Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ik weer met een gerust hart over straat
F5 hem eens misschien staat het dan wel overalquote:Op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef Athalon het volgende:
[..]
IK heb geprobeerd erachter te komen in wat hardware forums, maar daar wist niemand wat het antwoordt nu precies was. Meestal is het scherm linksboven het scherm wat je vaak fulscreen kan zetten, en de rest niet.
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:24 schreef demins het volgende:
Zeker! Wees gerust, ik kan elk moment toeslaan!![]()
Agossiequote:Op zondag 29 januari 2006 14:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Toen ik dat eindelijk doorkreeg ben ik dan ook meteen gestopt. Was ik daar een beetje de enige die het allemaal heel serieus nam.
quote:
Ze zal wel een halve kliko hebben gehad ipv een vollequote:Op zondag 29 januari 2006 14:30 schreef MissJ. het volgende:
Viool zal wel niet te eten hebben gehad thuis........ (ja vast)
![]()
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef demins het volgende:
Ach heer Jappie, het is hier zó behelpen...![]()
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:28 schreef MissJ. het volgende:
Athalon, mijn probleem is dat als ik een prntscreen neem van alle 4 de cams, en ik open hem in paint of adobe (ik paste hem dan) dan blijft 1 cam gewoon doorlopen. Geen stilstaand beeld dus. En altijd gebeurt dat met de afbeelding die ik wilde hebben. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik daar mijn geluid aan had maar dat is het niet. (ik hoop dat je het begrijpt)
Jouw probleem herken ik ook, op fullscreen krijgen we alleen de cam te zien die Talpa gebruikt.
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vreest dan hen niet; want er is niets bedekt, hetwelk niet zal ontdekt worden, en verborgen, hetwelk niet zal geweten worden.![]()
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is dus hetzelfde als ik dacht, want sommige streams lopen altijd een paar seconde achter en soms lopen er twee gelijk, dan kan ik ze alltwee fullscreen zetten. De andere twee lopen dan 3 seconden achter.
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef demins het volgende:
[..]
Uw wijsheid verbijstert mij telkenmale opnieuw en neemt somtijds angstaanjagende vormen aan!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tja..keik. ut sjit zo .....sommige leiers hebbuh dat van hunnie eiges he...![]()
Zal ik even antwoorden danquote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.quote:
Dat zou best kunnen, maar ik zet het scherm altijd op 1280x960 en ga dan downscalen naar 550 want dat is een stuk beter werken dan van 375 naar 550 vergroten.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik doe geeneens meer moeite om het te repareren ik vraag nu gewoon of iemand die cap wel heeft gemaakt.
En dat werkt prima toch?![]()
En bedankt Pinball...nu zal ik me verplicht door 5 SC topics heen moeten worstelen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Ja ik snap het prima, maar ik heb geen zin en tijd om steeds de ene aan en de ander uit te zetten, want je zult altijd zien dat het leukste nu net gebeurt in het scherm dat uit staat op dat momentquote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik even antwoorden dan
Als je bv stream 1 wel full screen kunt klikken en je wilt stream 3 full screen zien, dat moet je stream 1 even stoppen. Dan kun je wel ieder andere stream op full screen klikken.
Stel je wilt daarna weer terug van stream 3 fullscreen naar stream 1 full screen, dan klik je 3 dus even uit, stream 1 weer AAN en dan kun je 1 weer op full screen klikken.
Snappie het nog?
Heb t ook heel erg naar mn zin gehad moet ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was trouwens ook weer goed op dreef vannacht.
Ik heb me weer kostelijk vermaakt.
Ik kan wel even een samenvatting maken als je wilt (en als lovebear geen bezwaar heeft natuurlijk).quote:Op zondag 29 januari 2006 14:40 schreef Jappie het volgende:
En bedankt Pinball...nu zal ik me verplicht door 5 SC topics heen moeten worstelen.![]()
Je kunt ook stream 1 even uit zetten. Dan meteen weer aan zetten. Vervolgens kun je dan nog steeds kiezen welke van de 4 streams je op full screen wilt klikken.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ja ik snap het prima, maar ik heb geen zin en tijd om steeds de ene aan en de ander uit te zetten, want je zult altijd zien dat het leukste nu net gebeurt in het scherm dat uit staat op dat moment![]()
Heb geen bezwaar hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan wel even een samenvatting maken als je wilt (en als lovebear geen bezwaar heeft natuurlijk).
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 29 januari 2006 14:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ben rond een uurtje of 6 pas gaan liggen en als een blok geslapen![]()
Ze wouden heel graag dat ik t nieuwe topic opendequote:Op zondag 29 januari 2006 14:43 schreef Jappie het volgende:
Zou het hier in te vinden zijn I wonder
[HBBSC 223] We gan leeker door met de prettt
Vooral die sinaansappels doen het goedquote:
quote:
quote:jullie zijn snel Benner weer dus
Kurk is er net af dus ben begonnen
Nu wel ja
Ikweet niet wie me gaat vertalen vanacht
<snip>
T gat niet altijd fout eerste glas leeg 2de bezig
liev
Weet niet of fat gaat lukken hoor
is pas2de dus nog ni beriaans
Ja allang nog iets anders
{me=]geeftworst van 250 gr[/me]
Verdr
lieverd
Mosdt de tt doen
tnx
Hi bsupermammie
bleekertje
He yo
Hey a
Hy Morwen
slP LEKKER
Cualll
Hey blauzzz
A;tijds laart
dat mot ik ook vaask
Nacht is druk bbverwonersslapen
Ze motten niet op hun hoedzotten
degene de dat zei
okidokigf
daswel duuubbbel
zie nofrecht
Is du tanja echt van bb5Welkom din
dag henkie
doe mal niert hoor blijf jezlef
newsie
hejij ook weer hier
Oja
tmx
Maarwel toch liegf
opoesjes lief
Wiskas natuurlij
ik gelif je je was lachem
Dan binjij niet droneken genoieg
ik zei toch geleuf haar
jij be n gezelliger ni drinken
sloop wekker
Sloop wekeekkkersjed en blue
niet drinkebn
sloopwekker
mooi die mag ni afgan
mooi
is goe hoor
ze is net gefuckt
bedil andres
wet ni mer
wat isser triest dan wat bedoel jeermee
je reageerd vaak ook ni op mij
speiekerrde
wil je msn
nee joh mallerd
doe jewel daan de slimstedan van nl
tl
ikke ook stier
ni erf
verder
Ik a slapen sloop wekker allemaal
Hé ik ben Tanja niet, ik heb geen HBO.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:47 schreef Athalon het volgende:
[..]
Vooral die sinaansappels doen het goed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |