Was idd.... Nu niet meerquote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef APK het volgende:
Er was een topic met schaatsen in de TT, Flugel!![]()
Nope....quote:Op zondag 12 februari 2006 20:00 schreef PC eend het volgende:
Bijles voor de mods?
Dat betekend toch rellen?![]()
Niks eigenlijk....quote:
Is het beleid speciaal voor jou aangepast danquote:
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.quote:
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in gevenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je kunt smeken of op je knieen gaan zo veel als je wilt, maar van mij krijg je het geheim van goed modschap nooit te horen.![]()
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat geheim is allang bekend... De users overal hun zin in geven
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vindenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat teamlead dat ook weet?![]()
Les een: Altijd respect hebben voor de users.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
Ja hoor.. het boeit me alleen niet of users mij een goede mod vinden
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Les een: Altijd respect hebben voor de users.
het gekke is dat ik er niet eens moeite voor hoef te doenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar om daar dan meteen zoveel moeite voor te doen komt wat krampachtig over.![]()
Je leest de opgave niet goed....quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
als iemand mij geen goeie vind, respecteer ik die mening hoor![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
is ie te moeilijk voor je?quote:
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeitquote:
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan wordenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, hoe kan je iets respecteren dat je niet boeit
Nee!quote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
Zou kunnen, maar als je dan zegt dat het je niet boeit, denk ik het valt wel mee met dat respectquote:Op zondag 12 februari 2006 22:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan toch wel respect hebben voor iemand die in iets gelooft in iets dat ik onzinnig vind of voor iemand die een mening heeft waar ik verder niet warm of koud van kan worden
ow... okequote:
Ik respecteer dat jij dat denktquote:Op zondag 12 februari 2006 22:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar als je dan zegt dat het je niet boeit, denk ik het valt wel mee met dat respect
Je mist het punt flugs...het gaat hier over liegen....bikkelhard liegen....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:49 schreef flugeltje het volgende:
Open er anders een "kun je iemands mening respecteren als die mening je niet boeit" topic over in R&P ofzo
het is hier FB
Ook voor de bedrogenen onder ons is R&P een prima forum....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je mist het punt flugs...het gaat hier over liegen....bikkelhard liegen....![]()
Zijn er nergens in de vele faqs van dit forum regels te vinden die users beschermen tegen wegpest acties van kwaadwillende mods?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook voor de bedrogenen onder ons is R&P een prima forum....![]()
Is het dan eindelijk aan het lukken???quote:Op zondag 12 februari 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn er nergens in de vele faqs van dit forum regels te vinden die users beschermen tegen wegpest acties van kwaadwillende mods?![]()
nog even doorzetten nu Flugelquote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het dan eindelijk aan het lukken???![]()
Nope...but nice try flugs...........quote:Op zondag 12 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het eindelijk aan het lukken???![]()
Had ook niet anders van je verwachtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...but nice try flugs........... [afbeelding]
donequote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan bij [BB5] Tanja #22 en waar we wachten op meer ex-bewoners SC wel uit de TT? TNX alvast
Vele woorden kunnen jou omschrijven, Bluezz... maar ik ben een man van weinig woorden dus hou het bij: JE BENT GEWELDIGquote:Op maandag 13 februari 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
Maar natuurlijk
* Bluezz zet de streams meteen aan
Kan het er weer in?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan bij [BB5] Tanja #22 en waar we wachten op meer ex-bewoners SC wel uit de TT? TNX alvast
Net zoals sommigen zó hardleers zijn dat ze maar blíjven proberen een relletje op te starten....quote:Op maandag 13 februari 2006 22:42 schreef PC eend het volgende:
Waarom gebeurd hier zo weinig
Zo leren ze het nooit
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Net zoals sommigen zó hardleers zijn dat ze maar blíjven proberen een relletje op te starten....
Kan gebeurenquote:Op woensdag 15 februari 2006 03:26 schreef newsman het volgende:
foutje.
Ik heb in de begintijd idd gezegd dat er over iedere oud-bewoner één topic mocht komen. Maar aangezien er helemaal geen nieuws is over Rikkert en de reden van het openen me dan ook totaal ontgaat is het topic dicht. En blijft dicht...quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Zou iemand ff het [BB5] Rikkert - deel 1 kunnen heropenen?
Er mag over elke ex-bewoner 1 topic zijn, en sinds ie is gesloten zijn er nog zeker 30 page-views geweest, dus het voldoet zeker aan een behoefte
nogmaalsquote:Op donderdag 16 februari 2006 00:50 schreef SuperMOM het volgende:
Kan een Modje Streamverslagen van donderdag 16 februari 2006 sluiten?? Die zonder pijltjes dus, die van mijCuall had er al 1 met pijltjes geopend toen ik nog aan het SV-en was en dat is wat overzichterlijker
![]()
Thnxxxxxxxxxxx![]()
slotje dusquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:02 schreef MissHobje het volgende:
Joehoe Lief Modje.. [HBB SC 370] Met een struinende kliko de nacht in.... mijne was net te laat![]()
Misschien ene kanshebber om een volgend topic te worden![]()
![]()
dan 371( of slotje
)
danke sjeun![]()
Moet je hierin gelijk geven alhoewel het wel klopt wat Peter zegt 1 topic per bewonerquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb in de begintijd idd gezegd dat er over iedere oud-bewoner één topic mocht komen. Maar aangezien er helemaal geen nieuws is over Rikkert en de reden van het openen me dan ook totaal ontgaat is het topic dicht. En blijft dicht...
De topics over Tanja en destijds over Dido (FHM) hadden/hebben zin omdat daar nog ontwikkelingen zijn, bij Rikkert is dat niet het geval.
Laat die stomme newbies dan ook van de knoppen afblijven hèquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bovenstaande post van Talitha gaat dus over dit topic: Let the party begin
Kan dit gedrocht verwijderd worden?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je Peter debiel vindt??
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan dit gedrocht verwijderd worden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan dit gedrocht verwijderd worden?
Helaas niet genoeg voor een ban.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dit een persoonlijke belediging? Dacht het wel he.
![]()
Laatste keer kwam ie bij mijn weten gewoon ineens met een of andere erg vage post om het zo maar te zeggen binnenvallen in de SC. Was verder toch weinig aan de handquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Helaas niet genoeg voor een ban.
Peet ging iets te ver vorige keer, maar ik vond de rol van cuall niet fris.![]()
Daar zat natuurlijk wel een kleine voorgeschiedenis aan vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Laatste keer kwam ie bij mijn weten gewoon ineens met een of andere erg vage post om het zo maar te zeggen binnenvallen in de SC. Was verder toch weinig aan de hand![]()
Kap eens op de persoon people!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:00 schreef Pinball het volgende:
Daar zat natuurlijk wel een kleine voorgeschiedenis aan vast.
[HBB FB] Back to business
Deze was ook goed:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:03 schreef APK het volgende:
Ik wil een unban met terugwerkende kracht!![]()
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:37 schreef flugeltje het volgende:
<..>
Ik zal de boel mee in de gaten houden....
Ik weet niet of je gezien hebt wat de werkelijke aanleiding voor de ban was, maar aan jouw en APK's reactie te merken hebben jullie geen flauw idee....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Deze was ook goed:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.![]()
![]()
![]()
Ach, Peet is weer terug en ik geniet van zijn suggesties in het tan topic.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:11 schreef Pinball het volgende:
Ik had nooit verwacht dat ze bedoelde dat ze Peter zou gaan bannen.![]()
![]()
![]()
Ik zou hier niet over hoeren willen spreken APK. Slet is een betere benaming... Ik wordt hier geregeld genaaid zonder er ook maar een cent voor te krijgenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, Peet is weer terug en ik geniet van zijn suggesties in het tan topic.
MAAR HET BLIJVEN EEN STEL HOEREN DAT ZE ONS OM FUCKING NIKS GEBANNED HADDEN!
Dat heb ik gezien ja: [HBB FB] Meer blauw op straatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je gezien hebt wat de werkelijke aanleiding voor de ban was, maar aan jouw en APK's reactie te merken hebben jullie geen flauw idee....
Oh ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou hier niet over hoeren willen spreken APK. Slet is een betere benaming... Ik wordt hier geregeld genaaid zonder er ook maar een cent voor te krijgen
Ik wel, ik weet dat jullie toen ondermaats presteerdequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, Flugel....
Wees eens eerlijk.....
Was die ban van Pinbaal en mij niet een beetje over the top?
Op dat moment absoluut niet... Ik stond er volledig achter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:17 schreef APK het volgende:
Maar euh, Flugel....
Wees eens eerlijk.....
Was die ban van Pinbaal en mij niet een beetje over the top?
Dat vind ik echt vreemd!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op dat moment absoluut niet... Ik stond er volledig achter.
Dat geloof ik direct, maar jullie lagen in bed.quote:Nu ik weer een tijdje verder ben wil ik best toegeven dat een fikse waarschuwing mijnerzijds wellicht ook voldoende was geweest. Al betwijfel ik of het effect zou hebben gehad...
Augustus, hoor ik steeds.quote:
HBB is idd saai... Ik blijf hopen op een volgende editie ouderwets BB..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vind ik echt vreemd!
[..]
Dat geloof ik direct, maar jullie lagen in bed.
Het is verder niet belangrijk.
Jammer dat HBB zo saai is.
Ja, ja......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
HBB is idd saai... Ik blijf hopen op een volgende editie ouderwets BB..
Okayquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ja......
Gooi effe gewoon een willekeurig topic dicht, dan kunnen we weer zeiken.
Ah toe.....![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:37 schreef flugeltje het volgende:
en weer open
* flugeltje is best grappig als ze gedronken heeft...
Ik vind het een beetje egocentrisch gedrag... helemaal voor een modquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje egocentrisch gedrag... helemaal voor een mod
Dat zijn juist de leukstequote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Beebje, fluugs heeft vandaag écht te veel gedronken om een rel voor elkaar te krijgen...
*bloemetjes rondstrooit![]()
Je vroeg om een slotje en kreeg er een...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:50 schreef PC eend het volgende:
FLUGEL MOET BLIJVEN![]()
het topic dan he
Ik had kritiek, mag dat ook al niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 01:53 schreef flugeltje het volgende:
[quote]
Je vroeg om een slotje en kreeg er een...![]()
Bij slapende BBers was dat nooit een reden om ze niet af te zeikenquote:Bovendien ga ik naar bed. En zonder mij om tegenaan te zeiken heeft zo'n topic weinig bestaansrecht...
quote:Troost je, wie weet heb ik morgen wel een kater en derhalve een zéér kort lontje
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:30 schreef flugeltje het volgende:
meeste gesloten, uitzendingentopics mogen wel open blijven...
donequote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als er nog modjes zijn kan iemand af en toe een slotje gooien op een SV? en een leeg SC
Als er uberhaupt nog modjes komen hier dus![]()
Lieve schat, midden in de nacht slapen wequote:Op zondag 19 februari 2006 05:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Als er nog modjes zijn kan iemand af en toe een slotje gooien op een SV? en een leeg SC
Als er uberhaupt nog modjes komen hier dus![]()
soms...quote:Op zondag 19 februari 2006 09:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, midden in de nacht slapen we
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:13 schreef doka het volgende:
[BB5] Tanja, deel 33, waar Tanja al slaapt? dicht graag. Dank u
Later, als je groot bent, wordt je een echte modquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Done.. en zelfs meteen aan de sv gedacht dit keer
wijsheid komt blijkbaar echt met de jaren
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef doka het volgende:
[..]
Later, als je groot bent, wordt je een echte mod
Waarom? Je bent een goede modquote:Op maandag 20 februari 2006 01:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zeg... als HBB voorbij is lever ik met plezier mijn kleurtje weer in hoor
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:14 schreef Jappie het volgende:
Flugss...Jappie hier.....zou je nog een keer over je hart willen strijken en toestaan dat FrancisC (onder strikte condities) een poging doet een nieuw "Gert timmerman" topic te openen waarin WEL voldoende onderscheid wordt gemaakt tussen hoofd en bijzaken ?
Als je zelf slachtoffer bent -of er mee in aanraking bent gekomen- dan getuigt de opmerking 'waar twee vechten hebben twee schuld' mbt incest van een dusdanige hersenloosheid dat ik ook even agressief zou worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Zoveel mensen zoveel meningen APK...quote:Op maandag 20 februari 2006 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als je zelf slachtoffer bent -of er mee in aanraking bent gekomen- dan getuigt de opmerking 'waar twee vechten hebben twee schuld' mbt incest van een dusdanige hersenloosheid dat ik ook even agressief zou worden.
Wat is er mis met assertiefquote:Op maandag 20 februari 2006 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel meningen APK...
Bovendien ging het me niet alleen om DanielleNaomi... Zelf ben ik ook redelijk assertief benaderd op momenten dat ik openlijk m'n vraagtekens zette. Dat is wat ik bedoelde...
Niets. Ik geef alleen aan dat het niet de bedoeling is dat alleen de medestanders welkom zijn in het topic... En zoals er nu soms gereageerd wordt als mensen een andere mening zijn toegedaan dan de heren zelf bevalt me gewoon niet... Discussie klaarquote:
Dat beviel mij ook niet zo toendertijd in de Tanja topics , heb je mij horen zeiken?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niets. Ik geef alleen aan dat het niet de bedoeling is dat alleen de medestanders welkom zijn in het topic... En zoals er nu soms gereageerd wordt als mensen een andere mening zijn toegedaan dan de heren zelf bevalt me gewoon niet... Discussie klaar
Ik loop al heel lang mee, ik heb alleen een nieuw account aangemaakt. Maar dat maakt niet uit voor iemands ergernis. Nieuw of niet nieuw.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.
Ik snap alleen niet wat het jou kan boeien dat het verband met HBB slechts indirect is.
Geachte old/newbeequote:Op maandag 20 februari 2006 19:21 schreef nebelung het volgende:
Voor Gert nog even:
[..]
Ik loop al heel lang mee, ik heb alleen een nieuw account aangemaakt. Maar dat maakt niet uit voor iemands ergernis. Nieuw of niet nieuw.
En het boeit me omdat het over werkelijk iets héél anders gaat. Verplaats dat topic dan naar SHO of zo. Plus de benadering van deze heren (?) is zo agressief dat ze tegenspraak en/of weerstand niet dulden. Iedereen moet het maar met ze eens zijn. Mijns inziens snappen ze niet eens wat een forum inhoudt, laat staan het verschil tussen een topic en een forum, gezien ze die woorden door elkaar gooien.
Enfin, mijn ergernis gaat voornamelijk over wat Flugel zegt. Je mag daar blijkbaar alleen posten als je het met ze eens bent. Plus dat het topic met deze inhoud niet past in dit subforum. Hun grieven zouden prima passen op een eigen website of forum. Of in een ander subforum.
Yeah well...ik wilde kwa lengte van verhaal wel een beetje in de "Gert Timmerman topics trant" blijven.quote:Op maandag 20 februari 2006 20:04 schreef PC eend het volgende:
Ik wou net zoiets gaan schrijven (waarschijnlijk iets korter)![]()
![]()
Jappie bedankt
Soaps, Showbizz & Sterren als verhuisoptie lijkt me nou echt de verkeerde hoek...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:10 schreef nebelung het volgende:
Ik heb geen account aangemaakt hierom. Zo nieuw is dit account nou ook weer niet![]()
Ik ben overigens ook niet de enige die het irritant vond, zie de user Kaat(nogiets).
En ik roep ook niet 'slotje'. Waar zie je dat? Ik vraag me af wat het hier in dit subforum doet. Dat is toch wat anders, waarde Jappie.
Hee, ik vind het best... een nieuw topic. Inside kringen/modder, ik vind het allemaal best. Maar de één zijn waarheid is niet de ander zijn waarheid en met het eenzijdige karakter heb ik nogal moeite. Vooral als je dus blijkbaar niets anders mag doen dan de boel beamen en ach en wee roepen.
Ga vooral door, stoort u zich niet aan mij. Het interesseert me namelijk verder helemaal geen bal. Het hoort hier gewoon niet, mijns inziens. Succes met de nieuwe 'reeks'.
Dit smerige gedrocht, is nog steeds bezig met haar getreiter.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef cuall het volgende:
Ja, negen van de tien leggen alles buiten zichzelf; het komt door de opvoeding, de baas, de buurman, die vervelende user op Fok, en aan Jensen.
Waarom zit jij niet in het Tanja topic?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dit smerige gedrocht, is nog steeds bezig met haar getreiter.
Ze suggereert op een hele smerige lage manier, dat haar getreiter mijn schuld is.
Nogmaals mijn vraag: KAN DIT GEDROCHT VERWIJDERD WORDEN?
Doe ff normaal, Peter.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze suggereert op een hele smerige lage manier, dat haar getreiter mijn schuld is.
Ooh Viola, dat verklaard een hoopquote:Op maandag 20 februari 2006 23:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Doe ff normaal, Peter.
Ze heeft het over Viola, jeweetwel, die jij telkens verdedigt.
Zeg ... lees even goedquote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dude, waar ben je mee bezigquote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neem je pilletjes op tijd en ga verder krassen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, en doe even normaal wil jequote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Weet je wel wie je dat vraagtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:58 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nee, en doe even normaal wil je.
Peter je reacties beginnen ziekelijke vormen aan te nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier laag en achterbaks is. Laffe hond. Wat een lefgozer in een gastenboek van een kind gaan reageren. Knappe vent hoor, nu voel je je vast heeeeel stoer, kleuterquote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is echt ergquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier laag en achterbaks is. Laffe hond. Wat een lefgozer in een gastenboek van een kind gaan reageren. Knappe vent hoor, nu voel je je vast heeeeel stoer, kleuter![]()
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat is echt erg![]()
Dat doe je toch niet in een gastenboek van een kind schrijven.
Vind dat echt niet kunnen
Nou als het Peter betreft....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met het schrijven in een gastenboek van een kind
Niets mis met het schrijven aldaar, maar wel met het uitvechten van schijnbaar aanwezige persoonlijke frustratiesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
Wat is er mis met het schrijven in een gastenboek van een kind
Precies gelijk dat je boos bent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niets mis met het schrijven aldaar, maar wel met het uitvechten van schijnbaar aanwezige persoonlijke frustraties![]()
Bericht is overigens weggehaald dus geen reden om te zoeken.
Net zo min als dit de plek is om dat aan te kaarten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:07 schreef lovebear het volgende:
Precies gelijk dat je boos bent.
T was niet de plek om dat te doen![]()
Vraag ik om een ban dan? Volgens mij niet......quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Net zo min als dit de plek is om dat aan te kaarten.
Het was niet op Fok!, en niemand kan nu nog controleren wat daar stond, dus wat er overblijft is een behoorlijke beschuldiging naar Peter toe die niets toevoegt.
Moet hij van Fok! gebanned worden om wat hij elders op internet doet?
Of wat is het doel van dit bericht in HBB FB?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef Snaptnix het volgende:
Vraag ik om een ban dan? Volgens mij niet......
Waarop mijn reactie dus is, waarom hier? Dat heeft uiteindelijk niets met Fok! te maken.quote:Ik reageer op zijn beschuldigingen aan het adres van een andere user, met het feit dat hij zelf behoorlijk ziekelijk is als ie dat soort dingen doet.
Precies, dat weet niemand, maar 'in het gastenboek van een kind' klinkt wel lekker dramatisch.quote:En wat voor beschuldiging? Zeg ik dat ie me doodwenst? Zeg ik dat ie me iets toewenst?
En dus nogmaals, met welk doel?Als je Peter voor laffe zak wilt uitmaken kan je hem mailen.quote:Nee dus, ik heb een berichtje verwijderd wat duidelijk op een van hier afkomstige frustratie gebaseerd was en dus eerder hier als daar thuishoort.
Over wat in de HBB-Feedback thuishoort valt nauwlijks te twisten. Vragen aan de mods, opmerkingen over het beleid cq. de moderatie hier. Je persoonlijke problemen op een andere site met een user die toevallig ook hier komt horen hier in ieder geval niet.quote:Over wat hier in het HBB forum thuishoort valt te twisten. Hoort Tan onder HBB te staan? Hoort Roel eronder te staan? Horen hier kruistochten gevoerd te worden? DAAR hoorde zijn reactie in ieder geval niet thuis.
Je hebt gelijk. Maar was gewoon zo over de zeik op he moment dat ik wist dat hij het was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:16 schreef Pinball het volgende:
Over wat in de HBB-Feedback thuishoort valt nauwlijks te twisten. Vragen aan de mods, opmerkingen over het beleid cq. de moderatie hier. Je persoonlijke problemen op een andere site met een user die toevallig ook hier komt horen hier in ieder geval niet.
En ik wil niets goedpraten, wat hij ook gepost heeft. En ik snap ook wel dat je flink pissed bent als het over je kind gaat, maar dit is imo niet de plek om je gram te halen.
Excuses lijken me ook weer wat overdreven, die zouden dan van Peter moeten komen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:29 schreef Snaptnix het volgende:
Je hebt gelijk. Maar was gewoon zo over de zeik op he moment dat ik wist dat hij het was.
Als iemand iets probeert over de rug van m'n kind uit te vechten (in deze dus niet TE letterlijk nemen) ben ik in staat om de betreffende personen hun strot af te bijten bij wijze van...
Laat het hier dus ook bij en mijn excuses voor dit gebeuren![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is onscherp, dus ik hem 'm aangepast
Ik weet het, de belangstelling neemt af... Wel begrijpelijk. Ik begin ook een OD te krijgen nu ik hier al een half jaar dagelijks over BB zit te ouwehoeren. Ben dus ook wat vaker elders op Fok te vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:15 schreef APK het volgende:
Als jullie alle nog niet gesloten uitzendingen-topics op slot gooien zijn er nog maar een stuk of tien topics over.
Het Tanja topic is ook vermakelijk hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:40 schreef flugeltje het volgende:
Persoonlijk zet ik trouwens in op het Gert-topic voor de enige sensatie nog...
Van tijd tot tijd zelfs hilarisch....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef APK het volgende:
[..]
Het Tanja topic is ook vermakelijk hoor.![]()
quote:
peter.... kappen nu... dit is geen topic voor prive-vetesquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Erg vervelend dat mevrouw CUALL mij in dit topic wel straffeloos "ziekelijk" mag noemen, en mijn verweer dan verwijderd wordt.
Maar zo lijkt het weer alsof ik het gedaan heb, terwijl zij het heeft uitgelokt vanaf september.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter.... kappen nu... dit is geen topic voor prive-vetes
dat snap ik ja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar zo lijkt het weer alsof ik het gedaan heb, terwijl zij het heeft uitgelokt vanaf september.
Ik vind dit echt erg onrechtvaardig
And removed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat snap ik ja...
het gaat er ook niet om dat je je verweert, maar de manier waarop.... je formuleringen schreeuwden er eenvoudigweg om dat er weer een reactie op zou komen, waar jij dan vervolgens weer op kon reageren etc. Dat schiet zijn doel voorbij dus.
Het is helder dat jij de formulering van Cuall niet vindt kunnen. So noted.
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.quote:
Je kunt zeggen van TL wat je wilt, maar niet dat hij zijn clubje niet trouw blijft. Hij is een waar verdediger der verdrukten en zwakkeren in de samenleving.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.
Het was nodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.
Zal ik je voortaan mailen?quote:
Kunnen we niet intensief chatten tot in de ochtend...quote:
Een smsje ook goed?quote:
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met mokken...Pinball was weer uit op kruimeltjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?
get a freakin' life ofzo zeg![]()
Eendje ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met happen... Eendje was weer uit op kruimeltjes
Ga liever in het Gert Timmerman topic kijken
t was pinball geloof ik, maar achquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met happen... Eendje was weer uit op kruimeltjes
Ga liever in het Gert Timmerman topic kijken
Bedankt voor dit mooie voorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?
get a freakin' life ofzo zeg![]()
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Komop beebje, stop met mokken...Pinball was weer uit op kruimeltjes
smakelijk dan nog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.![]()
Hetzelfde als tann mag ik hopenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.![]()
Niet precies hetzelfde, maar ik heb die magnetronmaaltijden wel afgezworen.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:25 schreef Oversight het volgende:
Mirage is bevallen
Aiden Douglas Adams
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:50 schreef Snaptnix het volgende:
Kan deze ook nog dicht ajb. [HBB SC 413] Ferri wil zo gaan pitten
Ik bedoelde dat ze míj hadden moeten bellen/mailenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef Jappie het volgende:
Geef het maar op...het was niets...het leek even wat te worden, maar uiteindelijk bleek het toch om niets te gaan.![]()
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedoelde dat ze míj hadden moeten bellen/mailen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..
donequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod van 418 419 maken in de TT van [HBB SC 419] Idioten kijken en josti's zitten in HBB ?
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Heel dit forum is bagger geen hond die reageert geen hond die kijkt. Alleen het slowchattop[ic loopt maar daar kom ik niet. Ik doe m'n best open het topic van vanavond. Waar niemand in reageert. Ik open een topic dat misschien een beetje leuk kan zijn. En wat gebeurt er ? Dit topic wordt gesloten door iemand wiens bestaan me voor dit slotje was ontgaan Monique versus Viola.
Zoek het lekker zelf uit. En topicsluiter. Ook leuk dat je zelf zoveel moeite doet om van dit forum iets te maken. je posts zijn legendarisch.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef SCH het volgende:
tong80 heeft gelijk, as usual.
Als iemand zich om 01:22 nog opwindt over zoiets, heeft hij gewoon gelijk
Wat ben jij voor hautaine teringdwerg?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...
Post gewoon verder in:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
Heel dit forum is bagger geen hond die reageert geen hond die kijkt. Alleen het slowchattop[ic loopt maar daar kom ik niet. Ik doe m'n best open het topic van vanavond. Waar niemand in reageert. Ik open een topic dat misschien een beetje leuk kan zijn. En wat gebeurt er ? Dit topic wordt gesloten door iemand wiens bestaan me voor dit slotje was ontgaan Monique versus Viola.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
commentaar leveren op de uitzending kon in het daarvoor bestemde topic. Je topic voegde niets toe en zelfs voor jouw doen kansloos...
Goed idee. Maar snap je me een beetje APK. Ik denk het forum loop[t niet ik zie iets leuks open er een topic over en er gaat een slotje op.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Post gewoon verder in:
De uitzending van woensdag 22 februari
De uitzending van dinsdag 21 februari
of
De uitzending van maandag 20 februari
Die zitten nog niet op slot.
En al die hoogstaande topics in dit forumonderdeel missen moeten?quote:
Ja dat was te bruut.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:27 schreef SCH het volgende:
Kan je ook geband worden in HBB?
Ik snap je helemaal.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Maar snap je me een beetje APK. Ik denk het forum loop[t niet ik zie iets leuks open er een topic over en er gaat een slotje op.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik daar tijd voor heb als ik op DRIE computers met VIJF klonen aan het posten ben..
Waarom post je hier dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:22 schreef tong80 het volgende:
bladiebla
Dat vroeg ik me toch af ?quote:
Maar je weet het dus nog niet?quote:
Jij mag het zeggenquote:Ben ik nu zo slim of jij zo dom ?
soms.. heel soms.... slaap ik ook nog wel eens ja...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef Pinball het volgende:
De mods blinken weer eens uit in afwezigheid, zal wel weer toeval zijn als het over de eigen SC-zwaaimaffia gaat.
of je kaart het gewoon even hier aan als het uit de hand loopt in plaasts van nietsvermoedende zwaaifans helemaal de tyfus te schelden....quote:Ik dacht dat er tijdens BB5 al besloten was om de SC dan maar op te offeren aan inhoudsloos, oeverloos en hersenloos gezwaai, om de rest van het forum nog enigszins leesbaar te houden.
Maar nee, blijkbaar mogen ze de rest van het forum ook verkankeren terwijl jullie de andere kant opkijken. En als het dan een keer uit de hand loopt kan je altijd makkelijk de beschuldigende vinger wijzen naar die stoute rellende regulars die o zo lomp uit de hoek kunnen komen.
Dan ga je toch lekker in ONZ lopen baggeren als je het daar beter naar je zin hebt?quote:Flikker toch op, zelfs in ONZ zou die smileybagger niet getolereerd worden. Alleen hier, met Cagney en Lacey aan de knoppen is die truttige breicursusmentaliteit ineens tot norm verheven.
altijd lekkerquote:Koffie, iemand?
Gezellig!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:17 schreef APK het volgende:
Hallo modjes.
Ik pik deze er even uit: [BB5] Tanja deel 42
Lees vooral ook de voorgaande pagina's.
Kan er iets gedaan worden aan dat slowchatten buiten het 'geestelijk minder bedeelden-topic'?
Het is schoolvakantie en ik verveel me .. dus HBB bashen is een ideequote:
Je was er gewoon bij. [BB5] Tanja deel 41quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:43 schreef teamlead het volgende:
soms.. heel soms.... slaap ik ook nog wel eens ja...
Dat deed ik niet. Wel op blijven letten.quote:of je kaart het gewoon even hier aan als het uit de hand loopt in plaasts van nietsvermoedende zwaaifans helemaal de tyfus te schelden....
Dat je insinueert dat ík bagger maakt wel duidelijk dat jouw mening al lang vast staat. Fijn uitgangspunt voor een discussie.quote:Dan ga je toch lekker in ONZ lopen baggeren als je het daar beter naar je zin hebt?
tong beebje, je weet toch dat ik blij met je ben?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het topic van de uitzending heb ik zelf 3 uur na de uitzending geopend.
Man wees blij met me.
Maar goed zoals ik al zei. Zoek het lekker uit verder.
SCHquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:24 schreef SCH het volgende:
tong80 heeft gelijk, as usual.
Als iemand zich om 01:22 nog opwindt over zoiets, heeft hij gewoon gelijk
Alle vragen van jullie zijn van vannacht en dan slaap ik zoals je weet. Afwezigheid is wat dat betreft een relatief begrip.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:19 schreef Pinball het volgende:
De mods blinken weer eens uit in afwezigheid, zal wel weer toeval zijn als het over de eigen SC-zwaaimaffia gaat.
Ik dacht dat er tijdens BB5 al besloten was om de SC dan maar op te offeren aan inhoudsloos, oeverloos en hersenloos gezwaai, om de rest van het forum nog enigszins leesbaar te houden.
Maar nee, blijkbaar mogen ze de rest van het forum ook verkankeren terwijl jullie de andere kant opkijken. En als het dan een keer uit de hand loopt kan je altijd makkelijk de beschuldigende vinger wijzen naar die stoute rellende regulars die o zo lomp uit de hoek kunnen komen.
Flikker toch op, zelfs in ONZ zou die smileybagger niet getolereerd worden. Alleen hier, met Cagney en Lacey aan de knoppen is die truttige breicursusmentaliteit ineens tot norm verheven.
Koffie, iemand?
Gezellig!![]()
Ik vind het verplaatsten van slowchat naar andere topics geen non-discissie eigenlijk....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap absoluut dat de verveling toeslaat, heb ik ook last van... Maar het is niet nodig om allerhande non-discussies nieuw leven in te blazen teneinde toch wat fun uit HBB te krijgen. Ik ga daar niet meer in mee, sorry...
Wat mij betreft mag het Tanja topic gewoon dichtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het verplaatsten van slowchat naar andere topics geen non-discissie eigenlijk....
Eigenlijk heb je wel gelijk jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het Tanja topic gewoon dicht
Als jij nou alvast eens als eerste opvliegt met je zinloze gewauwelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je wel gelijk ja
Alle vragen zijn eigenlijk wel gesteld, dus vandaar denk ik ook dat het meer in een SC is beland, en idd over niet al te lange tijd is dit forum gesloten dus dan vliegen we een ieder een andere kant op
En wat mij betreft zouden de mods wel een beetje tegen die leeghoofdige slowchat in dat topic op mogen treden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[BB5] Tanja deel 42quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:19 schreef APK het volgende:
[..]
En wat mij betreft zouden de mods wel een beetje tegen die leeghoofdige slowchat in dat topic op mogen treden.![]()
Ja en degenen die het waagt te slowchatten, moet je gewoon bannenquote:
Nee.quote:
Nee klopt, maar ik heb nog zo'n vijf minuten voor ik weer verder moet...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:27 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee.
Kom flugel, zo dom ben je niet echt. [afbeelding]
Dit slaat echt helemaal nergens op, nog nooit is er een BB bewoner zo lang blijven hangen, omdat ze zegt dat ze het hier wel leuk vond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!quote:
Het lijkt wel of jij er alles aan doet om het op te laaienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!
Doodsbang...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind dat je je hoofd wel erg snel laat hangen naar de klagers! Het lijkt zo af en toe wel of je bang bent voor het gezeik dat het weer opleverd!
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lijkt wel of jij er alles aan doet om het op te laaien
nee, vind best dat je een punt hebt, maar het lijkt nu zo af en toe alsof mensen die geregistreerd waren voor 1960 meer invloed hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:26 schreef flugeltje het volgende:
Enne of ik 'm nu openlaat of dichtgooi, gezeik krijg ik toch zie je nou maar weer
Nee hoor... Is alleen wel zo dat de bejaarden hier spiegelen aan eerdere jaren. Dat kunnen de nieuwelingen (waaronder ikzelf) niet omdat ze er niet bij waren... De grote winst voor de newbies is overigens de SC. Die was er in voorgaande edities niet. Nadeel van de SC is echter wel weer dat hetzelfde gedrag ook in andere topics naar boven komt. Vind ik zelf ook erg jammer... En mijn eigen mening m.b.t. een overdaad aan smilies e.d. is geloof ik wel algemeen bekend...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, vind best dat je een punt hebt, maar het lijkt nu zo af en toe alsof mensen die geregistreerd waren voor 1960 meer invloed hebben
Er is dacht ik altijd wel een soort SC geweest hoor (of het nou clib heette of anders).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor... Is alleen wel zo dat de bejaarden hier spiegelen aan eerdere jaren. Dat kunnen de nieuwelingen (waaronder ikzelf) niet omdat ze er niet bij waren... De grote winst voor de newbies is overigens de SC. Die was er in voorgaande edities niet. Nadeel van de SC is echter wel weer dat hetzelfde gedrag ook in andere topics naar boven komt. Vind ik zelf ook erg jammer... En mijn eigen mening m.b.t. een overdaad aan smilies e.d. is geloof ik wel algemeen bekend...
Wat begrijp jij nou niet aan: "Je kunt toch ook in het slowchat topic lekker zwaaien en kusjes geven en als Tanja er niet is het topic gewoon met rust laten of Tanja-gerelateerde posts plaatsen."quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef Manu82 het volgende:maar ik ben gewoon van mening dat er over bepaalde dingen heen kan worden gelezen en als Tanja er is kunnen we gewoon met Tanja doorlullen!
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen. Wat begrijp jij daar niet aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij nou niet aan: "Je kunt toch ook in het slowchat topic lekker zwaaien en kusjes geven en als Tanja er niet is het topic gewoon met rust laten of Tanja-gerelateerde posts plaatsen."
Kom kom Manu...ff back to reality....er is veel meer wat jij niet begrijpt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen.
Als er niet suf, zinloos en humorloos gepost wordt hoef ik niet zo nodig een territorium 'af te pissen'.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat er een aantal bejaarde mavo mongolen het elke keer nodig vinden om hun territorium af te pissen als anderen daar binnen komen. Wat begrijp jij daar niet aan?
Het is met name die combinatie van ledigheid die zo diep droef aanvoelt he?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Als er niet suf, zinloos en humorloos gepost wordt hoef ik niet zo nodig een territorium 'af te pissen'.
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:20 schreef Jappie het volgende:
Het is met name die combinatie van ledigheid die zo diep droef aanvoelt he?![]()
BEWquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ja.![]()
Zullen we deze ook even volchatten?![]()
Kopje koffie?quote:
Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Stomme Antonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kopje koffie?![]()
Mijn merel Bob was vanmorgen weer terug!![]()
Bob is eigenlijk een beetje een rare naam voor een merelette, maar ach, maakt het uit.![]()
Later kwam Anton, een mannetjesmerel en die heeft Bob weggejaagd en de rest van het brood opgegeten.![]()
Nee, hij draagt een bruin uniform.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:31 schreef Jappie het volgende:
Anton? Is dat zo'n breedgeschouderd beest met een foute kleur skipak aan?![]()
Als ie nog open is zal ik het doenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ie nog open is zal ik het doen![]()
Ach natuurlijk, het kan ook hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoezo...dit subforum kan toch niet zonder een doggyfeedback ?
Iets met de E-kwips ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:48 schreef Mike1964 het volgende:
Dit kon nog wel eens een heeeele lange avond worden....
Gezellig! Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef APK het volgende:
Zo, ik ga naar de pizzeria.![]()
Doen jullie Tan de groeten als ze vanavond nog langs komt?![]()
En dan bedoel ik dus niet die huismus van APK hequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:33 schreef Falco het volgende:
Zijn jullie ook zo blij dat Bob goud heeft?
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nou, ik ben blijer voor APK dat ze weer terug was op het balkon.
Definieer "nieuw" ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:46 schreef Svensational het volgende:
Is dit de nieuwe SC?
Nope...hij heeft gewonnen!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Nee man. 13:01"57quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:49 schreef PH52 het volgende:
BEW
Bob is toch niet gewond geraakt hoop ik
![]()
Ik had het wel gelezen maar vond het zo triest dat ik het verdrongen heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je moet wel het hele verhaal lezen he...zo gelukkig bleek het achteraf niet te zijn voor Bob...![]()
Schop ze dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar is daar? De ziekte heeft zich namelijk verspreid inmiddels.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |