Timmerhout, jij hebt mijn mailadres - je weet dat er geen woord onzin gesproken is tot dusver - maak je aan mij bekend of mail mij gewoon en dan bellen wij ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef Timmerhout het volgende:
Ik voel mezelf wel een beetje laf op dit moment dat ik je alleen laat staan, wat mijn anonimiteit betreft. Maar ik beloof je dat er verandering in zal komen, al ben ik best wel een beetje bang, soms.
Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:27 schreef Timmerhout het volgende:
Doordat Junior dit voorval in de kerk heeft veroorzaakt, en dus net zo schuldig is als Senior, heet Junior al die tijd zijn kaken stijf opelkaar gehouden voor wat betreft de waarheid over Gert senior. Junior is ( was ) immers de aangewezen persoon om de beschuldigingen te weerleggen, hetzij van zijn vader, hetzij van zijn zusters. Doordat hij deze feiten gepleegd heeft, heeft Junior nooit zijn muil opengetrokken omdat hij dan weet dat zijn eigen vuile was buiten komt te hangen.
Junior dient dus wel DEGELIJK een onderdeel van dit forum te zijn, omdat hij de sleutels heeft voor de oplossing maar door zijn eigen wandaden zijn mond dicht houdt.
laat maarquote:Op zondag 19 februari 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat ik de beweegredenen probeer te achterhalen. Zoals al eerder gezegd gaat het hier over Senior... Aantijgingen ten opzichte van hem mag je hier best bespreken. Dit omdat hij een publiekelijk figuur is en zélf voor de publiciteit heeft gekozen...
Junior houdt zich buiten die publiciteit en dus accepteer ik het niet als je zíjn zaakjes hier op het forum neermikt... Ik moet er verdorie niet aan denken dat fok een podium wordt voor iedereen die met een ander af wil rekenen.
Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mijquote:Op zondag 19 februari 2006 19:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Francis als ik je een advies mag geven als je serieus aangifte wilt doen en er goed denkt aan te doen dat te doen, laat dan die spookverhalen achterwege, komt je geloofwaardigheid echt niet ten goede![]()
Ik heb het dan over privépersonen Manu...quote:
Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals je mag z'n beweegredenen in twijfel trekken, maar je mag hem hier niet zomaar beschuldigen van misbruik/aanranding/verkrachting... Hij is níet de publieke figuur die z'n vader wél is...
Dan zijn we er dus uit begrijp ik....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daarom heb ik een log - daarin vermeld Ik wat Ik wil - maar jij vraagt mij steeds hier om de mond hier open te doen - laten we het bij het log laten.....
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Mijn geloofwaardigheid in deze is minder belangrijk dan de meesten hier veronderstellen - er zijn aantoonbaar zaken geweest die jullie spoken noemen omdat ik nog niet verder heb gewerkt aan het log - ik discussieer hier en werk aan het log, ik kan eenvoudigweg niet alles tegelijk ....Maar ik stel je mening heel erg op prijs, geloof dat nou maar van mij
TIMMERHOUT, KOM EENS NAAR VOREN EN MAIL MIJ NU, ALSJEBLIEFT MAN .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef Timmerhout het volgende:
Dit zou wel eens een hele leuke publiciteit kunnen opleveren, einde Gert en zijn getalenteerde babs .... kan ze naast liedjes schrijven ook eens iets anders meemaken !!
Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Die vormen geen enkel onderdeel van aangifte - maar tonen onomstotelijk omstandigheden aan die buiten ieder normaal bereik lagen - het gevolg van een uit de hand gelopen spiristische seance of het resultaat van wat dan ook - het vormt een niet uit te gummen achtergrond waartegen de kinderen moesten opgroeien en deze achtergrond is door diverse achterliggende getuigen voortreffelijk geschilderd, ook door mensen die, zelfs tot op de dag van vandaag, elkaar niet kennen en de beweringen los van elkaar deden - zonder dat er ooit sprake geweest kon zijn van overleg -quote:Op zondag 19 februari 2006 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik trek jouw geloofwaardigheid ook niet in twijfel, jij gelooft blijkbaar in wat je doet, dus dan moet je het doen. Maar zoals ik eerder al zei, het gaat om de geloofwaardigheid van je aangifte... Spookverhalen (waar of niet) worden toch vaak gezien als niet geloofwaardig...
Feiten zijn niet dingen waarin je gelooft of niet gelooft, maar die zich hebben afgespeeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggen Manu... Het ondermijnt gewoon de eigen geloofwaardigheid. je komt in dit soort gevallen het verst door jezelf alléén aan de feiten te houden en er niet van alles bij te halen.
PROMISE - beter dan een deal -quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zijn we er dus uit begrijp ik....
Senior kun je hier bespreken, junior laat je op je log... Deal?
dankjequote:Op zondag 19 februari 2006 19:38 schreef Timmerhout het volgende:
Oke, ik beloof dat ik vanaf nu Junior ook buiten beschouwing zal laten, Flugeltje je hebt wel gelijk.
Alleen ik voel, beleef, en weet het anders, dat is alles. Maar je hebt gelijk, ik zal me aanpassen en op mijn woorden letten !! Sorry .....
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt - ik kan het niet ineens en ook niet allemaal tegelijk - het spijt mij oprecht dat het hier en daar verwarrend is - maar dan nog - het meest verwarrende is vaak de waarheid - een leugen is zo glad als beton en lijkt daarom ook zo voor de hand liggend waar ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:28 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, laat die bal maar rollen, veel succes.
Laat de waarheid nu maar eens boven tafel komen.
Dit is grote klasse, de pers zal echt veel belangstelling hebben.
Nou, en wat vinden G&B nu mooier, dan veel publiciteit?
En hierin heb je groot gelijk!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dankje
Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...
Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
dankje
Het gaat me er niet om of dit alles dus nu wel of niet gebeurd is. Zoals ik nu begrijp kom ik daar vanzelf achter binnenkort als alle kaarten op tafel komen... Het gaat mij er gewoon om dat het niet de bedoeling is iemands gangen op een openbaar forum te zetten als de persoon in kwestie geen publiekelijk figuur is... Zeker omdat Gert jr wél makkelijk op te sporen is. Hij is niet anoniem...
Het zou hetzelfde zijn als ik bijvoorbeeld de volledige gegevens van de baas van een vriendinnetje op internet zou knallen en vervolgens zou vertellen dat hij zich schuldig maakt aan sexuele intimidatie...
Dat is alleen om orders in te fluisteren...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mag ik wel zeggen dat je wel verdacht vaak met je mond bij Teamlead zit?
Moeten we de polonaise lopen en schreeuwen, APK heeft daar wel een smiley voorquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef FrancisC het volgende:
Jongens, wie help mij om Timmerhout GEZAMENLIJK OP TE ROEPEN om mij te mailen?
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt -
Iew APK.... we zeggen hetzelfde....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
Die kan ik hier niet aanpassen, misschien morgen als ik tijd heb op mijn werk.quote:
Timmerhout. Waarom durf je jezelf eigenlijk niet bekend te maken? Je geeft aan dat alles klopt en dat je Francis zult steunen... Je geeft ook aan dat alles binnenkort uit gaat komen. Waarom dan nu nog zwijgen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
Mijn wens is in ieder geval niet uitgekomenquote:
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
ga naar wijzig profiel en zet daar je link inquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klik bovenaan de pagina op wijzig profiel... En op het plekje waar je nu 'de wereld is een gekkenhuis.....' hebt staan zet je het adres van je weblog neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je fotograaf van beroep?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalalaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala
Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
Ach timmerhout... een beetje humor moet ook kunnen hier... "ligthen up"...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Timmerhout het volgende:
Maak er maar een geintje van .....
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles vanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ik ben er al erg blij mee dat je tot dusver hebt gezegd wat velen niet durfden - maar Flugeltje heeft ook gelijk, een lachje moet kunnen ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ja, DANKZIJ JOU, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |