quote:
peter.... kappen nu... dit is geen topic voor prive-vetesquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
Erg vervelend dat mevrouw CUALL mij in dit topic wel straffeloos "ziekelijk" mag noemen, en mijn verweer dan verwijderd wordt.
Maar zo lijkt het weer alsof ik het gedaan heb, terwijl zij het heeft uitgelokt vanaf september.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
peter.... kappen nu... dit is geen topic voor prive-vetes
dat snap ik ja...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar zo lijkt het weer alsof ik het gedaan heb, terwijl zij het heeft uitgelokt vanaf september.
Ik vind dit echt erg onrechtvaardig
And removed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat snap ik ja...
het gaat er ook niet om dat je je verweert, maar de manier waarop.... je formuleringen schreeuwden er eenvoudigweg om dat er weer een reactie op zou komen, waar jij dan vervolgens weer op kon reageren etc. Dat schiet zijn doel voorbij dus.
Het is helder dat jij de formulering van Cuall niet vindt kunnen. So noted.
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.quote:
Je kunt zeggen van TL wat je wilt, maar niet dat hij zijn clubje niet trouw blijft. Hij is een waar verdediger der verdrukten en zwakkeren in de samenleving.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.
Het was nodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zou je verwachten dat het heel extreem grof was. Helaas leert de ervaring met Teamlead dat die de editknop ook gewoon gebruikt omdat het kan, en niet alleen omdat het nodig is.
Zal ik je voortaan mailen?quote:
Kunnen we niet intensief chatten tot in de ochtend...quote:
Een smsje ook goed?quote:
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met mokken...Pinball was weer uit op kruimeltjesquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?
get a freakin' life ofzo zeg![]()
Eendje ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met happen... Eendje was weer uit op kruimeltjes
Ga liever in het Gert Timmerman topic kijken
t was pinball geloof ik, maar achquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Komop beebje, stop met happen... Eendje was weer uit op kruimeltjes
Ga liever in het Gert Timmerman topic kijken
Bedankt voor dit mooie voorbeeld.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
ah.. we gaan nu weer de aandacht naar mij verleggen?
get a freakin' life ofzo zeg![]()
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.quote:Op woensdag 22 februari 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
Komop beebje, stop met mokken...Pinball was weer uit op kruimeltjes
smakelijk dan nog.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb net lekker gegeten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |