ik had deze nog niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 15:31 schreef scanman01 het volgende:
Met het risico dat het al eerder geplaatst is:
Hebben jullie dit filmpje al gezien op de talpa site met de BB5 bewoners?
http://www.talpa.tv/web/s(...)824/typeofpage=47019
Dan heb tijdens BB5 Lieske nog niet gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef newsman het volgende:
Je zou toch elke dag met die mensen omgaan zeg, ze noemen echt ieder detail, pffffffffffffff
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.quote:
heel tof Scanmanquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.
BINGOOOOOOOOOquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef regenworm het volgende:
Wordt een saaie avond geen gasten.
Dinsdagavond wordt weer leuk de BIIINNNNGGGOOO avond
tje te ijverigquote:Op zondag 29 januari 2006 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij speel je vals ik heb nog geen nummers geroepen.
Heel leuk Scan, had hem ook nog niet gezienquote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iedereen die dit niet meeleest en vanavond niet alles terug leest heb ik ook maar even een topic gemaakt met het filmpje.
Ik wil de pret niet bederven,maar er stond hier al een link: Ex-BB 5 bewoners zaterdag in Hotel Big Brother?!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kaart van nederland op de achtergrond lijkt wel op die van debiteuren crediteuren heeft HBB de rekwisieten van de VPRO overgekocht?quote:
wasst spannend??quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
Hey Manuquote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
Ik ook krijgen we hopelijk snel te horenquote:Op zondag 29 januari 2006 15:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maak niet uit het wordt een leuke avond.
Ben benieuwd wie de zanggast gaat worden.
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:47 schreef Manu82 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
even Vuurzee gekeken
ja, het begint nu echt supervet te worden, alleen zijn er nog maar 2/3 afleveringen volgens mijquote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
Henk is naar Artis toe voor zijn penning![]()
Is al de twee keer dat hij een Ban heeft gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
en dit vind ik dus nergens op slaanBanmeld topic deel 675
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
Henk is naar Artis toe voor zijn penning![]()
Een platenmaker? Een zetter? Filmmontage?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:32 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat ben ik omdat mijn vak niet meer bestaat het is overgenomen door het computergeweld in de afgelopen 10 jaar![]()
Volslagen overtrokken!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
lees de eerste 2 pagina's van het vorige topic terugquote:
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.quote:
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.
Tussen Scan en LS liep die wat hoger op.
Dus eigenlijk ni echt wat
Jaquote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?
Neequote:Op zondag 29 januari 2006 16:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk al bevestigd dat ze geen of wel een kloon is?
quote:
quote:Trieste reactie.
Ja erg he? Maar jij en regenworm zijn pas triest..... vunzig en gefrustreed.... maar dat is buiten BB5 om al bekend, en ik geef Tanja wel een rondleiding over fok. en eerste wat ze zei was...... wie zijn die lui?!?!?!?!
Alle partijen zijn het erover eens dat ze geen of wel een kloon is!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Manu82 het volgende:
Beertje nee
Demins ja
Demins hoe kom jij op ja?
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef regenworm het volgende:
Deze opmerking van LS vind ik echt prachig![]()
![]()
![]()
Ga hem inlijsten.
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waardquote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er was gewoon een discussie over of Tanja een kloon is of niet.
Tussen Scan en LS liep die wat hoger op.
Dus eigenlijk ni echt wat
quote:Op zondag 29 januari 2006 16:23 schreef demins het volgende:
[..]
Alle partijen zijn het erover eens dat ze geen of wel een kloon is!
als dagodakhaas dagonet dat nou eerst eens gaat checken kan hij heel wat meer onzekerheden uit de markt halen.quote:
Ik vind ook van niet hoor.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
Gwoon een gedeelte zeg dat ze een kloon is en t andere gedeelte zegtdat ze geen kloon is.quote:
Kun je daar een poll van makenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
Wat levert een weekban op?
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
Tje, ze had thuis nog meer van die "prachtige" gewaden.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:04 schreef Athalon het volgende:
De vrouw der vrouwen is terug![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Tot later Vosjequote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef whitef0x het volgende:
ik begin hier maar eens aan het eten![]()
laterz![]()
Het is inderdaad erg duister allemaal.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef demins het volgende:
[..]
Niets wat deze maatregel rechtvaardigt!![]()
Kan niet meer posten (LS heeft ban)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:15 schreef Sanne het volgende:
Tann al wakker?
Ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 16:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Scan was frustie en LS ook, och en dan vallen er over en weer wel eens wat woorden, maar ik vond het persoonlijk niet een ban waard![]()
Dan kan z'n kloon toch nog steeds posten?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Kan niet meer posten (LS heeft ban)![]()
Het ligt er aan tegen wie je het zegt.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
e. Molenpaard
f. Tuinslang
Dan krijgt hij toch een permanente ban?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dan kan z'n kloon toch nog steeds posten?![]()
Zeekoe magquote:Op zondag 29 januari 2006 16:32 schreef demins het volgende:
a. Soepkip
b. Dakhaas
c. Zeekoe
d. Dekhengst
e. Molenpaard
f. Tuinslang
g. Fokstier
Dat is zoooooo waar!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het ligt er aan tegen wie je het zegt.
het is gewoon een graanschuur wou eigenlijk iets van een koe zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft thuis zeker niet te eten gehad.![]()
als ze weten dat hij die kloon is heeft hij zeker een maand te pakkenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan krijgt hij toch een permanente ban?
Vreemd. Dat soort discussies heb ik hier wel vaker gezien, en zelfs ik raak daar niet overstuur vanquote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik vind ook van niet hoor.
T was gewoon een discussie
Is het niet beter om deze discussie te stoppen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zoooooo waar!!!
Laten we voor het gemak eens aannemen dat het de heer of mevrouw Scanman wordt toegevoegd!
Zou fijn zijn als ze dat uitzoeken weten wij ook meteen of tann echt is.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
als ze weten dat hij die kloon is heeft hij zeker een maand te pakken
met bank of zonder bank?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is zoooooo waar!!!
Laten we voor het gemak eens aannemen dat het de heer of mevrouw Scanman wordt toegevoegd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |