Ik neem je serieus ook en vertel mij wat over de compexiteit van het geheel - je moest eens weten wat dit me allemaal persoonlijk al gekost heeft, kerel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Als je het niet wilt moet je het niet doen. Ik vroeg het alleen omdat de zaak nu toch al zo aan het rollen is en ik niet denk dat er nog meer feiten boven tafel gaan komen...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
Zoals Flugel al zei je kunt je ook bekend maken aan haar of aan Francis, ben er bijna 100% zeker van dat je identiteit iig bij Flugel veilig isquote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
Dat is ook wel zo, maar als ik me NU bekend zou maken, zou dat meer kwaad doen aan de zaak waar wij voor strijden dan ons lief is !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 |
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......quote:Op zondag 19 februari 2006 20:02 schreef Timmerhout het volgende:
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverdquote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Dan hoor ik je gewoon later wel eens, sterker nog, dan drinken we er ooit maar eentje - jij hebt mij als kind gekend, je kent velen zoniet allen van de betrokkenen - het zou me werkelijk een plezier zijn om ooit eens met jou wat te drinken en elkaar dan kunnen vertellen wat het allemaal zo moeilijk heeft gemaakt .......
BTW...je hoeft geen eens de URL in je sig te zetten....als je in je profiel de link http://spaces.msn.com/soundscapeunlimeted/blog/ ..... plaatst van je webspace gaat het ook goed....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Okee...ga naar je profiel en verander je signature......je kunt je huidige signature op de volgende manier behouden , maar dan toch tegelijkertijd een Link in je sig hebben die naar je weblog verwijst:
schrijf het volgende wat hier in code staat op
[ code verwijderd ]
Als je wat daar binnen dat venster staat copieert en in je signatuur plakt via je profiel moet het goed gaan
Yupzz.....hij is fijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
nu dan, zou het zijn gelukt?
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef Timmerhout het volgende:
De positieve herinneringen kun je in een koffiekopje kwijt, de nare ( en hele nare ) dingen heb je drie trucks met aanhanger voor nodig. En dat warme van hem, dat heeft hij alleen naar de buitenwereld, zijn fans, geldschieters en de pers.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
iK HOOR REEDS DE VIOLEN OP DE ACHTERGROND ....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heeft dit tenminste een herboren vriendschap opgeleverd![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef FrancisC het volgende:
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar zat 'm bij jou de ommekeer dan in? Helemaal in het begin van deze topicreeks was je nog vrij positief ten opzichte van Gert. Pas toen Francis hier kwam posten ben je omgedraaid...
Dat gevoel kreeg ik ook al...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ik heb zo de indruk dat Gert sr niet alleen dader zal blijken te zijn in het verhaal, maar tevens slachtoffer van iets wat groter is dan hijzelf.
De topics gaan dicht na 300 reacties of in dat ene geval wat eerder. Maar nog dezelfde middag was er een nieuw topic...quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Dit was een vermogen inderdaad - en daarom is het ook zo moeilijk voor velen van de betrokkenen -Dat is heel moeilijk uit te leggen, althas voor mij - en in wlke relatie Timmerhout tot Gert Timmerman staat weet ik niet -quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook positieve herinneringen? Of zijn het alleen maar nare dingen?
Zoals ik Gert in HBB gezien heb kan ik mezelf niet voorstellen dat het altijd kommer en kwel was. Dat warme van hem komt ook ergens vandaan lijkt me. Hij zal daar toch wel eerder iets van hebben laten blijken?
Ik ken dat gevoel, maar ik laat me niet neermeppen - jij ook niet, dat blijkt wel .....quote:Op zondag 19 februari 2006 20:10 schreef Timmerhout het volgende:
Nee, ik wilde ook een forum opstarten, als je goed leest heb ik ALTIJD al nare herinneringen aan Gert. Ik heb namelijk geschreven : " Ik ben heel anders tegen hem aan gaan kijken nu hij in het BB HOTEL zit " puur om eens enkele andere reacties te lezen, ook de minder fraaie. Helaas is dat Forum toen gesloten en stond ik met lege handen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |