abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35245433
Waarom kan ik plotseling niets meer posten ? Is het forum vol ? of toch weer op slot ??

Misschien kunnen we hier verder gaan ??
pi_35245474
topic was vol ja
pi_35245488
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
  zondag 19 februari 2006 @ 03:40:46 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_35245731
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef Timmerhout het volgende:
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
Ik zal het even aankaarten in FB.

En het is inmiddels #3, toch
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_35245765
The story continues...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35245968
Ik wacht.....
pi_35247823
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.

Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.

Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 10:49:44 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35248009
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:

Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.

Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
en welk forum is dat dan?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35252576
Het schijnt dat Timmerhout niet de enige is die momenteel Gert prive aanpakt. Er gaan wat geruchten in enschede en Overdinkel dat in de loop van volgende week het grote Gert "sprookje"wel eens kan ontploffen. Het zijn niet de minsten die hem momenteel aanpakken. Ik denk dat dit Forum, en Francis in het bijzonder, een grote bijdrage heeft geleverd aan die ontwikkeling.

[ Bericht 14% gewijzigd door feiten op 19-02-2006 14:16:06 ]
pi_35253502
Overigens kan ik me toch voorstellen wat voor een gevoel de dochters gehad hebben moeten hebben in dat huis. Als ik het Weblog van Francis lees en de opmerking van Sheila "rothuis" en de angsten van Sandra dan moet er wel wat geweest zijn. Ik ken het huis en de locatie. Niet van vroeger maar van nu. Het kan dat er "iets"met de woning was, Waarschijnlijker lijkt mij dat het gedrag van Gert en de interne terrorisme dat hij uitvoerde op zijn gezin de kinderen erg bang maakt. Je weet maar nooit wat hij deed. Wat hij met Sandra deed is wel duidelijk en behoorlijk geloofwaardig, Maar de anderen. Die hadden ook grote angsten. . Maar het is niet alleen de incest. Volgens mij is het nog veel meer het rare dat daar gebeurde. De duivelsuitdrijvingen. (waarom is dat nooit bij Gert zelf gebeurt eigenlijk) de godsdienstwaanzin. ( ga voor de gein eens kijken bij de pinkstergemeente of een ander religieuze groep, Daar zie je soms ook zaken die het daglicht niet kunnen verdragen en soms betiteld moeten worden als heel eng..) het artiestenleven, waardoor de kinderen eigenlijk niet zijn opgevoed door de ouders maar meer door de kindermeisjes en ander werknemers die de familie timmerman in huis hadden ( 12 om precies te zijn, van tuinman tot secretaresse etc..) Dat is geen normale opvoeding. Er werd niet op hun gelet of gestuurd. Notabene Gert zei altijd dat armageddon eraan komt. het eind der dagen. Dus waarom zouden de kinderen verder studeren of waarom zouden ze iets leren of aan een hobbie werken. De wereld verging. Ze verbranden de foto;s en platen. WAT EEN KINDERTIJD. geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door feiten op 19-02-2006 15:00:00 ]
pi_35253538
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:49 schreef Manu82 het volgende:

[..]

en welk forum is dat dan?
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
pi_35253970
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef feiten het volgende:

. WAT EEN KINDERTIJD. geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!
Wij zijn het hier volledig mee eens, Gert is inmiddels een soort marionnet van Babs geworden en heeft nog niet door, dat zijn fans nog maar uit enkele volgelingen bestaan, zie zijn gastenboek, dat inmiddels ook dreigt op te drogen op wat zendpiraten na.
Een bijna veertien dagen toneelspelen in HBB was voor hem een crime, hij kon niet het iritante mannetje zijn zoals insiders hem kennen en als je dan al 70 bent begin je snel door te draaien.

Hij dacht meer de Johny Kraaykamp Sr. te zijn, doch hij is verspeend van enigerlei humor.
pi_35254053
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
quote:
Zo, ik dacht maar eens even weer in dit Forum te kijken, lees ik bij Kozs (05-02-2006 17:37) toevallig dat er op het forum Fok een discussie over kokkie Gert bezig was.
Ik ben hier eens even doorheen gesnuffeld en het komt er in het kort op neer, dat een goede bekende van de voorheen familie Timmerman veel gebeurtenissen naar voren haalt omtrent het wangedrag van Gert sr. en jr. betreffende jonge meisjes in de studio bij Gert sr. en jr. zou dit in zijn woonomgeving omgeving ook gedaan hebben.
Degene die dit aldaar geplaatst heeft in meerdere, soms moeilijk te volgen Topics, is de zoon van mevrouw Capelle (Gerts tekstschrijfster), hij was indertijd kind aan huis bij Gert en Hermien en gaf in het GT gastenboek al eens aan (inmiddels door de daar heersende censuur verwijderd) dat hij van de vele toestanden aldaar behoorlijk gefrustreerd was geraakt. Dit valt heden ten dage, aan zijn schrijfwijze nog wel te merken.
Misschien dat een geínteresseerde journalist zijn bevindingen eens duidelijker voor ons op papier kan zetten, het zal veel openheid kunnen brengen in verschillende zaken.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 14:47:30 #15
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35254406
quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
[..]
De journalist is er al
Room 23
pi_35254492
Dat is inderdaad het LIBELLE FORUM geweest, een eindeloze rij berichten vanf oktober tot eind januari werd er dagelijks gepost door verschillende mensen. Babs zelf schijnt behoorlijk in de bus te hebben geblazen wat betreft beledigen en schelden aldaar. Dat is ook de reden geweest dat de redactie van LIBELLE toen besloten heeft het forum te sluiten. Daar kwam destijds ook al behoorlijk wat aan het licht ........ toen wisten we al dat het geen sprookje was, en is .....
pi_35254836
Nee, de reden is geweest dat een van de dochters de beledigingen aan het adres van de vader en aan hun zelf als zo pijnlijk ervaarden dat ze aan de libelle gevraagd hebben of ze wel doorhadden wat daar allemaal gaande was in het forum. Op basis van dat verzoek heeft de redactie de forums gelezen en tot de conclusie gekomen dat Babs (dondersteentje) en anderen veel te ver gingen en daarom hebben ze het forum gesloten.

Voor mensen als Babs moet het woord respect nog uitgevonden worden. Nam ze maar eens een voorbeeld aan de dochters.
pi_35254890
Ik heb op Internet een bericht gevonden over Gert, lees en huiver :

Ik weet nog dat Gert Timmerman pas bekeerd was, en binnen de kortste tijd stond hij een keer in IJmuiden van de preekstoel af te kondigen , nee, niet zijn getuigenis, maar een preek hoe het wel moest. Ik heb toen al mijn bedenkingen uitgesproken, en toen wij hem toevallig jaren later op een optreden in Duitsland tegenkwamen, en zijn vrouw zacht aan hem vroeg welk lied zij moesten zingen, gaf hij haar zo.n verschrikkelijke grote bek, maar o wee, de microfoon stond nog aan, en de hele zaal kon mee genieten.

Toen zeiden onze kennisen: "Is die wel bekeerd "?
pi_35254950
Bovenstaande heb ik geplukt van een forum : http://forum.gkv.nl/forum/list_messages/1960
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:11:04 #20
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255033
Beste Francis (of een van je companen), je hebt je weblog natuurlijk leuk gemaakt, maar als je wil bereiken wat je wil bereiken moet je niet met een spook verhaal aankomen. Begin gewoon bovenaan met de kern van de zaak en ga daarna dieper op de zaak in..
Room 23
pi_35255089
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:17:08 #22
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255186
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Timmerhout het volgende:
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Room 23
pi_35255284
Hoi Manu, Francis graaft vanuit zijn geheugen naar de zaken die hij zich herinnert. Het zijn eerst flarden en langzaam maar zeker wordt het een verhaal. Wat je leest op zijn weblog zijn gevoelens, verhalen en angsten, Hij neemt je mee in zijn herinneringen en verleden. ZIJN verleden is namelijk ook een deel het verleden van de familie Timmerman. Belangrijker nog is dat de herinneringen ook de herinneringen zijn van de dochters en vooral Sheila. Sandra was al wat ouder. Hiermee krijg je een uniek en intiem beeld van hoe het leven en de jeugd eruit gezien moet hebben voor de kinderen. Vindt je het vaag, onduidelijk en onsamenhangend. Rusteloos wellicht. Nou dat klopt denk ik en bedenk je zelf nu eens in wat voor een leven dat geweest moet zijn. Of de verhalen nu wel of niet waar zijn, en dat het wellicht angsten zijn die in de praktijk niet hebben voorgevallen maar alleen in hun gedachten? de angsten zijn er en daar hebben ze mee moeten leven. Een schoolvoorbeeld voor de huidige kinderbescherming hoe je op signalen moet letten en de kinderen bij de ouders weg moet halen. In deze tijd hadden die kinderen al lang niet meer thuis gewoond. Ik weet niet hoe jouw jeugd eruit heeft gezien, of die van ieder ander forumlid. Maar probeer je eens te verplaatsen in dat huis met die verhalen. bedenk dat je 6 a 7 jaar oud bent. ZOU jij dan ook zo'n sterke vrouw/man zij als de dochters? Ik persoonlijk niet denk ik, ik zou bang en verbitterd zijn..De dochters houden zich (nog) zo op de vlakte en houden hun waardigheid. Maar ja ik ben dan ook een man zeggen ze wel eens dus ben wellicht iets rationeler. Het zijn dus geen spookverhalen. het zijn echte angsten waar echte mensen mee hebben moeten leven. En ik ben bang dat er nog veel meer komt. Want het weblog gaat alleen nog maar over de angsten. nog niet over de incest, de godsdienstwaanzin, de duivelsuitdrijvingen en de verwaarlozing. Stel je toch eens voor die angst.......
pi_35255309
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 15:39:41 #25
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35255776
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef feiten het volgende:

[..]

Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
Ik begrijp het, het is in principe ook goed geschreven, (hij leert snel ), maar als er in 1 keer een spook in voorkomt ondermijnt het het verhaal wat hij wil vertellen, daar moet hij dan later mee komen
Room 23
pi_35258146
Dat klopt. Wel mooi van jou dat jij in staat bent en kritisch te zijn maar ook open staat voor de (soms verwarrende) berichten van Francis. Het is ook niet makkelijk. Ik moet soms ook meerdere keren lezen om Francis te snappen.
  zondag 19 februari 2006 @ 18:55:53 #27
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263149
quote:
Op zondag 19 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Beste Francis (of een van je companen), je hebt je weblog natuurlijk leuk gemaakt, maar als je wil bereiken wat je wil bereiken moet je niet met een spook verhaal aankomen. Begin gewoon bovenaan met de kern van de zaak en ga daarna dieper op de zaak in..
Beste Manu, het weblog wordt iedere dag bijgewerkt - dit vergt enige tijd - ik vraag je dan ook om geduld en het herhaaldelijk in te zien...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 18:56:30 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35263180
even wat hulp voor Francis:
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef FrancisC het volgende:
Binnenkort volgt er een officiele aangifte tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de voormalige vertegenwoordiger van deze geloofsgemeenschap en tegen Gertje Timmerman Junior indien alle genoemde partijen nog langer weigeren mee te werken aan openheid in zake dezes.
Hiervan worden de genoemde partijen morgen schriftelijk op de hoogte gesteld ......
De schriftelijke kennisgeving zal vooralsnog de ruimte bieden om een open dialoog aan te gaan en zich te verweren tegen de aantijgingen -
In tegenstelling tot Gert Timmerman's herhaaldelijke aankodingingen gerechtelijke stappen te ondernemen jegens zijn belagers, zal deze aangekondigde maatregel daadwerkelijk doorgang vinden als er geen openheid van zaken komt en mogelijk de eerste in een reeks van meerdere vormen. In mijn log, voor hen die het volgen, zal er veel meer inhoudelijk op de zaken worden ingegaan dan hier in het forum - dit zodat de in het log opgenomen informatie niet versnipperd raakt als gevolg van reacties en tegen-reacties .......

Ik wil het Fokforum alsnog hartelijk bedanken voor de geboden ruimte om de zaak aan het daglicht te brengen die elders niet aan het rollen was gekomen ....
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:02:07 #29
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263433
quote:
Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:

Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -
  zondag 19 februari 2006 @ 19:02:35 #30
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263453
quote:
Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef Manu82 het volgende:
even wat hulp voor Francis:
[..]
Bedankt kerel
  zondag 19 februari 2006 @ 19:06:40 #31
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35263628
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -
Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 19 februari 2006 @ 19:08:02 #32
6941 APK
Factual, I think.
pi_35263681
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:

Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:09:51 #33
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35263761
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
Room 23
pi_35263807
Ik hoop Francis dat dit het begin zal worden van een strafzaak tegen de Timmermannetjes. Leuk dat je hier weer schrijft, ik dacht dat je dit vervolgforum niet kon vinden !!
  zondag 19 februari 2006 @ 19:13:45 #35
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263900
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
Het schijnt dat Timmerhout niet de enige is die momenteel Gert prive aanpakt. Er gaan wat geruchten in enschede en Overdinkel dat in de loop van volgende week het grote Gert "sprookje"wel eens kan ontploffen. Het zijn niet de minsten die hem momenteel aanpakken. Ik denk dat dit Forum, en Francis in het bijzonder, een grote bijdrage heeft geleverd aan die ontwikkeling.
Dat klopt - zonder in details hierover te kunnen treden op dit moment zijn er een aantal mensen geweest die het durfden om voorbij hun fanschap te kijken, en het door mij geboden materiaal eens nader te overwegen ..... Ik ben niet bang om op blaren te zitten als dat moet - er is ergens een meisje veel geleden heeft en ook haar ouders - ik weet in welke plaats ze woonachtig was maar heb de mensen nooit persoonlijk mogen ontmoeten - langs deze weg, of wellicht een ander - zullen ze ooit aan de weet komen dat ik ze niet vergeten ben - en dat mensen die zich branden ook het lef moeten hebben om op de blaren te gaan zitten - bovendien bewijzen de huidige ontwikkelingen dat er terdege geen loze beweringen door mij zijn gedaan - helaas, ook niet over het ongeloofwaardige gedeelte te usselo - dit zal echter in de komende dagen steeds duidelijker worden. Iedereen bedankt, ook Manu voor de scherpe kritieken, en het feit dat men ondanks alles heeft willen blijven luisteren. Dat vergeet ik nooit.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:15:00 #36
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35263951
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....

Voor mij wordt het verhaal gewoon steeds ongeloofwaardiger. Het begon met de vermeende incest van Gert Sr als uitgangspunt inmiddels is het al uitgebreid naar Junior en de volledige geloofsgemeenschap. Ik blijf proberen de beweegredenen van Francis en z'n companen te achterhalen. Voelt ie zo mee met de meisjes Timmerman? Is ie zelf uit de geloofsgemeenschap gegooid? Heeft één van de gertjes de familie van Francis benadeeld? Buiten de veelheid aan informatie (die veelal in mijn optiek niet ter zake doet) voel ik alleen een enorme wrok.

Als het hier GTST zou betreffen zou de ontknoping zijn dat Gert stiekem de vader van Francis is, maar dit nooit heeft willen erkennen... En is de oorzaak van de haat ten opzichte van Gert Jr gelegen in het feit dat Gert wél de liefde en aandacht van vader Gert krijgt, zoals Francis die ook altijd heeft gewild...

Maar ach, 't leven is geen soap
  zondag 19 februari 2006 @ 19:15:52 #37
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35263983
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:18:08 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264089
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef FrancisC het volgende:

[..]

De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..
En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...
  zondag 19 februari 2006 @ 19:18:12 #39
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264092
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop Francis dat dit het begin zal worden van een strafzaak tegen de Timmermannetjes. Leuk dat je hier weer schrijft, ik dacht dat je dit vervolgforum niet kon vinden !!
Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:19:04 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264131
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....

Voor mij wordt het verhaal gewoon steeds ongeloofwaardiger. Het begon met de vermeende incest van Gert Sr als uitgangspunt inmiddels is het al uitgebreid naar Junior en de volledige geloofsgemeenschap. Ik blijf proberen de beweegredenen van Francis en z'n companen te achterhalen. Voelt ie zo mee met de meisjes Timmerman? Is ie zelf uit de geloofsgemeenschap gegooid? Heeft één van de gertjes de familie van Francis benadeeld? Buiten de veelheid aan informatie (die veelal in mijn optiek niet ter zake doet) voel ik alleen een enorme wrok.

Als het hier GTST zou betreffen zou de ontknoping zijn dat Gert stiekem de vader van Francis is, maar dit nooit heeft willen erkennen... En is de oorzaak van de haat ten opzichte van Gert Jr gelegen in het feit dat Gert wél de liefde en aandacht van vader Gert krijgt, zoals Francis die ook altijd heeft gewild...

Maar ach, 't leven is geen soap
krijg ik hier te maken met een nieuwe scenario schrijfster??
Room 23
pi_35264192
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:20:42 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264207
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...

Want wie gaat nou die vent geloven die zegt dat het spookte bij de Timmermannetjes?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:20:42 #43
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264208
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Francis zou je de link naar je weblog in je sig kunnen verwerken? ik heb hem nog niet in mijn favorieten staan?
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:21:54 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264255
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
Je mag jezelf, als je wilt, ook alleen bij mij bekend maken...

Ik zal het niet doorvertellen hier op het forum en als je míj weet te overtuigen helpt het je geloofwaardigheid te vergroten hier...

flugeltje@fok.nl
  zondag 19 februari 2006 @ 19:21:58 #45
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264260
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...
Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -
De geloofsgemeenschap heeft dit met de mantel derl iefde bedekt - dat wil zeggen - de zaak intern afgehandeld.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:23:07 #46
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264309
Oh ja, en Francis als je geloofwaardig wil overkomen zou ik in je sig ook gekkenhuis eruit halen
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:13 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264321
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -
De geloofsgemeenschap heeft dit met de mantel derl iefde bedekt - dat wil zeggen - de zaak intern afgehandeld.
Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:17 #48
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264323
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...

Want wie gaat nou die vent geloven die zegt dat het spookte bij de Timmermannetjes?
Nogmaals, lezen is de boodschap - de getuigen aldaar stellen dit - en die zijn er nog steeds ....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:23:46 #49
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264331
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:25:58 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264414
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:26:42 #51
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264438
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Timmerhout, jij hebt mijn mailadres - je weet dat er geen woord onzin gesproken is tot dusver - maak je aan mij bekend of mail mij gewoon en dan bellen wij ....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:26:56 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264449
quote:

[..]

Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...

Junior houdt zich buiten die publiciteit en dus accepteer ik het niet als je zíjn zaakjes hier op het forum neermikt... Ik moet er verdorie niet aan denken dat fok een podium wordt voor iedereen die met een ander af wil rekenen.
pi_35264481
Doordat Junior dit voorval in de kerk heeft veroorzaakt, en dus net zo schuldig is als Senior, heet Junior al die tijd zijn kaken stijf opelkaar gehouden voor wat betreft de waarheid over Gert senior. Junior is ( was ) immers de aangewezen persoon om de beschuldigingen te weerleggen, hetzij van zijn vader, hetzij van zijn zusters. Doordat hij deze feiten gepleegd heeft, heeft Junior nooit zijn muil opengetrokken omdat hij dan weet dat zijn eigen vuile was buiten komt te hangen.

Junior dient dus wel DEGELIJK een onderdeel van dit forum te zijn, omdat hij de sleutels heeft voor de oplossing maar door zijn eigen wandaden zijn mond dicht houdt.
pi_35264520
Francis, laat die bal maar rollen, veel succes.
Laat de waarheid nu maar eens boven tafel komen.

Dit is grote klasse, de pers zal echt veel belangstelling hebben.
Nou, en wat vinden G&B nu mooier, dan veel publiciteit?
  zondag 19 februari 2006 @ 19:29:11 #55
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264530
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef Timmerhout het volgende:
Doordat Junior dit voorval in de kerk heeft veroorzaakt, en dus net zo schuldig is als Senior, heet Junior al die tijd zijn kaken stijf opelkaar gehouden voor wat betreft de waarheid over Gert senior. Junior is ( was ) immers de aangewezen persoon om de beschuldigingen te weerleggen, hetzij van zijn vader, hetzij van zijn zusters. Doordat hij deze feiten gepleegd heeft, heeft Junior nooit zijn muil opengetrokken omdat hij dan weet dat zijn eigen vuile was buiten komt te hangen.

Junior dient dus wel DEGELIJK een onderdeel van dit forum te zijn, omdat hij de sleutels heeft voor de oplossing maar door zijn eigen wandaden zijn mond dicht houdt.
Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:29:19 #56
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264537
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...

Junior houdt zich buiten die publiciteit en dus accepteer ik het niet als je zíjn zaakjes hier op het forum neermikt... Ik moet er verdorie niet aan denken dat fok een podium wordt voor iedereen die met een ander af wil rekenen.
laat maar
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:29:46 #57
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264554
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede
Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mij
  zondag 19 februari 2006 @ 19:30:48 #58
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264591
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef Manu82 het volgende:

[..]

laat maar
Ik heb het dan over privépersonen Manu...
pi_35264603
Dit zou wel eens een hele leuke publiciteit kunnen opleveren, einde Gert en zijn getalenteerde babs .... kan ze naast liedjes schrijven ook eens iets anders meemaken !!
  zondag 19 februari 2006 @ 19:31:05 #60
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264605
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...
Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:31:58 #61
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264629
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....
Dan zijn we er dus uit begrijp ik....

Senior kun je hier bespreken, junior laat je op je log... Deal?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:33:12 #62
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35264672
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mij
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:33:59 #63
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264690
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef Timmerhout het volgende:
Dit zou wel eens een hele leuke publiciteit kunnen opleveren, einde Gert en zijn getalenteerde babs .... kan ze naast liedjes schrijven ook eens iets anders meemaken !!
TIMMERHOUT, KOM EENS NAAR VOREN EN MAIL MIJ NU, ALSJEBLIEFT MAN .....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:35:24 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264726
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:37:17 #65
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264794
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Die vormen geen enkel onderdeel van aangifte - maar tonen onomstotelijk omstandigheden aan die buiten ieder normaal bereik lagen - het gevolg van een uit de hand gelopen spiristische seance of het resultaat van wat dan ook - het vormt een niet uit te gummen achtergrond waartegen de kinderen moesten opgroeien en deze achtergrond is door diverse achterliggende getuigen voortreffelijk geschilderd, ook door mensen die, zelfs tot op de dag van vandaag, elkaar niet kennen en de beweringen los van elkaar deden - zonder dat er ooit sprake geweest kon zijn van overleg -
  zondag 19 februari 2006 @ 19:37:56 #66
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264816
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.
Feiten zijn niet dingen waarin je gelooft of niet gelooft, maar die zich hebben afgespeeld.
pi_35264825
Oke, ik beloof dat ik vanaf nu Junior ook buiten beschouwing zal laten, Flugeltje je hebt wel gelijk.

Alleen ik voel, beleef, en weet het anders, dat is alles. Maar je hebt gelijk, ik zal me aanpassen en op mijn woorden letten !! Sorry .....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:38:35 #68
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264841
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dan zijn we er dus uit begrijp ik....

Senior kun je hier bespreken, junior laat je op je log... Deal?
PROMISE - beter dan een deal -
  zondag 19 februari 2006 @ 19:41:15 #69
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35264933
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Timmerhout het volgende:
Oke, ik beloof dat ik vanaf nu Junior ook buiten beschouwing zal laten, Flugeltje je hebt wel gelijk.

Alleen ik voel, beleef, en weet het anders, dat is alles. Maar je hebt gelijk, ik zal me aanpassen en op mijn woorden letten !! Sorry .....
dankje

Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...

Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
  zondag 19 februari 2006 @ 19:42:22 #70
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35264973
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, laat die bal maar rollen, veel succes.
Laat de waarheid nu maar eens boven tafel komen.

Dit is grote klasse, de pers zal echt veel belangstelling hebben.
Nou, en wat vinden G&B nu mooier, dan veel publiciteit?
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt - ik kan het niet ineens en ook niet allemaal tegelijk - het spijt mij oprecht dat het hier en daar verwarrend is - maar dan nog - het meest verwarrende is vaak de waarheid - een leugen is zo glad als beton en lijkt daarom ook zo voor de hand liggend waar ....
  zondag 19 februari 2006 @ 19:43:25 #71
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265019
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

dankje

Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...

Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
En hierin heb je groot gelijk!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:43:48 #72
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265035
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:

[..]

dankje

mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:44:19 #73
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265045
Jongens, wie help mij om Timmerhout GEZAMENLIJK OP TE ROEPEN om mij te mailen?
  zondag 19 februari 2006 @ 19:44:36 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265061
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:

[..]

mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?
Dat is alleen om orders in te fluisteren...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:45:04 #75
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265071
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef FrancisC het volgende:
Jongens, wie help mij om Timmerhout GEZAMENLIJK OP TE ROEPEN om mij te mailen?
Moeten we de polonaise lopen en schreeuwen, APK heeft daar wel een smiley voor

Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:46:13 #76
6941 APK
Factual, I think.
pi_35265113
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt -
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:46:54 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265142
Francis?

Als je nu ff op wijzig profiel klikt en bij signature de url van je weblog zet kan iedereen hem makkelijker vinden
pi_35265148
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
  zondag 19 februari 2006 @ 19:47:31 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265162
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
Iew APK.... we zeggen hetzelfde....

Eerst knijps
  zondag 19 februari 2006 @ 19:48:57 #80
6941 APK
Factual, I think.
pi_35265228
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef Manu82 het volgende:

APK heeft daar wel een smiley voor
Die kan ik hier niet aanpassen, misschien morgen als ik tijd heb op mijn werk.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:50:07 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_35265263
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef flugeltje het volgende:

Eerst knijps
Verdomme, ik wilde een wens doen.
  zondag 19 februari 2006 @ 19:51:30 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265304
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
Timmerhout. Waarom durf je jezelf eigenlijk niet bekend te maken? Je geeft aan dat alles klopt en dat je Francis zult steunen... Je geeft ook aan dat alles binnenkort uit gaat komen. Waarom dan nu nog zwijgen?
  zondag 19 februari 2006 @ 19:51:55 #83
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265318
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:50 schreef APK het volgende:

[..]

Verdomme, ik wilde een wens doen.
Mijn wens is in ieder geval niet uitgekomen
  zondag 19 februari 2006 @ 19:52:43 #84
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265347
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:

[..]

Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_35265348
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:53:25 #86
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265373
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:

[..]

ga naar wijzig profiel en zet daar je link in
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:53:28 #87
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265376
quote:

[..]

Klik bovenaan de pagina op wijzig profiel... En op het plekje waar je nu 'de wereld is een gekkenhuis.....' hebt staan zet je het adres van je weblog neer
pi_35265392
Ik bedoel natuurlijk NIET te zwijgen, maar ANONIEM te staan !!
  zondag 19 februari 2006 @ 19:54:18 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265410
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
Ben je fotograaf van beroep?
pi_35265437
Nee, in het geheel niet.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:55:31 #91
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265455
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 19:56:45 #92
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265499
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala

Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 19:57:31 #93
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265518
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala

Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
Room 23
pi_35265537
Maak er maar een geintje van .....
pi_35265587
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
  zondag 19 februari 2006 @ 20:00:06 #96
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265609
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Timmerhout het volgende:
Maak er maar een geintje van .....
Ach timmerhout... een beetje humor moet ook kunnen hier... "ligthen up"...

De zaak die jullie brengen is ernstig idd, maar een beetje lucht in het topic is ook wel eens lekker
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:00:23 #97
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265621
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 20:01:26 #98
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265657
quote:
Ik ben er al erg blij mee dat je tot dusver hebt gezegd wat velen niet durfden - maar Flugeltje heeft ook gelijk, een lachje moet kunnen ....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:02:01 #99
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265683
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Ja, DANKZIJ JOU, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_35265694
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
  zondag 19 februari 2006 @ 20:03:16 #101
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265734
quote:
Ik neem je serieus ook en vertel mij wat over de compexiteit van het geheel - je moest eens weten wat dit me allemaal persoonlijk al gekost heeft, kerel .....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:03:16 #102
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265736
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik vroeg het alleen omdat de zaak nu toch al zo aan het rollen is en ik niet denk dat er nog meer feiten boven tafel gaan komen...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:03:48 #103
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265758
quote:
Zoals Flugel al zei je kunt je ook bekend maken aan haar of aan Francis, ben er bijna 100% zeker van dat je identiteit iig bij Flugel veilig is
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 20:03:48 #104
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35265759
quote:

[..]

Okee...ga naar je profiel en verander je signature......je kunt je huidige signature op de volgende manier behouden , maar dan toch tegelijkertijd een Link in je sig hebben die naar je weblog verwijst:

schrijf het volgende wat hier in code staat op
1[url=http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/blog/]De wereld is een gekkenhuis, Ik run hier het hoofdkantoor![/url]

Als je wat daar binnen dat venster staat copieert en in je signatuur plakt via je profiel moet het goed gaan
pi_35265778
Ik weet het, ik spreek waarschijnlijk in raadselen, maar geloof me nou maar, het komt allemaal voor elkaar voor wat betreft mijn belofte me ooit bekend te maken.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:04:41 #106
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265796
Hebben jullie eigenlijk ook positieve herinneringen? Of zijn het alleen maar nare dingen?

Zoals ik Gert in HBB gezien heb kan ik mezelf niet voorstellen dat het altijd kommer en kwel was. Dat warme van hem komt ook ergens vandaan lijkt me. Hij zal daar toch wel eerder iets van hebben laten blijken?
  zondag 19 februari 2006 @ 20:04:43 #107
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265801
quote:
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......
pi_35265892
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:07:26 #109
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35265931
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverd
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 20:07:49 #110
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265946
nu dan, zou het zijn gelukt?
  zondag 19 februari 2006 @ 20:07:50 #111
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35265947
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Okee...ga naar je profiel en verander je signature......je kunt je huidige signature op de volgende manier behouden , maar dan toch tegelijkertijd een Link in je sig hebben die naar je weblog verwijst:

schrijf het volgende wat hier in code staat op
[ code verwijderd ]

Als je wat daar binnen dat venster staat copieert en in je signatuur plakt via je profiel moet het goed gaan
BTW...je hoeft geen eens de URL in je sig te zetten....als je in je profiel de link http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/blog/ ..... plaatst van je webspace gaat het ook goed....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:08:19 #112
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35265969
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
Yupzz.....hij is fijn
  zondag 19 februari 2006 @ 20:08:24 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35265972
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...
  zondag 19 februari 2006 @ 20:08:55 #114
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35265994
JAPPIE, BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN DE ANDEREN OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:09:24 #115
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35266015
quote:
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 20:09:38 #116
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35266024
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:

[..]

heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverd
iK HOOR REEDS DE VIOLEN OP DE ACHTERGROND ....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:10:02 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_35266037
quote:
  zondag 19 februari 2006 @ 20:10:13 #118
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35266047
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.
pi_35266056
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
  zondag 19 februari 2006 @ 20:10:47 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_35266069
Maar niet schreeuwen hoor, dat helpt ook niet bij een eventuele rechtzaak.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:11:53 #121
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266111
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.
Dat gevoel kreeg ik ook al...
  zondag 19 februari 2006 @ 20:12:30 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266140
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...
  zondag 19 februari 2006 @ 20:12:59 #123
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35266162
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook positieve herinneringen? Of zijn het alleen maar nare dingen?

Zoals ik Gert in HBB gezien heb kan ik mezelf niet voorstellen dat het altijd kommer en kwel was. Dat warme van hem komt ook ergens vandaan lijkt me. Hij zal daar toch wel eerder iets van hebben laten blijken?
Dit was een vermogen inderdaad - en daarom is het ook zo moeilijk voor velen van de betrokkenen -Dat is heel moeilijk uit te leggen, althas voor mij - en in wlke relatie Timmerhout tot Gert Timmerman staat weet ik niet -
Ik ben dus voorzichtig in deze ....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:13:36 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266192
O trouwens Jap en APK weten jullie hoe je een mirror maakt van een webpage?
  zondag 19 februari 2006 @ 20:13:52 #125
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35266201
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:14:53 #126
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35266249
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Jap en APK weten jullie hoe je een mirror maakt van een webpage?
Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?
  zondag 19 februari 2006 @ 20:15:02 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266258
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....
Zie het als een goeie oefening voor als jullie de publiciteit gaan zoeken...
  zondag 19 februari 2006 @ 20:15:37 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266286
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?
Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...
pi_35266346
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
Je hoeft NIET voorzichtig te zijn en mij in bescherming te nemen hoor Francis, ga gerust je gang !! En ja ik ben redelijk omgedraaid toen francis hier kwam posten, toen had ik eindelijk het gevoel dat er nog meer mensen tegen Gert zouden opstaan en voelde ik me niet langer alleen. Ik heb alleen mar lof en hulde voor Francis en wil hem bijstaan. En Francis, ik sta in relatie tot Timmerman en consorten, maar neem van mij aan dat dat GEEN goede is. ( zie de quote hierboven )
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:17:46 #130
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35266387
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...
flugel wil ook vermeld worden in de artikelen
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 20:18:53 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266433
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:

[..]

flugel wil ook vermeld worden in de artikelen
Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:21:46 #132
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35266566
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...
Krijg je het wel druk
Valt me trouwens nog mee dat zijonline dit nog niet opgepikt heeft
Room 23
pi_35266608
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...
Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 20:24:11 #134
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35266674
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "
Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhout
Room 23
pi_35266725
Francis, denk jij dat ik hier voor mijn lol jouw zit te ondersteunen ? Als je denkt dat je mij niet kunt vertrouwen ( wat je overigens VOLLEDIG kunt ) zeg het mij dan eerlijk en ik stop ermee. Mijn intenties zijn dezelde als die van jou. En mijn relatie tot Gert is geen familiale, mocht je dat denken, en bovendien zal het niet lang meer stand houden. Ik gooi letterlijk ALLES aan de kant om deze man gestraft te krijgen !!
pi_35266751
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhout
Daarom is hij toen ook gesloten !! logisch, ik wilde er een andere kant mee op !!
  zondag 19 februari 2006 @ 20:27:39 #137
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35266824
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:25 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, denk jij dat ik hier voor mijn lol jouw zit te ondersteunen ? Als je denkt dat je mij niet kunt vertrouwen ( wat je overigens VOLLEDIG kunt ) zeg het mij dan eerlijk en ik stop ermee. Mijn intenties zijn dezelde als die van jou. En mijn relatie tot Gert is geen familiale, mocht je dat denken, en bovendien zal het niet lang meer stand houden. Ik gooi letterlijk ALLES aan de kant om deze man gestraft te krijgen !!
IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......
pi_35266882
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef FrancisC het volgende:

[..]

IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......
De zaak opzich is pijnlijk voor mijzelf zit er NIETS pijnlijks aan, dat stadium ben ik allang voorbij ....
  zondag 19 februari 2006 @ 20:29:36 #139
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35266914
Timmerhout en Francis... Als jullie willen slagen zullen jullie sámen op moeten trekken! Anders gaat het mis. Wantrouwen ten opzichte van elkaar lijkt me geen goeie basis voor dit verhaal...
pi_35267003
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Timmerhout en Francis... Als jullie willen slagen zullen jullie sámen op moeten trekken! Anders gaat het mis. Wantrouwen ten opzichte van elkaar lijkt me geen goeie basis voor dit verhaal...
Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.
pi_35267157
quote:

[..]

Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:36:02 #142
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35267202
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.
Geloof mij, ik vertrouw je volkomen ...
  zondag 19 februari 2006 @ 20:39:31 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35267347
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef feiten het volgende:

[..]

Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtoffer En toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens

Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
pi_35267512
Ik ben het met FEITEN eens, ons gaat het er ook niet om hoe het Gert zal vergaan, de goot in Overdinkel is breed genoeg, past ie zo in .... Het gaat erom dat Sandra & Sheila ERKENNING krijgen ( en andere slachtoffers ) dat is ook de opzet. Gert ( en Babs ) laten mij volkomen koud, hoewel ik wel van mening blijf dat een straf alsnog op zijn plaats is. Zoiets kan en mag niet ongemerkt voorbijgaan, aan mij zal het niet liggen. Ik zal ALLES doen wat in mijn vermogen ligt !!
pi_35267722
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtoffer En toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens

Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.
PS: ik ben geen slachtoffer, maar ben redelijk op de hoogte en probeer me vooral de pijn van de slachtoffers in te beelden
pi_35267800
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben het met FEITEN eens, ons gaat het er ook niet om hoe het Gert zal vergaan, de goot in Overdinkel is breed genoeg, past ie zo in .... Het gaat erom dat Sandra & Sheila ERKENNING krijgen ( en andere slachtoffers ) dat is ook de opzet. Gert ( en Babs ) laten mij volkomen koud, hoewel ik wel van mening blijf dat een straf alsnog op zijn plaats is. Zoiets kan en mag niet ongemerkt voorbijgaan, aan mij zal het niet liggen. Ik zal ALLES doen wat in mijn vermogen ligt !!
Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:53:41 #147
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35267899
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef feiten het volgende:

[..]

Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.
PS: ik ben geen slachtoffer, maar ben redelijk op de hoogte en probeer me vooral de pijn van de slachtoffers in te beelden
De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...

Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
pi_35267920
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef feiten het volgende:

[..]

Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.
Ben ik volkomen met je eens, erkenning en de waardigheid teruggeven DAAR strijden wij voor. Ik bedoelde ook meer, dat als een straf voor Gert het gevolg zal zijn ik dat van harte toejuich en er geen traan om zal laten !! Ook dat is een wezenlijk onderdeel van erkenning immers !
  zondag 19 februari 2006 @ 20:58:11 #149
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35268082
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:

[..]

okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
pi_35268099
Ik denk dat als Gert dood zou zijn, dat ze een tijd last zouden hebben van het voorgoed ontbreken van Erkenning, maar dan wel door kunnen gaan met leven. Zolang Gert leeft en publiekelijk aanwezig blijft EN vooral alles blijft ontkennen dan zullen ze het nooit kunnen loslaten. VOORAL omdat opm zijn tijd gert ook zijn aardige kanten liet zien. En ik zou me zo kunnen voorstellen dat dat vooral de moeilijke momenten voor een dochter is, Want dat zijn vaak de zaken die je mist. Een rol zal gert nooit meer spelen in hun leven met de kleinkindeen etc... Maar die erkenning, waarop nog steeds kans is zolang hij nog leeft, dat lijkt me killing. Overigens is het uniek zijn van de zaak niet iets waar je blij mee moet zijn, ALLE incest zaken zijn uniek en onverteerbaar. Het is voor iedereen verschrikkelijk. Niemand is de winnaar als het aankomt om wie heeft de ergste ervaringen.

Vraag me af of er meer slachtoffers van incest etc.. in dit forum zitten. Zoals ik al aangaf, ben ik dan niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 20:59:19 #151
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35268137
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...

Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
Lees het mailtje eens wat ik van de dochter Sheila mocht ontvangen, het staat in het begin van mijn log ....
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:02:43 #152
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268299
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef FrancisC het volgende:

[..]

okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
je hebt je site aangepast zoals ik zie?
Room 23
pi_35268333
Wat is de link van die site?
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 21:04:15 #154
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35268367
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Wat is de link van die site?
Staat in z'n sig
Room 23
pi_35268403
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Oh ja, dat is waar ook .
pi_35268534
Timmerhout, doe dan wat, niet lullen maar poetsen.
pi_35268833
Wel lastig Francis dat je nieuwe zaken zo tussen andere tekstblokken zet. Zo moet ik steeds zoeken wat nieuw is. Kun je niet onderaan steeds verder gaan.
pi_35269848
Laten we Timmerhout niet zo onder druk zetten. Het is al een zeer moeilijk onderwerp en jezelf kenbaar maken vergt veel lef. Gert gebruikte in het verleden wel eens een knokploeg en ik neem aan dat Timmerhout daar ook wel eens bang voor is. Uiteraard ben ik ook erg nieuwsgierig wie hij is, Ik heb wel een vermoeden, maar laat hem zelf daar maar mee komen. Het getuigd al van Lef zich hier op dit forum te melden
pi_35270129
Francis, Je leest in de mail van Sheila haar Pijn en verlangen.Haar eigen boek, zoals ze aangeeft zou een bestseller zijn denk ik omdat deze vast bol staat van emoties en herinneringen. Dit is voor haar de enige manier om het verleden een plek te geven. Jouw berichtgeving is haar hoop op erkenning. Wees daar zorgvuldig mee. Tot nu toe ben je dat ook, Wel vraag ik me af of je haar mail op je weblog mag zetten. het is wel heel erg gericht aan jou en Sheila zoekt al jaren niet meer de publiciteit. Wees zorgvuldig in het naar boven halen van de waarheid. Als Sheila haar verhaal kwijt wil zal ze dat zeker aan je doen en zal ze wel aangeven in hoeverre dat publiek mag worden. In de Mail zie ik dat ze je vertrouwd en waardeert, maar je ziet ook de vermoeidheid van haar, doordat er nu zoveel herinneringen los komen. Ik kan me toch zo voorstellen dat door jouw weblog zij het verleden weer echt VOELT!!!! En ze heeft al zoveel gevoeld. En dat geld ook voor Sandra. Maar ze is er blij mee, dus ga vooral door!!!!
pi_35270734
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Ik verklaar: Dochters die misbruikt zijn, hebben vaak nog veel liefde voor de vader. Vooral de wijze waarop gert zijn dochter(s) heeft misbruikt getuigd van een sluwe wijze van handelen. Gert was geen beest die de meisjes bruut verkrachten. hij deed het lief. Zoals veel vaders dat doen. A;ls een soort leerschool. Kinderen lijken dat in 1e instantie normaal te vinden. pas later komen ze er achter dat dit niet zo is. Vooral als je de vader niet serieus neemt en de goloofswaanzin en omstandigheden aanhaalt zoeken kinderen vaak naar een excuus voor de vader. lees de incesttheorieen er maar op na. Het is juist vaak de reactie zoals Sandra dat doet doe voor veel pruchologen en ook agenten een zeer duidelijk teken is dat het kind wel eens de waarheid kan spreken. De tierende en boze kinderen die te pas en te onpas de vader beschuldigen hebben vaak een acherliggende motivatie. incest is in dat geval baak helemaal niet waar , maar het is de meest gevoelige sbaar als je de vader wilt kwetsen. Dat hebben de dochters niet gedaan. slechts eenmaal hebben ze het verhaal naar buiten gebracht, omdat ze niet anders meer konden. De geruchten deden toch al de ronde in hun dorp en dan kun je het maar beter zelf naar buiten brengen. Als een ander dat doet dan zijn de verhalen vaak nog veel smeriger. Ook in de jaren daarna hebben de dochters zich nooit kwetsend over de vader uitgelaten.
De toon van bovenstaand bericht ruikt naar babs. Het zou me niet verbazen. Hoe kan iemand zo stellig zeggen dat het leugens zijn. Zijn zij erbij geweest dan?????Get real, als je zo heftig reageert dan heb je een BELANG. En dat van Babs weten we wel. ook weten we dat zij altijd erg intensief meedoet op forums. Misschien is het babs ook niety. Wellicht is het iemand anders. maakt ook niet zoveel uit. En laat de onderste steen maar boven komen. Daar wachten wij al een tijd op in dit forum. Wel een interessante ontwikkeling die reactie op het weblog van Francis. IEMAND wordt heel bang lijkt mij. WIE??? Wie heeft er reden om bang te worden??
pi_35270879
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:

dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben. i][/i]

AAndacht. Ik hoor al jaren niets meer van de dochters. Zelfs in dit forum doen ze niet mee. Ze lezen het wel. TJA je moet de ellende toch op een of andere manier verwerken. maar aandacht?? Alles wat je de laatste jaren hoort is op basis van de publiciteitsgeilheid van Gert. Hij brengt de onderwerpen steeds weer naar boven. Of gooit met modder naar Hermien of zijn dochters. Deze narcist is zo bezig met zijn eigen imago en carriere dat hij over lijken zou gaan. Ik kan geen voorbeeld van de laatste 2 jaar bedenken waarbij de dochters actief de media hebben gezocht om de vader te beschuldigen of aan te klagen.
pi_35271246
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Laat me toch gewoon ( voorlopig ) rustig schrijven ..... meer vraag ik niet.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:17:43 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35271297
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.

Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.

Van mij mag je hoor

Ik hóef het niet persé te weten. Ik ken toch niemand uit de omgeving van Gert, dus jou zal ik ook wel niet kennen gok ik zo
pi_35271376
quote:

Helemaal eens Timmerhout, zoals ik al eerder aangaf. Het is belangrijker dat momenteel de waarheid boven komt dan de indentiteit. Dat kan later altijd nog wel. Ik geef me ook niet bloot. Blijf schrijven. Oook Sheila en Sandra willen dat.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 22:20:13 #165
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35271391
quote:

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Room 23
pi_35271524
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Sterker nog, het wordt met de dag beter en serieuzer. We komen er wel.
pi_35271690
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
  zondag 19 februari 2006 @ 22:29:32 #168
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271725
quote:

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
pi_35271844
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
  zondag 19 februari 2006 @ 22:34:41 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_35271908
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:

Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Okay, take it easy.
pi_35271926
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.

Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.

Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....

Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Ik snap je gevoel wel. Jij bent nog niet openbaar dus weten we ook niet welke pijn jij hebt. We zien wel dat je je best doet en waarderen dat ook. Blijf gewoon schrijven. We weten nu dat ook voor jou dit zwaar is.
pi_35272158
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
pi_35272401
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef schatje het volgende:
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
Dank je wel, door alle emoties zit ik soms ( letterlijk ) trillend achter het toetsenbord, weet je wat het is om beschadigd te zijn door Gert Timmerman ? En je al jaren nergens terecht kunt met je verhaal, nu dit hier kan voel ik me bijna verplicht mee te doen, maar het valt me niet mee ....

En met beschadigd bedoel ik ook beschadigd, is natuurlijk niet te vergelijken met de pijn die de dochters voelen, maar toch.

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
  † In Memoriam † zondag 19 februari 2006 @ 23:00:03 #174
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35272751
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
gewoon blijven doen, begrijp dat het ook zwaar is voor jou!
Room 23
  zondag 19 februari 2006 @ 23:07:08 #175
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35272966
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Blijf ervoor gaan Timmerhout, neem alle tijd of maak je zelfs helemaal niet kenbaar als je dat niet wilt -
pi_35273103
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
pi_35274128
Domme vraag achteraf, heb zojuist de woorden gelezen van Sheila op je weblog, ik denk dus dat ze het er wel mee eens zal zijn, maar ze schrijft verder wel dat ze moe wordt van het oprakelen ervan. Maar goed, ik denk dus dat ze het wel prettig ( voor zover je daar van kunt spreken ) zal vinden dat er eindelijk eens mensen opstaan die hun mond open doen.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 01:09:36 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35276520
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35276547
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_35277178
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
quote:
Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
pi_35277225
Wederom een nieuwe user...
  maandag 20 februari 2006 @ 01:52:47 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277251
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
pi_35277288
quote:
doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
pi_35277322
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Lees dit topic even
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:

[..]

ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai
Dat is waar
pi_35277393
Ik heb trouwens een berichtje achtergelaten bij francis's gastenboekje...en eigelijk nog een vraagje voor hem..je zegt dat de jongste dochter, Sheila helemaal achter je staat, en de oudste dan? heb je daar ook persoonlijk contact mee? vindt zij het ook wel goed wat jij doet? En dan over Gert jr. die jongen is toch eigelijk een beetje gehandicapt? Of haal ik nou dingen helemaal door elkaar en was dat de zoon van Rob de Nijs, ook al zo'n enorme BN'er...sorry hoor, ben niet altijd helemaal thuis in showbizquiz land..
  maandag 20 februari 2006 @ 02:04:11 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277395
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:58 schreef doka het volgende:

Lees dit topic even
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
pi_35277506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:

[..]

Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
Oke, dan heb ik niets gezegd
  maandag 20 februari 2006 @ 02:23:08 #188
6941 APK
Factual, I think.
pi_35277610
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:11 schreef doka het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik niets gezegd
Moet je vaker doen.
pi_35278311
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je vaker doen.
Oeh, enge man
  maandag 20 februari 2006 @ 06:09:00 #190
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35278316
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?
pi_35278371
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:16:12 #192
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278724
het wordt hier steeds gezelliger
Room 23
pi_35278733
quote:
Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef Manu82 het volgende:
het wordt hier steeds gezelliger
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 08:20:11 #194
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35278763
Francis, keep up the good work, uiteindelijk kunnen we toch zeggen dat we van begin tot eind getuige geweest zijn van een bijzonder verhaal
Room 23
pi_35279500
Helemaal eens Manu, Ook al duurt het jaren uiteindelijk komt de bovenste steen boven. Ik las laatst ergens een artikel over een vrouw die ook het slachtoffer was van incest. Haar relaas en acties zijn bijna identiek aan die van Sandra. Ook zij was het meer dan 20 jaar lang volledig vergeten en geblokt. Pas bij een opmerking van iemand uit haar nabije omgeving omtrent gedragingen van de vader deed bij haar ineens de bellen rinkelen. Pas daarna begon ze zich dingen te herinneren. Aanklagen was geen mogelijkheid meer. Verjaard!!! Maar de pijn heeft haar hele leven achtervolgd. Ik weet niet hoe dat bij Sandra is gegaan en waarom zij zich het zo laat weer herinnerde, maar het zou me niet verbazen dat ook hier een zelfde scenario heeft afgespeeld. Vandaar ook mijn medeleven met de dochters en interesse in de forum. En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
pi_35279615
edit
pi_35279966
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
pi_35280257
quote:
Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:

[..]

Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.

Mag ik vragen of jij ook een " slachtoffer" bent van Gert
pi_35280414
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]

Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,
Echter ik zou me ook wel kunnen voorstellen dat hij de holland avond wl vol zou krijgen omdat iedere artiest zich graag laat zien in het huis, want het is toch extra aandacht. Vooral de semi bekende arttiesten zoals Herb smachten naar iedere vorm van aandacht. Dus eerlijk gezegt lijkt me bovenstaand bericht niet juist.
pi_35280675
Nee gelukkig ben ik geen slachtoffer van incest. Ik ben eigelijk helemaal geen slachtoffer van Gert Timmerman. Ik ken er wel een paar die "slachtoffer" zijn geworden door deze man. En niet alleen door incest, maar door veel meer dingen die niet door de beugel konden. Ik laat het dan ook maar aan henzelf over om met die verhalen naar voren te komen. Ik weet wel dat ze meelezen, en op andere manieren dit forum zien, dmv e-mail etc. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 11:18:23 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35281918
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Dat wist ik niet. Heel raar inderdaad.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35282152
Volgens mij heeft Timmerhout dat eerder in dit forum wel uitgelegd alleen weet ik even niet meer waar, en wat zij zei. Wellicht kan ze dit nogmaals herhalen?
pi_35285104
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:

[..]

Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.
Willy Oosterhuis wordt schijnbaar door Babs gechanteerd, vanwege zijn discotheek voorheen aldaar, want W. Oosterhuis duldt sinds kort geen enkele kritiek jegens Gert, al was dat voor enkele jaren terug wel anders. Toen waren het geen ´vrienden´.
pi_35285999
quote:
Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
  maandag 20 februari 2006 @ 13:34:04 #205
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286112
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Staat in z'n sig
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
  maandag 20 februari 2006 @ 13:57:50 #206
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35286878
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...

[ Bericht 2% gewijzigd door FrancisC op 20-02-2006 14:04:09 ]
pi_35287062
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
pi_35287066
Jezus Francis, Het houdt ook niet op he? Doe rustig aan. Timmerhout, ikzelf en de anderen zullen dit forum blijven vullen en onze meningen en gevoelens blijven benoemen. Je staat er hier NIET alleen voor. Een mooi moment voor alle meelezers die nooit iets durfen te schrijven en nu de moed bijelkaar kunnen rapen en Francis ondersteunen in zijn zoektocht naar de waarheid en het terugwinnen van het respect en erkening van de slachtoffers. Ik blijf schrijven.

Sterkte Francis
  maandag 20 februari 2006 @ 14:05:00 #209
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287081
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :

Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.

Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.

Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.

Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:07:39 #210
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35287165
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...
pi_35287382
Gecondoleerd jongen, dit is verschrikkelijk ! Laat de moed hier op het forum niet zakken, dit geeft mij extra kracht om door te gaan .... ik hoop voor jezelf ook. Condoleer ook Margje van mij .....
pi_35287871
Francis, gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies voor jou en je familie.

Enschede is af en toe ook een klein Chicago.

Wat de vriendschap betreft tussen Willie Oosterhuis en G&B moeten jullie even naar de volgende site surfen:

http://www.regiotap.nl/williesweek/34.html

Ja, toen was de mening van W:O. jegens dit duo niet zo positief.
pi_35287924
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:43:57 #214
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288271
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
't duurt even maar dan heb je ook wat
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #215
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288319
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 14:45:37 #216
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35288320
Francis gecondoleerd en sterkte!
Room 23
  maandag 20 februari 2006 @ 14:46:08 #217
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288337
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....
  maandag 20 februari 2006 @ 14:49:03 #218
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35288438
quote:
Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
pi_35288669
Francis, je bent een wereldgozer, ik kan niet anders zeggen. Zelfs IK zou een voorbeeld aan je kunnen nemen .....
pi_35289362
Ik hoop van herte dat er hier journalisten meelezen ( serieuse pers of roddelbladen, maakt niet uit ) en dat die zich ook eens achter hun oren krabben over alle stukjes tekst hier en eens een SERIEUS onderzoek gaan doen, om de " pluizige " Gert voorgoed te ontmaskeren.

Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 15:40:21 #221
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35290289
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
pi_35290506
quote:
Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
euhh was dat die inbreker die betrapt is??
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35290565
ja dus sorry zag de post erboven iets te laat
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  maandag 20 februari 2006 @ 15:50:12 #224
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290616
[quote]Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef feiten het volgende:
[i]"Sorry , maar wat wil je ingodsnaam bereiken met al deze laster???

ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.
Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren.

En daarbij , waar is de aangifte tegen hun vader??
en kom niet aan met dat is verjaard , want je kan alsnog aangifte doen , maar ik zou het ook niet durven als ik jullie was , want dat word d onderste steen boven gehaald en dan zal blijken dat het pure leugens zijn van de dochters
een vraag om aandacht die de dochters zo graag altijd al wilde hebben.

En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""
[/i]

Bovenstaande tekst stond als reactie in het weblog van Francis. Sorry Francis dat ik dit even gebruik, maar dit toont toch wel weer aan dat mensen neist begrijpen van emoties.

Wie u ook ben - allereerst het volgende: u vraagt: Waar is de aangifte tegen de vader?
Ik kan deze stelling even gemakkelijk andersomdraaien: waar is de aangifte van VADER tegen DOCHTERS? Aangezien U mij in de volgende woorden waarschuwt : En nogmaals ik zou maar oppassen met je weblog , want laster is strafbaar!!""[/i][/i]
Dan zou het toch Gert Timmerman moeten zijn die, zich hierbij baserend op de Smaad en Laster die zijn dochters over hem uit hebben gestort tot AANGIFTE zou kunnen overgaan -
Maar AANGIFTE betekent ook ONDERZOEK, nietwaar? Justitieel onderzoek biedt niet dezelfde luxes als de navraag van een eenling - men heeft in eerste instantie dan wel de luxe om vragen te ontwijken, maar het onderzoek zou zich uitbreiden en onomstotelijk bepaalde zaken aan het licht brengen - het zou de gronden wel eens bloot kunnen leggen waarop de in mijn log gebaseerde INFORMATIE - (laster en smaad zijn namelijk ongegronde beweringen die niet door getuigen kunnen worden bevestigd en alleen maar worden neergelegd om iemand anders te schaden, berusten.
Wellicht dat de heer Timmerman daarom geen aangifte tegen Laster en Smaad jegens zijn dochters lanceert?
Ik kan mij tevens niet onttrekken dat u nogal persoonlijk betrokken bent - u klinkt woedend - totaal in tegenspraak met een onafhankelijke buitenstaander die informatie waaraan hij geen geloof hecht, heel gemakkelijk kan verwerpen - daar is immers iedereen totaal vrij in.
Bovendien betwijfelt u klaarblijkelijk het waarnemingsvermogen van de getuigen. Mag ik vragen waarop u dit fundeert? Kent u de betrokkenen?

U stelt tevens: "ALs sheila en Sandra "echt " misbruikt zijn , dan hadden ze wel heeeeel anders gereageerd op bepaalde dingen.

Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Ik behoef u toch niet uit te leggen dat het wetenschappelijk onderzoeksmodel naar getraumatiseerde gedragingen uit duizenden variabelen bestaat en dat menselijk gedrag zich niet laat meten aan de hand van omstandigheden? Alsof per definitie iemand die in een arme sloppenwijk geboren wordt op het criminele pad geraakt: hoeveel schrijvers en schilders, regisseurs en acteurs kwamen niet uit soortgelijke wijken vandaan en gedroegen zich niet volgens dit denkpatroon?

U stelt: Een dochter die werkelijk mmisbruikt is door haar vader kijkt niet op sommige momenten vertederd naar de beelden, maar zit vol woede en haat , en sorry , de reactie van Rot huis was grote klasse van acteren".

Hoeveel woede en haat moet er wel niet ten grondslag liggen aan het doen van zulke leugens?
Met andere woorden: Je moet er wel heel vol van zitten als je je vader doelbewust afmaakt zonder enige reden, zonder enige fundering!

Ten slotte: U stelt: Ik heb de aflevering van de kro 6 keer bekeken en kan geen enkele keer een oprechte reactie van afschuw zien van die 2 dames ten opzichte van hun vader !

Er zijn mensen die naar een aflevering van BBH al meenden in Gert Timmerman een volmaakt familiemens te zien .....
  maandag 20 februari 2006 @ 15:53:17 #225
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290734
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.

Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:

Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners

ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.

Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......

Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
  maandag 20 februari 2006 @ 15:54:48 #226
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290797
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......

Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
  maandag 20 februari 2006 @ 15:57:51 #227
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35290927
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
pi_35290979
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
  maandag 20 februari 2006 @ 16:00:59 #229
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291034
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
Nou goed, voor jou: de 32-jarige is Franky M., een vriend van de "inbreker".
  maandag 20 februari 2006 @ 16:03:13 #230
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291114
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Ik dacdat ik al geantwoord had: dit is een discussie over Gert Timmerman, niet over mijn neef - je mag er van alles bijhalen wat je wilt - dat mijn neef omkomt bij een gisteren in onderzoek genomen zaak - (waarvan de resultaten dus onmogelijk in de telegraaf zouden kunnen staan) doet niets af van de schuld of onschuld van Gert Timmerman, of wel?
pi_35291384
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
pi_35291404
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:11:24 #233
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291457
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
Jullie halen er andere dingen bij - de dood van mijn neef, die ik overigens zeer liefhad want hij was minder kortzichtig dan jullie hier - zegt niets over de schuld of onschuld van Gert Timmerman - aangezien daar enig ontkrachtend argument van jullie kant verstek gaat vraag ik me af waarom jullie hiermee komen -
  maandag 20 februari 2006 @ 16:12:16 #234
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291488
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
pi_35291552
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
pi_35291569
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
pi_35291588
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
  maandag 20 februari 2006 @ 16:15:58 #238
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291634
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Timmerhout het volgende:
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
Dank je wel Timmerhout, en Margje stelde jouw condeleances zeer op rpijs, evenals ikzelf, en de rest van de familie - Ik ben blij dat jullie er bij zijn, Timmerhout, Leukeleu en Feiten ...
  maandag 20 februari 2006 @ 16:17:02 #239
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291673
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Jij stelt dat ik publiekelijk geen discussie mag aanzwengelen omdat jij vindt dat het in de privesfeer thuis hoort - als het daar hoorde, waarom hielden de Timmermans het daar dan niet?
  maandag 20 februari 2006 @ 16:17:44 #240
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291701
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Bovendien is het woord buitenstaander op jou mogelijk van toepassing, maar niet op de tekstschrijfster en familie waarop de Timmermans hun carriere baseerden ....
pi_35291787
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Timmerhout het volgende:
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.

Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,

En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.

En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum

En dit is en blijft MIJN mening
  maandag 20 februari 2006 @ 16:20:03 #242
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291788
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
pi_35291874
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:22:35 #244
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35291880
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.

Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,

En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.

En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum

En dit is en blijft MIJN mening
En dat mag - maar je mag onschuld niet verwarren met 'verdacht zijn'.
De definitie van een verdachte: Degene te wiens aanzien uit feiten of omstandigheden een redelijk vermoeden van schuld aan enig strafbaar feit voortvloeit!
Als er veel getuigen zijn die in dezelfde richting wijzen ben je voor de politie een verdachte - daar hoeft geen rechter aan te pas te komen - geen mening, maar een feit.
pi_35291988
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?

nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.

Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:28:10 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35292081
quote:
Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?

Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.

Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
pi_35292101
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
  maandag 20 februari 2006 @ 16:29:49 #248
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292133
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?

nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.

Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
Dit zou totaal kloppen als er niet handenvol getuigen waren die niet vechten maar waarvan de waarnemingen te denken geven - bovendien is het juit al dat zwijgen geweest waarom dit alles zover heeft kunnen komen en waarom er nu nog mensen zijn waarvan de schade nooit werd vergoed -
pi_35292141
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
Wat heeft een Pers in godsnaam te maken met dit hele gebeuren , waarom willen jullie het persee in de pers hebben???
Jullie prioriteit hoort heel wat anders te zijn.
Als er zovel slachtoffers zijn hoor je naar de politie te gaan en andere instanties en niet de pers.
EN je mond niet durven of kunnen open te doen lijkt me ook wel een beetje overdreven!
Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
pi_35292254
Naomi, Jij doet voorkomen of wanhopig zijn niet mag. Ik heb jouw reacties even gelezen, maar jij hebt er nog niet veel van begrepen. francis en Timmerhout ( en de dochters) ZIJN wanhopig, omdat mensen als Gert. Babs en andere ongelovigen ( niet in de kerkelijke zins des woords) Niet kunnen snappen waar timmerhout en Francis mee zitten. Wat zij doen is hun gevoel laten spreken en de zaken welke niet verklaarbaar zijn tegen het licht aanhouden in de hoop dat anderen hun vermoedens en angsten kunnen verklaren en wellicht ooit bevestigen. BEVESTGING van wat in het verleden heeft afgespeeld en nu zo wanhopig door Babs en Gert wordt ontkend. HOE kan BABS eigenlijk ontkennen. WAS zij erbij? of is het zijn van de nieuwe Hermien en het feit dat zij zich nu mevrouw Timmerman mag noemen belangrijker dan haar eigen zelfrespect en een eigen kritische blik naar haar zelf en haar man. Of durft zij de waarheid niet onder ogen te zien.

OHJA je bent in Nederland onschuldig tot het tegengestelde bewezen is. Dat is een goed iets in Nederland. MAAR geef de slachtoffers dan wel de kans uit te zoeken wat er is gebeurt. De politie doet het niet. Dus is een forum als deze een goede manier om meer mensen te "vinden" die hetzelfde hebben meegemaakt.

Wanneer is er bewijs. Als er 2,3,4,5,6,7,8,9, of nog meer mensen zich hebben gemeld als slachtoffer???. Of heb je voor ieder individu wel weer een drog reden om hun verhaal te negeren.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:33:31 #251
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292294
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?

Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.

Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
Jazeker heb ik dat hier gemeld, hij kwam om bj een geweldsmisdrijf, helaas .....
Ik zal hem erg missen ook - maar je stelt wel heel smakeloos dat de echte pers WEL belang heeft bij mijn neef! Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast - bovendien had de serieuze pers altijd belang bij verhalen over de Timmermans, maar GEEN belang om deze eens na te trekken - DAT is hier de discussie .....
pi_35292323
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Timmerhout het volgende:
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
alweer een pre approved antwoord dus..
en ik begrijp er maar al te goed wat van , alleen lijkt het wel dat jullie het zelf niet snappen!!
(ze zeggen wel vaker hoe vaker je een leugen verteld des te grote is de kans dat je het zelf gaat geloven en het voro waarheid aanneemt, en hiermee zeg ik niet dat je liegt , maar het komt heel raar over jullie verhaal en manier waarop jullie bezig zijn)
Lijkt me beter dat ik niet meer schrijf hier , want mijn antwoorden zijn niet de antwoorden die jij wil horen.

1 advies als het allemaal zo erg is dat je hier anoniem moet komen omdat je zo bang bent voor meneer Gert Sr ga dan naar de politie!!!!
pi_35292331
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?

Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.

Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
pi_35292337
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:

Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.

Naomie. ROT OP van dit forum.
pi_35292380
[quote]Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef DanielleNaomi het volgende:

Lijkt me beter dat ik niet meer schrijf hier , want mijn antwoorden zijn niet de antwoorden die jij wil horen.

Goed zo, Lijkt me veel beter
  maandag 20 februari 2006 @ 16:38:23 #256
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292467
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:42:16 #257
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35292613
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef FrancisC het volgende:
Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast -
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
pi_35292655
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?

Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.

Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
...............

ik wilde wat typen maar doe het niet ...
uit de reactie hierboven komt het allemaal nog ongeloofwaardiger over op mij
Als jullie echt bang zijn voor mannetjes dan snap ik niet dat je je verhaal hier allemaal doet..
of dacht je dat die "mannetjes"hier niet konden lezen??
En dat zou juist een reden zijn om naar de politie te gaan , maar dat willen jullie niet jullie willen het in de pers hebben??????????? erg rare gedachte gang vind ik.

en of het nou wel of niet waar is , van jullie moet ik maar klakkeloos aannemen dat wat JULLIE zeggen dat dat de waarheid is , maar ik neem niet zomaar iets aan als waarheid.

Bij mij gaat het er gewoon niet in dat er niemand van de vele mensen zoals jullie zeggen aangifte doet.
en kom dan niet aan met die mannetjes van Gert want dat is bullshit dat zou juist een reden te meer zijn om aangifte te doen .

Maar goed dit was hier mijn laatste post , want zoals ik al eerder aangaf willen jullie alleen maar antwoorden lezen die jullie aanstaan.
pi_35292707
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef FrancisC het volgende:
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:45:19 #260
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292718
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
pi_35292727
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Tegengas is niet erg, maar laten we ons bij het onderwerp en de feiten houden. En wellicht is Francis wat van slag door de dood van zijn neef, mag hij het dan soms even niet aankunnen ?
Laten we niet op elkaar gaan vitten, dat ondermijnt de discussie, ik ben wel blij dat je hier bent GERT.

Dus laten we het niet laten ontaarden in onderling gekibbel, we zijn allemaal even waardevol hier.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:47:29 #262
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35292786
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
De politie? Hmmmmm, is het niet zo dat er vandaag brieven door mij verzonden zijn naar een geloofsinstituut in Almelo, de vertegenwoordiger van dat instituut, en na de zoon van de Timmermans waarin het offcieel doen van aangifte staat aangekondigd?
pi_35292870
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef feiten het volgende:

[..]

Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.

Naomie. ROT OP van dit forum.
Ten eerste ga lekker zelf van het forum en begin je hetze ergens anders..
Als jij het zo goed weet allemaal waarom ga je dan niet naar de politie!!

jij komt op mij echt heel erg zielig over , volgens mij hoor jij ergens anders thuis, maar zeer zeker niet hier.

Volgens mij moeten mensen eerder uitkijken voor jou dan voor Gert , jij bent nog veel gevaarlijker want de obsessie die jij heb ...........

Nou ja jouw opmerkingen zegt genoeg eigenlijk

vraagje , waarom post je op dit forum , als iemand die niet dezelfde mening heeft als jullie zijn/haar woord niet mag doen!

Oja , de naam is DANIELLE
en dat is mijn echte naam en niet een schuilnaampje
pi_35292942
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 16:53:48 #265
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35293009
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
Vaststellen dat ik in deze hele thread geen harde bewijzen voorbij heb zien komen en constateren dat een gang naar de rechter dus geen kans van slagen heeft, ís inhoudelijk op de zaak ingaan.

En als jij je paranoïa op mij richt, en mij kwaadaardige motieven toeschrijft om zo'n krantenartikel te plaatsen, dan ben jíj degene die persoonlijk wordt.

Maar goed, genoeg over dat zijspoor. Ik vind de vraag van DanielleNaomi heel terecht: wat willen jullie nu precies bereiken met het proberen dit onder de aandacht van de pers te brengen? Is dat simpelweg om dan te kunnen genieten van hoe GT publiekelijk te schande wordt gemaakt? Is het dus wraak? (wat op zich een begrijpelijk motief kan zijn).
pi_35293115
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Timmerhout het volgende:
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!

moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
pi_35293127
Gert hoeft niet publiekelijk aan de schandpaal, waar het ons om gaat is dat de dochters ( en anderen ) een rehabilitatie krijgen en erkenning. En Danielle mag een mening hebben, maar zij gaat nu op de persoon spelen met een aggressieve ondertoon, en wordt persoonlijk naar Francis toe. nergens voor nodig, discussieer gewoon mee, stel vragen en Danielle krijgt de antwoorden die ze wil, heel simpel.
pi_35293165
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort en geeft aan dat je ernst van dit forum niet onderkent. OOk al zijn Francis en timmerhout soms onduidelijk, het is niet moeilijk om de essentie van hun verhaal te begrijpen. En als mensen onder een schuilnaam iets zeggen is dat niet voor niets.

Ach en wat betreft die obsessie, het is meer dat als je de zaak kent, en betrokken mensen kent in die omgeving, dan leef je mee, en voel je hun verdriet. Dat doet dan pijn. Is dat een obsessie........, Prima dan,

Ik schaam me er niet voor dat ik meevoel. Ik neem het jou ook niet kwalijk dat je er anders tegen aankijkt. Het kan alleen iets genuanceerder
pi_35293208
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
pi_35293291
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef Timmerhout het volgende:
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
Danielle mag wel meepraten, dan maar wel even nadenken voordat je wat tikt. Je hoeft het niets eens te zijn maar hou wel rekening met de zeer delicaatie gevoelens van de mensen op dit forum, Zowel de schrijvers als de lezers. vergis je niet wie er allemaal meelezen. Het is erg makkelijk om mensen te kwetsen. Iets positiefs bijdragen is lastiger.
pi_35293345
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!

moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.

Er zit zoveel meer pijn achter.
pi_35293368
PFFFF voel me wel soms de DR PHIL van dit stel.
pi_35293374
Goh leuk dat jullie nu mijn antwoorden agressief vinden hahaha , k val niemand persoonlijk aan hoor , alleen mag je schijnbaar van jullie geen andere mening hebben dan jullie.
Het enige wat ik zeg is dat je niks bereikt met deze hetze via het internet en op dit forum , ga naar de politie

En euhh als iemand tegen mij zegt rot op dan krijgen ze een reactie van mij ,
en ik snap nog steeds niet waarom jullie zo graag willen dat het in de pers komt ipv naar de politie gaan ..

Maar nogmaals dit antwoord van mij is weer niet wat jullie willen horen dus kom maar weer met jullie antwoorden met jullie agressieve ondertoon , ( had ik al eerder gezegd trouwens dat jullie berichten agressief overkwamen)
pi_35293502
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef feiten het volgende:

[..]

Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.

Er zit zoveel meer pijn achter.
ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
pi_35293513
Blijkbaar hebben zowel Gert als zijn dochters besloten geen aangifte te willen doen, wat er ook mogelijk gebeurt is, ik krijg daardoor het gevoel dat ze proberen verder met hun leven te gaan, hoe zwaar dat ook is!
Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Ik vind het ook niet thuishoren hier, er zijn vast zat forums waar jullie veel meer begrip krijgen.
Dit is het Hbb forum en dat toevallig Gert daar even in zat is geen reden om dit onderwerp hier nog te bespreken.
Ik geef nu even mijn mening, ik sla meestal deze topic over, klikte hem net per ongeluk aan en las de laatste stukken door!
Ga ergens anders heen met dit onderwerp.
pi_35293559
Ik reageer voor de laatste keer op DANIELLE, jij mag best een andere menig hebben, niks niet erg. Maar lees eens tussen de regels door, en ga ALLES hier eens goed bestuderen. Kom dan met een conclusie. Je kunt je inlezen in de eerdere afleveringen over Gert Timmerman hier. Neem de moeite voordat je hier mensen kwetst en aanvalt. Ik zeg NIET DAT je dat doet, maar zo komt het WEL over.

En nu laat ik je met rust !!
pi_35293576
Danielle, je zegt dat we met dit forum niets opschieten,,maar als je kijkt wie er inmiddels meeschrijft dan denk ik dat we wel degelijk opschieten. We hoeven ook geen schandpaal voor Gert, maar de dochters krijgen hiermee wel steeds meer een gevoel van erkenning. Steeds meer mensen komen naar voren en bevestigen de gevoelend van anderen. Ik denk we momenteel winnen, Niet juridisch maar wel gevoelsmatig. En dat is persoonlijk en niet meetbaar. Maar er zijn diverse slachtoffers hier op dit forum, en ook dat is een erkenning.
pi_35293654
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Kaat38 het volgende:

Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
pi_35293685
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.

Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Variety is the spice of life
pi_35293715
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:

Waarom ben je hier dan ?
pi_35293727
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef DanielleNaomi het volgende:

[..]

ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
Hij denkt vast niet dat je Babs kent. Maar je toon en de woorden die kiest, komen zo bekend voor. En Babs, alleen de naam doet bij slachtoffers en betrokkene al de nekharen overeind staan. Niet vanwege het verleden, Daar heeft ze geen betrokkenheid mee, maar wel de invloed welke ze heeft op gert en de negatieve invloed ze heeft op de vader met trekking tot de erkenning van de dochters
pi_35293743
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
pi_35293751
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:

Waarom ben je hier dan
pi_35293814
Zijn jullie nou zo dom?

Dit heeft NIETS met HBB te maken.

(dat ik dat nog uit leggen moet)
Variety is the spice of life
pi_35293853
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef feiten het volgende:
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort
Het gaat mij niet persoonlijk om dit , het gaat om het hele gebeuren.
of ga jij nu ineens beweren dat het alleen maar om beschuldigingen van incest gaat!!
volgens mij spelen er toch echt andere dingen ook mee!
en 2 vechten 2 schuld is een uitdrukking , zelfde als hoor wederhoor !

En het valt mij gewoon steeds meer op dat er van jullei kant berichten komen met een agressieve ondertoon als het bricht niet de gewenste inhoud heeft die jullie willen horen.

EN nogmaals ik zeg niet dat het wel of niet waar is , maar wat ik duidelijk wil maken is dat je met deze dingen niet naar de pers hoort te gaan of zo openbaar forum zolang je zelf ook geen concrete bewijzen heb , en zaken zoals deze hoeren bij de politie, en deze zaken spelen al heel lang , dus dat er nu een brief is gegaan naar de geloofsgemeenschap en naar grt jr dat staat daar buiten , het hele gebeuren zoals dat hier word geschreven had bij de politie moeten liggen dat zou een priotiteit moeten wezen en niet dit verhaal in de pers proberen te krijgen , want de pers schrijft deze dingen echt niet zolang er geen concrete bewijzen zijn ,en ook al zijn er zat getuige zolang iedereen zijn mond dicht houd en niet naar de politie gaat zijn het loze getuigenissen , zo zit dat nu eenmaal in elkaar

Maar aangezien jullie dat toch niet willen horen kan ik beter niet meer schrijven hier want haalt toch niets uit net zo min dat het iets uithaalt waar jullie me bezig zijn momenteel ,(btw dit is niet agressief bedoeld , maar een constatering)
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 17:21:35 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35294025
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
Is het zó moeilijk om dit topic dan gewoon niet aan te klikken?
Een van de personen die aan HBB heeft meegedaan, en een van de populairste bewoners was hier op Fok, maakt nogal wat gevoelens los.
Dan kun je heel rigide gaan roepen dat "zoiets niet thuishoort" op dit forum. Je kunt ook denken: het is maar een topic in een subforum en als ik me er aan stoor dan lees ik niet meer mee.
pi_35294044
Je hebt gelijk dat incest bij lange na niet het enige onderwerp is. Sterker nof het is niet eens een aanklacht wat hier gebeurt. Mensen praten hier over Gert en zijn leven en wat er allemaal is gebeurt in de afgelopen 35 jaar. Veel mensen zijn gekwetst en hebben in dit forum hun spreekbuis. EN blijkbaar is er veel behoefte aan want het een van de meest bezochte forums van FOK. De enkelen die dit maar niets vinden kunnen naar een heleboel andere forums.
  Moderator maandag 20 februari 2006 @ 17:27:33 #288
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35294231
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef nebelung het volgende:
Zijn jullie nou zo dom?

Dit heeft NIETS met HBB te maken.

(dat ik dat nog uit leggen moet)
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.
In persoonstopics van (ex) BB-deelnemers worden altíjd veel persoonlijke zaken vermeld. Er verschijnen vaak mensen die bekenden van ze zijn, en soms verschijnen de ex-deelnemers ook zelf. Zo uitzonderljik is het dus niet, dat er wordt doorgegaan nadat iemand het huis heeft verlaten, al is de manier waarop dit momenteel gebeurt vrij heftig van inhoud.
Ik snap alleen niet wat het jou kan boeien dat het verband met HBB slechts indirect is.
pi_35294338
Zo nu eerst even eten. je krijgt honger van al getik
pi_35294867
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.

Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 20 februari 2006 @ 17:52:50 #291
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35295075
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.

Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Ja verdorie, maai je me het gras voor de voeten... Ik wilde net de boel op slot gooien om eens bij te lezen

Maar goed, slotje dus.... Lijkt uit de hand te gaan lopen anders... Nadat ik alles gelezen heb besluit ik wel of de boel weer open gaat.
  maandag 20 februari 2006 @ 19:29:41 #292
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35298668
quote:
Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!

En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....

Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Dus dít topic blijft dicht, maar er mag een nieuwe geopend worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')