Tuurlijk joh, ik zal de 1e zijn die zal erkennen dat ik me in haar heb vergist. (als ze het echt is)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe je mee?![]()
Doe het voor Tan, je hebt nog wat goed te maken

'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.quote:

quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:22 schreef Dagonet het volgende:
Braun krijgt een weekbanverlenging omdat hij zo dom was om te klonen.
Jajong vliegt een week uit PUB met z'n afzeikgedrag
Lekkersimpel kan een week rustig de streams bekijken, dat persoonlijk gebash van hem zorgde ervoor dat hij een week niet in HBB kan.
Einde van de dienstmededelingen, you're excused.

Ja das niet zoals het hoortquote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.

you're kidding hoop ik he?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zeekoewijf', over de vrouw van scanman. Ging ook veel te ver natuurlijk.

Inderdaad, dat is te belachelijk voor woorden. Dan zal het 'Herman Finkers look a like met een fout bankstel' wel geweest zijn.quote:

quote:Op zondag 29 januari 2006 15:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is te belachelijk voor woorden. Dan zal het 'Herman Finkers look a like met een fout bankstel' wel geweest zijn.

Ja, ik heb er ook wel moeite mee, soms durf ik haast niet meer te reageren. Vind dat geen prettige ontwikkeling.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:28 schreef Sanne het volgende:
Ik begrijp er niets meer van. Is alle humor dan uit dit forum doodgeslagen?

Hmmm interessantquote:Op zondag 29 januari 2006 15:33 schreef APK het volgende:
Wat een heerlijk schattig relletje.![]()
Ik las overigens ergens de theorie dat dat 'zeekoewijf' betrekking op Viola had.

dan moet je even over die post heen lezen als je hier zit. Incasseren noemen ze dat. En als je erop ingaat dan levert het alleen maar meer problemen op!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zou het ook niet zo waarderen als iemand mijn vrouw "zeekoewijf" zou noemen. Is wel heel erg op de persoon.

Op de persoon zijn vrouwquote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Ik zou het ook niet zo waarderen als iemand mijn vrouw "zeekoewijf" zou noemen. Is wel heel erg op de persoon.

Om dan toch maar eens hier ook te reageren is het vooral een kwestie van interpretatie. Ik kom op het forum om me te vermaken en dat daarbij soms ook dingen voorbij komen die ik minder leuk vind is dan voor mij jammer. Ik ken de mensen achter de nick's niet dus kunnen ze ook niet weten wie achter de mijne zit..quote:Op zondag 29 januari 2006 15:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook wel moeite mee, soms durf ik haast niet meer te reageren. Vind dat geen prettige ontwikkeling.![]()

Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:34 schreef Mike1964 het volgende:

Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.![]()
In seriou modus....

Je zou het bijna gaan denken he?quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?

Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....quote:Op zondag 29 januari 2006 15:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan alleen persoonlijk opgenomen worden als betreffende user zijn vrouw idd gelijkenis vertoond met bovengenoemd animal maritimus, maar zegt dan overigens tevens iets over de stiekeme gedachten die betreffende user over zijn eigen vrouw heeft gehad.![]()
In seriou modus....
Lekker simpel heeft een geschiedenis van vrij snel over de kling gaan wanneer men hem te veel voert danwel uit de tent lokt..........verzachtende omstandigheden dus aangezien Lekker simpel gisterenavod cq vannacht behoorlijk in een hoekje werd gedrukt.....
Oorzaak--->gevolg ....wil de echte dader opstaan!!![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dus hierbij kunnen we concluderen dat betreffende user zijn vrouw ziet als een zeekoe en dat hij gefrustreerd raakt als andere mensen dezelfde conclusie trekken?

quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals ]Manu en whitef0x al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....

Ik persoonlijk heb er ook geen problemen mee hoor, ik vind het jammer dat sommige users wel héél lange tenen hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....

Ja, misschien is MW dan een idee voor betreffende users die het wel dermate erg vinden. Zo erg was het nou ook weer niet en andere users zaten betreffende user niet te bashen. En als hij de waarheid sprak lijkt het mij ook best frustrerend om steeds te moeten terug lezen dat dat niet zo was! en al helemaal van een user die je niet zo ligtquote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dus mocht iemand mij of mijn vrouw beledigen moet ik me eerst door 5 eerdere topics heenworstelen om te kijken of diegene misschien eerder "in een hoekje is gedrukt" ? Zodat het allemaal niet zo erg is of zo? Echt niet. Overigens zou het mij persoonlijk niet zo raken, zoals Manu al zei, gewoon overheen lezen dus. Maar er zijn nu eenmaal andere figuren hier die dat niet zo makkelijk kunnen....

eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 15:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik persoonlijk heb er ook geen problemen mee hoor, ik vind het jammer dat sommige users wel héél lange tenen hebben.
Ik heb de ervaring dat er altijd wel users zijn die het voor de ander opnemen, als er scherpe dingen worden gezegd, sociale controle zal ik maar zeggen.
Het zou jammer zijn als je elkaar niet meer mag jennen of plaagstootjes mag uitdelen. Ik zit niet te wachten op een super serieus forum, als ik dat zou willen ging ik hier niet posten.

quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan moet je even over die post heen lezen als je hier zit. Incasseren noemen ze dat. En als je erop ingaat dan levert het alleen maar meer problemen op!

Nee, maar het zou geen kwaad kunnen om eens te verwachten in plaats van alleen te kaatsen!!quote:Op zondag 29 januari 2006 15:50 schreef Mike1964 het volgende:
[..]

Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?quote:

quote:Op zondag 29 januari 2006 15:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]dan moet je er van maken whitef0x en Manu
[..]

Nee met degene met een andere insteek ben ik het dus niet eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?

Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:01 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan we het nou meemaken dat we het allemaal eens zijn met elkaar?

quote:Op zondag 29 januari 2006 16:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee, maar het zou geen kwaad kunnen om eens te verwachten in plaats van alleen te kaatsen!!![]()
<knip>
en laten we wel wezen..........wat is dat nou helemaal voor manier om iemand te beledigen................."zeekoewijf".............daar kun je toch niet serieus op in gaan.

quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
Staat de vrouw van scanman geregistreerd als user ? Zo niet, wat is dan het probleem ? Niet users mag je toch gewoon helemaal de tyfus schelden, of ben ik nou gek ?

Waar lees jij dat uitquote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.

ik lees dat nergens uit, maar dat gevoel krijg ik gewoonquote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat uit
Die beschermde status zie ik nergens....wel zie ik dat wederom een blinde FA een volstrekt willekeurige ban heeft uitgedeeld zonder verder te kijken dan een "zeekoewijfpost" lang is!![]()

Het zal wel vallen onder de categorie "druppels en emmers en overlopen" en zo. Ik heb niet alles gelezen en heb daar ook geen zin in. Ik zou alleen niet graag in de schoenen van de mods staan. lijkt me erg ingewikkeld om elke keer opnieuw allerlei uitspraken onder de loep te moeten nemen en aan de regels te toetsen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met iedereen, behalve dat het nu lijkt alsof 1 user een beschermde status verdiend omdat hij niet meer op de nominatiebank wil zitten, aangezien er anders mensen bang worden dat desbetreffende user weer naar MW vlucht.

Jappie even een vraagje, waarom zou een FA dat gaan doen, krijgt hij daar dan een melding van of, hoe gaat dat eigenlijk?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar lees jij dat uit
Die beschermde status zie ik nergens....wel zie ik dat wederom een blinde FA een volstrekt willekeurige ban heeft uitgedeeld zonder verder te kijken dan een "zeekoewijfpost" lang is!![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 16:06 schreef PH52 het volgende:
Staat de vrouw van scanman geregistreerd als user ? Zo niet, wat is dan het probleem ? Niet users mag je toch gewoon helemaal de tyfus schelden, of ben ik nou gek ?

De melding kwam van mij.... Een simpel, ouderwets oevre-koelkastje.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Jappie even een vraagje, waarom zou een FA dat gaan doen, krijgt hij daar dan een melding van of, hoe gaat dat eigenlijk?

Ah...owkee...ik dacht ik vraag het maar ff aangezien ik dat gevoel iig "nog" niet heb.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees dat nergens uit, maar dat gevoel krijg ik gewoon

Tssskkk...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De melding kwam van mij.... Een simpel, ouderwets oevre-koelkastje.
En dat is het laatste wat ik erover ga zeggen...

Wedden van niet?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Flugel, was dat nou nodigquote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Ik vind het nogal overdreven. Hij heeft volgens mij vrij normaal gepost. Als het een kloon is dan kan ik het misschien begrijpen dat jullie gefrustreerd raken over de discussie over een kloon, maar zolang daar geen duidelijkheid over is, vind ik het begrijpelijk dat hij zich geirriteerd voelt!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]

net nog niet...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Tering, wat een stelletje overloos zeurende slowchatters zitten er in dit topic.

Is het niet handig dat beide heren met elkaar mailen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]

quote:Op zondag 29 januari 2006 14:48 schreef PC eend het volgende:
Ik hoop zo dat het Tanja is, want dan is ze nu user![]()
Die mag je niet beledigen en het eerste wat ons aller mod TL doet is haar verwelkomen met zeug en zeggen dat het er niet is omdat ze wel 3 zinnen kan typen of zoiets![]()
![]()
Wat doen we daaraan?![]()

quote:Op zondag 29 januari 2006 16:20 schreef cuall het volgende:
[..]
Flugel, was dat nou nodig.........en dan nog wel een week
![]()

als Tann=Tanja komt dat toch op hetzelfde neer???quote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees anders de post nog eens... ik beledigde Tanja, niet Tann

ah.. mierenneukmodus is weer ontdekt geloof ikquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als Tann=Tanja komt dat toch op hetzelfde neer???

quote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]dat was nodig..
(oude emmer en druppel-verhaal)

Nah, dat 'zo opgelost' zal wel niet. Ze vlogen elkaar al vaker in de haren, weet je nog?quote:Op zondag 29 januari 2006 16:33 schreef regenworm het volgende:
Is het niet handig dat beide heren met elkaar mailen.
Misschien is het probleem zo opgelost en kan de Ban van LS worden opgeheven.
Het machtsmiddel BAN wordt nu wel erg snel naar gegrepen.

Het enige wat ik met de regelmaat van de klok lees is: "100% gewijzigd door Cartwoman"quote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nah, dat 'zo opgelost' zal wel niet. Ze vlogen elkaar al vaker in de haren, weet je nog?
Hier, en dan naar beneden.
Toen ging het over 'viswijf' herinner ik me.

Ik heb het origineel toevallig nog liggen. Vraag de url maar even aan Gert (deel II).quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Jappie het volgende:
Het enige wat ik met de regelmaat van de klok lees is: "100% gewijzigd door Cartwoman"![]()

Dat werpt ineens een heel ander licht op de kwestie. Dus normaal gesproken krijg je wel een waarschuwing? Dat is wel een goede zaak.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef teamlead het volgende:
<..>
Hij is toen nog uitgebreid gewaarschuwd een tandje te moeten minderen omdat er anders een ban zou volgen..
<..>

LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef tann het volgende:
[..]
manu wele bank bedoel je? en sanne waarom is LS gebant?

Heb jij een waarschuwing gehad voor jouw ban?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat werpt ineens een heel ander licht op de kwestie. Dus normaal gesproken krijg je wel een waarschuwing? Dat is wel een goede zaak.

Leuk geprobeerdquote:Op zondag 29 januari 2006 17:16 schreef tann het volgende:
manu wele bank bedoel je? en sanne waarom is LS gebant?

Zegt de koning van de zeurderige "ik was ooit mod"-posts.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:30 schreef golfer het volgende:
Tering, wat een stelletje overloos zeurende slowchatters zitten er in dit topic.

ow das niet netjes,ik zal het hem es vragen als ie weer op msn is,maar hij is ook daar offquote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.

Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:

Die zwarte op de foto! maar je moet naar het andere topic!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:22 schreef tann het volgende:
[..]
manu ik begrijp het niet, welke bank gedoel je nu????

Blijkbaar niet, anders was ik nooit doorgegaan met dat gehak op de persoon.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:18 schreef Sanne het volgende:
Heb jij een waarschuwing gehad voor jouw ban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |