kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Athalon het volgende:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Bonnie heeft een nachtmerrie gehad van Viola![]()
Ja logisch ze kwam vandaag weer terugquote:Op zondag 29 januari 2006 14:56 schreef Athalon het volgende:
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Bonnie heeft een nachtmerrie gehad van Viola![]()
Heb mezelf we vermaakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef demins het volgende:
[..]
Geschitterd, gestraald, de boel vermaakt op het forum!
Hey Newsmanquote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Hallo allemaal,lekker te beginnen op de zondag met een bak koffie
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Ik vond 'sloop wekker' persoonlijk wel een geweldige 'slaap lekker'.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond 'sloop wekker' persoonlijk wel een geweldige 'slaap lekker'.
Newsman!!!!! At last!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef newsman het volgende:
Tot later Missjquote:Op zondag 29 januari 2006 15:03 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben buiten spelen, denkt er ook iemand aan de streamverslagen? Dagdag.
Hoop dat hij t goede voorbeeld gaat gevenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:11 schreef regenworm het volgende:
John de Mol voor drie dagen de big boss the big boss wordt the big boss
Veels te koud in die zandbakquote:Op zondag 29 januari 2006 15:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemiddag.
Zo ben net terug van een lekkere wandeling in de duinen.
Echt lekker weer om te wandelen
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat hij t goede voorbeeld gaat geven![]()
Hey Wormpje![]()
![]()
![]()
Zeker gezellig hequote:Op zondag 29 januari 2006 15:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
was gezellig met de nachtploeg.
![]()
Geen hoofdpijn van de wijn.
Het was erg gezellig door de weeks zal je me niet zien zo laat.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker gezellig he![]()
Nee helemaal geen kater gehad![]()
Ik ook niet doordeweeks wel ong tot een uurtje of 1quote:Op zondag 29 januari 2006 15:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was erg gezellig door de weeks zal je me niet zien zo laat.
De wekker gaat bij mij om 6:00 uur
Thanks...maar ik was naar aanleiding van Pc eend zijn foto's toch maar al die SC topics gaan doorspitten.quote:
Vreemd hé, woon vlakbij de zee zo'n 20 minuten rijden op de snorfiets, maar het is jaren geleden geweest dat ik de zee heb gezienquote:
Gewoon afwachten.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Thanks...maar ik was naar aanleiding van Pc eend zijn foto's toch maar al die SC topics gaan doorspitten.
Ik denk wel dat het Tanja is idd...maar of ik er nou gelukkiger van ben geworden?
Als je in jouw woonplaats woont heb je de zee niet nodig...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Vreemd hé, woon vlakbij de zee zo'n 20 minuten rijden op de snorfiets, maar het is jaren geleden geweest dat ik de zee heb gezien![]()
Dan was het betere wijnquote:Op zondag 29 januari 2006 15:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zeker gezellig he![]()
Nee helemaal geen kater gehad![]()
Ze heeft er zelf voor gekozen dus ze moet niet zeurenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef regenworm het volgende:
Wat een drama Viola is twee weken van huis geweest.
Dat is nu een gedeelte wat klopt in het profiel, eigenlijk klopt allesquote:Op zondag 29 januari 2006 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Als je in jouw woonplaats woont heb je de zee niet nodig...
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef regenworm het volgende:
Viola heeft een positieve e-mail gehad, zal wel van Peter zijn geweest.
Is wat mij betreft ook niks om je over te schamen hoor!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat is nu een gedeelte wat klopt in het profiel, eigenlijk klopt alles![]()
Dat ben ik omdat mijn vak niet meer bestaat het is overgenomen door het computergeweld in de afgelopen 10 jaarquote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Is wat mij betreft ook niks om je over te schamen hoor!
hoewel, "rustend graficus" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |