Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
Mja.. dat dus...
Maar tis nu wel ver genoeg gegaan idd... Ik hou het ff in de gaten.
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
no prob.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb je collega mod al gemaild en fa nikky.
sorry als ik je gepasseerd hebt, als je wilt wil ik je die mail ook wel sturen
of je vraagt je collega.
hij maakt mij belachelijk bedoel je en dan mag ik niet reageren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hou nou toch op, je maakt jezelf alleen maar belachelijk met je reacties naar hem.
Kom op hé, jij moet toch weten hoe Mirror is. Scheid nou toch uit, of vindt het niet gek dat mensen potje mee gaan zitten genieten.
Oke bedankt hoor,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:48 schreef berney het volgende:
[..]
tuurlijk ik blijf me verdedigen sanne
t is gewoon zielig van m
Je hebt het hele vorige FB topic inclusief de bans van PInball en APK ook gemist?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! valt me nu pas op dit....
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
no prob.
alle gezeur over en weer is er nu uit... Nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:53 schreef fashionably_late het volgende:
Jeetje... is het hier inmiddels zo dat hele posts worden wéggehaald ipv leeg???
Pfft ik voel me een verwarde oldbe... [afbeelding]
Ja maar ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is hier inmiddels zo dat mensen wel eens voor minder geband zijn.![]()
Ik dacht eerst nog aan 1 april, maar het leek meer 15 mei.
Heel verstandig, voor je het weet is je post weer weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef MiRRoRMaN het volgende:
geintje uiteraard zet het er maar ff bij
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Ow, is dat alles. Dacht dat op z'n minst een van beide partijen vergeleken was met Viola, zo'n ophef wordt erover gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Het komt er op neer, dat alle aantijgingen mbt scheel, dik en/of dom zijn, worden ontkend door de betrokkenen.![]()
Lach er maar om, ik vind het eerlijk gezegd om te jankenquote:
Hij is weer open schat. Beetje opgeschoond en weer een prima topic.....quote:
Berney en Mirrormanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:24 schreef APK het volgende:
Kan niet iemand effe een streamverslag van die rel schrijven?
Je kunt GVD ook nooit even aan het werk.![]()
Waar haal jij dat nu weer uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:57 schreef Peter6000 het volgende:
Krijgt Berney nu de schuld van het seniele niveau van Mirrorman
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley gevenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Waar haal jij dat nu weer uit?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uit het in één adem noemen van 2 verschillende users, en ze allebei dezelfde smiley geven
[..]
Nee het zat zo;quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
(je snapt 'm niet helemaal)
Speciaal voor Peter een vertaling van de smilies...
Berney en Mirrorman hadden een discussie (=)
Teamlead greep in (=)
Berney en Mirrorman piepten nog even na in FB (=)
Zo duidelijK?
Ja, want jij doet dat nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef berney het volgende:
[..]
Nee het zat zo;
Mirrorman zat steeds onwaarheden over mij te vertellen.
ik heb in email naar jou&nikky gestuurd en voor die tijd hier in fb aangegeven daar genoeg van te hebben.
toen heeft je lieve collega teamlead degepakt
en toen was ik tevreden.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |