Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Blijf mijn log volgen en ik beloof je dat het duidelijk wordt -
Iew APK.... we zeggen hetzelfde....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
Die kan ik hier niet aanpassen, misschien morgen als ik tijd heb op mijn werk.quote:
Timmerhout. Waarom durf je jezelf eigenlijk niet bekend te maken? Je geeft aan dat alles klopt en dat je Francis zult steunen... Je geeft ook aan dat alles binnenkort uit gaat komen. Waarom dan nu nog zwijgen?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:47 schreef Timmerhout het volgende:
Ik hoop alleen dat Francis ( met een beetje hulp van mij en anderen ) de ECHTE waarheid boven tafel krijgen en er stappen ondernomen zullen worden. En ja dan gooi ik ervan alles uit, zonder te beseffen dat dit een openbaar forum is. Er zit ook zoveel opgekropte, en nooit verwerkte woede, teleurstelling e.d. omdat er nooit een onderzoek is gedaan en wij al jaren een roepende in de woestijn blijken te zijn. Maar Francis is ECHT op de goede weg ............................................
Mijn wens is in ieder geval niet uitgekomenquote:
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Zet -zoals al eerder een paar keer gezegd- dan even een link naar je log in jouw signature.
ga naar wijzig profiel en zet daar je link inquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klik bovenaan de pagina op wijzig profiel... En op het plekje waar je nu 'de wereld is een gekkenhuis.....' hebt staan zet je het adres van je weblog neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Okay, IK BEKEN: WEET GVD NIET HOE DAT MOET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je fotograaf van beroep?quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef Timmerhout het volgende:
Ik heb echt een goede reden om NU nog te zwijgen, al komt dat bij jullie vreemd over. kan het hier ook niet uitleggen ...... ik ben genoodzaakt dit eerst zo te doen, geloof me !!
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalalaquote:Op zondag 19 februari 2006 19:55 schreef Manu82 het volgende:
Zijn we nu al weer bezig met "wie is het" ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie ben ik, wat ben ik .... tralallalala
Zeg ik hem, wie ben ik... Dan zeg ik díe ken ik... Dan is er weer een punt gescoord in het spelletje wie ben ik...
Ach timmerhout... een beetje humor moet ook kunnen hier... "ligthen up"...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:58 schreef Timmerhout het volgende:
Maak er maar een geintje van .....
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles vanquote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ik ben er al erg blij mee dat je tot dusver hebt gezegd wat velen niet durfden - maar Flugeltje heeft ook gelijk, een lachje moet kunnen ....quote:Op zondag 19 februari 2006 19:59 schreef Timmerhout het volgende:
Als ik niet serieus wordt genomen, of jullie mij niet geloven, dat ik echt een goede reden heb hier anoniem te staan, ben ik zo weg. Het is al moeilijk en ingewikkeld genoeg !!
Ja, DANKZIJ JOU, JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We nemen je wel serieus, maar een beetje humor zo af en toe tussendoor moet kunnen, Francis weet er alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |