Maar wat jij hier neerzet is hoe dan ook (een deel van) jouw persoonlijkheid, toch? Al is het maar jouw forumpersoonlijkheid, het blijft jouw persoonlijklheid.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dan moet je leren forummen, dacht jij dat ik hier mijn echte persoonlijkheid neer aan het zetten wasDaarom heb ik juist een nick en nickname, op internet ben ik die arrogante lul van een Athalon
en IRL is er een enorm verschil aanwezig, maar dat weten maar een paar mensen die ik na jaren op internet IRL ontmoet heb.
![]()
Nog even snel, en dan ben ik echt weg: ik vind je helemaal niet als een arrogante lul overkomen. Ik snap dat je niet alles van jezelf laat zien, maar ik denk dat je toch niet kunt voorkómen dat er iets van je 'echte' persoonlijkheid doorsijpelt in je postjes. De meeste info vind je tussen de regels doorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dan moet je leren forummen, dacht jij dat ik hier mijn echte persoonlijkheid neer aan het zetten wasDaarom heb ik juist een nick en nickname, op internet ben ik die arrogante lul van een Athalon
en IRL is er een enorm verschil aanwezig, maar dat weten maar een paar mensen die ik na jaren op internet IRL ontmoet heb.
![]()
Ik vloek ze gewoon verrot en ga 2 minuten later weer aan de bar zitten met zequote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind toch wel dat je, tot op bepaalde hoogte, wel je irritaties mag uitspreken, ook over reacties van andere users.
Precies het punt jaquote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vind toch wel dat je, tot op bepaalde hoogte, wel je irritaties mag uitspreken, ook over reacties van andere users.
Nja. Tot op zekere hoogte heb je wel gelijk. Maar je reageert toch vanuit je eigen gevoel over bepaalde zaken. Dus je forumperssonlijkheid is wel degelijk een deel van je eigen persoonlijkheid.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nog even snel, en dan ben ik echt weg: ik vind je helemaal niet als een arrogante lul overkomen. Ik snap dat je niet alles van jezelf laat zien, maar ik denk dat je toch niet kunt voorkómen dat er iets van je 'echte' persoonlijkheid doorsijpelt in je postjes. De meeste info vind je tussen de regels door. En ik vind jou (of jouw internetpersoonlijkheid) een lieve man
![]()
.
Ik apprecieer het niet echt als jij me voor 'reller' uitmaakt! Dan klinkt 'zeekoewijf' nog vriendelijker!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke ontwikkeling Cuall? Het is altijd al zo geweest hoor... Op de man spelen gaat gewoon te ver.
De enige ontwikkeling die ik betreur is dat het er blijkbaar over het hele forum ineens harder aan toe moet gaan waar het in het verleden alleen in de Servival topics gebeurde... Daar waren de 'rellers' onder elkaar en hebben we het gedoogd
Heb t er niet over dat je je echte hebben en houwen op t forum kwakt.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef Athalon het volgende:
[..]
![]()
Daar geef je het zelf al aan. "tot op bepaalde hoogte"....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:
ehh...zeekoereller?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik apprecieer het niet echt als jij me voor 'reller' uitmaakt! Dan klinkt 'zeekoewijf' nog vriendelijker!![]()
Ja hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef cuall het volgende:
[..]
dat punt is voor mij dus wat wazig geworden
![]()
Maar goed, ik hoor het wel als ik het punt overschrijdt![]()
Sorry als ik je gekwetst hebquote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik apprecieer het niet echt als jij me voor 'reller' uitmaakt! Dan klinkt 'zeekoewijf' nog vriendelijker!![]()
Flugeltje het is goed hoor, probeer jij ook te genieten van HBB, voor zover dat mogelijk isquote:Op zondag 29 januari 2006 13:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar geef je het zelf al aan. "tot op bepaalde hoogte"....
De grens wordt meer en meer overschreden. Ik ben hier écht mod voor de lol. Doe dit in m'n vrije tijd.... Ik moet nu eenmaal de regels in acht nemen. Dat het dan afgedaan wordt als een iets dat wij als mods verzonnen hebben en ik voortaan hele weekenden het beleid mag verdedigen maakt het er voor mij ook niet leuker op eerlijk gezegd.
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:46 schreef demins het volgende:
[..]
Als je daarmee de zg. Pirelli Posters bedoelt, NEE!quote:Op zondag 29 januari 2006 13:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry als ik je gekwetst heb
Bevalt 'pittige posters' je beter?
Anita is een heldquote:
De vergelijking "zeekoe" en "Pirelli posters" vind ik erg mank gaan....quote:Op zondag 29 januari 2006 13:53 schreef demins het volgende:
[..]
Als je daarmee de zg. Pirelli Posters bedoelt, NEE!![]()
Daar heb je gelijk in! Daarom trok ik hem ook niet! Je associatie komt geheel voor eigen rekening! Pirellikoekeloer!!! (Even de grenzen opzoeken...)quote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De vergelijking "zeekoe" en "Pirelli posters" vind ik erg mank gaan....
wie zijn Pirelli Posters?? Zijn dat zeekoeien??quote:Op zondag 29 januari 2006 13:55 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
De vergelijking "zeekoe" en "Pirelli posters" vind ik erg mank gaan....
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef cuall het volgende:
Henk.."het heet al het zakje van Henk'...............nou ik moet zeggen dat ik een hele andere associatie daarbij krijg. (moet dan ernstig aan zijn stoma denken)![]()
Toen ik alleen dit nog maar gelezen had, was mijn eerste gedachte...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:57 schreef cuall het volgende:
Henk.."het heet al het zakje van Henk'...............
Jij bent helemaal niet goed bij je kokosnoot.......ik heb ook wel eens in de servival gepost meen ik mij te herinneren en ik ben toch echt alles behalve een "reller".quote:Op zondag 29 januari 2006 13:40 schreef flugeltje het volgende:
Daar waren de 'rellers' onder elkaar en hebben we het gedoogd
Nog nooit in een garage geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
wie zijn Pirelli Posters?? Zijn dat zeekoeien??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |