Je zou ook kunnen leren lezen, dan kan je zulke lappen tekst aan...quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je nou ff stil staat en niet zulke lappen tekst maakt . . .![]()
Wat danquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
jawel, met een exit van Roel of dido was het beter geweest,quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:11 schreef sleepy1958 het volgende:
helemaal mee eens scanman. door het vertrek van menno is BB nmm helemaal
opnieuw begonnen. nu relatie roel/dido is rustig vaarwater is gekomen is het tijd
voor nieuwe 'verhaallijnen'. met menno nog in de groep was dit niet mogelijk.
ehm.. heb ook nog steeds een kater.. maar ik denk dat ik bedoelde dat iedereen die ervoor betaald wel naast Ingrid mag liggenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat dan![]()
teamlead heb een kater, doe eens lief en maak het me eens niet zo moeilijk vandaag....![]()
![]()
je lokt het ook een klein beetje uit, Scan, met je eerdere opmerking over hemquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... ik heb er ook geen woorden meer voor. Op zulke momenten zou ik toch willen dat er iets vaker een mod hier aanwezig was.
je kan hier niet off topic , het gaat nooit ergens overquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Inca het volgende:
KAN IEMAND HIER FF DE OFFTOPIC AWARD NEER PLEUREN
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:23 schreef sleepy1958 het volgende:
Scan zegt (zo lees ik het tenminste) dat NU iedereen min of gelijk op gelijke voet
staat. dit slaat toch echt op het vertrek van menno. het pispaaltje van de hele groep
is weg en ze moeten nu weer helemaal opnieuw beginnen.
Begrijp je hem nu iets beter misschien, nu je hem nog eens hebt gelezen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik net andersom eigenlijk. BB begon dramatisch met die wekelijkse walgelijke Tanja show. Tanja, die volkomen buiten het programma werd geplaatst en alles kreeg wat haar hartje begeerde. Godzijdank is dat nu ten einde en staat iedereen weer op gelijke hoogte, met dezelfde nadelen en voordelen.
Het is juist omdat ik ze lees dat ik zo ver achterloop . .quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:15 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen leren lezen, dan kan je zulke lappen tekst aan...
En van het feit dat de kans groot is dat Robbie de finale nu gaat halenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef Falco het volgende:
Ik zet nog even geen streams aan. Ik moet nog steeds bijkomen van Menno's exit
ja komt er nou wat meer tempo in of gaan ze nog steeds op dezelfde manier door?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Inca het volgende:
Gaan ze vandaag nomineren eigenlijk wel benieuwd wie er nu op de bank komen te zitten
Soms gaat het idd zo snel, dan loop ik ook gewoon een pagina achterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het is juist omdat ik ze lees dat ik zo ver achterloop . .![]()
Die legt het dan wel af tegen zowel Lieske en Joostquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En van het feit dat de kans groot is dat Robbie de finale nu gaat halen
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ja komt er nou wat meer tempo in of gaan ze nog steeds op dezelfde manier door?
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zegquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Die legt het dan wel af tegen zowel Lieske en Joost
Rob ziet er altijd uit alsof hij net uit bed komt. Hoe doet hij dat toch?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Robbie gaat vrijwillige exit aanvragen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zeg
Iemand wint BB die eigenlijk door het publiek al was weggestemd
Dat zou weleens kunnen kloppen ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |