijn!
Ik zat in Duitsland eens op een terras aan een vijver in een dierenpark.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
nijlpaarden zijn klote beesten als je er een foto van wil maken duiken ze onder water.
Heb ik meegemaakt op een reis naar Zuid-Afrika.
en die gaan mij geen antwoord geven.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja hallo, nu wordt ie helemaal mooi. Wie doet de melding nu? Wie zijn er dus ons aanspreekpunt hier aanwezig, nu neem je wel erg de weg van de minste weerstand.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik zat in Duitsland eens op een terras aan een vijver in een dierenpark.
Komt er ineens beweging in het water.....komt daar zo'n beest uit.
Ik ben gillend, bier rondgietend het terras afgerend.![]()
Moet je tegenwoordig dat er meteen bijzetten?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
jij bent de paardekop?
edit: dit is niet beledigend bedoeld
[..]
ok, zal het wel nooit helemaal begrijpen, maar we moeten dus weer dagonet schoppen als ik je goed begrijp?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nope.. wij melden dingen die volgens ons te ver gaan, maar wij bepalen niet of er een ban volgt en hoelang die ban dan wordt.
[..]
dank je, ik schrok eerst wel ff toen ik het opende maar gelukkig staan MIJN fotoos op het eind,kon wel lachu hoe jullie die eersten gemaakt hebben, knap hoor, erg lachen en dat meen ik echt, kheb het er zelf na gemaakt!!!hihi, zijn daar nog meer van?quote:
Je bent het echt he? Ik weet het zeker.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:03 schreef tann het volgende:
[..]
hoi sanne
Ja, klopt, datum achter de foto's zoals ik ze van PC heb gekregen was 28-01, maar dat zegt natuurlijk niksquote:Op zondag 29 januari 2006 17:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daar wel veel pics gezien die ik nog nooit had gezien.
Geweldig.![]()
Jos is iig een mooi kindje.
Waren trouwens wel oude foto's van Tanja. Haar haar is nu toch korter?
Oke.. dit is dan ook de laatste keer dat ik nog op dit onderwerp reageer...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja hallo, nu wordt ie helemaal mooi. Wie doet de melding nu? Wie zijn er dus ons aanspreekpunt hier aanwezig, nu neem je wel erg de weg van de minste weerstand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |