jij was toch een bejaarde hippie?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
Ik mag toch hopen dat de \"standaard\" moddergooierij (laten we een middenweg bewandelen) \"gedoogd\" word!
Zolang het geen persoonlijke kruistocht wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
Ik mag toch hopen dat de \\\"standaard\\\" moddergooierij (laten we een middenweg bewandelen) \\\"gedoogd\\\" word!
mee eens, als ze nou 1 in post eens zouden zeggen wat ze in 600 doen, en dan discussie, geen probleem, maar het ging nergens meer overquote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het geen persoonlijke kruistocht wordt...
Op zich wel jammer, hàdden we eindelijk eens een échte discussie hier... [afbeelding]
wanneer is die genomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook nog even iets OT kwijt
[afbeelding]
En toch zou ik hem nooit dicht gegooid hebben. De man had een verhaal en dat moest ie kwijt!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, als ze nou 1 in post eens zouden zeggen wat ze in 600 doen, en dan discussie, geen probleem, maar het ging nergens meer over
Het is idd wel jammer dat een in aanvang goeie discussie op deze manier is misgegaan. Ik vind het ook jammer Jap, maar het ging zoals Manu zegt écht nergens meer over. Dus hier nieuwe ronde, nieuwe kansen...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
En toch zou ik hem nooit dicht gegooid hebben. De man had een verhaal en dat moest ie kwijt!
Het was toch al een Gert topic dus waarom niet gewoon daar?
HBB gerelateerde vragen naar aanleiding van de uitlatingen zouden kunnen zijn:
Waarom wil iemand als Gert met een dusdanig verledenzo graag in het hotel ?
Waarom stapt iemand als Gert met een dusdanig verledenna een aantal weken uit het Hotel ?
Waarom besloot het Rode kruis alle zeilen bij te zetten om uitgerekend Gert een bewoner met een vaag verledenhet hotel uit te werken ?
en zo heb ik er nog wel een paar.......nu blijven dat voor eeuwig raadselen .....en het zo zorgvuldig door Gert gesponnen web der mistigheidblijft overeind...
3 keer de letter mmm (letterwaarde 13) liegt er ook niet om!!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me nu dus ook op dat Gert Timmerman 13 letters bevat
Vind ik toch heel verdacht! Moeten we daar niet een apart topic voor openen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me nu dus ook op dat Gert Timmerman 13 letters bevat
Helaas....quote:
Ik denk dat ik het wel een beetje begrijp, en ook weer nietquote:
De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?quote:
Laat maar, bluezz had een lange link staan, daar wees ik ff op.quote:
Nee ik heb de hele discussie niet gevolgt, maar ik begrijp dat er niet over Gert zijn leven gesproken mag worden, maar alleen ivm HBB, beetje vreemd hoor, ik zou bv bijna het Viola topic gaan lezen om te kijken wat daar allemaal gebeurd en of het wel allemaal met HBB in verband staatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef doka het volgende:
[..]
De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?
Dan heb je het helemaal verkeerd begrepen schatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik heb de hele discussie niet gevolgt, maar ik begrijp dat er niet over Gert zijn leven gesproken mag worden, maar alleen ivm HBB, beetje vreemd hoor, ik zou bv bijna het Viola topic gaan lezen om te kijken wat daar allemaal gebeurd en of het wel allemaal met HBB in verband staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |