Doe gezellig mee, zou ik zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk je ? Er komt hier zoveel verbaal geweld langs dat ik het niet zeker wist![]()
En jij staat erinquote:
Hier --> [HBB SC 230] Tanja of LS is back LOLquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Waar blijft Tann eigenlijk? heb haar net nog de link gegeven naar dit topic
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef tann het volgende:
manu bedankt voor de verwijzing naar deze topic, de bank is inderdaad vrij nieuw, had voorheen een roze maar was gemold door mn hond, deze bank heb ik al ruime tijd geleden gekocht bij seats en sofa....
Arrogantie? wat moet je nog meer dan dan uitleggen hoe het gegaan is ?? als niemand je gelooft heeft dat niets meer met arrogantie te maken hoor.. Protesteren is altijd geoorloofd maar iedereen hier lijkt het wel gaat achter de grootste groep te gaan staan (samen zijn we sterk) En niemand informeert even verder dan zijn neus lang isquote:Op zondag 29 januari 2006 17:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jézus wat een arrogantie.
We mogen niet eens meer protesteren ook?! Wat is dit voor een forum??![]()
Een eindje boven je, Manu.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
Bange schijterdquote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
Jongens.. zoek het lekker ff uit met z'n allen.. blijkbaar grijpen jullie tegenwoordig alles aan om te zuigen, zanikken en rellen.. jullie vragen en krijgen uitleg, maar wat we ook zeggen: het is nooit goed genoeg... ik vind het prima maar dan wel zonder mij
Ik kom van de week nog wel eens langs ofzo
Au dat deed pijn...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij staat erin![]()
Wat doe jij trouwens in de SC? Ik dacht dat je je daar te goed voor voelde. Sukkel.
dankjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hier --> [HBB SC 230] Tanja of LS is back LOL![]()
ZIEquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef tann het volgende:
manu bedankt voor de verwijzing naar deze topic, de bank is inderdaad vrij nieuw, had voorheen een roze maar was gemold door mn hond, deze bank heb ik al ruime tijd geleden gekocht bij seats en sofa....
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hoe heet deze SCeen gezellige frustie Zondag
![]()
Ik hoef niet te informeren, ik heb alles gelezen. Lijkt me weer een storm in een glas water.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En niemand informeert even verder dan zijn neus lang is![]()
Hey Pareltjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hoe heet deze SCeen gezellige frustie Zondag
![]()
Kom op Teamlead. Dat doen ze toch 'gehoord hebbende de mods'. Jullie melding alleen al zet iets in gang. Jullie omschrijving van de ernst van het incident en de frequentie waarmee overtreder gewaarschuwd is beinvloedt natuurlijk de FA. Je kan het aandikken of niet!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Toch is het zo.. wij dragen alleen maar voor, zij bepalen de "strafmaat"
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellupquote:Op zondag 29 januari 2006 17:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. Als Tann een kloon van Lekker Simpel zou zijn, waarom wordt Tann dan niet geband? Dat is niet consequent.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarmee hij uiteindelijk zelfs CW wegjaagde![]()
volgens mij proberen we de hele tijd achter gewoon een duidelijke reden te komen, maar word die onduidelijk gegeven. En ik kom voor LS op omdat ik niet inzie wat hij zo ernstig verkeerd heeft gedaan!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Arrogantie? wat moet je nog meer dan dan uitleggen hoe het gegaan is ?? als niemand je gelooft heeft dat niets meer met arrogantie te maken hoor.. Protesteren is altijd geoorloofd maar iedereen hier lijkt het wel gaat achter de grootste groep te gaan staan (samen zijn we sterk) En niemand informeert even verder dan zijn neus lang is![]()
Hoi Regenwormquote:Op zondag 29 januari 2006 17:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
pareltje
Er is was onbegrip over een Ban en de snelheid die je krijgt.
een cloon zou zijn als jij je voordoet als twee verscillende personen met 2 verschillende usernames, bijvoorbeeld tanja en tannquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef tann het volgende:
[..]
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellup
Ik ben er niet op uit om jou een ban aan te smeren. Misschien dat je Tanja wel bent. In dat geval: welkom hierzoquote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef tann het volgende:
[..]
?? ik dacht dat ik wist wat een cloon was, maar weet et nu niet meer hoor!! Is LS lekker simpel dan? soms snap ik al die afkortingen niet, als LS simpel is, nee dat ben ik niet, hij staat wel om mn msn maar nog steeds offline, kunne jullie begrip cloon mij es uitlegge??is toch iemand die zich uitgeeft voor bijvoorbeeld mij maar mij niet is????hellup
Mag ik eerlijk zeggen dat het voor mij wat te heftig is ? Ik vind die ban van LekkerSimpel onnodig. Maar ik ben ook een softie. Dus als TL een boel posters tegen zich krijgt (wel of niet door zijn eigen reacties), vind ik dat toch een beetje sneu. Ja ik weet het, ik klink als trutje. En dat ben ik ookquote:Op zondag 29 januari 2006 17:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Doe gezellig mee, zou ik zeggen![]()
En dat geweld valt nogal mee.
Verzin eens een vraag voor tann?
waarom kies je dan een kant als je niet weet wat er gebeurt is laat het dan in het middenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij proberen we de hele tijd achter gewoon een duidelijke reden te komen, maar word die onduidelijk gegeven. En ik kom voor LS op omdat ik niet inzie wat hij zo ernstig verkeerd heeft gedaan!
Een cllon is idd iemand die zich voor een ander uitgeeft.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:40 schreef tann het volgende:
[..]
als ze tanja is hoeft ze toch geen ban?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uit om jou een ban aan te smeren. Misschien dat je Tanja wel bent. In dat geval: welkom hierzo![]()
Ik vind alleen dat het hoogste gezag hierconsequent moet zijn, als de macht ze toch naar het hoofd is gestegen.
Kejje lezen?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ze tanja is hoeft ze toch geen ban?
ow dankje hd ik het bijna goed dus, maar ik vind dat wachtwoord voor deze site al te lang en ga er geen 2 onthouden haha dus ik ben echt geen cloon!!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een cloon zou zijn als jij je voordoet als twee verscillende personen met 2 verschillende usernames, bijvoorbeeld tanja en tann
je wachtwoord kun je wijzigen bij "Wijzig profiel".quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef tann het volgende:
[..]
ow dankje hd ik het bijna goed dus, maar ik vind dat wachtwoord voor deze site al te lang en ga er geen 2 onthouden haha dus ik ben echt geen cloon!!
Hoezo niet weet wat er gebeurd is, de meesten hier waren ten tijde van die discussie gewoon aanwezig hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef whitef0x het volgende:
[..]
waarom kies je dan een kant als je niet weet wat er gebeurt is laat het dan in het midden![]()
je kunt een eigen wachtwoord instellen maar dat moet je even doen bij je eigen profiel!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:45 schreef tann het volgende:
[..]
ow dankje hd ik het bijna goed dus, maar ik vind dat wachtwoord voor deze site al te lang en ga er geen 2 onthouden haha dus ik ben echt geen cloon!!
Je hebt gelijk, Talitha.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zeggen dat het voor mij wat te heftig is ? Ik vind die ban van LekkerSimpel onnodig. Maar ik ben ook een softie. Dus als TL een boel posters tegen zich krijgt (wel of niet door zijn eigen reacties), vind ik dat toch een beetje sneu. Ja ik weet het, ik klink als trutje. En dat ben ik ook. Ik zorg gewoon dat ik uit de vuurlinie blijf en wacht op het staakt-het-vuren
.
zou ik wel willen doen maar ik heb geen webcam of dig.fototoestel, ik had gehoopt dat ik het al bewezen had met de fotoos die ik naar PC eend had gestuurd, is toch werkelijk mijn huis, mijn BB koffer en ik nog met lang haar.......quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een cllon is idd iemand die zich voor een ander uitgeeft.
Je kunt dat gezeur helpen oplossen. Plaats gewoon een foto van jezelf met je beeldscherm op de achtergrond met deze FOK! pagina in beeld. Dan weet iedereen dat jij het bent.
Doe maar hetzelfde als je username...dat doet iedereen hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
je wachtwoord kun je wijzigen bij "Wijzig profiel".
TL is een lieverd normaal gesproken en wat dat aangaat gun ik hem dit niet. Maar hij verschuilt zich nu wel heel erg achter de grote meneren.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag ik eerlijk zeggen dat het voor mij wat te heftig is ? Ik vind die ban van LekkerSimpel onnodig. Maar ik ben ook een softie. Dus als TL een boel posters tegen zich krijgt (wel of niet door zijn eigen reacties), vind ik dat toch een beetje sneu. Ja ik weet het, ik klink als trutje. En dat ben ik ook. Ik zorg gewoon dat ik uit de vuurlinie blijf en wacht op het staakt-het-vuren
.
dank je sanne, dat wachtwoord dat ik nu heb is afschuwelijk lang, kzal straks et kijken in mijn profiel dan en wat dingen aanpassen,thnxxquote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef Sanne het volgende:
[..]
je wachtwoord kun je wijzigen bij "Wijzig profiel".
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
helaas een andere afspraak.
Nu maar hopen dat ik er vanavond nog in het forum mag.
Wel ff melden bij Dagonetquote:Op zondag 29 januari 2006 17:44 schreef regenworm het volgende:
Hierbij geef ik TL een officiele waarschuwing.
Op dit moment een modloos forum....quote:
Dat is heel lief van je Thalita maar in dit land moet het mogelijk zijn om je te verdedigen, je meningquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe maar hetzelfde als je username...dat doet iedereen hier.![]()
Oh ja, en jij bent geen mod. De groetenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dit moment een modloos forum....
Van harte gefeliciteerd![]()
Hoezo, jij bent er toch, of heb je je ambt neer gelegd?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hebben ze mij in het begin ook uit moeten leggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef tann het volgende:
[..]
dank je sanne, dat wachtwoord dat ik nu heb is afschuwelijk lang, kzal straks et kijken in mijn profiel dan en wat dingen aanpassen,thnxx
ben in veel geloven geinteresseerd.........quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef cuall het volgende:
Tann, eventje s een vraagje, ik had hem in het vorige topic al geplaatst, maar is je mogelijk ontgaan.![]()
Ben je geinteresseerd in het Boeddhisme?
Vindt dat je gelijk hebt, maar verder hou ik mijn mond erover, heb gewoon even gezegd wat ik kwijt wou, hallo trouwensquote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
TL is een lieverd normaal gesproken en wat dat aangaat gun ik hem dit niet. Maar hij verschuilt zich nu wel heel erg achter de grote meneren.![]()
Maar we schieten er toch allemaal geen donder mee op, dus ik laat het nu ook maar rusten...
Dag wormpjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je gaat vast hele vieze dingen doen, viespeuk dat je daar bent! Kom ze straks maar weer gewoon hier doen, wel eerst even douchen graag!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Waaiertje erbij, koel glaasje colaquote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga even een filmpje kijken om af te koelen![]()
wil wel even officieel aantekenen dat ik niks tegen TL heb, maar dat ik alleen duidelijkheid wil hebben over het banbeleidquote:Op zondag 29 januari 2006 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
.
Hai pareltjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vindt dat je gelijk hebt, maar verder hou ik mijn mond erover, heb gewoon even gezegd wat ik kwijt wou, hallo trouwens![]()
![]()
En wat zijn we er mee opgeschoten ?? TL zie ik zijn modjasje aan de wilgen hangen Flugel is daar geloof ik ook al niet ver meer vandaan ??? Als HBB niet vanzelf stopt is dit een modloos subforumquote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
TL is een lieverd normaal gesproken en wat dat aangaat gun ik hem dit niet. Maar hij verschuilt zich nu wel heel erg achter de grote meneren.![]()
Maar we schieten er toch allemaal geen donder mee op, dus ik laat het nu ook maar rusten...
Dank je Miss J, ik snap jullie twijfel, geeft niet , ik hou vol!!!leuke fotoos he??!! Kmoet zo Jos ook nog ff in badje doen, dus ga zo ook weer maar ben er vanavond weer hoor, als t mag...quote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef MissJ. het volgende:
Ik weet eerlijk niet wat ik van je moet denken Tann.
Ben je het zelf of worden we in de maling genomen, ik was vanochtend helemaal om en toen riep LekkerSimpel wat rare dingen en toen twijfelde ik weer, nu zie ik die foto's en denk ik weer dat je het echt bent.
Hoi Tann, wees welkom in het forum waar we allemaal een beetje dwaas zijn op zijn tijd. En waar mensen geband worden waar een waarschuwing ook het probleem had opgelost.
Ik vind het leuk dat je er bent.
Saai, saaai saaaaaaaaiquote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef MissJ. het volgende:
Zeg buiten het Tanja verhaal om. Ik zie dat de streamverslagen door mij alleen zijn bijgehouden en ik was er een paar uur niet. Geef mij eens wat steekwoorden dan vul ik hem even aan. Is er iets gebeurd/gezegd of gedaan vanmiddag?
kben niet blond weet je nog......quote:Op zondag 29 januari 2006 17:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
We hebben Ripley nog!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En wat zijn we er mee opgeschoten ?? TL zie ik zijn modjasje aan de wilgen hangen Flugel is daar geloof ik ook al niet ver meer vandaan ??? Als HBB niet vanzelf stopt is dit een modloos subforum![]()
jij bent er en zo erg zijn we toch niet geweest?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat je behoorlijk stevig in je schoenen moet staan om hier mod te worden, Parel.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je Thalita maar in dit land moet het mogelijk zijn om je te verdedigen, je mening
te uiten, en te discuseren, soms kan dat er hard aan toe gaan maar het moet echt kunnen,
zonder dan ook maar iemand te kwetsen, alhoewel ik mensen als ze in een andere positie
terecht komen wel erg vindt veranderen en dat vind ik erg jammer zie dan liever de persoon/
personen voor de veranderingen, als mensen bv hun taak niet aankunnen zouden ze beter
terug kunnen gaan naar daarvoor, zo ik heb gezegd, moest me even van mijn hart.
Eerlijkheid duurt tenslotte het langst![]()
Neem ik mijn shag mee meid, en ik wil weten hoe die kleine drol van je het doet. MissJ. is altijd prive te mailen hoor via mijn site. Tot later.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef tann het volgende:
[..]
Dank je Miss J, ik snap jullie twijfel, geeft niet , ik hou vol!!!leuke fotoos he??!! Kmoet zo Jos ook nog ff in badje doen, dus ga zo ook weer maar ben er vanavond weer hoor, als t mag...
mag altijd, we vinden het leuk dat je er bent!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef tann het volgende:
[..]
Dank je Miss J, ik snap jullie twijfel, geeft niet , ik hou vol!!!leuke fotoos he??!! Kmoet zo Jos ook nog ff in badje doen, dus ga zo ook weer maar ben er vanavond weer hoor, als t mag...
Oh ja dat helpt dat ik dat vergeten ben komt misschien omdat ik er "nooit" ben als ripley er wel isquote:
dat hoop ik ook!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:55 schreef cuall het volgende:
Ik ben eventjes eten, hopelijk kan ik straks nog posten![]()
![]()
Tot vanavond Wormpjequote:Op zondag 29 januari 2006 17:47 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Kom op flugs......jij en TL kunnen beter dan dit.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aangehad vandaag.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:51 schreef MissJ. het volgende:
Zeg buiten het Tanja verhaal om. Ik zie dat de streamverslagen door mij alleen zijn bijgehouden en ik was er een paar uur niet. Geef mij eens wat steekwoorden dan vul ik hem even aan. Is er iets gebeurd/gezegd of gedaan vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |