Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt -
Iew APK.... we zeggen hetzelfde....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
Die kan ik hier niet aanpassen, misschien morgen als ik tijd heb op mijn werk.quote:
Timmerhout. Waarom durf je jezelf eigenlijk niet bekend te maken? Je geeft aan dat alles klopt en dat je Francis zult steunen... Je geeft ook aan dat alles binnenkort uit gaat komen. Waarom dan nu nog zwijgen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
Mijn wens is in ieder geval niet uitgekomenquote:
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
ga naar wijzig profiel en zet daar je link inquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klik bovenaan de pagina op wijzig profiel... En op het plekje waar je nu 'de wereld is een gekkenhuis.....' hebt staan zet je het adres van je weblog neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ben je fotograaf van beroep?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalalaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala
Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
Ach timmerhout... een beetje humor moet ook kunnen hier... "ligthen up"...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Timmerhout het volgende:
Maak er maar een geintje van .....
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles vanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ik ben er al erg blij mee dat je tot dusver hebt gezegd wat velen niet durfden - maar Flugeltje heeft ook gelijk, een lachje moet kunnen ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ja, DANKZIJ JOU, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Ik neem je serieus ook en vertel mij wat over de compexiteit van het geheel - je moest eens weten wat dit me allemaal persoonlijk al gekost heeft, kerel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik vroeg het alleen omdat de zaak nu toch al zo aan het rollen is en ik niet denk dat er nog meer feiten boven tafel gaan komen...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
Zoals Flugel al zei je kunt je ook bekend maken aan haar of aan Francis, ben er bijna 100% zeker van dat je identiteit iig bij Flugel veilig isquote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
1 |
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......
BTW...je hoeft geen eens de URL in je sig te zetten....als je in je profiel de link http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/blog/ ..... plaatst van je webspace gaat het ook goed....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Okee...ga naar je profiel en verander je signature......je kunt je huidige signature op de volgende manier behouden , maar dan toch tegelijkertijd een Link in je sig hebben die naar je weblog verwijst:
schrijf het volgende wat hier in code staat op
[ code verwijderd ]
Als je wat daar binnen dat venster staat copieert en in je signatuur plakt via je profiel moet het goed gaan
Yupzz.....hij is fijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
nu dan, zou het zijn gelukt?
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
iK HOOR REEDS DE VIOLEN OP DE ACHTERGROND ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverd![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...
Dat gevoel kreeg ik ook al...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Dit was een vermogen inderdaad - en daarom is het ook zo moeilijk voor velen van de betrokkenen -Dat is heel moeilijk uit te leggen, althas voor mij - en in wlke relatie Timmerhout tot Gert Timmerman staat weet ik niet -quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook positieve herinneringen? Of zijn het alleen maar nare dingen?
Zoals ik Gert in HBB gezien heb kan ik mezelf niet voorstellen dat het altijd kommer en kwel was. Dat warme van hem komt ook ergens vandaan lijkt me. Hij zal daar toch wel eerder iets van hebben laten blijken?
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef flugeltje het volgende:
O trouwens Jap en APK weten jullie hoe je een mirror maakt van een webpage?
Zie het als een goeie oefening voor als jullie de publiciteit gaan zoeken...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:13 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....
Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik niet iig...misschien APK en/of anders pinball wel ?
Je hoeft NIET voorzichtig te zijn en mij in bescherming te nemen hoor Francis, ga gerust je gang !! En ja ik ben redelijk omgedraaid toen francis hier kwam posten, toen had ik eindelijk het gevoel dat er nog meer mensen tegen Gert zouden opstaan en voelde ik me niet langer alleen. Ik heb alleen mar lof en hulde voor Francis en wil hem bijstaan. En Francis, ik sta in relatie tot Timmerman en consorten, maar neem van mij aan dat dat GEEN goede is. ( zie de quote hierboven )quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
flugel wil ook vermeld worden in de artikelenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mocht het balletje gaan rollen kan de log van Francis wel eens verdwijnen. Een mirror is in dat geval wel handig...
Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
flugel wil ook vermeld worden in de artikelen
Krijg je het wel drukquote:Op zondag 19 februari 2006 20:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, daar gaat het niet om... Maar áls hier publiciteit over komt gaan er meer mensen deze topics lezen en dan is de log een goed ondersteunend verhaal...
Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "quote:Op zondag 19 februari 2006 20:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...
Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhoutquote:Op zondag 19 februari 2006 20:22 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had mijn topic genoemd : " wat vinden we van Gert Timmerman "
Daarom is hij toen ook gesloten !! logisch, ik wilde er een andere kant mee op !!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen topic die binnen de policy valt! is hetzelfde als een topic wat vinden we van Timmerhout
IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......quote:Op zondag 19 februari 2006 20:25 schreef Timmerhout het volgende:
Francis, denk jij dat ik hier voor mijn lol jouw zit te ondersteunen ? Als je denkt dat je mij niet kunt vertrouwen ( wat je overigens VOLLEDIG kunt ) zeg het mij dan eerlijk en ik stop ermee. Mijn intenties zijn dezelde als die van jou. En mijn relatie tot Gert is geen familiale, mocht je dat denken, en bovendien zal het niet lang meer stand houden. Ik gooi letterlijk ALLES aan de kant om deze man gestraft te krijgen !!
De zaak opzich is pijnlijk voor mijzelf zit er NIETS pijnlijks aan, dat stadium ben ik allang voorbij ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef FrancisC het volgende:
[..]
IK VERTROUW JE VOLKOMEN - Ik bedoelde dat er ook iets voor jouw heel pijnlijks aan de zaak zou kunnen zitten, dat is alles ......
Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:29 schreef flugeltje het volgende:
Timmerhout en Francis... Als jullie willen slagen zullen jullie sámen op moeten trekken! Anders gaat het mis. Wantrouwen ten opzichte van elkaar lijkt me geen goeie basis voor dit verhaal...
Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:23 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan wat de aantijging is?
Geloof mij, ik vertrouw je volkomen ...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Ik wantrouw Francis in het geheel niet !! Ik kreeg even het idee dat hij mij dat wel deed, zal aan mijzelf hebben gelegen. Blijkbaar wilde hij mij beschermen met uitspraken, hoeft niet en is ook nergens voor nodig. We weten precies hoe alles in elkaar steekt en voelen elkaar ook aan.
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferquote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef feiten het volgende:
[..]
Volgens mij snappen de mensen nog steeds niet wat Francis wil bereiken. Francis heeft geen persoonlijk gewin. geen geld, geen eer, geen boek, Alleen gerechtigheid voor die mensen die door Gert en co zijn gekwetst, vernederd, verkracht, bedonderd en verloochend. Dit forum is het enige juiste middel hiervoor. niemand HOEFT dit te lezen. maar velen doen het wel. Wat er met Gert gebeurt is niet belangrijk. Wel de ERKENNING van de slachtoffers. Hun het gevoel geven van"zie je wel dat ik niet gek ben" Dat mensen anders tegen de slachtoffers aan kijkt ( de dochters) of de anonieme slachtoffers die al dan niet postuum hun erkenning en geloofwaardigheid terug krijgen. Er zijn VEEL mensen (zoals de dochters) met dezelfde ervaringen die alleen niet in de openbaarheid durfen, vanwege de media en het stigma dat nederlanders iemand geven als je met een "ongeloofelijk"verhaal komt. Of met een verhaal waaraan de meesten niet willen denken vanwege eigen ervaringen. VERGEET niet 1 op de 7 mensen hebben te maken met incest!!!!! Dus kijk maar om je heen en wie is de dader of slachtoffer?? Het grote probleem met de timmermannetjes is dat het niet alleen om incest ging. Er was veel meer. Leg je oor maar eens te luister in Enschede, Rossum, overdinkel en Usselo. En ik denk dat inderdaad veel belangrijke volgers van gert er achter zijn gekomen ( vooral geholpen door het absurde gedrag van Babs) wie Gert echt is, Zij trekken de handen er vanaf en de stekker eruit. Het wordt donker in het leven van Gert. En als het donker is wordt het eng, gert zalbang wordne en dingen zien en voelen., Hij zal onzeker worden en niet meer weten wat er van zijn toekomst zal worden. wie is echt en wie niet. Wie kun je geloven en wie niet. Komt je dit bekend voor???? de slachtoffers wel...... Gerechtigheid????? Ik denk het.
Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferEn toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens
Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef Timmerhout het volgende:
Ik ben het met FEITEN eens, ons gaat het er ook niet om hoe het Gert zal vergaan, de goot in Overdinkel is breed genoeg, past ie zo in .... Het gaat erom dat Sandra & Sheila ERKENNING krijgen ( en andere slachtoffers ) dat is ook de opzet. Gert ( en Babs ) laten mij volkomen koud, hoewel ik wel van mening blijf dat een straf alsnog op zijn plaats is. Zoiets kan en mag niet ongemerkt voorbijgaan, aan mij zal het niet liggen. Ik zal ALLES doen wat in mijn vermogen ligt !!
De 'dader' in mijn geval zag ik nog wekelijks... Inmiddels is hij overleden overigens. Mijn verhaal is niet uniek. Zoals je zelf al aangeeft zijn er een hele hoop mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt. Ook in mijn geval was er destijds ongeloof en onbegrip. Maar ik ben volwassen geworden, ouder. Kan er mee omgaan en heb er geen centje pijn van...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef feiten het volgende:
[..]
Flugeltje, degene die die jou destijds iets aangedaan heeft was waarschijnlijk ookk geen bekende nederlander. Diegene zie je waarschijnlijk ( hopelijk) ook nooit meer. MAAR als degene die jou alles heeft aangedaan wat ik schreef en dagelijks in de kranten TV en bladen staat, en dat de dochters dus ook vaak gebeld worden op straat aangesprolken worden en constant herinnerent worden aan de dader, denk je dan niet dat je nooit van hem verlkost wordt. Zeker als Nederland hem zo aardig en zielig vindt. Helaas, maar de zaak van de dochters is werkelijk uniek.
PS: ik ben geen slachtoffer, maar ben redelijk op de hoogte en probeer me vooral de pijn van de slachtoffers in te beelden
Ben ik volkomen met je eens, erkenning en de waardigheid teruggeven DAAR strijden wij voor. Ik bedoelde ook meer, dat als een straf voor Gert het gevolg zal zijn ik dat van harte toejuich en er geen traan om zal laten !! Ook dat is een wezenlijk onderdeel van erkenning immers !quote:Op zondag 19 februari 2006 20:51 schreef feiten het volgende:
[..]
Goed zo. Deze opmerking bevestigd voor mij dat Timmerhout zegt wie hij is ( al heeft hij zijn identiteit nog niet prijsgegeven) zijn verhaal komt overeen met zijn reactie. Natuurlijk mag en moet Gert gestraft worden. Maar dat is niet het doel van Sheila, Sandra en Francis. het is Erkenning en teruggave van hun waardigheid.
okay, ga eens naar de inleiding van mijn log en lees het mailtje eens van een van de dochters die ik mocht ontvangen -quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, net als zoveel anderen ben ik ook slachtofferEn toch voel ik in het geheel niet de behoefte om iemand publiekelijk aan de schandpaal te nagelen... In mijn geval zou ik ook niet op prijs stellen als iemand dat vóór me zou doen... het ging in mijn geval ook niet om m'n vader trouwens
Ik weet ook hoeveel macht wij vrouwen hebben. Als iets je niet zint is een beschuldiging zo gemaakt en die blijft mensen een heel leven achtervolgen. Ik snap best dat mensen een verhaal te vertellen hebben. Maar het is wel van belang de hoofd- en bijzaken goed te scheiden. Anders krijg je het verhaal nooit op een rijtje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |