Dat is zijn eigen fout en probleem. Hij had ook open kunnen zijn en kunnen zeggen dat ie zelf wel beslist met wie hij omgaat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef regenworm het volgende:
En dan volgt Joost want hij heeft altijd tussen de twee vuren gestaan.
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....
Waarom heb jij die man er dan tussen gesoept?quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[afbeelding]
Juist. Die man in die blauwe badjas en dat witte t-shirt hoort er niet meer te zitten!!!!!!!!!
Bewijzen hebben we niet maar mijn gevoel zegt het klopt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Regenworm, echt... als we genaaid worden, hadden ze die tussenstanden wel wat aannemelijker gemaakt. Nu ligt het er ZO dik bovenop dat het nep was, dat het juist daarom eigenlijk geen nep meer kan zijn.
Lol... Photoshoppen doe ik juist altijd. De screens maken zonder te bewerken doe ik eigenlijk alleen met BB.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:56 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Waarom heb jij die man er dan tussen gesoept?
Dacht dat je alleen caps maakte, wist niet dat je ook soepte!
Zelfs dat is te goed, een rotte courgette is meer op z'n plek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gebruikte dildo die ik op zich wel wil afstaan!![]()
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten makenquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.
Ik denk ook niet dat de uitslag zelf gemanipuleerd wordt, maar meer de acties in het huis.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die zag ik aankomen... Maar ik denk toch niet dat het zo zit.
Oke, maar ik doelde juist op BB.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... Photoshoppen doe ik juist altijd. De screens maken zonder te bewerken doe ik eigenlijk alleen met BB.
Dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
De uitslag was zo nep, dat mensen niet meer denken dat het nep was, omdat het er zo dik bovenop lag....
Nu ligt het er alleen aan of ze genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik had wel verwacht dat Menno zou vertrekken![]()
![]()
.
Met name door de woorden van Tanjalies. Lieske staat ook op het lijstje van de bewoners die geen toegevoegde waarde meer hebben voor het programma. Dus als zij vertrekt de volgende keer klopt het wel wat hij heeft gezegd.
quote:
De notaris ziet toe of alles eerlijk is verlopen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die notaris ziet er alleen op toe dat degene met de minste steemen eruit gaat. Voor de rest mogen ze volgens mij laten zien wat ze willen. Qua percentages dus.
Mensen denken ook dat het fake is, omdat de persoon die op de 1 na laatste plaats staat bij de laatste tussenstand er bijna altijd uitvliegt. Op zich is dat niet zo raar natuurlijk omdat er voor de persoon die helemaal onderaan staat toch vaak meer wordt gebeld. De drang is bij die fans net even wat groter denk ik. Zo is het bijna altijd al gegaan en zo zal het ook wel blijven gaan denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten maken![]()
Misschien moeten we dat vanaf nu maar met iedere capture doen waar die meneer op staatquote:
dat is nog wel te verklaren door menselijk gedrag iddquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen denken ook dat het fake is, omdat de persoon die op de 1 na laatste plaats staat bij de laatste tussenstand er bijna altijd uitvliegt. Op zich is dat niet zo raar natuurlijk omdat er voor de persoon die helemaal onderaan staat toch vaak meer wordt gebeld. De drang is bij die fans net even wat groter denk ik. Zo is het bijna altijd al gegaan en zo zal het ook wel blijven gaan denk ik.
Dat is inmiddels wel veranderd hoop ik. Nathalie en Ingrid voegen helemaal niets toe. Die zullen dan toch zeker eerder vertrekken. Als ze beide niet genomineerd worden, dan kan het wel eens link worden ja. Maar het blijft de keuze van de kijkers volgens mij. BB kan sturen met wat ze op TV laten zien... verder (hoop ik) niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:02 schreef schatje het volgende:
Ik had wel verwacht dat Menno zou vertrekken![]()
![]()
.
Met name door de woorden van Tanjalies. Lieske staat ook op het lijstje van de bewoners die geen toegevoegde waarde meer hebben voor het programma. Dus als zij vertrekt de volgende keer klopt het wel wat hij heeft gezegd.
quote:
Lieske heeft altijd hoog gestaan in polls. Ze heeft al eerder gewonnen van de grote favoriet op dat moment (Roel). Als Lieske op de bank komt, zal altijd Chantal, Nathalie of Ingrid er toch ook wel bij zitten. Dan lijkt het mij godsonmogelijk dat Lieske er dan uitvliegt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:03 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nu ligt het er alleen aan of ze genomineerd wordt.
Als ze op de bank zit dan durf ik al mijn geld (duh, dat heb je niet) erop te zetten dat zij gaat.
Wie zegt dat? Misschien kan dat juist wel hele leuke beelden opleveren. Helemaal als er nog maar 1 man in zit tegenover 4 vrouwen ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef Blackadder2 het volgende:
Ik vind het prima dat Rob er nog in zit. Volgende ronde Naahtallie eruit, en daarna Didoos. Ben ik tevreden!![]()
Trouwens: over 2 weken zal er toch wel een vrouw uitgestemd worden? Anders blijven er nog maar 2 mannen over, en dat kàn niet volgens Hummie.![]()
Dido niet bij Roel in de groep?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:08 schreef sleepy1958 het volgende:
Het is voor 'het spelletje' toch veel beter dat Menno is vertrokken. Indien hij was gebleven
was er niets veranderd. De rest tegen Menno. Nu hebben we twee min of meer hechte
groepen met allerlei kruisrelaties. (dido/nathalie met joost, roel met chantal en lieske, joost die zijn echte plaats nog moet veroveren).
hoho... ik wil haar niet weg hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske heeft altijd hoog gestaan in polls. Ze heeft al eerder gewonnen van de grote favoriet op dat moment (Roel). Als Lieske op de bank komt, zal altijd Chantal, Nathalie of Ingrid er toch ook wel bij zitten. Dan lijkt het mij godsonmogelijk dat Lieske er dan uitvliegt.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Misschien kan dat juist wel hele leuke beelden opleveren. Helemaal als er nog maar 1 man in zit tegenover 4 vrouwen ofzo
Dan mogen ze wel oppassen in Amsterdam je wordt zo geliquideerdquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
of Endemol voelt zich onaantastbaar veilig..... Zie je wel vaker bij crimineel gedrag.. op een bepaald moment gaan ze onvoorzichtig worden en fouten maken![]()
Wordt zo naar van al die gasten dat het van mij al eind december mag zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:15 schreef sleepy1958 het volgende:
jawel: groep a: Dido/Nathalie/Rob/Roel
groep b: Chantal/Ingrid/Joost/Lieske.
Mijn voorkeur gaat overduidelijk uit naar groep a.
Joost en Lieske hebben de grootste kans om 'toegelaten' te worden tot groep a.
lijkt me klaar dat volgende keren eerst Chantal en/of Ingrid vertrekken.
KUTquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:17 schreef Olio het volgende:
Lieske blijft nog wel even, zeker na de beelden van gisteren.
Zag tijdens de internet uitzending wel een stukje van haar wat ik duidelijk minder vond.
Ze gaf Menno min of meer een trap na, viel me van haar tegen.
En Menno was in de studio leuker dan in 8 weken BB huis, eindelijk zichzelf.
Je hoeft niet te kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt zo naar van al die gasten dat het van mij al eind december mag zijn.
wiequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge allen.
Wat is de groep opeens klein geworden zeg.....
Ik mis Ralph
Het was wel de live uitzending... Zou goed kunnen dat die toespraak vanavond wel komt in de half 8 uitzendingquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
KUTtalpa heeft de speech van lieske woensdagavond eruit geknipt.
Reden: het was de leukste en eerlijkste van allemaal![]()
Beterquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:14 schreef frizti het volgende:
Dus je wilt ze voortaan zo hebben, scanman?
[afbeelding]
Je ziet maar eerlijkheid wordt afgestraft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske was gewoon eerlijk. Ze zij letterlijk dat ze de laatste tijd helemaal niets meer
met Menno had. So what? was het gevoel van bijna iedereen.
Goeiemiddag allemaalquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
Mogge allen.
Wat is de groep opeens klein geworden zeg.....
Ik mis Ralph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |