Hoe vaak bleef ze daarvoor buiten de groep?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:47 schreef sleepy1958 het volgende:
Haar asociale gedrag is haar opdrongen door de arbeidsinspectie met het achterlijke
verbod om de baby in de woonkamer toe te laten. Lees nog maar eens terug hoe
verrukt Dido was over moeder Tanja.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:51 schreef frizti het volgende:
Tijd voor de wekenlijkse boodschappen.
Tot later.
Leuk dat je hier ff de kussens komt opschudden, maar hou er wel rekening mee dat het hele forum nu op je laken staat te springen !quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Vind het helemaal niet erg dat Rob er nog is. Hij is voor de groep veel belangrijker
dan Linda, Tanja en Menno.
En als ze wel hun hersenen hadden gebruikt, hadden ze het allemaal makkelijk kunnen halen. Toegegeven, het zijn sneue opdrachten. Maar als je zo weinig intellectuele prikkels krijgt, dan ben je toch blij als je eindelijk weer eens over iets "normaals" kunt denken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien was het vrij dom ja. Maar ik kan me voorstellen dat je niet echt je hersens aanspreekt bij opdrachten als die met de bonen of dat breien. Wat een waardeloze opdrachten allemaal.
Denk dat weinig mensen zich verlagen tot het Naat niveau hoorquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk dat je hier ff de kussens komt opschudden, maar hou er wel rekening mee dat het hele forum nu op je laken staat te springen !![]()
Ik dacht dat LekkerSimpel al half binnen was ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef regenworm het volgende:
Trouwens we hebben niks meer gehoord van dat datingbureau.
Volgens mij hebben zij het ook opgegeven.
Verbaasd me niks wie wil er nou iets met die takke trol
Niemand toch.
Jij zegt gewoon het tegenovergestelde van wat de meerderheid hier vindt en probeert reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Vind het helemaal niet erg dat Rob er nog is. Hij is voor de groep veel belangrijker
Tja... de mensen die zijn overgebleven zorgen momenteel ook voor zo ontzettend veel spektakel dat je het nergens over kan hebben natuurlijk. Dus erg dom idd we dwalen afquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
Er gaat imo iets goed mis met het programma als we (zoals nu) meer discussieren over de oud-bewoners dan over de overgeblevenen...... Dit kan niet zijn wat Hummie in gedachten had
Op zich is het misschien prima dat Rob er is... ware het niet dat hij 2 weken geleden dus onderaan stond en dus gewoon al uit het huis had moeten zijn. Dat BB hem erin heeft gehouden omdat het ze anders inkomsten van een exit kost, is gewoon te triest voor woorden. Het mag dan voor jou een beste vent zijn, maar hij hoort niet meer in dat huis te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
Het zit je wel diep he? Ouwe koeien in die sloot zouden al best stinken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve dat ze haar gescheld over Lieske ("slet", "daar is de hele universiteit al overheen geweest" enz enz) nooit tegen Lieske zelf heeft gezegd.
Als je nou ff stil staat en niet zulke lappen tekst maakt . . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef Kleintje het volgende:
Goed, heb het idee dat dit geen discussie is. Dat mensen niet eens lezen wat de ander schrijft. dus... ik ga maar even eten.....
krijg hier het lieske gevoel
Ik heb het idee dat BB het niet zo nauw meer neemt met die 'vakantiepark-regel'quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Tja... de mensen die zijn overgebleven zorgen momenteel ook voor zo ontzettend veel spektakel dat je het nergens over kan hebben natuurlijk. Dus erg dom idd we dwalen af
offtopic:
Lopen zou nou nog al in badjassen rond![]()
oh my godquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat LekkerSimpel al half binnen was ?![]()
Hence, the title...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:55 schreef teamlead het volgende:
Er gaat imo iets goed mis met het programma als we (zoals nu) meer discussieren over de oud-bewoners dan over de overgeblevenen...... Dit kan niet zijn wat Hummie in gedachten had
Nee dat blijkt ja. Korte sanctie dan. BB valt me dir jaar met de week meer tegen helaas. Is langzaam echt af aan het zakken op favotiete lijstje. Terwijl ie vrij veelbelovend begon (misschien wel wegens lange afwezigheid, maar toch)quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat BB het niet zo nauw meer neemt met die 'vakantiepark-regel'
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke puntquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef sleepy1958 het volgende:
Tanja hield niet van OPGEDRONGEN gesprekken. Vond de keukentafel-discussie
bij exit Linda/Rob een schaamteloze vertoning van Joost die er alleen maar op uit
was op Rob op te hemelen. Ik was ook gillend weggelopen.
Welnee hij wil haar alleen maar van haar vislucht en spinrag afhelpenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh my god
Hij is toch geen fan van chantal
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:53 schreef sleepy1958 het volgende:
oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef Mlose het volgende:
[..]
Welnee hij wil haar alleen maar van haar vislucht en spinrag afhelpen
Daar is maar één reactie op mogelijk (en gelijk weer mijn laatste) :quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel diep he? Ouwe koeien in die sloot zouden al best stinken.
Ben je van gisteren ook vast niet vergeten dat die studentensnol over Menno zat te liegen. Dat hij zogenaamd bij haar in bed wilde.
Alles doen om maar met de rest mee te kunnen, dan is Lieskut ook niet te beroerd om gewoon haarzelf te zijn, net als de rest... ACHTERBAKS....
Nee, haar motieven lagen duidelijk op een ander vlak, misschien het financiële . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke punt
quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
oh my god
Hij is toch geen fan van chantal
Goeiemiddagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:01 schreef Sloppy_Joe het volgende:
[..]
![]()
Hoezo? Omdat hij een beetje kookt en afwast? Kunnen ze ook zelf wel als hij weg is, denk ik
Goedemiddag trouwens
nee er komt straks wel een waarschuwingquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:02 schreef Wup het volgende:
is de badjasregel afgeschaft?
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat blijkt ja. Korte sanctie dan. BB valt me dir jaar met de week meer tegen helaas. Is langzaam echt af aan het zakken op favotiete lijstje. Terwijl ie vrij veelbelovend begon (misschien wel wegens lange afwezigheid, maar toch)
een hete pinda gezoendquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:04 schreef Sonique het volgende:
Wat heeft Dido nou...
heeft ze zuurstof gebrek? Haar lippen zien er zo raar uit..
Het vertrek van tanja heeft er voor gezorgd dat de bash van haar naar menno is verplaatst.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.
Ze hadden er net zo goed een praatpaal in kunnen zetten ipv Tanja. Tanja draaide ook iedere keer gewoon weer een bandje af over haar eigen leven zonder ooit zelf interesse in het leven van een ander te tonen. En als ze bij de groep zat en het ging een keer niet over Tanja, was ze 9 van de 10 keer heel snel weg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo'n huis ingaan.. je weet dat je daar opgesloten zit met mensen en dat je dus gesprekken opgedrongen krijgt... maar ja, dan had ze vooraf moeten nadenken over de mogelijke consequenties van haar actie.. en dat is nou niet bepaald haar sterke punt
Dat is wel de enige vooruitgang inderdaad. Sinds Tanja eruit is zijn we eindelijk af van die voorkeursbehandelingen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Mlose het volgende:
Van De BB-site:
Dan start een gesprek over Menno en zijn vertrek. Roel zegt tegen Ingrid: "Hij heeft nog een hoop aan jou te danken. Hij mag trots zijn dat hij naast je mocht liggen."
En wát heeft hij dan aan haar te danken?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Mlose het volgende:
Van De BB-site:
Dan start een gesprek over Menno en zijn vertrek. Roel zegt tegen Ingrid: "Hij heeft nog een hoop aan jou te danken. Hij mag trots zijn dat hij naast je mocht liggen."
En wát heeft hij dan aan haar te danken?
dit is een asociale persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liever asociaal, dan een vent die al een viswijf heeft en dan maar op internet op meisjes van 19 gaat lopen geilen.
Ken dat. Tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat is wel de enige vooruitgang inderdaad. Sinds Tanja eruit is zijn we eindelijk af van die voorkeursbehandelingen.
Maar verderVind het een slappe hap worden ondertussen. Maar toch stug blijven kijken, best erg
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
helemaal mee eens scanman. door het vertrek van menno is BB nmm helemaal
opnieuw begonnen. nu relatie roel/dido is rustig vaarwater is gekomen is het tijd
voor nieuwe 'verhaallijnen'. met menno nog in de groep was dit niet mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |