"En dat is het laatste dat ik erover ga zeggen". Vooral niet uitleggen dus.quote:
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"quote:Op zondag 29 januari 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Slap! Had er dan voor gezorgd dat het meer dan een week werd! Je maakt mij niet wijs dat een FA de strafmaat zonder overleg met de mods vaststelt!
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
teamlead, Krol of LS?
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluitenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"
[HBB FB] Back to businessquote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Doe eventjes een linkje Bunnyma?
..ik raak buiten dit forum altijd de weg kwijt![]()
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagdequote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluiten
Pas op met wie je beledigt, je hebt zo een ban aan je broek.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
net zoals dagodakhaas even besloot in z'n eentje het forum te sluiten
Ban doorgeven en geen hier reden geven is erg vreemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"En dat is het laatste dat ik erover ga zeggen". Vooral niet uitleggen dus.
je zit goed hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Talitha het volgende:
Ik zoek het HBB slowchattopic, maar volgens mij zit ik verkeerd![]()
Ik ga meer even verder zoeken![]()
Jézus wat een arrogantie.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Jongens.. zoek het lekker ff uit met z'n allen.. blijkbaar grijpen jullie tegenwoordig alles aan om te zuigen, zanikken en rellen.. jullie vragen en krijgen uitleg, maar wat we ook zeggen: het is nooit goed genoeg... ik vind het prima maar dan wel zonder mij
Ik kom van de week nog wel eens langs ofzo
dan maak ik toch gewoon een kloon aanquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Pas op met wie je beledigt, je hebt zo een ban aan je broek.
Dat neem ik hem nu nog steeds kwalijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagde![]()
Als je duidelijk was geweest dan had je nu geen probleem gehad sorryquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Jongens.. zoek het lekker ff uit met z'n allen.. blijkbaar grijpen jullie tegenwoordig alles aan om te zuigen, zanikken en rellen.. jullie vragen en krijgen uitleg, maar wat we ook zeggen: het is nooit goed genoeg... ik vind het prima maar dan wel zonder mij
Anders ik welquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat neem ik hem nu nog steeds kwalijk.![]()
Denk je ? Er komt hier zoveel verbaal geweld langs dat ik het niet zeker wistquote:
Je aura is te groot.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jézus wat een arrogantie.
We mogen niet eens meer protesteren ook?! Wat is dit voor een forum??![]()
Dat snap ik dus ook niet. Als Tann een kloon van Lekker Simpel zou zijn, waarom wordt Tann dan niet geband? Dat is niet consequent.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dan maak ik toch gewoon een kloon aan![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nog ergquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe gezellig mee, zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je ? Er komt hier zoveel verbaal geweld langs dat ik het niet zeker wist![]()
En jij staat erinquote:
Hier --> [HBB SC 230] Tanja of LS is back LOLquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Tann eigenlijk? heb haar net nog de link gegeven naar dit topic
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef tann het volgende:
manu bedankt voor de verwijzing naar deze topic, de bank is inderdaad vrij nieuw, had voorheen een roze maar was gemold door mn hond, deze bank heb ik al ruime tijd geleden gekocht bij seats en sofa....
Arrogantie? wat moet je nog meer dan dan uitleggen hoe het gegaan is ?? als niemand je gelooft heeft dat niets meer met arrogantie te maken hoor.. Protesteren is altijd geoorloofd maar iedereen hier lijkt het wel gaat achter de grootste groep te gaan staan (samen zijn we sterk) En niemand informeert even verder dan zijn neus lang isquote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jézus wat een arrogantie.
We mogen niet eens meer protesteren ook?! Wat is dit voor een forum??![]()
Een eindje boven je, Manu.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Bange schijterdquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Au dat deed pijn...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij staat erin![]()
Wat doe jij trouwens in de SC? Ik dacht dat je je daar te goed voor voelde. Sukkel.
dankjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier --> [HBB SC 230] Tanja of LS is back LOL![]()
ZIEquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef tann het volgende:
manu bedankt voor de verwijzing naar deze topic, de bank is inderdaad vrij nieuw, had voorheen een roze maar was gemold door mn hond, deze bank heb ik al ruime tijd geleden gekocht bij seats en sofa....
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hoe heet deze SCeen gezellige frustie Zondag
![]()
Ik hoef niet te informeren, ik heb alles gelezen. Lijkt me weer een storm in een glas water.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En niemand informeert even verder dan zijn neus lang is![]()
Hey Pareltjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hoe heet deze SCeen gezellige frustie Zondag
![]()
Kom op Teamlead. Dat doen ze toch 'gehoord hebbende de mods'. Jullie melding alleen al zet iets in gang. Jullie omschrijving van de ernst van het incident en de frequentie waarmee overtreder gewaarschuwd is beinvloedt natuurlijk de FA. Je kan het aandikken of niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellupquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als Tann een kloon van Lekker Simpel zou zijn, waarom wordt Tann dan niet geband? Dat is niet consequent.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
volgens mij proberen we de hele tijd achter gewoon een duidelijke reden te komen, maar word die onduidelijk gegeven. En ik kom voor LS op omdat ik niet inzie wat hij zo ernstig verkeerd heeft gedaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Arrogantie? wat moet je nog meer dan dan uitleggen hoe het gegaan is ?? als niemand je gelooft heeft dat niets meer met arrogantie te maken hoor.. Protesteren is altijd geoorloofd maar iedereen hier lijkt het wel gaat achter de grootste groep te gaan staan (samen zijn we sterk) En niemand informeert even verder dan zijn neus lang is![]()
Hoi Regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
pareltje
Er is was onbegrip over een Ban en de snelheid die je krijgt.
een cloon zou zijn als jij je voordoet als twee verscillende personen met 2 verschillende usernames, bijvoorbeeld tanja en tannquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef tann het volgende:
[..]
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellup
Ik ben er niet op uit om jou een ban aan te smeren. Misschien dat je Tanja wel bent. In dat geval: welkom hierzoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef tann het volgende:
[..]
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellup
Mag ik eerlijk zeggen dat het voor mij wat te heftig is ? Ik vind die ban van LekkerSimpel onnodig. Maar ik ben ook een softie. Dus als TL een boel posters tegen zich krijgt (wel of niet door zijn eigen reacties), vind ik dat toch een beetje sneu. Ja ik weet het, ik klink als trutje. En dat ben ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Doe gezellig mee, zou ik zeggen![]()
En dat geweld valt nogal mee.
Verzin eens een vraag voor tann?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |