Eigenlijk wel ja... maar het is zo tragisch, dat het bijna komisch wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]scan.. .die smiley is totaal ongepast hoor..
22 december, is dat niet een beetje te lang?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik gok dat ze nog 1 keer een week overslaan en daarna wekelijks iemand eruit. En ik neem dan ook aan dat ze nog tijdens de exit uitzending (op het einde) beginnen met de nieuwe nominaties. Als de volgende er over 14 dagen uit gaat en daarna wekelijks iemand, dan zijn er op 22 december nog 3 mensen over voor de finaleweek.
Nou ik wel hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
Dat zou weleens kunnen kloppen ja.
Wie eerst eruit? Rob of Naatje.....ik kan niet kiezen!
Chantal, Rob, Nathalie ... het is allemaal primaquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
He get, hou eens op zeg.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zeg
Iemand wint BB die eigenlijk door het publiek al was weggestemd
je hoeft ook niet te kiezen hoor.. dat doet tante hummie wel voor jequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef Mlose het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Wup het volgende:
[..]
22 december, is dat niet een beetje te lang?
ja ik vind het idd voor allebei wel tijd om te vertrekken.quote:Wie eerst eruit? Rob of Naatje.....ik kan niet kiezen!
Rustig maar Snaptnix.... scanman maakte alleen maar een (heel fout) grapje.. Rob gaat echt niet winnenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
He get, hou eens op zeg.
Dacht gisteren eindelijk gerechtigheid te krijgen voor 2 weken geeden, maar nee krijgt de acociale roddelkliek hun zin en Menno mag wegwezen. Zit ik nog met die Rob waarschijnlijk tot aan de finale idd of er moeten nog vreemde dingen gaan gebeuren.
Als hij hem wint ga ik Talpa aanklagen hoor, mogen ze mooi opdraaien voor de kosten van een psychiater nadat ik compleet ben doorgedraaid van de uitslag. Plus mogen ze dan m'n tv vergoeden voor de baksteen die er dan ter plaatse doorheen is gevlogen.
Hij hoort daar niet meer, mag hem dus gewoon niet winnen![]()
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.
Wat mij doet denken aan de eerste BB. Toen werd in alle media met nadruk verteld dat hoe succesvol het concept ook zou zijn het niet herhaald zou worden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De bewoners denken ook dat ze op 15 december sowieso buiten staan. Maar Hummie heeft laatst in BvD gezegd dat BB gaat duren tot eind December. Dat was idd eerst niet de bedoeling, maar bij succes was de mogelijkheid wel open gelaten. En er wordt vrij goed gekeken, dus vandaar misschien. En aangezien er nu nog zoveel mensen inzitten, denk ik ook dat het 29 december wordt.
haha, is ze dat dan van te voren niet verteld?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
met die redenatie mag joost er dus ook wel uitquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef farceman het volgende:
Er moet nu echt een vrouw eruit , wordt helemaal gek van dat getuttel eb blij gepraat!
goed planquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
met die redenatie mag joost er dus ook wel uit
Echt niet? Gelukkig ben jij er dan nog om me gerust te stellenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rustig maar Snaptnix.... scanman maakte alleen maar een (heel fout) grapje.. Rob gaat echt niet winnen![]()
Dan had ik die voorspelling alvast goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Dus Lieske gaat Joost nomineren!
don't get my hopes up....quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Robbie gaat vrijwillige exit aanvragen
[afbeelding]
Ja, maar ze hebben toch redelijk veel kijkers en daar gaat het dus om. Iedere dag rond de half miljoen is lang niet slecht voor een nieuwe zender die het verder toch niet al te best doet nog.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietHet had zo leuk kunnen worden maar door Hummie een groot debacle geworden
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
Robbie gaat vrijwillige exit aanvragen
[afbeelding]
Ik heb ze de laatste paar dagen al vele keren horen zeggen dat het nog maximaal 5 weken duurt. Dus ze hebben echt geen idee neequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:46 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, is ze dat dan van te voren niet verteld?
Neeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 11 november 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Rob nog gaat winnen zeg
Iemand wint BB die eigenlijk door het publiek al was weggestemd
maar je kan ook verstanding zijn en gewoon je mond houden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:20 schreef milagro het volgende:
[..]
je lokt het ook een klein beetje uit, Scan, met je eerdere opmerking over hem
Ben confuus.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:50 schreef Falco het volgende:
Goed ik ga de streams aanzetten. Ik verwacht overigens een herindeling van groepjes komende week:
Groepje 1: Lieske - Joost
Groepje 2: Chantal - Ingrid
Groepje 3: Dido - Nathalie - Roel - Rob
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee ... Ik dacht dat we daar vanaf warenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:51 schreef Falco het volgende:
Arme Joost, wie moet er nou met hem triktrakken
Ah daar komt Rob al aan de tafel schuiven
HuH? Wie, wat? waar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Dat vertelde ze net aan Ingrid, tijdens het sporten.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Day het volgende:
[..]
HuH? Wie, wat? waar?
Wanneer heeft ze dat gezegd dan?
Ik zit nu al een uur naar de streams te kijken en ik vind er geen reet meer aan.![]()
Het is een onschuldige manier om in een groepje te komen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:30 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske heeft ontdekt dat het draaien van sjekkies positieve reacties opleverd. niets meer en niet minder. bij het vertellen van verhalen krijgt ze hoegenaamd geen enkele reactie en wordt ze compleet maar dan ook helemaal genegeerd.
Het is een groot debacle geworden geworden door de bemoeizucht van Hummie en Coquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:45 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Bij succes verlengd nou dat geld voor deze BB dus helemaal nietHet had zo leuk kunnen worden maar door Hummie een groot debacle geworden
![]()
Ze durft waarschijnlijk nooit meer iemand te nomineren van groepje Dido, Roel, Nathalie en Rob.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Falco het volgende:
Lieske Joost nomineren? Waarom in hemelsnaam? Hoe idioot!
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:56 schreef frizti het volgende:
Scanman, zo hoort die cap te zijn.
[afbeelding]
en heeft lieske ook een reden gegeven.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Sloppy_Joe het volgende:
[..]
Ben confuus.![]()
Lieske heeft toch net aangegeven misschien Joost te willen nomineren? Of ben ik nu net zo blond als Ingrid?![]()
Ze moet weer kiezen hè. Kiezen tussen Rob, Roel, Joost, Ingrid, Nathalie, Chantal en Dido. Ik denk dan dat ze idd het minste heeft met Joost. Vandaar dat ik die nominatie ook al wel had geraden.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Falco het volgende:
Lieske Joost nomineren? Waarom in hemelsnaam? Hoe idioot!
Welke reden danquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en heeft lieske ook een reden gegeven.
Amai, Lieske! Domme doos dat je bent. Doe die oogjes nu eens wat beter open en probeer niet ook met alle winden mee te waaien!quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef bunnyma het volgende:
Ze vond hem niet eerlijk tegen de anderen. "Dido heeft dat ook gezien" zei ze.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
en heeft lieske ook een reden gegeven.
Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet weer kiezen hè. Kiezen tussen Rob, Roel, Joost, Ingrid, Nathalie, Chantal en Dido. Ik denk dan dat ze idd het minste heeft met Joost. Vandaar dat ik die nominatie ook al wel had geraden.
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.
ik denk niemand...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Op wie zou Rob gaan stemmen, is daar al duidelijkheid over? Joost? Ingrid?
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef bunnyma het volgende:
Ze durft waarschijnlijk nooit meer iemand te nomineren van groepje Dido, Roel, Nathalie en Rob.
Ze vroeg aan Ingrid of ze dan van te voren met die persoon moest praten.
Ingrid probeerde heel voorzichtig haar op andere gedachten te brengen.
Het is nodig dat Lieske met Chantal praat, die kan haar wel op andere gedachten brengen.
Of Dido, want dan heeft ie Roel tegen 'm.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?
Lieske durft volgens mij best wel te nomineren wie ze wil, ondanks het feit dat ze beinvloedbaar is heeft ze wel lef
ow.. ik las het even andersom...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Zou kunnen, maar hij heeft al wel een paar keer aangegeven dat hij Lieske nooit zal nomineren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ow.. ik las het even andersom...
ik denk dat rob op lieske stemt.... hij heeft toch een betere band met de rest..
Ah okee... thanks. Ik vond al een pak zout hier op mijn bureau, dat ik dacht wat doet dít nou hier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.
lieskequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijn
Ik word wel helemaal triest van die poll.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef frizti het volgende:
De kraai heeft een record: 5% op de talpa-poll. Ze is nog nooit zo populair geweest.
Bwahahahahaha.
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
Bah wat naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
exit joost dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemtquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef mazaru het volgende:
Als Lieske niet meer op Dido stemt vind ik het helemaal een drol eerste klas.
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....
Dan wordt het lastig voor de personen die nog meer op de bank komen, aangezien Joost dus heel populair blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.
Maar goed er zal de komende week wel een joost promo week op talpa worden gestart
Ze zou best op Nathalie kunnen stemmen, daar heeft ze ook echt niks meequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
en dan bij de volgende nominatie ronde naar huis te worden gestuurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
Deze week sowieso niet. Volgende week woensdag misschien wel, als hij zich weer zo dominant gaat gedragen als hij gisteren weer deed. En die kans is vrijgroot, aangezien hij zijn 'aanzien' weer terug denkt te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
dan meer een stemsysteem als "servival game"quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....
*zucht* Wat een bewoners, ik hou toch zoveel van ze![]()
Jammer dat Menno weg is ja. anders hadden we nu naar een spannend potje trictrac kunnen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Falco het volgende:
Oke nu gaan ze fluiten, ik zet de streams uit. Zonder Menno is er geen flikker aan
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
Mwah waarom genomineerd direct exit er zitten nog veelste veel bewoners in dat huisquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Nee hoor Lieske gaat op Joost stemmen, liet ze net wel heel erg doorschemeren. Ze stemt niet op iemand omdat die op haar hebben gestemd, maar Joost vond ze niet eerlijk in iemands face.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij stemmen dido en lieske op chantal,
heeft ze van Roel geleerd die begon ermee tegen Joost, heeft ook niet geholpen dus wie weet:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef mazaru het volgende:
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.
Daar moet je nooit voor zwichten.
Gewoon blijven nomineren tot ze niet meer zo hoog van de toren blaast.
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |