Dat is zijn eigen fout en probleem. Hij had ook open kunnen zijn en kunnen zeggen dat ie zelf wel beslist met wie hij omgaat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
En dan volgt Joost want hij heeft altijd tussen de twee vuren gestaan.
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....
Waarom heb jij die man er dan tussen gesoept?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[afbeelding]
Juist. Die man in die blauwe badjas en dat witte t-shirt hoort er niet meer te zitten!!!!!!!!!
Bewijzen hebben we niet maar mijn gevoel zegt het klopt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.
Lol... Photoshoppen doe ik juist altijd. De screens maken zonder te bewerken doe ik eigenlijk alleen met BB.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Waarom heb jij die man er dan tussen gesoept?
Dacht dat je alleen caps maakte, wist niet dat je ook soepte!
Zelfs dat is te goed, een rotte courgette is meer op z'n plek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gebruikte dildo die ik op zich wel wil afstaan!![]()
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.
Ik denk ook niet dat de uitslag zelf gemanipuleerd wordt, maar meer de acties in het huis.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.
Oke, maar ik doelde juist op BB.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Photoshoppen doe ik juist altijd. De screens maken zonder te bewerken doe ik eigenlijk alleen met BB.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....
Nu ligt het er alleen aan of ze genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik had wel verwacht dat Menno zou vertrekken![]()
![]()
.
Met name door de woorden van Tanjalies. Lieske staat ook op het lijstje van de bewoners die geen toegevoegde waarde meer hebben voor het programma. Dus als zij vertrekt de volgende keer klopt het wel wat hij heeft gezegd.
quote:
De notaris ziet toe of alles eerlijk is verlopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die notaris ziet er alleen op toe dat degene met de minste steemen eruit gaat. Voor de rest mogen ze volgens mij laten zien wat ze willen. Qua percentages dus.
Mensen denken ook dat het fake is, omdat de persoon die op de 1 na laatste plaats staat bij de laatste tussenstand er bijna altijd uitvliegt. Op zich is dat niet zo raar natuurlijk omdat er voor de persoon die helemaal onderaan staat toch vaak meer wordt gebeld. De drang is bij die fans net even wat groter denk ik. Zo is het bijna altijd al gegaan en zo zal het ook wel blijven gaan denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten maken![]()
Misschien moeten we dat vanaf nu maar met iedere capture doen waar die meneer op staatquote:
dat is nog wel te verklaren door menselijk gedrag iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen denken ook dat het fake is, omdat de persoon die op de 1 na laatste plaats staat bij de laatste tussenstand er bijna altijd uitvliegt. Op zich is dat niet zo raar natuurlijk omdat er voor de persoon die helemaal onderaan staat toch vaak meer wordt gebeld. De drang is bij die fans net even wat groter denk ik. Zo is het bijna altijd al gegaan en zo zal het ook wel blijven gaan denk ik.
Dat is inmiddels wel veranderd hoop ik. Nathalie en Ingrid voegen helemaal niets toe. Die zullen dan toch zeker eerder vertrekken. Als ze beide niet genomineerd worden, dan kan het wel eens link worden ja. Maar het blijft de keuze van de kijkers volgens mij. BB kan sturen met wat ze op TV laten zien... verder (hoop ik) niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik had wel verwacht dat Menno zou vertrekken![]()
![]()
.
Met name door de woorden van Tanjalies. Lieske staat ook op het lijstje van de bewoners die geen toegevoegde waarde meer hebben voor het programma. Dus als zij vertrekt de volgende keer klopt het wel wat hij heeft gezegd.
quote:
Lieske heeft altijd hoog gestaan in polls. Ze heeft al eerder gewonnen van de grote favoriet op dat moment (Roel). Als Lieske op de bank komt, zal altijd Chantal, Nathalie of Ingrid er toch ook wel bij zitten. Dan lijkt het mij godsonmogelijk dat Lieske er dan uitvliegt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nu ligt het er alleen aan of ze genomineerd wordt.
Als ze op de bank zit dan durf ik al mijn geld (duh, dat heb je niet) erop te zetten dat zij gaat.
Wie zegt dat? Misschien kan dat juist wel hele leuke beelden opleveren. Helemaal als er nog maar 1 man in zit tegenover 4 vrouwen ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind het prima dat Rob er nog in zit. Volgende ronde Naahtallie eruit, en daarna Didoos. Ben ik tevreden!![]()
Trouwens: over 2 weken zal er toch wel een vrouw uitgestemd worden? Anders blijven er nog maar 2 mannen over, en dat kàn niet volgens Hummie.![]()
Dido niet bij Roel in de groep?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:08 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is voor 'het spelletje' toch veel beter dat Menno is vertrokken. Indien hij was gebleven
was er niets veranderd. De rest tegen Menno. Nu hebben we twee min of meer hechte
groepen met allerlei kruisrelaties. (dido/nathalie met joost, roel met chantal en lieske, joost die zijn echte plaats nog moet veroveren).
hoho... ik wil haar niet weg hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft altijd hoog gestaan in polls. Ze heeft al eerder gewonnen van de grote favoriet op dat moment (Roel). Als Lieske op de bank komt, zal altijd Chantal, Nathalie of Ingrid er toch ook wel bij zitten. Dan lijkt het mij godsonmogelijk dat Lieske er dan uitvliegt.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Misschien kan dat juist wel hele leuke beelden opleveren. Helemaal als er nog maar 1 man in zit tegenover 4 vrouwen ofzo
Dan mogen ze wel oppassen in Amsterdam je wordt zo geliquideerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten maken![]()
Wordt zo naar van al die gasten dat het van mij al eind december mag zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:15 schreef sleepy1958 het volgende:
jawel: groep a: Dido/Nathalie/Rob/Roel
groep b: Chantal/Ingrid/Joost/Lieske.
Mijn voorkeur gaat overduidelijk uit naar groep a.
Joost en Lieske hebben de grootste kans om 'toegelaten' te worden tot groep a.
lijkt me klaar dat volgende keren eerst Chantal en/of Ingrid vertrekken.
KUTquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Olio het volgende:
Lieske blijft nog wel even, zeker na de beelden van gisteren.
Zag tijdens de internet uitzending wel een stukje van haar wat ik duidelijk minder vond.
Ze gaf Menno min of meer een trap na, viel me van haar tegen.
En Menno was in de studio leuker dan in 8 weken BB huis, eindelijk zichzelf.
Je hoeft niet te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt zo naar van al die gasten dat het van mij al eind december mag zijn.
wiequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge allen.
Wat is de groep opeens klein geworden zeg.....
Ik mis Ralph
Het was wel de live uitzending... Zou goed kunnen dat die toespraak vanavond wel komt in de half 8 uitzendingquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
KUTtalpa heeft de speech van lieske woensdagavond eruit geknipt.
Reden: het was de leukste en eerlijkste van allemaal![]()
Beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:14 schreef frizti het volgende:
Dus je wilt ze voortaan zo hebben, scanman?
[afbeelding]
Je ziet maar eerlijkheid wordt afgestraft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske was gewoon eerlijk. Ze zij letterlijk dat ze de laatste tijd helemaal niets meer
met Menno had. So what? was het gevoel van bijna iedereen.
Goeiemiddag allemaalquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge allen.
Wat is de groep opeens klein geworden zeg.....
Ik mis Ralph
Maar waarom de rest wel in de live uitzending en lieske niet ik vind dit niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was wel de live uitzending... Zou goed kunnen dat die toespraak vanavond wel komt in de half 8 uitzending
quote:
quote:
Eerlijkheid of oneerlijkheid ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben nog maar een paar dagen aktief hier op forum. Heb wel alles gelezen. Moet me
toch van het hart dat eerlijkheid in de groep HIER harder wordt afgestraft dan in de
groep zelf.
Dat klopt maar ik kijk alleen nog maar omdat lieske in het huis zit.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef sleepy1958 het volgende:
Ben nog maar een paar dagen aktief hier op forum. Heb wel alles gelezen. Moet me
toch van het hart dat eerlijkheid in de groep HIER harder wordt afgestraft dan in de
groep zelf.
Het gemiddelde IQ van de bewoners ligt vrij hoog hoor. Dat weet ik wel zeker. Het mag misschien niet zo overkomen, maar de meesten hebben toch aardig wat opleiding gedaan en dan heb je toch een bepaald IQ nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:25 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar waarom de rest wel in de live uitzending en lieske niet ik vind dit niet eerlijk.
Talpa is heel erg klein zielig bezig en denken zeker dat wij het gemiddelde IQ van de bewoners hebben.
Verklaar u nader... eerlijkheid afstraffenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef sleepy1958 het volgende:
groep zelf.
Er wordt hier direct tegen elkaar gesproken en in het huis gaat het achter hun rug om.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef sleepy1958 het volgende:
groep zelf.
Misschien doelt ie op de Sjankwal monologen 2 dagen geleden tegen Mennoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef teamlead het volgende:
[..]Wanneer wordt eerlijkheid hier afgestraft dan?
De groep zelf heeft toch en minder goed beeld van elkaar dan dat wij hebben. Wij kunnen ze constant volgen. De bewoners over wie geroddeld wordt, weten dus niet dat dat gebeurt. Wij wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:27 schreef sleepy1958 het volgende:
groep zelf.
Tanja was eerlijk ja, maar dat wordt ook niet tegengesproken hier. Tis alleen jammer dat het verder zo'n anti sociale, ernstig hormonale zwangere was.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef sleepy1958 het volgende:
Eerlijkheid. De eerlijkste was Tanja. heerlijk ongeremd tot op het botte af. (ben zelf
een groninger en vind haar een topwijf). wat zat daar gisteravond een prachtige vrouw.
Wat hier en op andere fora over haar is gezegd is nmm echt bij de beesten af.
Als Lieske eruit is houd ik het ook voor gezien denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik kijk alleen nog maar omdat lieske in het huis zit.
Als Lieske weg is dan ben ik ook weg want ik heb geen zin om uren naar de rest te kijken.
Of ik wordt een Jostifan. De rest mogen ze zo in een afvalcontainer duwen en verbranden.
Wat heb ik een hekel aan die gasten echt niet te geloven en het is maar een kutspelletje
Het IQ van de gemiddelde bewoner mag in jouw ogen hoog zijn maar ik vind niet dat het erg zichtbaar is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van de bewoners ligt vrij hoog hoor. Dat weet ik wel zeker. Het mag misschien niet zo overkomen, maar de meesten hebben toch aardig wat opleiding gedaan en dan heb je toch een bepaald IQ nodig.
begin nou niet weer oude wonden te openenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef sleepy1958 het volgende:
Eerlijkheid. De eerlijkste was Tanja. heerlijk ongeremd tot op het botte af. (ben zelf
een groninger en vind haar een topwijf). wat zat daar gisteravond een prachtige vrouw.
Behalve dat ze haar gescheld over Lieske ("slet", "daar is de hele universiteit al overheen geweest" enz enz) nooit tegen Lieske zelf heeft gezegd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tanja was eerlijk ja, maar dat wordt ook niet tegengesproken hier. Tis alleen jammer dat het verder zo'n anti sociale, ernstig hormonale zwangere was.
Het IQ is misschien hoog, al betwijfel ik het want begrijpend lezen is niet hun sterkste punt. Algemene ontwikkeling hebben de meesten niet (misschien Rob en Joost) en van EQ hebben ze nog nooit gehoord, scoren allemaal - daar. Uitzonderingen misschien Lieske en Didoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ van de bewoners ligt vrij hoog hoor. Dat weet ik wel zeker. Het mag misschien niet zo overkomen, maar de meesten hebben toch aardig wat opleiding gedaan en dan heb je toch een bepaald IQ nodig.
Men reageer op wat men ziet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is niet erg zichtbaar misschien, maar dat zou hij bij niemand zijn ben ik bang. Ze krijgen achterlijke opdrachten waar je een IQ van maximaal 70 moet hebben om het serieus te kunnen uitvoeren. De opdrachten waar wel echt enig IQ voor nodig is, zoals het doorvertellen van het verhaal (geheugen dus), die wordt gewoon even gehaald, terwijl niet echt veel mensen dachten dat ze dat zou lukken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het IQ van de gemiddelde bewoner mag in jouw ogen hoog zijn maar ik vind niet dat het erg zichtbaar is.
tanja buiten BB en niet onder de hormonen zal vast wel een redelijk mens zijn... en ja ze was eerlijk.. maar ook werkelijk onuitstaanbaar in het huis. De akties die zij uithaalde waren te walgelijk voor woorden sorry Peterquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:32 schreef sleepy1958 het volgende:
Nee joh, gewoon een kwestie van makkelijk dingen (tijdelijk) kunnen onthouden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
precies ja.. Alle opdrachten die ze niet gehaald hebben tot nu toe, hadden ze kunnen halen als ze even hadden nagedacht en goed hadden gelezen. Neem het bonen-fiasco. Hoe moeilijk is het om goed te lezen...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Het IQ is misschien hoog, al betwijfel ik het want begrijpend lezen is niet hun sterkste punt. Algemene ontwikkeling hebben de meesten niet (misschien Rob en Joost) en van EQ hebben ze nog nooit gehoord, scoren allemaal - daar. Uitzonderingen misschien Lieske en Dido
Helemaal mee eens. Ik heb zelden zo'n asociaal mens meegemaakt. En buiten het huis valt ze opeens erg mee ja. Dat geldt voor iedereen die uit het huis komt. We zijn dan iedere keer weer verbaasd hoe leuk iemand opeens is. Dat is ook simpel te verklaren. In het huis word je 24 uur per dag gevolgd en alle nare trekjes zullen boven komen. Die kun je niet meer verbergen na een bepaalde tijd. Tijdens een kort interviewtje in de studio zijn je nare trekjes makkelijk te onderdrukken en doet iedereen zich beter voor dan hij/zij is.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja buiten BB en niet onder de hormonen zal vast wel een redelijk mens zijn... en ja ze was eerlijk.. maar ook werkelijk onuitstaanbaar in het huis. De akties die zij uithaalde waren te walgelijk voor woorden
Misschien is inlezen toch wel handig?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Tanja was zwanger. De rest hebben jullie erbij verzonnen. heb me echt afgevraagd
of jullie enige 'voelsprieten' hebben voor wat een verblijf in het huis me je doet, helemaal
als je 7 maanden zwanger bent van een rare snuiter die je niet moet.
en trouwens zo dom zijn ze echt niet. ze weten drommelsgoed dat als ze maar even
hun kont keren er over ze wordt geklept.
Ja zwanger... en wat wil je daar nou mee zeggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Tanja was zwanger. De rest hebben jullie erbij verzonnen. heb me echt afgevraagd
of jullie enige 'voelsprieten' hebben voor wat een verblijf in het huis me je doet, helemaal
en trouwens zo dom zijn ze echt niet. ze weten drommelsgoed dat als ze maar even
Alsof dat het enige is wat je op school moet doen. Er zijn ook vakken waar tochh eel wat meer van je wordt gevraagd dan alleen maar puur onthouden hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:39 schreef PCaulfield het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon een kwestie van makkelijk dingen (tijdelijk) kunnen onthouden.
Ze hebben wel problemen met logisch na te denken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is niet erg zichtbaar misschien, maar dat zou hij bij niemand zijn ben ik bang. Ze krijgen achterlijke opdrachten waar je een IQ van maximaal 70 moet hebben om het serieus te kunnen uitvoeren. De opdrachten waar wel echt enig IQ voor nodig is, zoals het doorvertellen van het verhaal (geheugen dus), die wordt gewoon even gehaald, terwijl niet echt veel mensen dachten dat ze dat zou lukken.
Sorry hoor, maar vond jij het dan echt normaal dat ze (terwijl de medebewoners op pindakaas en uien leefden) zo bot reageerde op haar rantsoen en gewoon goed voedsel voor de ogen van de anderen weggooide?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Daar kan ik het tot op zekere hoogte wel mee eens zijn, ware het niet dat het niet alleen afhangt van je eigen karakter maar ook van factoren zoals hoe reageer je als individu op een aantal mensen in je omgeving die je totaal niet kent, plus nog eens figuren als Hummie of wie dan ook die je met allerlei onverwachte opdrachten vermaken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb zelden zo'n asociaal mens meegemaakt. En buiten het huis valt ze opeens erg mee ja. Dat geldt voor iedereen die uit het huis komt. We zijn dan iedere keer weer verbaasd hoe leuk iemand opeens is. Dat is ook simpel te verklaren. In het huis word je 24 uur per dag gevolgd en alle nare trekjes zullen boven komen. Die kun je niet meer verbergen na een bepaalde tijd. Tijdens een kort interviewtje in de studio zijn je nare trekjes makkelijk te onderdrukken en doet iedereen zich beter voor dan hij/zij is.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Ook daar ben ik niet mee eens. ze heeft met alle weekopdrachten waaraan ze mee
mocht doen volop meegedaan. haar baringsweeen begonnen notabene half vier
's nachts terwijl ze zat te brijen.
Haar asociale gedrag is haar opdrongen door de arbeidsinspectie met het achterlijke
verbod om de baby in de woonkamer toe te laten. Lees nog maar eens terug hoe
verrukt Dido was over moeder Tanja.
Misschien was het vrij dom ja. Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt je hersens aanspreekt bij opdrachten als die met de bonen of dat breien. Wat een waardeloze opdrachten allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze hebben wel problemen met logisch na te denken.
Kijk maar eens naar de bonen, brei opdrachten allemaal mislukt
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik heb zelden zo'n asociaal mens meegemaakt. En buiten het huis valt ze opeens erg mee ja. Dat geldt voor iedereen die uit het huis komt. We zijn dan iedere keer weer verbaasd hoe leuk iemand opeens is. Dat is ook simpel te verklaren. In het huis word je 24 uur per dag gevolgd en alle nare trekjes zullen boven komen. Die kun je niet meer verbergen na een bepaalde tijd. Tijdens een kort interviewtje in de studio zijn je nare trekjes makkelijk te onderdrukken en doet iedereen zich beter voor dan hij/zij is.
Ja je moet ook echt heel erg slim zijn wil je dat door hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:40 schreef sleepy1958 het volgende:
De enige leuke vond ik de weekopdracht van vorige week fietsen roeien.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien was het vrij dom ja. Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt je hersens aanspreekt bij opdrachten als die met de bonen of dat breien. Wat een waardeloze opdrachten allemaal.
Joh... ze wilde met bijna niets meedoen als het om de groep ging. Ze heeft in AL DIE TIJD in het huis geen enkele keer (echt geen enkele keer) iets gevraagd over de thuissituatie van een van de andere bewoners. We hebben de definitie er wel eens bij gepakt, maar dat mens is narcist eerst klas. Als ze ooit weer een voorbeeld moeten hebben, hoeven ze alleen Tanja er maar bij te pakken om uit te leggen wat een narcist is. Ik heb nog nooit zo iemand meegemaakt die alleen maar over zichzelf kan praten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Haar asociale gedrag is haar opdrongen door de arbeidsinspectie met het achterlijke
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Dat ben ik wel met je eens ja.. maar ik heb het niet over weggooien van voedsel dat ze over had ofzo....quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:49 schreef sleepy1958 het volgende:
He discussie, leuk. Vond de reactie van Joost op het weggooien van het eten vele
malen schokkender dan het weggooien van kliekjes. Ze heeft gewoon veel te veel
eten gekookt voor haar eentje. nou, doen de meesten die voor zichzelf koken.
Heeft Tanja dat zelf wel eens afgevraagd voordat ze eraan begon?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:40 schreef sleepy1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
En straks speciaal voor Chantal ook nog 'hoer zoekt boer'
Tot laterquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:51 schreef frizti het volgende:
Tijd voor de wekenlijkse boodschappen.
Tot later.
Hoe vaak bleef ze daarvoor buiten de groep?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef sleepy1958 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:51 schreef frizti het volgende:
Tijd voor de wekenlijkse boodschappen.
Tot later.
Leuk dat je hier ff de kussens komt opschudden, maar hou er wel rekening mee dat het hele forum nu op je laken staat te springen !quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Vind het helemaal niet erg dat Rob er nog is. Hij is voor de groep veel belangrijker
dan Linda, Tanja en Menno.
En als ze wel hun hersenen hadden gebruikt, hadden ze het allemaal makkelijk kunnen halen. Toegegeven, het zijn sneue opdrachten. Maar als je zo weinig intellectuele prikkels krijgt, dan ben je toch blij als je eindelijk weer eens over iets "normaals" kunt denken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien was het vrij dom ja. Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt je hersens aanspreekt bij opdrachten als die met de bonen of dat breien. Wat een waardeloze opdrachten allemaal.
Denk dat weinig mensen zich verlagen tot het Naat niveau hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk dat je hier ff de kussens komt opschudden, maar hou er wel rekening mee dat het hele forum nu op je laken staat te springen !![]()
Ik dacht dat LekkerSimpel al half binnen was ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef regenworm het volgende:
Trouwens we hebben niks meer gehoord van dat datingbureau.
Volgens mij hebben zij het ook opgegeven.
Verbaasd me niks wie wil er nou iets met die takke trol
Niemand toch.
Jij zegt gewoon het tegenovergestelde van wat de meerderheid hier vindt en probeert reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Vind het helemaal niet erg dat Rob er nog is. Hij is voor de groep veel belangrijker
Tja... de mensen die zijn overgebleven zorgen momenteel ook voor zo ontzettend veel spektakel dat je het nergens over kan hebben natuurlijk. Dus erg dom idd we dwalen afquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
Er gaat imo iets goed mis met het programma als we (zoals nu) meer discussieren over de oud-bewoners dan over de overgeblevenen...... Dit kan niet zijn wat Hummie in gedachten had
Op zich is het misschien prima dat Rob er is... ware het niet dat hij 2 weken geleden dus onderaan stond en dus gewoon al uit het huis had moeten zijn. Dat BB hem erin heeft gehouden omdat het ze anders inkomsten van een exit kost, is gewoon te triest voor woorden. Het mag dan voor jou een beste vent zijn, maar hij hoort niet meer in dat huis te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Het zit je wel diep he? Ouwe koeien in die sloot zouden al best stinken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat ze haar gescheld over Lieske ("slet", "daar is de hele universiteit al overheen geweest" enz enz) nooit tegen Lieske zelf heeft gezegd.
Als je nou ff stil staat en niet zulke lappen tekst maakt . . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Goed, heb het idee dat dit geen discussie is. Dat mensen niet eens lezen wat de ander schrijft. dus... ik ga maar even eten.....
krijg hier het lieske gevoel
Ik heb het idee dat BB het niet zo nauw meer neemt met die 'vakantiepark-regel'quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja... de mensen die zijn overgebleven zorgen momenteel ook voor zo ontzettend veel spektakel dat je het nergens over kan hebben natuurlijk. Dus erg dom idd we dwalen af
offtopic:
Lopen zou nou nog al in badjassen rond![]()
oh my godquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LekkerSimpel al half binnen was ?![]()
Hence, the title...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
Er gaat imo iets goed mis met het programma als we (zoals nu) meer discussieren over de oud-bewoners dan over de overgeblevenen...... Dit kan niet zijn wat Hummie in gedachten had
Nee dat blijkt ja. Korte sanctie dan. BB valt me dir jaar met de week meer tegen helaas. Is langzaam echt af aan het zakken op favotiete lijstje. Terwijl ie vrij veelbelovend begon (misschien wel wegens lange afwezigheid, maar toch)quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat BB het niet zo nauw meer neemt met die 'vakantiepark-regel'
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke puntquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Tanja hield niet van OPGEDRONGEN gesprekken. Vond de keukentafel-discussie
bij exit Linda/Rob een schaamteloze vertoning van Joost die er alleen maar op uit
was op Rob op te hemelen. Ik was ook gillend weggelopen.
Welnee hij wil haar alleen maar van haar vislucht en spinrag afhelpenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh my god
Hij is toch geen fan van chantal
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef Mlose het volgende:
[..]
Welnee hij wil haar alleen maar van haar vislucht en spinrag afhelpen
Daar is maar één reactie op mogelijk (en gelijk weer mijn laatste) :quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he? Ouwe koeien in die sloot zouden al best stinken.
Ben je van gisteren ook vast niet vergeten dat die studentensnol over Menno zat te liegen. Dat hij zogenaamd bij haar in bed wilde.
Alles doen om maar met de rest mee te kunnen, dan is Lieskut ook niet te beroerd om gewoon haarzelf te zijn, net als de rest... ACHTERBAKS....
Nee, haar motieven lagen duidelijk op een ander vlak, misschien het financiële . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke punt
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh my god
Hij is toch geen fan van chantal
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:01 schreef Sloppy_Joe het volgende:
[..]
![]()
Hoezo? Omdat hij een beetje kookt en afwast? Kunnen ze ook zelf wel als hij weg is, denk ik
Goedemiddag trouwens
nee er komt straks wel een waarschuwingquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:02 schreef Wup het volgende:
is de badjasregel afgeschaft?
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat blijkt ja. Korte sanctie dan. BB valt me dir jaar met de week meer tegen helaas. Is langzaam echt af aan het zakken op favotiete lijstje. Terwijl ie vrij veelbelovend begon (misschien wel wegens lange afwezigheid, maar toch)
een hete pinda gezoendquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Dido nou...
heeft ze zuurstof gebrek? Haar lippen zien er zo raar uit..
Het vertrek van tanja heeft er voor gezorgd dat de bash van haar naar menno is verplaatst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.
Ze hadden er net zo goed een praatpaal in kunnen zetten ipv Tanja. Tanja draaide ook iedere keer gewoon weer een bandje af over haar eigen leven zonder ooit zelf interesse in het leven van een ander te tonen. En als ze bij de groep zat en het ging een keer niet over Tanja, was ze 9 van de 10 keer heel snel weg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke punt
Dat is wel de enige vooruitgang inderdaad. Sinds Tanja eruit is zijn we eindelijk af van die voorkeursbehandelingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Mlose het volgende:
Van De BB-site:
Dan start een gesprek over Menno en zijn vertrek. Roel zegt tegen Ingrid: "Hij heeft nog een hoop aan jou te danken. Hij mag trots zijn dat hij naast je mocht liggen."
En wát heeft hij dan aan haar te danken?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Mlose het volgende:
Van De BB-site:
Dan start een gesprek over Menno en zijn vertrek. Roel zegt tegen Ingrid: "Hij heeft nog een hoop aan jou te danken. Hij mag trots zijn dat hij naast je mocht liggen."
En wát heeft hij dan aan haar te danken?
dit is een asociale persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever asociaal, dan een vent die al een viswijf heeft en dan maar op internet op meisjes van 19 gaat lopen geilen.
Ken dat. Tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is wel de enige vooruitgang inderdaad. Sinds Tanja eruit is zijn we eindelijk af van die voorkeursbehandelingen.
Maar verderVind het een slappe hap worden ondertussen. Maar toch stug blijven kijken, best erg
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
helemaal mee eens scanman. door het vertrek van menno is BB nmm helemaal
opnieuw begonnen. nu relatie roel/dido is rustig vaarwater is gekomen is het tijd
voor nieuwe 'verhaallijnen'. met menno nog in de groep was dit niet mogelijk.
Je zou ook kunnen leren lezen, dan kan je zulke lappen tekst aan...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je nou ff stil staat en niet zulke lappen tekst maakt . . .![]()
Wat danquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
jawel, met een exit van Roel of dido was het beter geweest,quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
helemaal mee eens scanman. door het vertrek van menno is BB nmm helemaal
opnieuw begonnen. nu relatie roel/dido is rustig vaarwater is gekomen is het tijd
voor nieuwe 'verhaallijnen'. met menno nog in de groep was dit niet mogelijk.
ehm.. heb ook nog steeds een kater.. maar ik denk dat ik bedoelde dat iedereen die ervoor betaald wel naast Ingrid mag liggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat dan![]()
teamlead heb een kater, doe eens lief en maak het me eens niet zo moeilijk vandaag....![]()
![]()
je lokt het ook een klein beetje uit, Scan, met je eerdere opmerking over hemquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... ik heb er ook geen woorden meer voor. Op zulke momenten zou ik toch willen dat er iets vaker een mod hier aanwezig was.
je kan hier niet off topic , het gaat nooit ergens overquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Inca het volgende:
KAN IEMAND HIER FF DE OFFTOPIC AWARD NEER PLEUREN
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef sleepy1958 het volgende:
Scan zegt (zo lees ik het tenminste) dat NU iedereen min of gelijk op gelijke voet
staat. dit slaat toch echt op het vertrek van menno. het pispaaltje van de hele groep
is weg en ze moeten nu weer helemaal opnieuw beginnen.
Begrijp je hem nu iets beter misschien, nu je hem nog eens hebt gelezen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is juist omdat ik ze lees dat ik zo ver achterloop . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen leren lezen, dan kan je zulke lappen tekst aan...
En van het feit dat de kans groot is dat Robbie de finale nu gaat halenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Ik zet nog even geen streams aan. Ik moet nog steeds bijkomen van Menno's exit
ja komt er nou wat meer tempo in of gaan ze nog steeds op dezelfde manier door?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Inca het volgende:
Gaan ze vandaag nomineren eigenlijk wel benieuwd wie er nu op de bank komen te zitten
Soms gaat het idd zo snel, dan loop ik ook gewoon een pagina achterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is juist omdat ik ze lees dat ik zo ver achterloop . .![]()
Die legt het dan wel af tegen zowel Lieske en Joostquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En van het feit dat de kans groot is dat Robbie de finale nu gaat halen
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja komt er nou wat meer tempo in of gaan ze nog steeds op dezelfde manier door?
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Die legt het dan wel af tegen zowel Lieske en Joost
Rob ziet er altijd uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Robbie gaat vrijwillige exit aanvragen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zeg
Iemand wint BB die eigenlijk door het publiek al was weggestemd
Dat zou weleens kunnen kloppen ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.
Eigenlijk wel ja... maar het is zo tragisch, dat het bijna komisch wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]scan.. .die smiley is totaal ongepast hoor..
22 december, is dat niet een beetje te lang?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.
Nou ik wel hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen ja.
Wie eerst eruit? Rob of Naatje.....ik kan niet kiezen!
Chantal, Rob, Nathalie ... het is allemaal primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
He get, hou eens op zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
je hoeft ook niet te kiezen hoor.. dat doet tante hummie wel voor jequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Wup het volgende:
[..]
22 december, is dat niet een beetje te lang?
ja ik vind het idd voor allebei wel tijd om te vertrekken.quote:Wie eerst eruit? Rob of Naatje.....ik kan niet kiezen!
Rustig maar Snaptnix.... scanman maakte alleen maar een (heel fout) grapje.. Rob gaat echt niet winnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He get, hou eens op zeg.
Dacht gisteren eindelijk gerechtigheid te krijgen voor 2 weken geeden, maar nee krijgt de acociale roddelkliek hun zin en Menno mag wegwezen. Zit ik nog met die Rob waarschijnlijk tot aan de finale idd of er moeten nog vreemde dingen gaan gebeuren.
Als hij hem wint ga ik Talpa aanklagen hoor, mogen ze mooi opdraaien voor de kosten van een psychiater nadat ik compleet ben doorgedraaid van de uitslag. Plus mogen ze dan m'n tv vergoeden voor de baksteen die er dan ter plaatse doorheen is gevlogen.
Hij hoort daar niet meer, mag hem dus gewoon niet winnen![]()
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.
Wat mij doet denken aan de eerste BB. Toen werd in alle media met nadruk verteld dat hoe succesvol het concept ook zou zijn het niet herhaald zou worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.
haha, is ze dat dan van te voren niet verteld?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
met die redenatie mag joost er dus ook wel uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef farceman het volgende:
Er moet nu echt een vrouw eruit , wordt helemaal gek van dat getuttel eb blij gepraat!
goed planquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
met die redenatie mag joost er dus ook wel uit
Echt niet? Gelukkig ben jij er dan nog om me gerust te stellenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rustig maar Snaptnix.... scanman maakte alleen maar een (heel fout) grapje.. Rob gaat echt niet winnen![]()
Dan had ik die voorspelling alvast goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Dus Lieske gaat Joost nomineren!
don't get my hopes up....quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ja, maar ze hebben toch redelijk veel kijkers en daar gaat het dus om. Iedere dag rond de half miljoen is lang niet slecht voor een nieuwe zender die het verder toch niet al te best doet nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietHet had zo leuk kunnen worden maar door Hummie een groot debacle geworden
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ze de laatste paar dagen al vele keren horen zeggen dat het nog maximaal 5 weken duurt. Dus ze hebben echt geen idee neequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, is ze dat dan van te voren niet verteld?
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
maar je kan ook verstanding zijn en gewoon je mond houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je lokt het ook een klein beetje uit, Scan, met je eerdere opmerking over hem
Ben confuus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:50 schreef Falco het volgende:
Goed ik ga de streams aanzetten. Ik verwacht overigens een herindeling van groepjes komende week:
Groepje 1: Lieske - Joost
Groepje 2: Chantal - Ingrid
Groepje 3: Dido - Nathalie - Roel - Rob
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ... Ik dacht dat we daar vanaf warenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef Falco het volgende:
Arme Joost, wie moet er nou met hem triktrakken
Ah daar komt Rob al aan de tafel schuiven
HuH? Wie, wat? waar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Dat vertelde ze net aan Ingrid, tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
HuH? Wie, wat? waar?
Wanneer heeft ze dat gezegd dan?
Ik zit nu al een uur naar de streams te kijken en ik vind er geen reet meer aan.![]()
Het is een onschuldige manier om in een groepje te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:30 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske heeft ontdekt dat het draaien van sjekkies positieve reacties opleverd. niets meer en niet minder. bij het vertellen van verhalen krijgt ze hoegenaamd geen enkele reactie en wordt ze compleet maar dan ook helemaal genegeerd.
Het is een groot debacle geworden geworden door de bemoeizucht van Hummie en Coquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietHet had zo leuk kunnen worden maar door Hummie een groot debacle geworden
![]()
Ze durft waarschijnlijk nooit meer iemand te nomineren van groepje Dido, Roel, Nathalie en Rob.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Falco het volgende:
Lieske Joost nomineren? Waarom in hemelsnaam? Hoe idioot!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef frizti het volgende:
Scanman, zo hoort die cap te zijn.
[afbeelding]
en heeft lieske ook een reden gegeven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Sloppy_Joe het volgende:
[..]
Ben confuus.![]()
Lieske heeft toch net aangegeven misschien Joost te willen nomineren? Of ben ik nu net zo blond als Ingrid?![]()
Ze moet weer kiezen hè. Kiezen tussen Rob, Roel, Joost, Ingrid, Nathalie, Chantal en Dido. Ik denk dan dat ze idd het minste heeft met Joost. Vandaar dat ik die nominatie ook al wel had geraden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Falco het volgende:
Lieske Joost nomineren? Waarom in hemelsnaam? Hoe idioot!
Welke reden danquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en heeft lieske ook een reden gegeven.
Amai, Lieske! Domme doos dat je bent. Doe die oogjes nu eens wat beter open en probeer niet ook met alle winden mee te waaien!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Ze vond hem niet eerlijk tegen de anderen. "Dido heeft dat ook gezien" zei ze.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en heeft lieske ook een reden gegeven.
Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet weer kiezen hè. Kiezen tussen Rob, Roel, Joost, Ingrid, Nathalie, Chantal en Dido. Ik denk dan dat ze idd het minste heeft met Joost. Vandaar dat ik die nominatie ook al wel had geraden.
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.
ik denk niemand...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Op wie zou Rob gaan stemmen, is daar al duidelijkheid over? Joost? Ingrid?
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef bunnyma het volgende:
Ze durft waarschijnlijk nooit meer iemand te nomineren van groepje Dido, Roel, Nathalie en Rob.
Ze vroeg aan Ingrid of ze dan van te voren met die persoon moest praten.
Ingrid probeerde heel voorzichtig haar op andere gedachten te brengen.
Het is nodig dat Lieske met Chantal praat, die kan haar wel op andere gedachten brengen.
Of Dido, want dan heeft ie Roel tegen 'm.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?
Lieske durft volgens mij best wel te nomineren wie ze wil, ondanks het feit dat ze beinvloedbaar is heeft ze wel lef
ow.. ik las het even andersom...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Zou kunnen, maar hij heeft al wel een paar keer aangegeven dat hij Lieske nooit zal nomineren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ow.. ik las het even andersom...
ik denk dat rob op lieske stemt.... hij heeft toch een betere band met de rest..
Ah okee... thanks. Ik vond al een pak zout hier op mijn bureau, dat ik dacht wat doet dít nou hier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.
lieskequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijn
Ik word wel helemaal triest van die poll.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef frizti het volgende:
De kraai heeft een record: 5% op de talpa-poll. Ze is nog nooit zo populair geweest.
Bwahahahahaha.
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
Bah wat naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
exit joost dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemtquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef mazaru het volgende:
Als Lieske niet meer op Dido stemt vind ik het helemaal een drol eerste klas.
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....
Dan wordt het lastig voor de personen die nog meer op de bank komen, aangezien Joost dus heel populair blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.
Maar goed er zal de komende week wel een joost promo week op talpa worden gestart
Ze zou best op Nathalie kunnen stemmen, daar heeft ze ook echt niks meequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
en dan bij de volgende nominatie ronde naar huis te worden gestuurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
Deze week sowieso niet. Volgende week woensdag misschien wel, als hij zich weer zo dominant gaat gedragen als hij gisteren weer deed. En die kans is vrijgroot, aangezien hij zijn 'aanzien' weer terug denkt te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
dan meer een stemsysteem als "servival game"quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....
*zucht* Wat een bewoners, ik hou toch zoveel van ze![]()
Jammer dat Menno weg is ja. anders hadden we nu naar een spannend potje trictrac kunnen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Falco het volgende:
Oke nu gaan ze fluiten, ik zet de streams uit. Zonder Menno is er geen flikker aan
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
Mwah waarom genomineerd direct exit er zitten nog veelste veel bewoners in dat huisquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Nee hoor Lieske gaat op Joost stemmen, liet ze net wel heel erg doorschemeren. Ze stemt niet op iemand omdat die op haar hebben gestemd, maar Joost vond ze niet eerlijk in iemands face.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij stemmen dido en lieske op chantal,
heeft ze van Roel geleerd die begon ermee tegen Joost, heeft ook niet geholpen dus wie weet:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef mazaru het volgende:
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.
Daar moet je nooit voor zwichten.
Gewoon blijven nomineren tot ze niet meer zo hoog van de toren blaast.
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |