Ik zal het even aankaarten in FB.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:20 schreef Timmerhout het volgende:
Heb ik per ongeluk GEERT neergezet i.p.v GERT ....
en welk forum is dat dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.
Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.
Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.quote:
Wij zijn het hier volledig mee eens, Gert is inmiddels een soort marionnet van Babs geworden en heeft nog niet door, dat zijn fans nog maar uit enkele volgelingen bestaan, zie zijn gastenboek, dat inmiddels ook dreigt op te drogen op wat zendpiraten na.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:15 schreef feiten het volgende:
. WAT EEN KINDERTIJD.geen wonder dat de kinderen bang zijn. Nog een groter wonder is hoe vooral de 2 dochters uiteindelijk zijn geworden wat ze zijn geworden.. Chapeau!!!
![]()
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:quote:Op zondag 19 februari 2006 14:16 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Dat moet in het Libelle Forum hebben gestaan in de eerste week en laatste week van Gerts verblijf in HBB. Dit Forum is inmiddels van het Internet verdwenen, maar misschien heeft nog iemand leesvoer bewaard.
quote:Zo, ik dacht maar eens even weer in dit Forum te kijken, lees ik bij Kozs (05-02-2006 17:37) toevallig dat er op het forum Fok een discussie over kokkie Gert bezig was.
Ik ben hier eens even doorheen gesnuffeld en het komt er in het kort op neer, dat een goede bekende van de voorheen familie Timmerman veel gebeurtenissen naar voren haalt omtrent het wangedrag van Gert sr. en jr. betreffende jonge meisjes in de studio bij Gert sr. en jr. zou dit in zijn woonomgeving omgeving ook gedaan hebben.
Degene die dit aldaar geplaatst heeft in meerdere, soms moeilijk te volgen Topics, is de zoon van mevrouw Capelle (Gerts tekstschrijfster), hij was indertijd kind aan huis bij Gert en Hermien en gaf in het GT gastenboek al eens aan (inmiddels door de daar heersende censuur verwijderd) dat hij van de vele toestanden aldaar behoorlijk gefrustreerd was geraakt. Dit valt heden ten dage, aan zijn schrijfwijze nog wel te merken.
Misschien dat een geínteresseerde journalist zijn bevindingen eens duidelijker voor ons op papier kan zetten, het zal veel openheid kunnen brengen in verschillende zaken.
De journalist is er alquote:Op zondag 19 februari 2006 14:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik heb enkel het volgende kunnen vinden met Google in cache:
[..]
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:13 schreef Timmerhout het volgende:
Het spookverhaal schijnt juist de inleiding te zijn, als je blijft lezen kom je er wel achter. Zoals ik al eerder zei, ik stond ook behoorlijk dichtbij toen, en ik heb wel een idee waar Francis naar toe wil met zijn verhaal. Heb geduld ......
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het de geloofwaardigheid van het verhaal aantast, veel mensen vinden dat maar onzin en als hij opent met iemand die met 180 km/u naar huis is gereden omdat hij dacht een spook te hebben gezien, valt voor veel mensen de geloofwaardigheid van de verteller naar de negatieve kant...
Ik begrijp het, het is in principe ook goed geschreven, (hij leert snelquote:Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef feiten het volgende:
[..]
Het gaat niet om het spook. Het gaat om angst. Vraag jij je niet af waar die kinderen toch zo bang voor zijn geweest???
Beste Manu, het weblog wordt iedere dag bijgewerkt - dit vergt enige tijd - ik vraag je dan ook om geduld en het herhaaldelijk in te zien...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
Beste Francis (of een van je companen), je hebt je weblog natuurlijk leuk gemaakt, maar als je wil bereiken wat je wil bereiken moet je niet met een spook verhaal aankomen. Begin gewoon bovenaan met de kern van de zaak en ga daarna dieper op de zaak in..
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:52 schreef FrancisC het volgende:
Binnenkort volgt er een officiele aangifte tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de voormalige vertegenwoordiger van deze geloofsgemeenschap en tegen Gertje Timmerman Junior indien alle genoemde partijen nog langer weigeren mee te werken aan openheid in zake dezes.
Hiervan worden de genoemde partijen morgen schriftelijk op de hoogte gesteld ......
De schriftelijke kennisgeving zal vooralsnog de ruimte bieden om een open dialoog aan te gaan en zich te verweren tegen de aantijgingen -
In tegenstelling tot Gert Timmerman's herhaaldelijke aankodingingen gerechtelijke stappen te ondernemen jegens zijn belagers, zal deze aangekondigde maatregel daadwerkelijk doorgang vinden als er geen openheid van zaken komt en mogelijk de eerste in een reeks van meerdere vormen. In mijn log, voor hen die het volgen, zal er veel meer inhoudelijk op de zaken worden ingegaan dan hier in het forum - dit zodat de in het log opgenomen informatie niet versnipperd raakt als gevolg van reacties en tegen-reacties .......
Ik wil het Fokforum alsnog hartelijk bedanken voor de geboden ruimte om de zaak aan het daglicht te brengen die elders niet aan het rollen was gekomen ....
Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -quote:Op zondag 19 februari 2006 10:35 schreef Leukeleu het volgende:
Timmerhout en Francis, wees maar voorzichtig met jullie actie tegen Gert.
Als bodyguard Babs jullie voor de rechter sleept, zijn de straffen niet mals.
Zij schijnt in een ander Forum verschrikkelijk te keer te zijn gegaan, tegen de kriticie van Gert.
Jammer dat ze nu radiostilte geeft, wij willen haar wederwoord ook wel eens zien.
Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:02 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dit kan zij niet zomaar doen - Morgen zal er een schriftelijke kennisgeving worden verzonden met daarin het voornemen van een officiele aangifte tegen tegen een geloofsgemeenschap in Almelo, de (voormalig) vertegenwoordiger van die gemeenschap en Gertje Timmerman Junior. Zij zorden vanaf de dagtekening van het schrijven voor de allerlaatste maal in de gelegenheid gesteld om een open dialoog aan te gaan - Wanneer er in Nederland een strafbaar feit wordt gepleegd dient hier een behoorlijk onderzoek naar gedaan te worden - Ik eis dat dit gebeurd, anders doe ik aangifte. In tegenstelling tot een gillende Babs, heb ik overtuigend materiaal - er zijn feiten, omstandigheden en het vermoeden van schuld is redelijk -
Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
Dat klopt - zonder in details hierover te kunnen treden op dit moment zijn er een aantal mensen geweest die het durfden om voorbij hun fanschap te kijken, en het door mij geboden materiaal eens nader te overwegen ..... Ik ben niet bang om op blaren te zitten als dat moet - er is ergens een meisje veel geleden heeft en ook haar ouders - ik weet in welke plaats ze woonachtig was maar heb de mensen nooit persoonlijk mogen ontmoeten - langs deze weg, of wellicht een ander - zullen ze ooit aan de weet komen dat ik ze niet vergeten ben - en dat mensen die zich branden ook het lef moeten hebben om op de blaren te gaan zitten - bovendien bewijzen de huidige ontwikkelingen dat er terdege geen loze beweringen door mij zijn gedaan - helaas, ook niet over het ongeloofwaardige gedeelte te usselo - dit zal echter in de komende dagen steeds duidelijker worden. Iedereen bedankt, ook Manu voor de scherpe kritieken, en het feit dat men ondanks alles heeft willen blijven luisteren. Dat vergeet ik nooit.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef feiten het volgende:
Het schijnt dat Timmerhout niet de enige is die momenteel Gert prive aanpakt. Er gaan wat geruchten in enschede en Overdinkel dat in de loop van volgende week het grote Gert "sprookje"wel eens kan ontploffen. Het zijn niet de minsten die hem momenteel aanpakken. Ik denk dat dit Forum, en Francis in het bijzonder, een grote bijdrage heeft geleverd aan die ontwikkeling.
Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het zou toch de bal aan het rollen kunnen brengen als er weer publiciteit aan gegeven wordt.....
De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..quote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Denk je nu écht dat de politie dit serieus gaat nemen? Zolang het niet het slachtoffer zélf is dat aangifte doet beland die hele aangifte gewoon ergens op een stapel...
En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De huidige ontwikkelingen in de zaak bewijzen al dat er een groep bestaat die het wel heel serieus nemen omdat ze immers niet om het gebeuren heen kunnen - een strafbaar feit, blijft een strafbaar feit - ook als er geen aangifte is gedaan door betrokkene zelf, zo stelt de wet, kan een offcier van Justitie zelfstandig tot vervolging overgaan - een onderzoek zal niet uitblijven, dat garandeer ik je ..
Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop Francis dat dit het begin zal worden van een strafzaak tegen de Timmermannetjes. Leuk dat je hier weer schrijft, ik dacht dat je dit vervolgforum niet kon vinden !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Privé en Story smullen van dit soort verhalen. Ik vraag mezelf af waarom die nog niet 'gehapt' hebben m.b.t. deze 'scoop'....
Voor mij wordt het verhaal gewoon steeds ongeloofwaardiger. Het begon met de vermeende incest van Gert Sr als uitgangspunt inmiddels is het al uitgebreid naar Junior en de volledige geloofsgemeenschap. Ik blijf proberen de beweegredenen van Francis en z'n companen te achterhalen. Voelt ie zo mee met de meisjes Timmerman? Is ie zelf uit de geloofsgemeenschap gegooid? Heeft één van de gertjes de familie van Francis benadeeld? Buiten de veelheid aan informatie (die veelal in mijn optiek niet ter zake doet) voel ik alleen een enorme wrok.
Als het hier GTST zou betreffen zou de ontknoping zijn dat Gert stiekem de vader van Francis is, maar dit nooit heeft willen erkennen... En is de oorzaak van de haat ten opzichte van Gert Jr gelegen in het feit dat Gert wél de liefde en aandacht van vader Gert krijgt, zoals Francis die ook altijd heeft gewild...
Maar ach, 't leven is geen soap![]()
Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
Francis zou je de link naar je weblog in je sig kunnen verwerken? ik heb hem nog niet in mijn favorieten staan?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Jappie helpt me altijd de weg terug te vinden - en Timmerhout, laat je door niets of niemand bang maken - het onderzoek komt er - en op een dag hoop ik dat de slachtoffers in ieder geval die genoegdoening hebben mogen meemaken - Flugeltje, lees de inleiding van mijn log nog eens - hierin staan mijn motivaties heel duidelijk beschreven .....
Je mag jezelf, als je wilt, ook alleen bij mij bekend maken...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -quote:Op zondag 19 februari 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wát is dan precies het strafbare feit waar je aangifte van wilt doen? Tot nu toe heb ik erg veel insinuaties gelezen, maar nergens een specifieke aanklacht...
Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:21 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik heb dit al gesteld - ik moest maar een log gaan aanleggen en dat heb ik gedaan - maar ik wil het nog wel eens herhalen: Gertje timmerman Junior heeft tussen 1993-en 1994 te Almelo in zijn woning een voor de wet Minderjarige tegen haar zin betast en gekust -
De geloofsgemeenschap heeft dit met de mantel derl iefde bedekt - dat wil zeggen - de zaak intern afgehandeld.
Nogmaals, lezen is de boodschap - de getuigen aldaar stellen dit - en die zijn er nog steeds ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op je log kom ik alleen het 'spookverhaal' tegen... En dat zorgde ervoor dat ook het laatste restje geloofwaardigheid verdween... Francis, als je 'for real' bent geloof me dan. Stop met die vage spookshit! Je ondermijnt je eigen verhalen ermee. De buitenwereld zal je met de grond gelijk maken...
Want wie gaat nou die vent geloven die zegt dat het spookte bij de Timmermannetjes?
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik snap wat je wilt Francis, maar dit topic gaat nog altijd over Senior en níet over junior. Dát is steeds mijn punt geweest. Wat je over senior kwijtwilt kan hier... Junior dien je echter (in dit topic) met rust te laten...
Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goedequote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
Timmerhout, jij hebt mijn mailadres - je weet dat er geen woord onzin gesproken is tot dusver - maak je aan mij bekend of mail mij gewoon en dan bellen wij ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef Timmerhout het volgende:
Doordat Junior dit voorval in de kerk heeft veroorzaakt, en dus net zo schuldig is als Senior, heet Junior al die tijd zijn kaken stijf opelkaar gehouden voor wat betreft de waarheid over Gert senior. Junior is ( was ) immers de aangewezen persoon om de beschuldigingen te weerleggen, hetzij van zijn vader, hetzij van zijn zusters. Doordat hij deze feiten gepleegd heeft, heeft Junior nooit zijn muil opengetrokken omdat hij dan weet dat zijn eigen vuile was buiten komt te hangen.
Junior dient dus wel DEGELIJK een onderdeel van dit forum te zijn, omdat hij de sleutels heeft voor de oplossing maar door zijn eigen wandaden zijn mond dicht houdt.
laat maarquote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...
Junior houdt zich buiten die publiciteit en dus accepteer ik het niet als je zíjn zaakjes hier op het forum neermikt... Ik moet er verdorie niet aan denken dat fok een podium wordt voor iedereen die met een ander af wil rekenen.
Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede![]()
Ik heb het dan over privépersonen Manu...quote:
Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...
Dan zijn we er dus uit begrijp ik....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mij
TIMMERHOUT, KOM EENS NAAR VOREN EN MAIL MIJ NU, ALSJEBLIEFT MAN .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef Timmerhout het volgende:
Dit zou wel eens een hele leuke publiciteit kunnen opleveren, einde Gert en zijn getalenteerde babs .... kan ze naast liedjes schrijven ook eens iets anders meemaken !!
Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Die vormen geen enkel onderdeel van aangifte - maar tonen onomstotelijk omstandigheden aan die buiten ieder normaal bereik lagen - het gevolg van een uit de hand gelopen spiristische seance of het resultaat van wat dan ook - het vormt een niet uit te gummen achtergrond waartegen de kinderen moesten opgroeien en deze achtergrond is door diverse achterliggende getuigen voortreffelijk geschilderd, ook door mensen die, zelfs tot op de dag van vandaag, elkaar niet kennen en de beweringen los van elkaar deden - zonder dat er ooit sprake geweest kon zijn van overleg -quote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Feiten zijn niet dingen waarin je gelooft of niet gelooft, maar die zich hebben afgespeeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.
PROMISE - beter dan een deal -quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn we er dus uit begrijp ik....
Senior kun je hier bespreken, junior laat je op je log... Deal?
dankjequote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Timmerhout het volgende:
Oke, ik beloof dat ik vanaf nu Junior ook buiten beschouwing zal laten, Flugeltje je hebt wel gelijk.
Alleen ik voel, beleef, en weet het anders, dat is alles. Maar je hebt gelijk, ik zal me aanpassen en op mijn woorden letten !! Sorry .....
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt - ik kan het niet ineens en ook niet allemaal tegelijk - het spijt mij oprecht dat het hier en daar verwarrend is - maar dan nog - het meest verwarrende is vaak de waarheid - een leugen is zo glad als beton en lijkt daarom ook zo voor de hand liggend waar ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, laat die bal maar rollen, veel succes.
Laat de waarheid nu maar eens boven tafel komen.
Dit is grote klasse, de pers zal echt veel belangstelling hebben.
Nou, en wat vinden G&B nu mooier, dan veel publiciteit?
En hierin heb je groot gelijk!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dankje
Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...
Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dankje
Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...
Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
Dat is alleen om orders in te fluisteren...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?
Moeten we de polonaise lopen en schreeuwen, APK heeft daar wel een smiley voorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef FrancisC het volgende:
Jongens, wie help mij om Timmerhout GEZAMENLIJK OP TE ROEPEN om mij te mailen?
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt -
Iew APK.... we zeggen hetzelfde....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
Die kan ik hier niet aanpassen, misschien morgen als ik tijd heb op mijn werk.quote:
Timmerhout. Waarom durf je jezelf eigenlijk niet bekend te maken? Je geeft aan dat alles klopt en dat je Francis zult steunen... Je geeft ook aan dat alles binnenkort uit gaat komen. Waarom dan nu nog zwijgen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
Mijn wens is in ieder geval niet uitgekomenquote:
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
ga naar wijzig profiel en zet daar je link inquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klik bovenaan de pagina op wijzig profiel... En op het plekje waar je nu 'de wereld is een gekkenhuis.....' hebt staan zet je het adres van je weblog neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ben je fotograaf van beroep?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalalaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala
Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
Ach timmerhout... een beetje humor moet ook kunnen hier... "ligthen up"...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Timmerhout het volgende:
Maak er maar een geintje van .....
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles vanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ik ben er al erg blij mee dat je tot dusver hebt gezegd wat velen niet durfden - maar Flugeltje heeft ook gelijk, een lachje moet kunnen ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ja, DANKZIJ JOU, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Ik neem je serieus ook en vertel mij wat over de compexiteit van het geheel - je moest eens weten wat dit me allemaal persoonlijk al gekost heeft, kerel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik vroeg het alleen omdat de zaak nu toch al zo aan het rollen is en ik niet denk dat er nog meer feiten boven tafel gaan komen...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
Zoals Flugel al zei je kunt je ook bekend maken aan haar of aan Francis, ben er bijna 100% zeker van dat je identiteit iig bij Flugel veilig isquote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
1 |
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......
BTW...je hoeft geen eens de URL in je sig te zetten....als je in je profiel de link http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/blog/ ..... plaatst van je webspace gaat het ook goed....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Okee...ga naar je profiel en verander je signature......je kunt je huidige signature op de volgende manier behouden , maar dan toch tegelijkertijd een Link in je sig hebben die naar je weblog verwijst:
schrijf het volgende wat hier in code staat op
[ code verwijderd ]
Als je wat daar binnen dat venster staat copieert en in je signatuur plakt via je profiel moet het goed gaan
Yupzz.....hij is fijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
nu dan, zou het zijn gelukt?
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
iK HOOR REEDS DE VIOLEN OP DE ACHTERGROND ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverd![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...
Dat gevoel kreeg ik ook al...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Dit was een vermogen inderdaad - en daarom is het ook zo moeilijk voor velen van de betrokkenen -Dat is heel moeilijk uit te leggen, althas voor mij - en in wlke relatie Timmerhout tot Gert Timmerman staat weet ik niet -quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook positieve herinneringen? Of zijn het alleen maar nare dingen?
Zoals ik Gert in HBB gezien heb kan ik mezelf niet voorstellen dat het altijd kommer en kwel was. Dat warme van hem komt ook ergens vandaan lijkt me. Hij zal daar toch wel eerder iets van hebben laten blijken?
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Jap en APK weten jullie hoe je een mirror maakt van een webpage?
Zie het als een goeie oefening voor als jullie de publiciteit gaan zoeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....
Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?
Je hoeft NIET voorzichtig te zijn en mij in bescherming te nemen hoor Francis, ga gerust je gang !! En ja ik ben redelijk omgedraaid toen francis hier kwam posten, toen had ik eindelijk het gevoel dat er nog meer mensen tegen Gert zouden opstaan en voelde ik me niet langer alleen. Ik heb alleen mar lof en hulde voor Francis en wil hem bijstaan. En Francis, ik sta in relatie tot Timmerman en consorten, maar neem van mij aan dat dat GEEN goede is. ( zie de quote hierboven )quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
flugel wil ook vermeld worden in de artikelenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...
Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
flugel wil ook vermeld worden in de artikelen
Krijg je het wel drukquote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...
Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...
Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhoutquote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "
Daarom is hij toen ook gesloten !! logisch, ik wilde er een andere kant mee op !!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhout
IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......quote:Op zondag 19 februari 2006 20:25 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, denk jij dat ik hier voor mijn lol jouw zit te ondersteunen ? Als je denkt dat je mij niet kunt vertrouwen ( wat je overigens VOLLEDIG kunt ) zeg het mij dan eerlijk en ik stop ermee. Mijn intenties zijn dezelde als die van jou. En mijn relatie tot Gert is geen familiale, mocht je dat denken, en bovendien zal het niet lang meer stand houden. Ik gooi letterlijk ALLES aan de kant om deze man gestraft te krijgen !!
De zaak opzich is pijnlijk voor mijzelf zit er NIETS pijnlijks aan, dat stadium ben ik allang voorbij ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......
Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Timmerhout en Francis... Als jullie willen slagen zullen jullie sámen op moeten trekken! Anders gaat het mis. Wantrouwen ten opzichte van elkaar lijkt me geen goeie basis voor dit verhaal...
Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Geloof mij, ik vertrouw je volkomen ...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferquote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef feiten het volgende:
[..]
Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.
Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferEn toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens
Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben het met FEITEN eens, ons gaat het er ook niet om hoe het Gert zal vergaan, de goot in Overdinkel is breed genoeg, past ie zo in .... Het gaat erom dat Sandra & Sheila ERKENNING krijgen ( en andere slachtoffers ) dat is ook de opzet. Gert ( en Babs ) laten mij volkomen koud, hoewel ik wel van mening blijf dat een straf alsnog op zijn plaats is. Zoiets kan en mag niet ongemerkt voorbijgaan, aan mij zal het niet liggen. Ik zal ALLES doen wat in mijn vermogen ligt !!
De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef feiten het volgende:
[..]
Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.
PS: ik ben geen slachtoffer, maar ben redelijk op de hoogte en probeer me vooral de pijn van de slachtoffers in te beelden
Ben ik volkomen met je eens, erkenning en de waardigheid teruggeven DAAR strijden wij voor. Ik bedoelde ook meer, dat als een straf voor Gert het gevolg zal zijn ik dat van harte toejuich en er geen traan om zal laten !! Ook dat is een wezenlijk onderdeel van erkenning immers !quote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef feiten het volgende:
[..]
Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.
okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferEn toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens
Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
Lees het mailtje eens wat ik van de dochter Sheila mocht ontvangen, het staat in het begin van mijn log ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...
Het laatste wat ik persoonlijk zou willen is dat iemand nú nog in m'n verleden gaat zitten wroeten en e.e.a. publiekelijk oprakelt. Daarom ook ben ik zeer benieuwd naar de reactie van de meisjes Timmerman. Zitten ze er eigenlijk wel op te wachten?
je hebt je site aangepast zoals ik zie?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef FrancisC het volgende:
[..]
okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -
Staat in z'n sigquote:Op zondag 19 februari 2006 21:03 schreef schatje het volgende:
Wat is de link van die site?
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
De dochters hoeven geen aandacht, die hebben behoefte aan de waarheid ( erkenning, waardering en rehabilitatie ) Ik heb de reactie ook eens gelezen op het weblog van Francis, de toonzetting en woordgebruik past precies bij Babs. Laat ze hier ook eens schrijven, als ze dat durft. Ik denk dat ze aardig in de gaten heeft welke kant het opgaat en nu middels wat rare capriolen WEER de dochters onderuit haalt zoals ze al jaren doet !! Door het gedonder van Babs zelf, is dit Forum en het weblog ontstaan, zonder dat ze het zelf in de gaten heeft waarschijnlijk.
Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.
Laat me toch gewoon ( voorlopig ) rustig schrijven ..... meer vraag ik niet.
Helemaal eens Timmerhout, zoals ik al eerder aangaf. Het is belangrijker dat momenteel de waarheid boven komt dan de indentiteit. Dat kan later altijd nog wel. Ik geef me ook niet bloot. Blijf schrijven. Oook Sheila en Sandra willen dat.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Trouwens, ik weet niet of ik hier blijf posten, ik zie wel. Noem het laf, het zij zo. Iedereen laat zich zo over me uit dat ik er bijna geen trek meer in heb.
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Sterker nog, het wordt met de dag beter en serieuzer. We komen er wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu moet het niet gekker worden timmerhout! Ik denk dat je wat dat betreft een voorbeeld kunt nemen aan Francis, die heeft het zwaarder gehad. Er zijn hier een aantal mensen die meelezen en reageren en het ook nog vrij serieus doen ook, met zo af en toe iets er doorheen. Maar je je kunt niet zeggen dat we ons negatief over je uitlaten!
Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:16 schreef Timmerhout het volgende:
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks rare reacties op jou.
Hoogstens de vraag of je -buiten dit topic- je identiteit bekend wilt maken.
Okay, take it easy.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
Dat klopt, dat bedoelde ik ook duidelijk te maken, maar ik heb echt goede redenen om het zo te doen. Ik wordt verkeerd begrepen, is ook mijn eigen schuld, ben niet altijd even duidelijk denk ik. Maar sinds dit forum zit ik ook niet echt lekker meer in mijn vel, het brengt grote emoties met zich mee. ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Ik snap je gevoel wel. Jij bent nog niet openbaar dus weten we ook niet welke pijn jij hebt. We zien wel dat je je best doet en waarderen dat ook. Blijf gewoon schrijven. We weten nu dat ook voor jou dit zwaar is.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.
Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.
Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....
Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Dank je wel, door alle emoties zit ik soms ( letterlijk ) trillend achter het toetsenbord, weet je wat het is om beschadigd te zijn door Gert Timmerman ? En je al jaren nergens terecht kunt met je verhaal, nu dit hier kan voel ik me bijna verplicht mee te doen, maar het valt me niet mee ....quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef schatje het volgende:
Timmerhout, voel je tot niets verplicht hoor. Al hoop ik wel dat je blijft schrijven.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Zal wel weer onsamenhangend zijn, ik schrijf op wat me door de kop speelt, dat is het.
Blijf ervoor gaan Timmerhout, neem alle tijd of maak je zelfs helemaal niet kenbaar als je dat niet wilt -quote:Op zondag 19 februari 2006 22:28 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik heb ook niet beweerd dat jullie je negatief over mij uitlaten, mocht die indruk zijn ontstaan, mijn excuses, was niet de bedoeling !! En dat Francis het zwaar heeft ben ik mij terdege bewust, OOK ik heb het zwaar, op mijn eigen manier dan. Alles komt weer boven van vroeger, en ik kan je verzekeren dat zijn niet de leukste herinneringen.
Waar ik op doelde was dat ik het GEVOEL heb, onder druk gezet te worden om mijn profiel openbaar te zetten. Dat kan ik simpelweg nog niet.
Dus ik beschuldig niemand, hier van negativisme jegens mij, daar heb ik ook niet het recht toe om dat te schrijven, simpelweg omdat dat ook niet zo is ....
Door alle emoties schrijf ik wellicht sommige dingen wat onduidelijk voor jullie, mijn excuses daarvoor, ik bedoel het goed !!
Misschien is dat juist wel goed en zet het bepaalde balletjes aan het rollen!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:32 schreef Timmerhout het volgende:
ik moet me dan ook echt bedwingen om niet nog meer hier neer te schrijven, dat zou een aardverschuiving veroorzaken hier.
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..quote:Hoi lieve Gert en Babs,
Gert even een vraagje aan jou.
Ik heb aan Frank Awick van het bb hotel gevraagd of hij niet een paar artiesten wilde uitnodigen die jij wilde laten komen in het bb hotel om op telaten treden.
Hij zei mij dat die allemaal niet wilden komen !!
Hij had hun dat gevraagd....!
Klopt dit Gert ??
Als je meer wilt weten bel je mij even op *****
Lieve groetjes: Jan en Ria uit het zweeuwse goes.
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zakenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
Gaat deze hetze nog steeds door? Inclusief speciaal aangemaakte users?
quote:doka - maandag 20 februari 2006 @ 01:50
man zonder missie
Wederom een nieuwe user...
Lees dit topic evenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:52 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo tegen het openbaar maken van deze zaken
Dat is waarquote:Op maandag 20 februari 2006 01:55 schreef geanini het volgende:
[..]
ach altijd maar meelezen en nooit iets zeggen is ook saai![]()
Waar heb je het overquote:
Oke, dan heb ik niets gezegdquote:Op maandag 20 februari 2006 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Waar heb je het over
Ik post actief mee in dit topic.
ZE ZIJN ERG TROTS OP JE, TIMMERHOUT - KIJK NOG EENS GOED NAAR HET MAILTJE IN MIJN LOG VAN SHEIL - WAS HET SUBJECT NIET TIMMERHOUT?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:11 schreef Timmerhout het volgende:
Ik zal mij ( als de tijd daar is ) heus wel bekend maken, al was het alleen maar om eens met jou te bomen over het Timmerman verleden. Ik begrijp dat wij zo'n beetje dezelfde verhalen hebben Francis ....Ook zou ik weleens met Sandra en Sheila willen spreken, al jaren geleden dat ik die twee gezien of gesproken heb. Zouden ze trots op ons zijn denk je ? Dat we de onderste steen boven willen hebben ? Of zouden ze ons voor gek verklaren ? Ik heb werkelijk geen idee ... Maar ik geef het NIET op, nooit !!
Hoe je ook wendt of keert, Gert Timmerman heeft bepaalde uitspraken in de pers gedaan waardoor toch een ander beeld van Hermien is ontstaan. Dat beeld van haar als een lieve spontane vrouw kan eigenlijk alleen in ere worden gesteld indien de waarheid aan het licht komt. Daarom is het ook belangrijk om niet op te geven. Hij heeft behoorlijk wat karma in negatieve zin opgebouwd waarvan hij vroeg of laat de rekening gepresenteerd krijgt. Jullie kunnen dat aanzetje geven.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:47 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Gert ken ik al jaren, en eerlijk gezegd heeft hij het lintje, wat hij onlangs kreeg, niet verdiend. Wist je dat het Hermien was die het duo tot grote hoogte heeft gebracht en het al die jaren bijelkaar heeft gehouden ? Als er iemand is geweest die een lintje verdiende was zij het, door haar inzet, tolerantie en dapperheid is zij niet meer onder ons. Hermien was een lieve spontane vrouw die ik nog elke dag mis ........
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef feiten het volgende:
En als ik dit forum lees dan denk ik toch serieus dat er meer slachtoffers aanwezig zijn. En dat betekent dat Francis en Timmerhout goed werk doen. Blijkbaar trekken jullie steeds meer mensen naar dit forum en gezien de reactie van Geanine zijn er ook nog belangrijke mensen de wel lezen maar (nog) niet reageren.
Of Gertje gehandicapt is weet ik niet, maar er zijn wel duidelijke tekenen. verstandelijk schijnt hij wat minder te functioneren. ( dit is geen roddel maar gewoon een constatering) Ik denk verder dat ook Sandra blij is met deze ontwikkeling, hoewel ik me ook kan voorstellen dat zij veel woede kent en daarom door de huidige ontwikkelingen het moeilijk vindt om te voelen wat ze hiermee moet.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef geanini het volgende:
[..]
Er lezen zeker een aantal mensen mee die bepaalde inside info hebben, en zeer benieuwd zijn waar dit allemaal eindigt. Ik hoop alleen dat er meerdere slachtoffers de moed kunnen opbrengen om de waarheid naar boven te halen, vaak is het zo als er 1 schaap over de dam is......Maar dat neemt niet weg dat ik nog wel graag antwoord zou willen hebben op mijn vorige vragen...dus maar es ff naar boven scrollen met z'n allen![]()
![]()
![]()
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis,quote:Op maandag 20 februari 2006 01:47 schreef geanini het volgende:
Eventjes heel iets anders, dan incest en spooky verhalen...
Ik las het onderstaande nl. in Gert's dagboek. Weet iemand hier iets meer van? Zou het zo zijn dat Gert het HBB huis verlaten heeft omdat niemand wilde komen optreden die hij gevraagd had?
[..]
Het telefoon-nummer heb ik maar ff weggelaten, die kun je zo weer vinden in Gert's dagboek, dat vond ik hier niet zo gepast staan namelijk..![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Thomas Berge lijkt ons te jong om Gert zijn achtergronden te kennen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
[..]
Bovenstaande zegt mij niets. Volgens mij heeft Gert nog wel een vast groepje artiesten die hij zijn " vriend" kan noemen maar het is maar een beperkt deel. J Herb, Thomas Berge, Willy Oosterhuis
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :quote:Op maandag 20 februari 2006 10:31 schreef geanini het volgende:
. Ik vind het trouwens wel een beetje raar dat timmerhout eerst de website van Gert onderaan zijn profiel had, en letterlijk mee deelde dat Gert het goed deed in hbb. En nu ineens zo negatief is. Komt mij een beetje vreemd over eerlijk gezegd.
Timmerhout, geloof mij, het zijn mensen zoals jij die mij er door heen slepen ....quote:Op maandag 20 februari 2006 13:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat dit bij de andere forum leden raar overkomt, heb hier al eens iets over geschreven, zal proberen om het nog eens uit te leggen :
Ik heb in het begin getracht een discussie op te starten , middels een nieuw topic, getiteld : " Wat vinden wij van Gert Timmerman " Daarin was de eerste zin : " Ik ben heel anders tegen Gert aan gaan kijken zit hij in het BB Hotel zit ". Uit die zin blijkt al hoe ik voor die tijd ( en nog ) over hem denk en dacht. Heb dat neergezet puur om reacties uit te lokken en een goede discussie op gang te krijgen. Dat forum is toen echter gesloten, omdat het niet de relevantie had tot het BB Hotel.
Jammer maar het was niet anders, wat ik WEL bereikt heb toen, dat er mensen negatieve berichten in zijn gastenboek hebben geplaatst, helaas zijn die door de betreffende webmaster allemaal weer verwijderd daar. Natuurlijk ben ik dit forum blijven volgen, en toen Francis los ging kon ik niet achterblijven.
Eigenlijk had ik ook deze discussie kunnen starten, maar was bang dat ik door de negatieviteit geblokt zou worden, of dat het forum weer een slotje zou krijgen. Nu dit allemaal mag hier in dit Topic, heb ik mijn schroom overboord gegooid en doe nu volop mee. Ik voel het bijna als een verplichting om Francis bij te staan om te zorgen dat de dochters eerherstel krijgen.
Het is een beetje een lang verhaal, maar ik hoop dat het zo duidelijk is voor iedereen.
Schijnen kan hij inderdaad beter dood .... hij was een eenling die maar niet naar goede adviezen wilde luisteren ...., ik ben echt gebroken, die klootzak piept er dan ineens zomaar tussenuit ..... Ik hield van hem en heb het noooit tegen hem gezegd omdat ik dat mieterig vond, maar nu wil ik mezelf wel kaalplukken ...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef Timmerhout het volgende:
G*dverd*mme, dat meen je niet !!! Dit kan er ook nog wel bij ....... De wereld is inderdaad een gekkenhuis !! Klinkt raar wat ik nu zeg, ik hoop dat hij een sterretje zal worden, waar Angela vroeger over zong ..........ik ben gebroken .........
't duurt even maar dan heb je ook watquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ja, zo slim was IK wel!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, doe in godsnaam rustig aan, neem de tijd en kom hier maar terug als je er ZELF aan toe bent. Wij proberen de dingen hier gaande te houden. Wees ervan overtuigd dat ik met jullie meeleef, en doe geen gekke dingen ........ Sterkte.
Dank je wel!!!!!!!!!!!! Het komt wel goed met die zak ....quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef Manu82 het volgende:
Francis gecondoleerd en sterkte!
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ga niet weg hier, Timmerhout!!!!!! Jullie houden mij wel op de been hier - bovendien, hoe verdwaalt hij ook was - hij heeft ook meegewerkt aan de poging om Gert timmerman weer zover te krijgen een open discussie aan te gaan met zijn dochters - hij zou zeggen, loop niet te janken zak, doe iets.
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:14 schreef Timmerhout het volgende:
Dus als jullie journalisten meelezen : KOM UIT JE STOEL EN DOE IETS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
euhh was dat die inbreker die betrapt is??quote:Op maandag 20 februari 2006 13:57 schreef FrancisC het volgende:
Timmerhout, al sinds 1984 liep ik op muren van ontwijken, etc - ik voelde mij net een idioot met mijn onderzoek - mijn jeugdherinneringen werden afgedaan als nachtmerries etc. Ik functioneer nog steeds, ik ontmoet mensen over de hele wereld, ik wil gewoon doorgaan. Gisteren echter heeft een persoonlijke tragedie toegeslagen - mijn neef, die deze september 26 zou worden, is door een geweldsmisdrijf om het leven gekomen - Gisteren, in de vroege avonduren in Enschede - ik kan niet geloven dat hij er niet meer is - hij bracht mijn dochtertje altijd wel iets mafs mee - en een licht verstandelijke handicap maakte dat hij zijn droom om ooit filmmaker te worden nooit uitkwam - hij dronk veel te veel, en ging, ondanks alle goede adviezen van de moeder en vader altijd maar een eigen kant op - soms liet hij zich maanden niet zien, danweer weken achtereen kon hij bij je aanlopen met koffers vol humor- met de beste wil van de wereld kan ik nu even niet verder schrijven ......Ik hoop dat zijn ouders de kracht vinden om dit verlies te dragen...... Ik hoop dat waar je ook bent, je nu en dan mij nog je grijns laat zien, vanachter de wolken, of zomaar ergens ...Het spijt me dat ik gisteravond niet met je op ben gegaan omdat ik hier zat te typen .... En Ik en Kimberley hielden veel van je, ondanks je waanzinnige tekortkomingen ..... Je was altijd min of meer een eenling, ik hoop nu dat je omringd bent met talloze soortgenoten en ergens en plekkie vindt waar je films maakt - op een dag kom ik er ook, en zal ze allemaal kijken ...
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vrees voor jullie dat Gert Timmerman voor de serieuzere pers niet zo interessant (meer) is. Maar misschien zijn er roddelbladen die willen happen. Al blijft het behoorlijk tricky. Aangezien er geen "echt" bewijs is, zullen ze zich zeer omzichtig moeten uitlaten, willen ze niet onmiddelijk een proces aan de broek krijgen.
Er is overigens wél interesse vanuit de pers voor de neef van Francis. Uit De Telegraaf van vandaag:
Inbreker komt om bij vechtpartij met bewoners
ENSCHEDE - Een 26-jarige inbreker is zondagavond in een woning in Enschede overleden tijdens een vechtpartij met de bewoners van het pand. De bewoners, twee mannen van 32 en 63 jaar, zijn door de politie aangehouden. Dat liet de politie maandag weten.
Volgens de politie is een vechtpartij ontstaan, toen de inbreker werd betrapt. Bij die vechtpartij kwam de inbreker om het leven. Het is nog niet duidelijk wat de mannen ten laste wordt gelegd.
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:53 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Erg smakeloos ........ De verklaringen van de twee heren die in de vroege vooravond de voordeur openen om een uitgeleende spelcomputer in ontvangst te nemen, kunnen niet verklaren ( daarom is het niet duidelijk wat ten laste zal worden gelegd) waarom zij de voordeur openden - al evenmin waarom zij iemand fileerden alvorens de politie te bellen, zij waren immers met meer ......
Maar de manier waarop jij dit brengt zegt wel iets over jou ....
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Nou goed, voor jou: de 32-jarige is Franky M., een vriend van de "inbreker".quote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Vermeld de telegraaf ook dat beide heren bekend waren met het slachtoffer? De mensen (vader en zoon) die vastzitten kennen de "inbreker maar al te goed" - zij leenden spullen over en weer en dergelijke .....Wil je hun namen? Kun je eens navraag doen op het politiebureau in Enschede - kom je er ook achter dat een van deze heren ookal eens in Raalte vast zat voor wapenbezit -
Ik dacdat ik al geantwoord had: dit is een discussie over Gert Timmerman, niet over mijn neef - je mag er van alles bijhalen wat je wilt - dat mijn neef omkomt bij een gisteren in onderzoek genomen zaak - (waarvan de resultaten dus onmogelijk in de telegraaf zouden kunnen staan) doet niets af van de schuld of onschuld van Gert Timmerman, of wel?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Jullie halen er andere dingen bij - de dood van mijn neef, die ik overigens zeer liefhad want hij was minder kortzichtig dan jullie hier - zegt niets over de schuld of onschuld van Gert Timmerman - aangezien daar enig ontkrachtend argument van jullie kant verstek gaat vraag ik me af waarom jullie hiermee komen -quote:Op maandag 20 februari 2006 15:59 schreef DanielleNaomi het volgende:
als je alleen pre approved aswers wil hebben moet je geen andere dingen zelf erbij halen, dan kun je reacties daroop krijgen
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik lees al een tijdje mee , en heb er mijn eigen mening over, en ik zal me er niet overuit laten , mijn mening is dat deze hele discussie hier helemaal niet thuis hoort.
Dit hele gebeuren komt bij mij over als zielig.
Als ik dan lees dat er hier een discussie gestart word met als doel om negatieve reacties in een gastenboek te krijgen dan ben je in mijn ogen wel erg wanhopig.
En dit is dus mijn mening.
En of het nou wel of niet waar is van Gert Timmerman en zijn dochters dat laat ik in het midden , dat is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen.
Dat is in mijn ogen iets tussen Gert Timmerman en zijn dochters en niet aan buitenstaanders.
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor julliequote:Op maandag 20 februari 2006 16:12 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kun je dan ook beantwoorden waarom hij ze publiekelijk een ultimatum stelt en niet in de privesfeer?
Dank je wel Timmerhout, en Margje stelde jouw condeleances zeer op rpijs, evenals ikzelf, en de rest van de familie - Ik ben blij dat jullie er bij zijn, Timmerhout, Leukeleu en Feiten ...quote:Op maandag 20 februari 2006 16:09 schreef Timmerhout het volgende:
Francis je hebt groot gelijk, laten we jouw persoonlijke tragedie erbuiten houden, en ons concentreren op de hoofdpersoon in dit forum : GERT TIMMERMAN, laat DAT maar eens in onderzoek genomen worden !!!!!!!!!!!
Jij stelt dat ik publiekelijk geen discussie mag aanzwengelen omdat jij vindt dat het in de privesfeer thuis hoort - als het daar hoorde, waarom hielden de Timmermans het daar dan niet?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Bovendien is het woord buitenstaander op jou mogelijk van toepassing, maar niet op de tekstschrijfster en familie waarop de Timmermans hun carriere baseerden ....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat is iets tussen hun en daar moeten buitenstaanders zich verder niet mee bemoeien , het lijkt wel een obsessie voor jullie
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:14 schreef Timmerhout het volgende:
De buitenstaandes volgens DANIELLENAOMI zijn wel degelijk slachtoffer van ene Gert Timmerman, OOK diegene die in het gastenboek hadden geschreven !!!! En ter verduideliking, het waren GEEN negatieve reacties maar KRITISCHE reacties in zijn gastenboek. En dat heeft NIETS met wanhopigheid te maken, maar met de HOOP op een discussie waarin de achterbakse Gert wordt ontmaskerd. Heel Nederland ziet een " lieve " Gert Timmerman, maar neem van mij aan dat je hem kunt aanmerken als een crimineel !! HONDERDEN slachtoffers heeft deze man gemaakt, tot op de dag van vandaag !!! Eerst verdiepen in de zaak en dan pas een reactie geven NAOMI ......
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -quote:Op maandag 20 februari 2006 16:13 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik zal in vervolg eerst mijn antwoord wel even laten lezen door jou , want het blijkt maar weer dat je van jullie alleen maar antwoord mag geven als het antwoord jullie aanstaat , als iemand een andere mening heeft dan jullie dan mag dat niet , ik denk dan toch echt dat jullie op de verkeerde plek aan het posten zijn
En dat mag - maar je mag onschuld niet verwarren met 'verdacht zijn'.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat van deze zaak af , maar omdit allemaal te doen zoals jullie het nu doen is niet de juiste manier , je bereikt er niets mee.
Het komt over als een obsessie voor jullie en als je het niet met jullie eens bent dan komt er een bericht van jullie kant met een agressieve ondertoon ,
En het is niet bewezen dat het wel gebeurd is en het is niet bewezen dat het niet gebeurd is , en zolang het niet bewezen is is iemand in nederland nog steeds onschuldig.
En wil je alles uitgezocht hebben moet je de juiste wegen bewandelen en niet op deze manier via een forum
En dit is en blijft MIJN mening
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:20 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vindt het heerlijk dat j discussieert - maar kom dan met inhoudelijke argumenten -
Waarom deed Gert Timmerman geen aangifte?
Waarom stelt hij geen prijs op verzoening of onderzoek?
En als de dochters, die al jaren uit de publiciteit zijn - hier ook steun aan hebben - waarom zou dit dan de verkeerde plek zijn - er zijn heel wat vieuwers die dat niet vinden ...
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Bovendien is het onderwerp hier niet mijn neef - en heb ik je nog geen ontkrachtend argument zien neerleggen aangaande de zaak die hier al een hele tijd wordt besproken -
Dit zou totaal kloppen als er niet handenvol getuigen waren die niet vechten maar waarvan de waarnemingen te denken geven - bovendien is het juit al dat zwijgen geweest waarom dit alles zover heeft kunnen komen en waarom er nu nog mensen zijn waarvan de schade nooit werd vergoed -quote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Zelfde vraag andersom , waarom is er geen aangifte tegen Gert Timmerman?
nogmaals ik zeg niet dat het niet waar is , maar ik zeg ook niet dat het wel waar is.
Ik vind en daar blijf ik bij , dat het iets is tussen Gert Timmerman en zijn dochters.
Wat ik vroeger heb meegemaakt is ook tussen mij en die persoon , en dat ga ik ook niet uitgebreid op een forum als Fok neerzetten.
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Wat heeft een Pers in godsnaam te maken met dit hele gebeuren , waarom willen jullie het persee in de pers hebben???quote:Op maandag 20 februari 2006 16:22 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn bewijzen genoeg NAOMI, alleen wil de pers die niet zien of horen, laat staan publiceren. En er zijn naast de dochters nog meer slachtoffers die hun mond echter niet ( kunnen of durven )opendoen.
Jazeker heb ik dat hier gemeld, hij kwam om bj een geweldsmisdrijf, helaas .....quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?
Wat zou ik moeten ontkrachten dan?
Ik constateer slechts nuchter dat er hier wel allerlei beschuldigingen worden gedaan, maar dat er weinig tot geen hard bewijs is.
Persoonlijk geloof ik niet dat dergelijke beschuldigingen door meerdere mensen uit hun duim worden gezogen, en vast staat wel dat GT om het zacht uit te drukken niet altijd de beminnelijkheid zelve is. Maar met dat soort constateringen behaal je geen genoegdoening. Een rechter mag alleen iemand veroordelen als het bewijs "wettig en overtuigend" is.
Wat betreft je neef: ik had niet kunnen vermoeden dat jij het wél OK vindt om op een openbaar forum te vermelden dat hij is omgekomen bj een geweldsmisdrijf, maar er vervolgens problemen mee hebt als ik een artikel plaats dat betrekking heeft op deze zaak.
Overigens is het niet zo dat het plaaten van een krantenbericht automatisch betekent dat je de inhoud voor zoete koek aanneemt.
alweer een pre approved antwoord dus..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:28 schreef Timmerhout het volgende:
Je begrijpt er niets van, helaas.Bovendien als het iets is tussen Gert en zijn dochters, waarom rakelt Gert het dan ZELF steeds weer op de afgelopen jaren in de roddelpers ?????
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:29 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Jullie doen nu net alsof Gertlid is van de maffia een vriendje van Holleeder, kom op zeg we leven in 2006 je kunt je ook van alles in je hoofd halen
Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:25 schreef DanielleNaomi het volgende:
En er zullen best nog wel meer haken en ogen aan het hele verhaal zitten en waarom sommige dingen wel of niet gebeurd zijn , en dat weten ook alleen Gert Timmerman en zijn dochters.
En waar 2 vechten 2 schuld
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:33 schreef FrancisC het volgende:
Dat vindt ik een lage opmerking - sorry - ik vindt een dergelijke opmerking zelfs ongepast -
...............quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Daar zit je niet ver naast ! Wist je dat Gert in vroeger jaren "mannetjes " had, die je bek kwamen verbouwen als je een afwijkende mening had over Gert Timmerman ? Ken jij Gert persoonlijk uit vroeger jaren, ken je zijn karakter en ben jij zelf slachtoffer ?
Zo nee, dan niet gaan oordelen, een mening hebben mag, maar verdiep je dan in de zaak. Gert heeft HONDERDEN slachtoffers gemaakt en een spoor van vernieling achtergelaten in alle jaren.
Hij heeft mensen misbruikt, bedonderd, benadeeld, bedrogen, bedreigd en noem maar op, dus kom me niet aan met het verhaal dat we ons van alles in ons hoofd halen !
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AANquote:Op maandag 20 februari 2006 16:38 schreef FrancisC het volgende:
En dat er nooit enig behoorlijk onderzoek gedaan is - de getuigen die Ik heb opgemeld hier op het forum en in het log zijn nooit in de pers aan het woord geweest, toch?
zij hadden geen belang hun verhalen te VERKOPEN, noch om BOEKEN te schrijven - maar bestaan wel .... komen echter niet van pas in de eenzijdige soap die tot nu toe gespeeld heeft - daarom heb ik ook de discussie aangezwengeld ..... Of dat nu wel of niet als goed of lekker wordt ervaren is een kwestie van smaak - ik persoonlijk zou mij niet in een discussie mengen die mij niet boeit - jij bent hier al een tijd, dus iets moet je toch boeien - je noemt het een hetze - of dan weer iets anders, maar je bent er ...... Zie het dan gewoon als informatie die je van de pers nooit hebt gekregen. Dat is de toegevoegde waarde van deze discussie en beovendien, mijns inziens, ook de toegevoegde waarde van een forum - je kunt er immers publiekelijk discussieren over zaken die anders niet aan de orde zouden komen ....
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
Tegengas is niet erg, maar laten we ons bij het onderwerp en de feiten houden. En wellicht is Francis wat van slag door de dood van zijn neef, mag hij het dan soms even niet aankunnen ?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij vat wel meer posts verkeerd op. Ik heb absoluut geen zin om op eieren te gaan lopen, en als je het hier niet aankunt dan flikker je toch op? Ga lekker met je vriendjes op een eigen forumpje zitten mokken, dan krijg je ook geen tegengas.
De politie? Hmmmmm, is het niet zo dat er vandaag brieven door mij verzonden zijn naar een geloofsinstituut in Almelo, de vertegenwoordiger van dat instituut, en na de zoon van de Timmermans waarin het offcieel doen van aangifte staat aangekondigd?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Nou praat je weer over de PERS , GA NAAR DE OLITIE DE PERS HEB JE NIKS AAN
de pers is niet voro dit soort dingen !!
Ten eerste ga lekker zelf van het forum en begin je hetze ergens anders..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:34 schreef feiten het volgende:
[..]
Jezus; Hoeveel incestslachtoffers zouden het daarmee eens zijn. Heeft een meisje van 2 zich soms te sexy gekleed of gaf ze papa een kusje.
Naomie. ROT OP van dit forum.
Vaststellen dat ik in deze hele thread geen harde bewijzen voorbij heb zien komen en constateren dat een gang naar de rechter dus geen kans van slagen heeft, ís inhoudelijk op de zaak ingaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Tegengas vindt ik helemaal niet erg - maar baseer tegengas met inhoudelijke argumenten met betrekking tot de discussie hier - en met mijn vriendjes zitten mokken doe ik niet graag, mijn leven loopt lekker, ik ga en sta waar ik wil - maar ik wil ook dat er informatie naar buiten komt die door de pers niet kon worden aangereikt - je mag daar kennis van nemen - of het laten - dat laat ik aan jou over - ik snap niet waar jij je nu zo druk over maakt en waarom je bijna persoonlijk begint te worden.
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 16:51 schreef Timmerhout het volgende:
Doe Babs de groeten van ons DANIELLE, heeft ze je omgekocht om mee te doen ??
Danielle mag wel meepraten, dan maar wel even nadenken voordat je wat tikt. Je hoeft het niets eens te zijn maar hou wel rekening met de zeer delicaatie gevoelens van de mensen op dit forum, Zowel de schrijvers als de lezers. vergis je niet wie er allemaal meelezen. Het is erg makkelijk om mensen te kwetsen. Iets positiefs bijdragen is lastiger.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:58 schreef Timmerhout het volgende:
Je kunt ook blijven DANIELLE, maar ik reageer vanaf nu NIET meer op je verhalen, ze raken kant noch wal ..
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:56 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
Hee bel de ghostbusters om de spoken uit je hoofd weg te laten halen!!!
moet heel hard lachen om je reactie... blijkt wel dat jullie eg niet sporen , ik ken babs niet hoor
ja hij ziet dingen die er niet zijn !quote:Op maandag 20 februari 2006 17:02 schreef feiten het volgende:
[..]
Danielle, lees zijn reactie nu eens anders, dan alleen de woorden, Lees nu eens tussen de regels en voel wat hij voelt, en zie wat hij ziet. probeer je in te leven WAAROM hij zoiets zegt.
Er zit zoveel meer pijn achter.
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef Kaat38 het volgende:
Door dit continue op te rakelen helpen jullie echt de dochters en Gert niet mee.
Waarom ben je hier dan ?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Hij denkt vast niet dat je Babs kent. Maar je toon en de woorden die kiest, komen zo bekend voor. En Babs, alleen de naam doet bij slachtoffers en betrokkene al de nekharen overeind staan. Niet vanwege het verleden, Daar heeft ze geen betrokkenheid mee, maar wel de invloed welke ze heeft op gert en de negatieve invloed ze heeft op de vader met trekking tot de erkenning van de dochtersquote:Op maandag 20 februari 2006 17:06 schreef DanielleNaomi het volgende:
[..]
ja hij ziet dingen die er niet zijn !
Als hij denkt dat ik met Babs te maken heb!
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Dan heeft ook u niet goed alles gelezen. De dochters weten van dit forum, lezen mee, en staan er VOLLEDIG achter !! Moet ik alles dan nog eens gaan uitleggen, nee toch ?
Waarom ben je hier danquote:Op maandag 20 februari 2006 17:11 schreef nebelung het volgende:
Ga dat ergens anders doen in hemelsnaam.
Dat dit topic nog open is! Het heeft geen ene flying fuck met HBB te maken.
Het gaat mij niet persoonlijk om dit , het gaat om het hele gebeuren.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:57 schreef feiten het volgende:
Weet je DANIELLE, het gaat er niet om hoe je het zegt maar meer wat je zegt. Een opmerking 2 vechten 2 schuld, doet incestslachtoffers VEELtekort
Is het zó moeilijk om dit topic dan gewoon niet aan te klikken?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat blijkbaar niet goed gelezen maar ik vind deze discussie hier ronduit irritant en niet op dit forum thuishoren!!!!
zoek een passender forum zou ik zeggen!
Ik zie dat je nog niet zo lang meeloopt, dus ik zal het even uitleggen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:15 schreef nebelung het volgende:
Zijn jullie nou zo dom?
Dit heeft NIETS met HBB te maken.
(dat ik dat nog uit leggen moet)
Ja verdorie, maai je me het gras voor de voeten... Ik wilde net de boel op slot gooien om eens bij te lezenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:47 schreef CartWOman het volgende:
Dus een aankondiging van aangifte verzonden aan een geloofsgemeenschap en de ZOON van Gert Timmerman.
Flugel heeft duidelijk aangegeven dat dat geen issue van discussie kan zijn hier, ergo: slotje is zo langzamerhand op z'n plaats.
Dus dít topic blijft dicht, maar er mag een nieuwe geopend worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik het mezelf goed herinner heb ik al eerder om dezelfde reden een topic betreffende Gert gesloten. Wat mij betreft mag er nog één laatste keer een topic komen.... Maar dit keer geheel zónder junior!!!!![]()
En als het discussiëren over Gert Sr betekent dat alleen medestanders in het topic welkom zijn gaat de boel accuut op slot. Overigens vind ik dat de heren ook eens goed na moeten gaan wíe de agressie gestart is, het één lokte wat mij betreft het andere uit....
Ergo: Allerlaatste kans op een goede en constructieve discussie, zodra het wéér op moddersmijten begint te lijken draai ik het topic per direct de nek om... Zonder waarschuwing vooraf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |