PROTEST ! ! ! !quote:Op zondag 29 januari 2006 17:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
LS heeft vannacht iemand op de persoon aangevallen. Hij heeft geloof ik Scanman's vrouw een zeekoewijf genoemd. Maar ik weet het niet zeker. Zie ook de posts van de blauwe rakkers in dit topic. HIj was al wat langer labiel, en de consternatie vannacht rond jouw aanwezigheid is hem fataal geworden.
Het is wat ik erover gelezen heb, niet mijn persoonlijke mening.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:46 schreef PH52 het volgende:
[..]
PROTEST ! ! ! !
Hij is gewoon iemand die zegt wat hij denkt, denk ik.![]()
en misschien ligt het wel aan zijn medicijnen, wie zal het zeggen.
was vanmorgen geloof ik!quote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Het is wat ik erover gelezen heb, niet mijn persoonlijke mening.
Ik lag vannacht gewoon in mijn mandje toen het allemaal gebeurde.
quote:Bans worden niet besproken op het forum.
Blah blah blah regeltje regeltje regletjequote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Om even jullie ge-emmer te verstoren hier, maar hebben jullie dit wel eens doorgelezen?
http://forum.fok.nl/misc/faq/Ban
[..]
Ja. En ik weet ondertussen ook waarom.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Om even jullie ge-emmer te verstoren hier, maar hebben jullie dit wel eens doorgelezen?
Ik ga nergens verder op in hier, wijs alleen even op wat afspraken die hier op Fok! gangbaar zijn.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blah blah blah regeltje regeltje regletje
Wat had moeten gebeuren was dat TL, in plaats van de verraaier uit te gaan lopen hangen, LS op z'n vingers had moeten tikken. En tegelijk jankman en pinbaal. Er was duidelijk sprake van een vooropgezette aanval op LS. TL had ze allemaal een virtuele schop voor dr reet moeten geven en duidelijk moeten maken dat ze moesten nokken, maar blijkbaar is het makkelijker om je baas erbij te roepen.
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef Pinball het volgende:
Ja. En ik weet ondertussen ook waarom.
Als iemand per mail vragen stelt over een ban kan je hem/haar gewoon negeren. Op het forum is er toch een bepaalde druk om aantijgingen te weerleggen dan wel vragen te beantwoorden.
Same here, nooit gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:25 schreef Pinball het volgende:
Blijkbaar niet, anders was ik nooit doorgegaan met dat gehak op de persoon.
Bij de 'eenvoudige dingen' werkt dat ook prima. Spam, tubgirl, doodverwensing -> ban.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.
Dan krijg je wat hier steeds gebeurd, iedereen vliegt elkaar in de haren.
En bemoeien mensen er zich mee die er al helemaal niets mee te maken hebben.
Dit is toch FB wat wij geven?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga nergens verder op in hier, wijs alleen even op wat afspraken die hier op Fok! gangbaar zijn.
Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen?
Lijkt me niet zo moeilijk.
Tis mss wat kort door de bocht als ik het zo lees, maar goeie FB is ook heel belangrijk, dit is een 2e SC geworden.
Doe het dan ook niet zou ik zo zeggenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZUCHT.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
<knip>
Als het je niet bevalt ga je toch ergens anders heen?
Lijkt me niet zo moeilijk.
Op zich vind ik het ook beter om persoonlijke irritaties niet uit te gaan vechten op het forum, iets benoemen, ok, maar als het maar blijft aan zeuren is mail een prima oplossing.quote:Op zondag 29 januari 2006 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mailen heeft altijd de voorkeur dan alles op het forum uit te "vechten" naar mijn mening.
Dan krijg je wat hier steeds gebeurd, iedereen vliegt elkaar in de haren.
En bemoeien mensen er zich mee die er al helemaal niets mee te maken hebben.
Je blíjft hier maar buurten. Dwingt iemand je of zo?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:38 schreef golfer het volgende:
De ideale oplossing is in mijn ogen het zo snel mogelijk helemaal opheffen van dit hele sub-forum.
Nee, word jij wel gedwongen ?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:53 schreef Gert het volgende:
Je blíjft hier maar buurten. Dwingt iemand je of zo?
Ik roep ook niet dat het subforum dicht moet hè.quote:
Ja, met slowchatten en zwaaien gaat dat hard hequote:Op zondag 29 januari 2006 18:57 schreef Gert het volgende:
Overigens: de laatste stats-lijst, van afgelopen maandag, laat zien dat er ruim over de 100 users zijn met meer dan 20 posts, waarvan 70 met meer dan 100 posts. We hebben het dan over ongeveer één week na aanvang van het programma.
Was ook zo tijdens BB5, hoewel er toen een stuk of 6 topics goed liepen, nu zijn het er twee. De slowchat en dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja, met slowchatten en zwaaien gaat dat hard he
Nou verwacht ik die Vespabrommer hier ook nogquote:Op zondag 29 januari 2006 20:10 schreef PC eend het volgende:
Wat is het rustig hier, lijkt wel of er voetbal is ofzo
Ik voel me buitengeslotenquote:Op zondag 29 januari 2006 20:27 schreef APK het volgende:
Mijn ban sloeg werkelijk helemaal nergens op, maar ik ben er absoluut niet rancuneus van geworden. Het is net zoiets als lid worden van de Mile High club.
Jij denkt dat je door het maken van typo's tot de club mag toetreden?quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten
Dat die je erom he, domme zeekoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |