Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet weer kiezen hè. Kiezen tussen Rob, Roel, Joost, Ingrid, Nathalie, Chantal en Dido. Ik denk dan dat ze idd het minste heeft met Joost. Vandaar dat ik die nominatie ook al wel had geraden.
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan wel kloppen maar ik denk wel dat hij niet zo moeilijk doet over zijn nominatie.
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sowieso niet nee, aangezien hij toch al genomineerd zal staan door Roel.
ik denk niemand...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Op wie zou Rob gaan stemmen, is daar al duidelijkheid over? Joost? Ingrid?
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scan, ik kan me in mijn slaperigheid van gisteravond nog herinneren dat je zei dat je Lieske nooit meer zou steunen als zij.... wat ook alweer deed? Joost nomineren? Of was het wat anders?
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef bunnyma het volgende:
Ze durft waarschijnlijk nooit meer iemand te nomineren van groepje Dido, Roel, Nathalie en Rob.
Ze vroeg aan Ingrid of ze dan van te voren met die persoon moest praten.
Ingrid probeerde heel voorzichtig haar op andere gedachten te brengen.
Het is nodig dat Lieske met Chantal praat, die kan haar wel op andere gedachten brengen.
Of Dido, want dan heeft ie Roel tegen 'm.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ook wel op Joost ja... Maar van Rob is het erg onduidelijk. Het kan iedereen wezen, behalve Roel.
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef Wup het volgende:
[..]
waarom moet Lieske op andere gedachten gebracht worden?
Lieske durft volgens mij best wel te nomineren wie ze wil, ondanks het feit dat ze beinvloedbaar is heeft ze wel lef
ow.. ik las het even andersom...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
Zou kunnen, maar hij heeft al wel een paar keer aangegeven dat hij Lieske nooit zal nomineren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Sassefras het volgende:
[..]
ow.. ik las het even andersom...
ik denk dat rob op lieske stemt.... hij heeft toch een betere band met de rest..
Ah okee... thanks. Ik vond al een pak zout hier op mijn bureau, dat ik dacht wat doet dít nou hier.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... als ze Dido weer gaat nomineren. En niet dat ik dat zo erg zou vinden, maar wel omdat ik 100% zeker ben dat ze dat niet meer doet.
lieskequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:10 schreef Kolomo het volgende:
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra je niemand echt een klootzak vindt, is het nomineren gewoon moeilijk. En Lieske heeft dat al een paar weken. Lijkt mij ook beroerd. Ik zou er geen moeite mee hebben trouwens, aangezien er nog genoeg 'klootzakken' over zijn
Ik word wel helemaal triest van die poll.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef frizti het volgende:
De kraai heeft een record: 5% op de talpa-poll. Ze is nog nooit zo populair geweest.
Bwahahahahaha.
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
Bah wat naarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef Wup het volgende:
volgens mij was het plan van roel & Rob en menno & Joost weg te werken
Joost is dus de volgende op Rob zijn lijst
exit joost dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemtquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef mazaru het volgende:
Als Lieske niet meer op Dido stemt vind ik het helemaal een drol eerste klas.
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik zou nomineren met deze bewoners vreselijk moeilijk vinden.. ik kan ze wel schieten.....
Dan wordt het lastig voor de personen die nog meer op de bank komen, aangezien Joost dus heel populair blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat betekent dat joost al drie stemmen heeft.
Maar goed er zal de komende week wel een joost promo week op talpa worden gestart
Ze zou best op Nathalie kunnen stemmen, daar heeft ze ook echt niks meequote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
en dan bij de volgende nominatie ronde naar huis te worden gestuurd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word wel helemaal triest van die poll.Joost ruim op de eerste plaats
![]()
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat ze op Chantal, Ingrid, Nathalie, Rob of Joost stemt
Deze week sowieso niet. Volgende week woensdag misschien wel, als hij zich weer zo dominant gaat gedragen als hij gisteren weer deed. En die kans is vrijgroot, aangezien hij zijn 'aanzien' weer terug denkt te hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
dan meer een stemsysteem als "servival game"quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon met punten gaan nomineren? 2 punten voor degene die ze het ergste vinden en 1 voor iemand die ze iets minder erg vinden. Komt misschien Rob toch alsnog aan de beurt en Ing en Chantal en Naat en Dido....
*zucht* Wat een bewoners, ik hou toch zoveel van ze![]()
Jammer dat Menno weg is ja. anders hadden we nu naar een spannend potje trictrac kunnen kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:21 schreef Falco het volgende:
Oke nu gaan ze fluiten, ik zet de streams uit. Zonder Menno is er geen flikker aan
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:20 schreef Sassefras het volgende:
gaat Rob genomineerd worden deze week?
ik denk zelf eigenlijk van niet.. en dat zou ik best erg vinden! lees= vreselijk
Mwah waarom genomineerd direct exit er zitten nog veelste veel bewoners in dat huisquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Nee hoor Lieske gaat op Joost stemmen, liet ze net wel heel erg doorschemeren. Ze stemt niet op iemand omdat die op haar hebben gestemd, maar Joost vond ze niet eerlijk in iemands face.quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef Sassefras het volgende:
volgens mij stemmen dido en lieske op chantal,
heeft ze van Roel geleerd die begon ermee tegen Joost, heeft ook niet geholpen dus wie weet:)quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:22 schreef mazaru het volgende:
Die reaktie van Dido op haar nominaties was pure indoctrinatie.
Daar moet je nooit voor zwichten.
Gewoon blijven nomineren tot ze niet meer zo hoog van de toren blaast.
zullen we ze gewoon allemaal in een keer er uittiefen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
als chantal, ingrid, nath de volgende nominatie ronde naar huis worden gestuurd dan vind ik het ook best.
Zou alleen maar - - punten uitdelen met die lui daarquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan meer een stemsysteem als "servival game"degene met de minste punten aan het eind van de week staat genomineerd.. en iedere dag stemmen...
Dat is best een goed idee ja. Mail jij het even naar Hummie?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |