jij was toch een bejaarde hippie?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
Ik mag toch hopen dat de \"standaard\" moddergooierij (laten we een middenweg bewandelen) \"gedoogd\" word!
Zolang het geen persoonlijke kruistocht wordt...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:42 schreef Jappie het volgende:
Ik mag toch hopen dat de \\\"standaard\\\" moddergooierij (laten we een middenweg bewandelen) \\\"gedoogd\\\" word!
mee eens, als ze nou 1 in post eens zouden zeggen wat ze in 600 doen, en dan discussie, geen probleem, maar het ging nergens meer overquote:Op zondag 5 februari 2006 20:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zolang het geen persoonlijke kruistocht wordt...
Op zich wel jammer, hàdden we eindelijk eens een échte discussie hier... [afbeelding]
wanneer is die genomen?quote:Op zondag 5 februari 2006 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil ook nog even iets OT kwijt
[afbeelding]
En toch zou ik hem nooit dicht gegooid hebben. De man had een verhaal en dat moest ie kwijt!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, als ze nou 1 in post eens zouden zeggen wat ze in 600 doen, en dan discussie, geen probleem, maar het ging nergens meer over
Het is idd wel jammer dat een in aanvang goeie discussie op deze manier is misgegaan. Ik vind het ook jammer Jap, maar het ging zoals Manu zegt écht nergens meer over. Dus hier nieuwe ronde, nieuwe kansen...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
En toch zou ik hem nooit dicht gegooid hebben. De man had een verhaal en dat moest ie kwijt!
Het was toch al een Gert topic dus waarom niet gewoon daar?
HBB gerelateerde vragen naar aanleiding van de uitlatingen zouden kunnen zijn:
Waarom wil iemand als Gert met een dusdanig verledenzo graag in het hotel ?
Waarom stapt iemand als Gert met een dusdanig verledenna een aantal weken uit het Hotel ?
Waarom besloot het Rode kruis alle zeilen bij te zetten om uitgerekend Gert een bewoner met een vaag verledenhet hotel uit te werken ?
en zo heb ik er nog wel een paar.......nu blijven dat voor eeuwig raadselen .....en het zo zorgvuldig door Gert gesponnen web der mistigheidblijft overeind...
3 keer de letter mmm (letterwaarde 13) liegt er ook niet om!!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me nu dus ook op dat Gert Timmerman 13 letters bevat
Vind ik toch heel verdacht! Moeten we daar niet een apart topic voor openen?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:03 schreef Peter6000 het volgende:
Valt me nu dus ook op dat Gert Timmerman 13 letters bevat
Helaas....quote:
Ik denk dat ik het wel een beetje begrijp, en ook weer nietquote:
De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?quote:
Laat maar, bluezz had een lange link staan, daar wees ik ff op.quote:
Nee ik heb de hele discussie niet gevolgt, maar ik begrijp dat er niet over Gert zijn leven gesproken mag worden, maar alleen ivm HBB, beetje vreemd hoor, ik zou bv bijna het Viola topic gaan lezen om te kijken wat daar allemaal gebeurd en of het wel allemaal met HBB in verband staatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef doka het volgende:
[..]
De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?
Dan heb je het helemaal verkeerd begrepen schatquote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik heb de hele discussie niet gevolgt, maar ik begrijp dat er niet over Gert zijn leven gesproken mag worden, maar alleen ivm HBB, beetje vreemd hoor, ik zou bv bijna het Viola topic gaan lezen om te kijken wat daar allemaal gebeurd en of het wel allemaal met HBB in verband staat
Ik snap je punt, maar Francis sloeg een beetje door in het vorige deelquote:Op zondag 5 februari 2006 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ik heb de hele discussie niet gevolgt, maar ik begrijp dat er niet over Gert zijn leven gesproken mag worden, maar alleen ivm HBB, beetje vreemd hoor, ik zou bv bijna het Viola topic gaan lezen om te kijken wat daar allemaal gebeurd en of het wel allemaal met HBB in verband staat
Er zijn hier wel meer users die een beetje doorslaanquote:Op zondag 5 februari 2006 21:49 schreef doka het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar Francis sloeg een beetje door in het vorige deel
Nogmaals, lees die topics nou ff door...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer users die een beetje doorslaan
Meestal volgt dan een ban ipv het sluiten van een topic?
Dat is waarquote:Op zondag 5 februari 2006 21:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer users die een beetje doorslaan
Meestal volgt dan een ban ipv het sluiten van een topic?
Honger flugs ?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, lees die topics nou ff door...
Nee ik ga niet happen....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Honger flugs ?![]()
Hier...neem een chippie [afbeelding]
Ik heb al eens een poging gewaagd, maar dat doe je niet zo maar ff....quote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nogmaals, lees die topics nou ff door...
Je leest zelf maarquote:Op zondag 5 februari 2006 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al eens een poging gewaagd, maar dat doe je niet zo maar ff....
Samenvatting?
Daag me niet uit hoor, want dan ga ik het een keer lezen ookquote:Op zondag 5 februari 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je leest zelf maar![]()
Die moeite neem ik ook altijd in discussies...
Owkee owkee..hier dan...quote:Op zondag 5 februari 2006 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al eens een poging gewaagd, maar dat doe je niet zo maar ff....
Samenvatting?
quote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Owkee owkee..hier dan...![]()
*mompelt iets over die luie jeugd van tegenwoordig*![]()
Ik wist dat ik op je kon rekenen Jappiequote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen hequote:
Absoluutquote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit me toch niet uit te lachen he![]()
![]()
Beetje je users belachelijk maken, lekkere mod ben jijquote:
Aah, je hebt dus tóch de topics gelezen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beetje je users belachelijk maken, lekkere mod ben jij
Nee echt nietquote:Op zondag 5 februari 2006 22:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aah, je hebt dus tóch de topics gelezen? [afbeelding]
al mijn nutteloze werk voor niks geweestquote:Op zondag 5 februari 2006 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Soms niet nee, andere keren weer wél...quote:Op zondag 5 februari 2006 22:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee echt niet
Jij gelooft je users niet eens![]()
Waarom doet die smiley het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen Jappie![]()
Daar staat word ik ook gewoon verwezen naar de Gert topics:\')
was een klotebug, ik moest een gedeelte uit je post halen en dat deed ie dus niet. Vandaar dat ik de hele post moest verwijderen.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
al mijn nutteloze werk voor niks geweest![]()
Welke smileyquote:
Ik zei nog zo, ik ben tegen zinloos geGert :')quote:Op zondag 5 februari 2006 22:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Soms niet nee, andere keren weer wél...
Maar goed, ontopic maar weer...![]()
okeequote:Op zondag 5 februari 2006 22:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
was een klotebug, ik moest een gedeelte uit je post halen en dat deed ie dus niet. Vandaar dat ik de hele post moest verwijderen.
Bewijs jij nou ook maar eerst ff dat je de echte bentquote:Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
Ouwe zeur
(nu.nl)
Gert Timmerman, wie kent hem nog? Hij zong ooit met Hermien 'Duifjes op de dam', maar presteerde daarna nooit meer iets. Toch mocht hij zijn opwachting maken in het Big Brother Hotel. We hebben hem daar nooit in actie gezien, maar blijkbaar beviel het hem daar geenszins. Hij stapte met veel bombarie uit het programma en klaagt nu steen en been bij de roddelbladen. Gert zou geboycot zijn door de andere bewoners. Hij wilde een leuk avondje Nederlandse muziek maken, maar dat wilden de anderen niet. Vonden ze niet chic genoeg.
Deze kritiek trok de senior zanger niet, en hij stapte op. Dolblij natuurlijk dat hij weer naar zijn lieve Babs mocht. Maar nee hoor, alwéér was het niet goed. Babs had verwacht dat haar Gert het nog wel een paar weken zou uithouden in Big Brother en was met een grootscheepse verbouwing begonnen. Als leuke verrassing. Toen Gert thuiskwam, trof hij een puinhoop en overal verf. 'Een lief plan hoor, maar het was voor mij de druppel' moppert hij in Privé 'Nu kon ik nóg niet in mijn eigen bed slapen'. Arme Babs over haar toeren natuurlijk door al dat chagrijn. Wij zouden het wel weten met zo'n ouwe zeur. Niks meer 'eigen bed' en 'thuis'. We zouden een enkeltje Hotel Big Brother boeken en Gert daar nóóit meer komen ophalen.
het forum is nog steeds open hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Timmerhout het volgende:
Er is hier NOOIT een kruistocht geweest, er werden enkel feiten opgenoemd. Jullie zaten erboven op, de teamleiders doel ik op !! Je had geschiedenis kunnen gaan schrijven door het forum gewoon open te laten en de ECHTE waarheid te leren kennen. Helaas Gert mag WEL van alles roepen in de media, de dochters en wij ( Timmerhout & Francis ) zal de mond worden gesnoerd.
Erg jammer, als je binnen een paar weken de echte waarheid zul lezen in de bladen o.i.d. zul je nog eens terugdenken aan de woorden, hier in dit forum, van Francis en mezelf, en kom je erachter dat je een grote fout hebt gemaakt door het forum te sluiten.
Tuurlijk, je zegt nu natuurlijk, het forum is helemaal NIET dicht, klopt ik zit hier ook een berichtje te tikken, maar van kritische kanttekeningen mag geen sprake meer zijn. Dat is het zelfde als de boel dichtgooien ...... triest !!!!
Altijd prettig, mensen met een gezond relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Timmerhout het volgende:
Je had geschiedenis kunnen gaan schrijven door het forum gewoon open te laten en de ECHTE waarheid te leren kennen.
Wat zit je nou dramatisch te doen man?quote:Tuurlijk, je zegt nu natuurlijk, het forum is helemaal NIET dicht, klopt ik zit hier ook een berichtje te tikken, maar van kritische kanttekeningen mag geen sprake meer zijn. Dat is het zelfde als de boel dichtgooien ...... triest !!!!
en daarbij nog geen contract hebt gegeven aan de ghostwriterquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zit je nou dramatisch te doen man?
Hele página's vol met aantijgingen richting Gert Timmerman staan er inmiddels op Fok, en ik lees nergens dat het vanaf nu niet meer mág. De vraag is alleen of je wel zo sterk staat, als je al een half boek hebt gepost en volgens jezelf nog steeds je punt niet duidelijk hebt kunnen maken.
Mijn punt niet duidelijk heb kunnen maken ? Ik dacht dat ik al vele malen heb geschreven dat de dochters de waarheid spreken, en jullie niet de ware Gert niet hebben gezien in het hotel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd prettig, mensen met een gezond relativeringsvermogen.
[..]
Wat zit je nou dramatisch te doen man?
Hele página's vol met aantijgingen richting Gert Timmerman staan er inmiddels op Fok, en ik lees nergens dat het vanaf nu niet meer mág. De vraag is alleen of je wel zo sterk staat, als je al een half boek hebt gepost en volgens jezelf nog steeds je punt niet duidelijk hebt kunnen maken.
Nou, dan heb je je doel toch bereikt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Mijn punt niet duidelijk heb kunnen maken ? Ik dacht dat ik al vele malen heb geschreven dat de dochters de waarheid spreken, en jullie niet de ware Gert niet hebben gezien in het hotel.
komt het boek er dan tochquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Timmerhout het volgende:
[..]
Mijn punt niet duidelijk heb kunnen maken ? Ik dacht dat ik al vele malen heb geschreven dat de dochters de waarheid spreken, en jullie niet de ware Gert niet hebben gezien in het hotel.
Om dat te verduidelijken hebben we ( ook Francis ) voorbeelden genoemd hoe het er vroeger thuis bij hen uitzag. Maar oke, het is goed zo. we zoeken wel een andere weg ........
Heeft Gert van zijn fouten geleerd? Hij beweert dat hij nooit geen fouten gemaakt heeft, dan kun je er ook niet van leren. Toen men begon te schrijven dat zijn dochters hem eens in het HBB moesten gaan bezoeken, dit tevens om Babs te ontlopen, werd hij dezelfde dag nog verzocht om thuis te komen, dit onder het mom dat de Hollandse avond geen doorgang had gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komt het boek er dan toch![]()
![]()
![]()
wanneer komt de aanbetaling van mijn gage, heb nu toch niks te doen en kan best een boekje schrijven. Doen we inleiding Gert lief in BB, de kern: Gert is slecht, conclusie: Gert heeft fouten gemaakt en ook zijn dochters en van fouten kun je leren en dat heeft Gert gedaan
kom op, haal je nu de voeding voor m'n boek weg?quote:Op maandag 13 februari 2006 04:18 schreef svann het volgende:
Jullie verhaal staat nog steeds voor iedereen leesbaar op het forum.
Veel mensen hebben het gelezen; wat verwachten jullie nog meer?
We zijn geen privé ofzo.
Tering, nog een gefrustreerde mafkees...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:38 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Heeft Gert van zijn fouten geleerd? Hij beweert dat hij nooit geen fouten gemaakt heeft, dan kun je er ook niet van leren. Toen men begon te schrijven dat zijn dochters hem eens in het HBB moesten gaan bezoeken, dit tevens om Babs te ontlopen, werd hij dezelfde dag nog verzocht om thuis te komen, dit onder het mom dat de Hollandse avond geen doorgang had gevonden.
Stel dat dit contact zich zou herstellen, dan kwam Babs met aanhang toch op de achtergrond.
Jalouzie kan mensen tat rare daden doen komen.
Maar om op 70 jarige leeftijd ineens 6 weken lang toneel te moeten spelen, valt echt niet mee.
Ik geef Timmerhout en Francis gelijk dit was niet de echte Gert Timmerman, die zag je toen er geen kruiden in de keuken waren, of iedereen niet aan tafel kwam en bij meerdere feiten die meneer niet aanstond.
Kies jij ff lekker de kant van de modjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, dan heb je je doel toch bereikt?
Wat zit je dan te miepen over dat het forum dicht is en dergelijke? (wat niet eens zo is). Ik begrijp er geen hol van wat je nu eigenlijk nog wilt.
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kies jij ff lekker de kant van de modjes![]()
Overloper
Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezenquote:
Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef doka het volgende:
[..]
De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:10 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.
Stop er ook mee, zag alleen dat er hier nog gediscussieerd werd ....quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dit hele gedoe nou nog al bezig.
![]()
Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
Misschien een idee om je even in te lezen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding![]()
Je wilt Gert wel afpissen maar je weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoequote:Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
Waarom komen er hier allerlei mensen roepen dat dit een onzintopik is?
Blijf er dan uit weg, of lees alleen hetgene dat je wel interesseert.
Ik vond die verhalen wel informatief.
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg jounalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Is dit hele gedoe nou nog al bezig.
![]()
Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
onsquote:Op woensdag 15 februari 2006 06:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over een voorpublicatie van ons boek
quote:
BRON?quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding![]()
Journalistieke verantwoording zou zijn genomen door de pers als zij een onderzoek naar de aantijgingen hadden verricht - dit is nooit gebeurd, de tragische voortslepende soap leverde blijkbaar meer op. Duidlijkheid kwam er nooit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
Waarom komen er hier allerlei mensen roepen dat dit een onzintopik is?
Blijf er dan uit weg, of lees alleen hetgene dat je wel interesseert.
Ik vond die verhalen wel informatief.
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg journalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.
En FrancisC, timmerhout en anderen...
Open een weblog ofzo (heel eenvougdig), en drop hier de link.
Pluk alle stukjes uit het forum en maak er één verhaal van, veel duidelijker.
Hij is er toch al lang uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef teamlead het volgende:
![]()
Kunnen we het weer hebben over Gert in HBB nu....
danku
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
quote:
Dat bedoel ik, dit topic kan wel dichtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
wat?? sinds wanneer
Ik vond al dat ie lang in de dagboekkamer bleef,....
![]()
Hoi Francis.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.
Laat die jongen nu gewoon eens vertellen.
Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.
Laat die jongen nu gewoon eens vertellen.
Wie je ook bent, bedankt - het is zeker niet zo dat ik getraumatiseerd rondloop, althans, hierdoor geen overzicht meer zou hebben - het is echter heel moeilijk om een duidelijk beeld uit de chaos te scheppen die voor jullie, lezers, begrijpelijk is - je moet goed onthouden dat veel gebeurtenissen met elkaar in verband stonden zonder dit verband te vertonen - En dat het aantal onnavolgbare gebeurtenissen zich met de loop der jaren tot een gigantisch web heeft ontwikkeld. Het is dus een onmogelijke opgave (vooral wanneer reacties komen die niet ingaan op de materie maar slechts bestaan uit flauwe opmerkingen of toespelingen, om het structureel te houden. Het is niet mogelijk om een complexe zaak in twee zinnen tot uitdrukking te brengen - zo werkt dat niet. Er is inmiddels eergisteren tussen mij, mijn moeder, Gert Timmerman en Babs een gesprek geweest wat hier en daar hoog opliep maar niet tot een ordinaire ruzie escaleerde - de aanleiding was DIT FORUM!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Leukeleu het volgende:
Ik heb totaal niets tegen Francis C. Hij schreef in het GT gastenboek al eens, dat hij een ontzettend trauma had opgelopen omtrent de toestanden destijds in huize Con Amper te Usselo, alwaar Gert en Hermien woonden met de kinderen en hij daar veel over de vloer kwam als de zoon van Gerts tekstschrijfster.
Maar, of dit komt door het opgelopen trauma, hij kan de betreffende voorvallen maar moeilijk begrijpbaar op papier zetten. Daarom als het belangrijk is om te vermelden voor het publiek, praat er over met iemand die hier wel toe in staat is en plaats het in dit Forum.
Iedereen wordt erg nieuwsgierig. Francis succes.......
Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!
Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezen![]()
voor alle duidelijkheid in deze: Gert meld liever het getal 6666 gulden op dan dat hij gewoon zegt: de dochters en Hermien hebben 20.000 euro ontvangen voor de aantijgingen: dit is een symbolieke steek onder water - mijn keyboard heeft ook 666 klanken - wat zegt dit nu? niets toch zeker? Ik gebruikte het voorbeeld om te laten zien dat Gert Timmerman in zijn kinderen de duivel ziet.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Francis C heeft thuis een keyboard met 666 voorgeprogrammeerde klanken, maar wat heeft dat met de fouten van Gert T. te maken?
Jammer dat Francis de werkelijke problemen en de GT geschiedenis zo moeilijk leesbaar brengt voor het publiek. Ga met jouw verhaal naar een goede journalist en jouw boek wordt een bestseller. Begin niet zelf te schrijven, want dan haalt het de Slegte nog niet eens.
Gert was geen deugniet, maar hij deugt niet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.
Willen de dochters en Gert Timmerman zich ooit kunnen verzoenen met het verleden, dan zouden alle kaarten op tafel moeten komen, ben jij dit met mij eens? Of vindt je dat het welles-nietus spelletje van de Media ook maar een jota heeft bijgedragen tot de kern van het conflict?
Heb jij het boek al gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
jeeezus....is die kruistocht nou nog niet voorbij?
Ik heb al een poging gewaagdquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -
boek?quote:
Ik heb het al uit...quote:
Waarom zou ik het lezen, de clou is toch al verklapt...quote:
Maak nog even voor de 500ste keer die 'leuke' opmerking over jouw boek.quote:
Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef FrancisC het volgende:
Ik stel NERGENS op dit FORUM dat Gert Timmerman daadwerkelijk zijn dochter of dochters heeft misbruikt!
Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.
Die dochters posten hier nu niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....
Je gaat me hier toch niet de klonenziekte weer aanpraten hequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dochters posten hier nu niet.
Geloof ik.
De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Die dochters posten hier nu niet.
Geloof ik.
Als dat waar is ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.
Als ze meelezen kan dat wel, en dan maar hopen op antwoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Dat is dus volgens Francis de Timmerman-techniek: Zwijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Misschien toch bang voor laster/smaadquote:Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Precies, Gert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.quote:
Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmermanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, Gert.
Trouwens, de dochters hebben talloze keren interviews geweigerd omdat ze het verleden ACHTER zich willen laten.
Denk je dan echt dat ze de beerput weer willen opentrekken? Met alle media-aandacht van dien?
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmerman
Overigens was gert er niet rouwig om, om even 'over de rug' van zijn overleden vrouw in de publiciteit te komen
Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.
Als Gert dat heeft gedaan vraag ik toch echt om een bron.
Hmm, die archiefpagina loopt tot juni 2005, staat 'ie niet tussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallen
Heb je een link?quote:
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een link?
Wil ik ook wel even zien, voor de beeldvorming.![]()
Dat zijn Barend en van Dorp niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.![]()
Dit net gevonden, wel boeiend: http://reporter.kro.nl/profieloverzicht.asp
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.quote:
Niet meer te bekijken, helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.![]()
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen. Nu BvD bekijken.
Geen beschuldigingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
Altijd nog beter dan op z'n dochters.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Altijd nog beter dan op z'n dochters.
Gert en Babs bezochten mijn moeder en mij op dinsdag 14 februari naar aanleiding van mijn uitlatingen hier op het forum - ze weten dus wat er staat en Babs heeft het voornemen (dat ze overigens niet aan mij persoonlijk kenbaar maakte) om mij voor de rechter te dagen. IK HOOP DAT DIT DAN OOK GEBEURD - WAT IK HIER NIET KWIJT KAN, KAN IK DAAR KWIJT. Omdat inderdaad een forum wellicht geen plaats is om de informatie duidelijk te brengen wil ik voor de geinteresseerden verwijzen naar mijn weblog over het gebeuren van vroeger - Ik kan onmogelijk stellen dat Gert Timmerman zijn dochters zou hebben aangeraakt - ik verbleef niet op hun slaapkamer - het opmelden van gebeurtenissen die dubieus zijn moet je niet als "insinueren" opvatten. Het valt mij op dat de bronnen die ik vermeld niet worden nagetrokken - dit zou heel gemakkelijk gaan - de mods bijvoorbeeld zouden van mij alle informatie omtrent deze bronnen kunnen krijgen - maar op de een of andere manier reageert hier niemand op - op mijn eigen log ben ik vrij, wordt de informatie niet uiteengetrokken - helaas is het veel leeswerk maar wie echt geinterreseerd is, is vrij om kennis te nemen - misschien dat het dan duidelijker wordt......quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Bang voor laster of smaad? Hmmmmmm, waarom zouden Babs en Gert hier niet in het forum optreden? Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen? En waar blijven de tegenargumenten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.![]()
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen?
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
En waar blijven de tegenargumenten?
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.
Zoiets gaat -neem ik aan- via advocaten.
Zo werkt dat niet op een forum.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
OK here we goquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:56 schreef G_Timmerman het volgende:
[..]
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En Hermien was een bitch toen ze ziek was. En ze wilde dat ze eerder bij Gert was weggegaan: 35 jaar eerder.
Ook fijne uitspraken.![]()
Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
De Basisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?
Volkomen duidelijk punt, jij wint! Dan is het maar wachten op de brief van een advocaat .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:
Maar ook dit heeft Gert niet gezegd, hij heeft slechts gezegd dat "hermien in een verkeerd lichaam zat" - daar heeft de media het woord Lesbisch van gemaakt, aldus de heer Timmerman ......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakken![]()
.
En zoals ik al eerder zei in een vorig deel, hij beweerde ook dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Al eerder in weekblad Privé en later dus nogmaals bij Barend & van Dorp. Gorden en Babbete van Veen spraken hem daarop aan. Dat ze het te schandalig voor woorden vonden omdat Hermien zich niet meer kan verdedigen.
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
De Basis
je bent toch niet opeens moslim he![]()
Weerquote:
Heb je je soms ingelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!![]()
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Weer
Ik toon slechts aan dat het makkelijk is om een identiteit te faken.
Maar ik geloof wel in de oprechte woede van Francis en een aantal van zijn medestanders.
Ik gebruik mijn klonen in principe niet voor dit soort ernstige zaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomen
En een keer had ik het een beetje heel erg mis![]()
Ik heb het niet zo gevolgt dus....quote:
Met de moderators en de teamleiders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
Een verdomd goeie vraag: er zijn echter mensen die in het onderwerp geinterreseerd zijn, punt 1, en, punt 2, ik doe het ook voor al degenen die niet durven of niet kunnen of wat dan ook .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo gevolgt dus....
Maar mijn zege heb je, discussie moet kunnen
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Maar dat is dus zijn punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef FrancisC het volgende:
ik ben zeker geen heilige, ben ook een vader die, door mijn eigen gedrag, mijn dochtertje 17 maanden niet zag - dit ging niet om een ruzie tussen mij en mijn dochtertje, maar gewoon om het feit dat ik de misstap die ik beging met 17 maanden detentie moest bekopen - maar ik ben er niet voor weggelopen,
Negeren doet hij het niet - hij gaat er gewoon niet op in of geeft antwoorden als: die ken ik niet en daar weet ik niets van, en dat heb ik niet gezegd - een eerder voorbeeld: in de media zegt Gert timmerman dat Hermien lesbisch is - daarna zegt hij rustig - dat heb ik niet gezegd -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.
Het feit dat hij er niet tegen in verweer komt, zegt m.i. dus niets. Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -quote:
Als je 'artiesten' ruim definieert ken ik bv een hoop voetballers die een hele puinhoop met zich meedragen en er mee wegkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef FrancisC het volgende:
hoeveel andere artiesten ken je die een dergelijke puinhoop met zich meedragen?
Hmmz, dat kunnen ze dus weer tegen je gebruiken bij een eventuele rechtzaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat is dus zijn punt.
Negeren kan betekenen dat je hoopt dat het overwaait en dat iedereen het over een maand weer vergeten is......
Concreet is de tekstschrijfster - concreet zijn andere getuigen - concreet zijn de vreemde omstandigheden - dat alles doet er namelijk toe - het feit dat ik hier als enigste mijn mond opendoe betekent niet dat ik als enigste kennis draag van de zaken -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.
Het feit dat hij er niet tegen in verweer komt, zegt m.i. dus niets. Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Hmmm, zou dat aan geld liggen? Of misschien aan het feit dat fans en andere aanbidders eenvoudigweg niet kunnen en zullen tolereren dat hun "ster" niet volkomen is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als je 'artiesten' ruim definieert ken ik bv een hoop voetballers die een hele puinhoop met zich meedragen en er mee wegkomen.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.
Tja, maar dat stuk detentie heeft niet gemaakt dat mijn geheugen gewist is en het flakt de andere getuigen ook niet weg - ik ben ook niet bang voor dergelijke zaken - anders had ik hier niet met naam of toenaam gestaan - ze weten dat ik hier ben -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dat kunnen ze dus weer tegen je gebruiken bij een eventuele rechtzaak.
Als ster ben je machtig. Je kunt spinndoctors inhuren, met rechtzaken dreigen, je mooie -met eerbied- zwart gespoelde grijze haren laten zien in een charity programma.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef FrancisC het volgende:
Hmmm, zou dat aan geld liggen? Of misschien aan het feit dat fans en andere aanbidders eenvoudigweg niet kunnen en zullen tolereren dat hun "ster" niet volkomen is?
Hierin ben ik de laatste die je tegenspreekt - totaal waar! Maar, het moge toch duidelijk zijn dat alle zaken die zich rondom Gert Timmerman hebben ontwikkeld toch niet hebben kunnen plaatsvinden zonder enige betrokkenheid van zijn kant? Alsof hij maar steeds beschuldigd zou worden vanuit het niets - om dat te geloven (want in zoiets kun je alleen maar geloven omdat de feitelijkheid iets heel anders uitwijst) heb je een groter geloof nodig dan menig kerkganger.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.
OJ zit er ook niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
En blijkbaar voelt Gert Timmerman geen spijt. Dat kan wel aan je vreten, maar Gertje leeft vrolijk door en jij zit ermee.
Dat rijmt.quote:
De dochters weten van dit forum af - helaas heeft het forum mij verboden mails te plaatsen om dit aan te tonen - Sandra en Sheila hebben zelfs heel wat mensen in bescherming genomen - ze staan alleen omdat niemand het lef had om iets te zeggen, inclusief ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
Weet je wat ik mij afvraag ( kom maar op manu met een flauwe opmerking...). Realiseren mensen zich wel wat al die verhalen doen met 2 dochters en een zoon in zo'n gezin. Of Francis zijn verhalen nu wel of niet kan bewijzen, de meesten snappen wel dat hij niet ver van de waarheid zit. Dat er daar in het verleden zaken zijn gebeurt die niet goed zijn voor de opvoeding van een kind. En dan heb ik het niet eens over de incest waarvan iedereen wel snapt dat dat littekens op je persoonlijkheid en ziel achterlaat. Ik denk meer aan het leven zelf. Een vader die zichzelf als hoofddoel ziet van het leven van zijn gezin. Een narcist puur sang. Door de kerk in te duiken sleurt hij zijn gezin mee in een achtbaan van waanzin. Gert kon ook niet zomaar iets doen. Gert ging extreem. In alles. Was de karbonade niet goed?. Hup door de keuken. Ik kan mij zo goed voorstellen hoe de 2 dochters zich gevoeld moeten hebben. het feit dat ze nu zo sterk zijn en er in een programma als Profiel zo waardig en sterk over kunnen parten. Dat is fatsoen en kracht. Ik denk dat de dochters zo veel meer weten maar het voor zich houden. Wat Francis weet, weten de dochters ook wel.
Dat de dochters geen media zoeken en mijn ziens soms met de ziel onder de arm lopen omdat papa zo nodig de publiciteit weer moet halen vanwege een nieuwe CD, daar kun je alleen maar respect voor hebben. Ik heb al jaren geen negatief of kwetsend bericht van de dochters gehoord. Soms, zoals in profiel, zeggen ze netjes hoe het ging thuis en wat dat met de Moeder deed.
Hou af en toe eens rekening met de dochters. Ik weet niet of ze dit forum lezen, Maar respect kun je altijd tonen, ik denk dat we ons wel moeten open stellen voor de zaken die Francis benoemd. Je kunt dan voor jezelf bepalen wat je geloofd of niet.
Had iedereen maar het fatsoen zoals Sheila, Sandra en Francis...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De dochters weten van dit forum af - helaas heeft het forum mij verboden mails te plaatsen om dit aan te tonen - Sandra en Sheila hebben zelfs heel wat mensen in bescherming genomen - ze staan alleen omdat niemand het lef had om iets te zeggen, inclusief ik.
Wel heb ik in 1984, 85 en 86 ernstige discussies gevoerd met bijvoorbeeld mijn moeder over het wel en wee in huize Timmerman - de ronduit griezelige onrust en zo - ik heb vele vragen geprobeerd zelf te beantwoorden en een oud Rechercheur genaamd Leo heeft voor mij destijds geprobeerd personen te achterhalen - helaas liephet onderzoek aardig in de papieren en konden we niet verder - voor velen is dit niet relevant, zij hebben het niet meegemaakt (1), en het doet er voor hun niet toe - het is gemakkelijk om met een schaaltje popcorn te discussieren over iets wat er voor je niet toe doet - en flauwe opmerkingen maken, ach, dat is altijd nog makkelijker dan je serieuze vragen te stellen .
Hierboven de link naar mijn weblog - je kunt er ook reageren en vragen stellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gert en Babs bezochten mijn moeder en mij op dinsdag 14 februari naar aanleiding van mijn uitlatingen hier op het forum - ze weten dus wat er staat en Babs heeft het voornemen (dat ze overigens niet aan mij persoonlijk kenbaar maakte) om mij voor de rechter te dagen. IK HOOP DAT DIT DAN OOK GEBEURD - WAT IK HIER NIET KWIJT KAN, KAN IK DAAR KWIJT. Omdat inderdaad een forum wellicht geen plaats is om de informatie duidelijk te brengen wil ik voor de geinteresseerden verwijzen naar mijn weblog over het gebeuren van vroeger - Ik kan onmogelijk stellen dat Gert Timmerman zijn dochters zou hebben aangeraakt - ik verbleef niet op hun slaapkamer - het opmelden van gebeurtenissen die dubieus zijn moet je niet als "insinueren" opvatten. Het valt mij op dat de bronnen die ik vermeld niet worden nagetrokken - dit zou heel gemakkelijk gaan - de mods bijvoorbeeld zouden van mij alle informatie omtrent deze bronnen kunnen krijgen - maar op de een of andere manier reageert hier niemand op - op mijn eigen log ben ik vrij, wordt de informatie niet uiteengetrokken - helaas is het veel leeswerk maar wie echt geinterreseerd is, is vrij om kennis te nemen - misschien dat het dan duidelijker wordt......
http://spaces.msn.com/sou(...)ce.aspx?_c02_owner=1
ik heb flauwe opmerkingen gemaakt ja, maar ik heb ook duidelijk gevraagd of je in 1 post wilde zetten wat je nou uiteindelijk wilde bereiken en wat je nu uiteindelijk wilt zeggen. Na 10 keer vragen kon je dit niet. Dus ik ben er nu een beetje klaar mee!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
Weet je wat ik mij afvraag ( kom maar op manu met een flauwe opmerking...). Realiseren mensen zich wel wat al die verhalen doen met 2 dochters en een zoon in zo'n gezin.
Daarom heb ik dus ook gevraagd om in 1 post duidelijk te maken wat hij nu uiteindelijk wil zeggen, evt met behulp van jou en timmerhout, zodat we dat als uitgangspunt kunnen nemen en er niet steeds weer nieuwe feiten op tafel komen. Er zijn best mensen oprecht geinteresseerd in de verhalen die jullie vertellen, maar het lijkt nu net een puzzel waar steeds een stukje bij komt.... Dus ik zou zeggen, ga met Timmerhout en Francis proberen een post maken die we ook als openingspost kunnen gebruiken als er evt een nieuw topic komt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef feiten het volgende:
Manu, Het klopt dat de verhalen van Francis soms onsamenhangend zijn.
er hoeft waarschijnlijk geen nieuw topic geopend te worden, maar wissel elkaars msn of mail even uit en zeg gewoon wat je wilt zeggen. Blijkbaar zijn er toch mensen in geinteresseert en anderen zullen het met een korreltje zout nemen of jullie erop aanvallen. Geen probleem, nooit persoonlijk opvattenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef feiten het volgende:
KLopt Manu, Maar door dat andere mensen zich bemoeien (en dat is goed) met dit onderwerp en vragen stellen komen er steeds maar zaken boven. verder denk ik ( en dat geeft francis ook aan ) dat hij nog niet alle feiten neer durft te leggen. Hij hoopt denk ik dat andere mensen en slachtoffers zich zullen melden in dit verhaal zodat er ook meer bronnen zijn. Namelijk zij die ook slachtoffer zijn of meer weten. Francis kan namelijk zo weinig bewijzen (behalve de tape met de bekentenis van Gert jr.). het is lang geleden en alleen de andere (vele) salachtoffers kunnen iets vertellen.
Maar wellicht dat Francis een nieuwe topic kan (laten) openen en dan start met een zo volledig mogelijk beeld. Ik kan daarna samen met Timmerhout en nog 2 van dit forum de zaken proberen aan te vullen.
Francis?, lijk t je dit iets? Dan hebben we de floor all for ourselves.....
Een vandaag mailtje van een van de dochters maakt heel duidelijk dat ze erg blij is met het verhaal dat ik hier heb losgelaten, het helpt haar te verwerken en het steunt haar dat er nog zoveel mensen zijn die de andere kant van het verhaal kennen - mijn weblog begint bij het begin - je ziet nog niet zoveel nieuws omdat ik alles aan het reconstrueren ben - ik blijf hier wel discussieren maar voor een totaal overzicht waarin alles zo'n beetje veel duidelijker gaat worden, blijf ik iedereen vragen om naar het log te komen kijken, voor hen die geinterreseerd zijn - ik hoop alleen dat flauwe antwoorden daar uitblijven - wissen zal ik ze niet - maar ze leiden nogal af vanwaar het om gaat - geloof me, het weblog wordt veel duidelijker - en je komt er heel wat meer aan de weet dan nu - ik wil jullie wel bedanken voor al jullie reacties tot zover - en wat de mail van Sheila timmerman betreft, die plaats ik hier niet maar ik heb hem natuurlijk wel opgeslagen .............quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef feiten het volgende:
Manu, Het klopt dat de verhalen van Francis soms onsamenhangend zijn. Maar als ik alle topics lees vraag ik me ook af hoe je van de familie Timmerman een samenhangend geheel maakt. Maar ik ben het wel met je eens dat een duidelijk verhaal makkelijker te bediscussieren is. Ik denk dat ook francis met veel onverwerkte emoties zit betreffende Gert en co. Ik denk ook dat Francis de dochters dermate goed kent dat het hem ook aan zijn hart gaat wat er allemaal is gebeurt met hun. Zij waren vroegen vrienden en dus doet het waarschijnlijk zeer om te zien dat de vader zo met de dochters om gaat, dochters die vroeger tot je intimie behoorden. Je voelt ook gewoon de emotie van Francis en de woede en de volstrekte machteloosheid om iets te doen. Het feit dat hij zijn verhaal hier kwijt moet in plaats van in de krant betekent al dat het een moeilijk onderwerp is en dat zelfs hier mensen het er niet over willen hebben.
Wat betreft de dochters die dit forum zouden lezen vraag ik me af wat ze denken. Zouden ze willen dat Francis de beerput opentrekt ( en alle media aandacht dat met zich meebrengt) of willen we eigenlijk dat er een volledige radiostilte komt zodat zij ook verder kunnen met hun leven. Ik heb eens een reactie van Sheila gezien op de website van Gert waarin ze aangaf dat ze eigenlijk rust wil. Als er al mensen zijn die de vader uitschelden of verwijten maakt dan is zij en Sandra dat. Dit geeft volgens mij aan dat zij de beerput helemaal niet open willen maken. Zij hechten meer aan fatsoen. Dat was ook de toon van de reactie destijds.
Ik weet dat ik vooral denk vanuit de positie van de dochters en de psychologische effecten wat dit op hun gehad moet hebben,, in plaats van de positie van gert. Gert interesseert mij niet zo. In onze regio gaan er voldoende slechte berichten over hem de ronde. Heel Enschede weet wel wat Gert heeft uitgespookt. Dat ik ook de reden denk ik dat hij zich zo weining over dit onderwerp uitlaat. Er zijn teveel getuigen. Wel zie ik in dit forum dat er 2 of 3 getuigen mee doen aan deze discussie. Nu alleen nog openbaar maken en de beerput kan los. Wat mensen denk ik niet snappen van Francis is dat hij het vaak niet eens heeft over de incest maar veel meer over de godsdienstwaanzin en de waanzin van de vader. Dit heeft wellicht veel meer indruk achtergelaten Maar het schijnt vroeger zo raar, eng en chaotisch geweest te zijn , dat ik wel geloof dat je dat ook niet kunt vatten in een Forum. Francis doet zijn best, en ik hoop dt we meer te horen krijgen. Ergens vindt ik dat de naam van de dochters ook gezuiverd moet worden en dan kan iedereen verder met zijn leven.
Ze willen wel in het gastenboek reageren maar hier nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:31 schreef FrancisC het volgende:
Bovendien is Sheila, terwijl ze nooit geen slechte berichten gaf, uit het Gastenboek gebannen en kan er niet meer plaatsen - Maar de dochters zijn blij met de stap die ik eindelijk heb durven zetten -
Nee, Gert dacht dat er microfoons verborgen zaten in de muren van zijn studio en dat het hele gezin in usselo werd afgeluisterd - mijn vader heeft het voorval meegemaakt - het vernielen van de muren was het vernielen van het geluidsisolerende gedeelte - hierachter dacht hij de microfoons te vinden - geloof me, op mijn weblog komst dit binnenkort allemaal heel duidelijk naar voren ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:48 schreef Gert het volgende:
Allemachtig!!!!!
Had-ie Sledgehammer van Peter Gabriel opstaan, tijdens het ruïneren van die studio?
Maar goed, het woord incest valt nu keihard.
En dan te bedenken dat GT het lievelingetjes van dit forum was.
Ik denk dat het tevergeefse moeite is om genoegdoening te krijgen, gesteld dat je beschuldigingen waar zijn.
Er is geen rechter die een zaak als deze ontvankelijk zal verklaren schat ik in, en uit zichzelf zal GT echt niet op de knieën gaan.
Bovendien: als Gert echt een narcist is, dan heb je dus met iemand te maken die een ernstige psychische afwijking heeft. Berouw of empathie kun je dan helemaal wel op je buik schrijven.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:41 schreef FrancisC het volgende:
[quote]Op vrijdag 17 februari 2006 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ze willen wel in het gastenboek reageren maar hier niet
Ze mag hier gewoon reageren hoe zij zich voelt hoor.quote:In het gastenboek heeft ze niet gereageerd op de problemathiek maar eerder uitgesproken hoe ze zich voelde - ook dat mocht daar niet - helaas kan ik het mailtje dat ik vandaag van haar heb gekregen hier niet plaatsen, dat mag immers niet
Ik kan niets met het wel of niet incest - Ik kan alleen iets met de krankzinnige omstandigheden uit die tijd - wel weet ik dat er bepaalde vormen van mishandeling zijn die ertoe leiden dat het slachtoffer altijd bij de dader om aanhankelijkheid blijft vragen - bekijk eens die vrouwen die ernstig mishandeld worden, jaar in, jaar uit, van de dader op zichzelf niet goed los kunnen komen - wat dit veroorzaakt weet ik niet - en wat dit betreft kan ik je alleen maar een antwoord schuldig blijven .........quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:59 schreef crohntje het volgende:
Nu vraag ik mij toch een ding af...Ik volg dit al heel lang en lees alles maar blijf zitten met de volgende vraag..
Als er als kind incest met je is gepleegd door je eigen vader dan ga je zodra dat kan natuurlijk als de wiedeweerga dat huis uit! Ik zou vervolgens zelfs het contact met hem verbreken.
Nu kan ik er dan niet bij dat de dochters jaren geleden met een comeback kwamen met jawel..hun pa! Vrolijk stonden ze daar op het podium te zingen in sexy pakjes en zo vrolijk met pa én ma. Waarom zou je dat doen na zo'n jeugd als ik hier gelezen heb???
Wat klink je weer heerlijk verbitterd .......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:55 schreef Timmerhout het volgende:
Gert is een narcist, zijn hele leven al geweest. Zolang hij maar in het middelpunt van de belangstelling staat is alles goed en kan iedereen om hem heen ( inclusief vrouw en kinderen ) letterlijk verrekken.Bovendien is het een egoistische man die niets of niemand in zijn omgeving duldt als hij bijvoorbeeld met de pers praat of een TV optreden heeft. En blijkbaar gaat dat heden ten dage nog steeds door, want Gert kan nog altijd ontploffen en met carbonades ( of andere vleeswaren ) gaan smijten als meneer het niet naar de zin wordt gemaakt. De man heeft zijn eigen studio in het verleden ( ooit de modernste van Europa ) letterlijk aan barrels geslagen toen ze in de Heere gingen. Met een voorhamer werd alles aan gruzelementen geslagen. Ook heeft hij zijn persoonlijke bezittingen verbrand ( foto's, gouden platen, etc ) OOK de foto's van de kinderen, al ontkent hij dat nu glashard. Sandra en Sheila hebben geen jeugdherinneringen in foto's. Nadat de studio kort en klein werd geslagen werd er zelfs aan duiveluitdrijving gedaan, het was een plek waar niemand graag was, en zeker de kinderen niet. Vandaag de dag maakt Gert nog steeds misbruik van goede mensen die hem weer op weg proberen te helpen. Ook Babs doet daar volop aan mee, ben benieuwd als de geldschieter van nu de stekker eruit trekt. Dan blijft er NIETS over van Gert Timmerman. Stiekem hoop ik dat dat al gaan gebeuren. Gert heeft HONDERDEN mensen beschadigd met grensoverschrijdende zaken ( incest, niet betalen van rekeningen ) zodat een straf, ook al is deze man 70 op zijn plaats is. Aan mij zal het niet liggen, ik trek al het mogelijke uit de kast om deze man te doen buigen en te laten boeten voor zijn zonden.
Goeie vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
wat ik nu nog steeds niet begrijp: zelfs als alles wat jullie hier beweren waar zou zijn.... wat denken jullie te bereiken met het posten van deze beschuldigingen
ik had een helder momentjequote:
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typenquote:
zelfkennisquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typen
voor die 40 Fok-idioten die hier komen lezen![]()
Zekers, ik heb niet zo'n groot ego dat ik denk hier mijn mening te moeten predikenquote:
BEWquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
wat ik nu nog steeds niet begrijp: zelfs als alles wat jullie hier beweren waar zou zijn.... wat denken jullie te bereiken met het posten van deze beschuldigingen
HBB is lol voor jou, maar dus blijkbaar niet voor een aantal mensen die Timmerman persoonlijk kennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:47 schreef Talitha het volgende:
HBB is voor de lol en je moet wel een beetje getikt zijn om eindeloos naar dat gepoets op de streams te kijken![]()
Dat is duidelijk. Ik vind het prima dat iemand zijn persoonlijke mening hier neer zet. Ik vraag me wel af, net als teamlead, wat dit deze personen oplevert. Het lijkt mij gewoon een vrij zinloze bezigheid. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:51 schreef APK het volgende:
[..]
HBB is lol voor jou, maar dus blijkbaar niet voor een aantal mensen die Timmerman persoonlijk kennen.
Wat levert het jou op om nutteloos over HBB te lullen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. Ik vind het prima dat iemand zijn persoonlijke mening hier neer zet. Ik vraag me wel af, net als teamlead, wat dit deze personen oplevert. Het lijkt mij gewoon een vrij zinloze bezigheid. Maar daar kan ik me in vergissen natuurlijk![]()
Als het inderdaad zorgt voor opluchting, dan gun ik ze dat van harte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wat levert het jou op om nutteloos over HBB te lullen?
Wat levert het de krassers in R&P op?
Opluchting misschien
ach.. het begint te wennen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:50 schreef APK het volgende:
[..]
BEW![]()
![]()
Jammer hè, dat je een beetje meer moet lezen dan zoen- en zwaaismileys.![]()
dat laatste in iedergeval nietquote:Ben jij nou echt zo dom of ben ik zo slim
Ja hoor, mag best.... maar dit is tenslotte het HBB-subforum... logischerwijs zou je dan mogen verwachten dat discussies betrekking hebben op HBB.... Wat Gert 30 jaar geleden in zijn prive-leven deed is daarbij niet bijster relevant... maar als iemand de behoefte voelt om dat alsnog te verkondigen vind ik het prima...maar uit de felheid waarmee de beschuldigingen worden geuit maak ik op dat men die beschuldigingen niet slechts als informatie neergooit hier... Vandaar dat ik ze vraag wat het doel hiervan is...quote:Fok is een forum, waar mensen hun gevoelens posten. Hier gaat het over gevoelens ten opzichte van meneer Timmerman, die door Fokkers werd aanbeden omdat hij zo lief en aardig overkwam tijdens het programma.
Een ander geluid mag blijkbaar niet gehoord worden.
Hier geloof ik niets van - aslof iemand die een forum bezoekt of lezen wil een idioot is - mijn vraag is waarom jij je de moeite neemt om hier te posten?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waar halen ze de energie vandaan om zulke lappen tekst te typen
voor die 40 Fok-idioten die hier komen lezen![]()
Wat denkt een journalist bijvoorbeeld te bereiken met het vermelden van wetenswaardigheden? Of een nieuwslezer?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef teamlead het volgende:
Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Heb die site van Francis ook maar eens bekeken en dat is ook geen verhaaltje voor het slapen gaan
Hier moet ik overigens eerlijkheidshalve wel bijvermelden dat Gert Timmerman zich wel herinnert dat hij op een avond naar buiten ging om de krant te halen en van het ene moment op het andere zo bang werd dat hij spontaan: Welk een vriend is onze Jezus begon te zingen (Bron: Gert Timmerman); waarvoor hij bang werd kon hij niet uitleggen - toen hij terug was bij de woning stonden alle lege melkflessen die normaal gesproken in een krat naast de deur stonden, netjes naast elkaar op de drempel. Wie ze daar geplaatst had wist hij niet .....Toen hij ze terug wilde plaatsen nam hij vanuit zijn ooghoeken een gehurkte verschijning waar .... Hij sommeerde het "verschijnsel"uit de naam van Jezus te verdwijnen. Dit gebeurde ook. Gert Timmerman herinnert zich dat hij de luchtverplaatsing van de vluchtende verschijning op zijn been kon voelen. De reden dat hij dit liet weten was dat mijn moeder hem vertelde dat de gebeurtenissen in het huis wel degelijk hadden plaatsgevonden. Uiteindelijk gaf Gert Timmerman deze versie van een veel groter gebeuren weer - hij kon niet alle nog levende getuigen ontkennen en al te veel tegen mijn moeder ingaan waarvan hij nog steeds zegt dat ze "de beste tekstschrijfster aller tijden is, en dat hij nog steeds achter haar werken staat."quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....
In 1984 antwoordde hij: ik kan mij deze gebeurtenissen niet herinneren -
In 1994 herinnerde hij zich deze gebeurtenissen ook niet.
De verschijnselen zoals beschreven komen uit de geheugens van de aldaar aanwezige personen, op Hester W. na - Mijn moeder herinnert zich de gesprekken met Hester W. en haar plotselinge verdwijnen ....
ik neem naar aanleiding van je openheid wat betreft persoonsgegeven en alles ook wel aan dat je de waarheid spreekt (of wat jij gelooft dat de waarheid is), maar het blijft een verhaal dat je niet voor het slapen gaan wilt lezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....
In 1984 antwoordde hij: ik kan mij deze gebeurtenissen niet herinneren -
In 1994 herinnerde hij zich deze gebeurtenissen ook niet.
De verschijnselen zoals beschreven komen uit de geheugens van de aldaar aanwezige personen, op Hester W. na - Mijn moeder herinnert zich de gesprekken met Hester W. en haar plotselinge verdwijnen ....
Kom op kerel, volhouden! Luister, nog steeds zijn er veel mensen die dit alles aan de lijve hebben ondervonden onder de indruk van de hevigheid van het gebeuren - het is ook eng ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik neem naar aanleiding van je openheid wat betreft persoonsgegeven en alles ook wel aan dat je de waarheid spreekt (of wat jij gelooft dat de waarheid is), maar het blijft een verhaal dat je niet voor het slapen gaan wilt lezen
ik neem het niet persoonlijk op hoor, geeft alleen maar aan dat je mijn posts leest en dat ik de jouwe beantwoord met een portie sarcasme..... zat alleen vanmorgen dat verhaal op je site te lezen en daar werd ik niet echt vrolijker van, leek wel een script voor een goede filmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:28 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kom op kerel, volhouden! Luister, nog steeds zijn er veel mensen die dit alles aan de lijve hebben ondervonden onder de indruk van de hevigheid van het gebeuren - het is ook eng ....
Ik wil j tevens mijn verontschuldigingen aanbieden naar mijn uithalen naar jou soms - hoop niet dat je het persoonlijk heb opgevat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Het mag van mij best open blijven hoor... Hoe meer ze schrijven hoe minder geloofwaardig het wordt. Dus serieus kan ik het toch al niet meer nemen....
En toch ben je er steeds, en welkom ook - Gert timmerman geeft het toch toe hoor, al is het nu in ieder geval alvast mondjesmaat ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Het mag van mij best open blijven hoor... Hoe meer ze schrijven hoe minder geloofwaardig het wordt. Dus serieus kan ik het toch al niet meer nemen....
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En toch ben je er steeds, en welkom ook - Gert timmerman geeft het toch toe hoor, al is het nu in ieder geval alvast mondjesmaat ....
Heb je daarom dat blauwe kleurtje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijn
Dat is nou eens een interessante vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je daarom dat blauwe kleurtje?![]()
Optie 2 drankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is nou eens een interessante vraag
Dat ga ik vast doen, timmerhout, hoop ook dat je tegen mij uit de annonimiteit komt, mijn email adres is apfcapelle@home.nl - zou je dat willen doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ga door met je verhalen op het weblog Francis, als ik alles lees is het net of ik plotseling weer terugben op deze onheilspellende plek. Er is ook nog nooit iemand geweest die graag in dat huis aanwezig was. Laat het de wereld maar weten .......
Optie 4 lucht tekortquote:
Nou, wat je er ook van vindt - en geloof mij, ik kan mij jouw ongeloof voorstellen als geen ander - ik heb niet voor niets in 1984 navraag gedaan omdat ik aan mijn eigen waarnemingen begon te twijfelen - toch is mijn log het begin van alles, het maakt duidelijk wie wie op een gegeven moment is, waar zij bij betrokken waren en waarom en dat, toen Sheila bij de beelden van de voormalige woning reageerde met "Rothuis", zij zich genuanceerd uitliet over haar herinneringen aan de plek en haar jeugd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijn
Ik hoop dat je mijn oproep leest, Timmerhout, zou jij je tegenover mij bekend willen maken? Ik beloof je dat ik niets met je persoonsgegevens zal doen - maar je stelt dat het net lijkt of je terug ben op die plek - Ik zou heel graan persoonlijk met je willen corresponderen - Ik ben hier niet anoniem en ik hoop dat jij je tegenover mij bekend wilt maken ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ga door met je verhalen op het weblog Francis, als ik alles lees is het net of ik plotseling weer terugben op deze onheilspellende plek. Er is ook nog nooit iemand geweest die graag in dat huis aanwezig was. Laat het de wereld maar weten .......
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, wat je er ook van vindt - en geloof mij, ik kan mij jouw ongeloof voorstellen als geen ander - ik heb niet voor niets in 1984 navraag gedaan omdat ik aan mijn eigen waarnemingen begon te twijfelen - toch is mijn log het begin van alles, het maakt duidelijk wie wie op een gegeven moment is, waar zij bij betrokken waren en waarom en dat, toen Sheila bij de beelden van de voormalige woning reageerde met "Rothuis", zij zich genuanceerd uitliet over haar herinneringen aan de plek en haar jeugd.
Het kan eigenlijk alledrie bij mijquote:
mijn voormalig huis zaten krakers onder, stelletje terroristen, heb er nog steeds nachtmerries vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.
Termietenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mijn voormalig huis zaten krakers onder, stelletje terroristen, heb er nog steeds nachtmerries van![]()
![]()
Toen ik de achterliggende gedachte aan je opmelde gooide jij er een slot op als ik mij het goed herinner - er mocht immers geen persoonlijke motivatie spelen - dat is het zelfde als het weigeren van een aangifte omdat een slachtoffer persoonlijk betrokken zou zijn - Ik hoop dat je begrijpt dat ik een kant wil laten zien aan het verhaal die slechts weinigen hebben kunnen inzien vanwege het geroddel en gedraai destijds ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit topic begint steeds vager te worden... Heb de weblog eens bekeken en wederom vraag ik mezelf af of deze hele soap nu over Senior of Junior gaat. Nu men ook nog met 'spookverhalen' komt begint de geloofwaardigheid nóg verder af te nemen...
En ik vraag het nóg maar een keer... Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze hele soap? Er wordt getracht senior en junior onderuit te halen, maar de achterliggende gedachte daarbij wenst men niet te vermelden.
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Toen ik de achterliggende gedachte aan je opmelde gooide jij er een slot op als ik mij het goed herinner - er mocht immers geen persoonlijke motivatie spelen - dat is het zelfde als het weigeren van een aangifte omdat een slachtoffer persoonlijk betrokken zou zijn - Ik hoop dat je begrijpt dat ik een kant wil laten zien aan het verhaal die slechts weinigen hebben kunnen inzien vanwege het geroddel en gedraai destijds ....
hij is met de panda tegen de koets aangeknaldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van - aslof iemand die een forum bezoekt of lezen wil een idioot is - mijn vraag is waarom jij je de moeite neemt om hier te posten?
jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijntquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle druiven op de dam, shalalali shalalala...
Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijnt![]()
Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer de gerstkant op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doet
Gert geeft de voorkeur aan port, dat wordt volgens mij ook van druiven gemaakt...
Klopt, maar als je KRO profiel goed kijkt zie je dat het een opname van de woning aan de voorzijde betreft: de eerste beelden van deze woning ontlokken aan Sheila Timmerman de reactie: Rothuis!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.![]()
Ja, ja, sorry als het als een druk overkomt - Ik hoop gewoon dat ik je persoonlijk mag leren kennen - wat je zaken met Gert betreft, neem er gerust de tijd voor ......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef Timmerhout het volgende:
Als je mij nog even de tijd gunt Francis, tot laten we zeggen, eind volgende week. Ben nog bezig met het een en ander met Gert persoonlijk ( leg ik je later wel uit ) dit verloopt echter niet zo soepel als ik zou willen, maa rgeeft wel een helder beeld straks op het forum hier !! Gun me dus nog even de tijd .......
Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.quote:
Nee, onderuit halen is schoppen - hier schoppen de omstandigheden - het zijn de omstandigheden waarvoor ik niet verantwoordelijk ben - de omstandigheden zouden onderuit kunnen halen, niet ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit topic begint steeds vager te worden... Heb de weblog eens bekeken en wederom vraag ik mezelf af of deze hele soap nu over Senior of Junior gaat. Nu men ook nog met 'spookverhalen' komt begint de geloofwaardigheid nóg verder af te nemen...
En ik vraag het nóg maar een keer... Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze hele soap? Er wordt getracht senior en junior onderuit te halen, maar de achterliggende gedachte daarbij wenst men niet te vermelden.
Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....
En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:
Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
Beste Leukeleu, de kinderen dronken zeker melk - als je mijn log leest gaat het wel iets verder dan het horen van een aantal geluiden ......quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, jij schrijft dat bij Gert een krat met melkflessen leeg en door elkaar werd gehaald??
Sinds wanneer dronk Gert kratsgewijze melk.
Het is wel bekend dat een aantal feestgangers uit Usselo ´s avonds een keer diverse beelden uit de tuin van Con Amper hebben gehaald en deze in de buurt in verschillende tuinen een herplaatsing gaven. Dat was humor, doch toen bij middernacht G&H thuiskamen en deze volksfeestgangers van achter bosjes verscholen een enorme scheldpartij aanhoren. Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?
Ik heb net even op de link van Jappie geklikt, maar het typeface is zo groot dat ik er een scroll-vinger van krijg.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:56 schreef FrancisC het volgende:
Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....
Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
De kop is 'Gert Timmerman (De Incest-affaire)' en dan volgt een spookverhaal.
In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
Wacht nou gewoon af en lees de komende dagen zijn weblog, ik heb wel een idee waar Francis heen wil met zijn verhaal, so be patient !!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
Enge dingen in een huis vind jij geen spookverhaalquote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??![]()
![]()
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
I will be.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef Timmerhout het volgende:
so be patient !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".
Mij hoef je ook niet serieus te nemen - maar de implicatie van die stelling is wel dat alle getuigen omtrent dit tijdperk liegen - je zou je dan af kunnen vragen: om welke reden?
Bovendien beschuldigen de dochters Gert timmerman niet alleen van incest, maar van geloofswaanzin, duiveluitdrijvingen, en dergelijke ..... komt dit nog vreemd over tegen een achtergrond als deze?
Jij begrijpt niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".
Mij hoef je ook niet serieus te nemen - maar de implicatie van die stelling is wel dat alle getuigen omtrent dit tijdperk liegen - je zou je dan af kunnen vragen: om welke reden?
JA juist welquote:Op zondag 19 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Enge dingen in een huis vind jij geen spookverhaal
Dat kan dus door drugs of een geestelijk probleem komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef FrancisC het volgende:
Bovendien beschuldigen de dochters Gert timmerman niet alleen van incest, maar van geloofswaanzin, duiveluitdrijvingen, en dergelijke ..... komt dit nog vreemd over tegen een achtergrond als deze?
Doe je wel vakerquote:
Hester W., Andries en Willy H., Magje Capelle Jonkman, De heer A. Capelle, de heer Koos Swarts, Marijke V., Marionne L., e.a., waren niet aan drugs of alcohol verslaafd ten tijde van de waarnemingen ..... wat doe je met hun verslagen?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan dus door drugs of een geestelijk probleem komen.
Niet dat dat het minder ernstig maakt.
Ik had het over drugs- of geestelijke problemen van Gert en Gert Jr.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hester W., Andries en Willy H., Magje Capelle Jonkman, De heer A. Capelle, de heer Koos Swarts, Marijke V., Marionne L., e.a., waren niet aan drugs of alcohol verslaafd ten tijde van de waarnemingen ..... wat doe je met hun verslagen?
Tijdens de religie, beste Timmerhout, waren er ook spiritistische seances in haaksbergen, en in het huis der Timmermans vond je boeken als: De wereld der Onzienlijke dingen e.a. in de slaapkamer van het echtpaar (dit boek beschrijft de wijze waarop geesten worden opgeroepen, hoe een tafeldans tot stand komt, dergelijke zaken -quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn inderdaad sessies geweest in het huis ( ik geloof in de oude studio ) waar men aan duiveluitdrijving deed, Gert voelde zich in die tijd een door God gezonden profeet die de arme mensen kon helpen. Het is voorgekomen dat men schuimbekkend op de vloer lag, en broeder gert de geesten probeerde te verdrijven.
Wie zegt dat het niets te maken heeft met incest? Het zijn geen vage sidelines, het is een opmelding van gebeurtenissen uit de tijd waarin de geruchten van incest ontstonden - als je alles werkelijk goed doorleest zul je er niet omheen kunnen dat een aantal zaken precies overeenstemmen met de genuanceerde uitlatingen van de dochters - de achtergrond die de dochters beschrijven klopt - als je kritisch bent zou je juist blij moeten zijn met de lijst van getuigen - en, zoals ik al eerder heb vermeld, het wel of niet incest is wat mij betreft minder belangrijk dan de feitelijke omstandigheden die allen verband houden met Gert Timmerman - maar tot nu toe niet aan het licht zijn gekomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat ik bedoel.
Misschien is dat huis wel behekst, weet ik veelDat is dan meer iets voor het TRU subforum op Fok.
Dat hele spookgebeuren heeft niks te maken met de incest beschuldigingen.
Probeer alles gewoon eens op een rijtje te zetten zonder al die vage sidelines.
Gertje Junior was toen nog een kind, het lijkt mij niet mogelijk dat hij met drugs- of alcoholproblemen kampte.....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over drugs- of geestelijke problemen van Gert en Gert Jr.
Potverdorie Timmerhout, kom op, mail mij eens, nu ben ik toch echt benieuwd - was ik al naar je, maar na dit helemaal. Nou, vooruit met de geit, ik laat je nog een week met rust, dan vraag ik je weer ....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Timmerhout het volgende:
De mensen die Francis beschrijft ken ik allen, ook ik heb alleen Hester W. al jaren niet meer gezien. Zoals ik al eerder schreef ( voordat Francis alle verslagen neerzette ) was er NIEMAND te vinden die graag in het huis der Timmermannen verbleef. Ik heb ook eerder neergezet dat ik Francis niet persoonlijk ken, dit is echter ten dele waar, als kleine jongen haal ik hem zo voor de geest, heb hem echter al wel 20 jaar niet gezien, dus persoonlijk kennen NU, doe ik hem niet ! Maar zijn belevingen komen EXACT overeen met de mijne .....
Okay, dan wacht ik nog even tot het weblog compleet en samenhangend is.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:44 schreef FrancisC het volgende:
Wie zegt dat het niets te maken heeft met incest? Het zijn geen vage sidelines, het is een opmelding van gebeurtenissen uit de tijd waarin de geruchten van incest ontstonden - als je alles werkelijk goed doorleest zul je er niet omheen kunnen dat een aantal zaken precies overeenstemmen met de genuanceerde uitlatingen van de dochters - de achtergrond die de dochters beschrijven klopt - als je kritisch bent zou je juist blij moeten zijn met de lijst van getuigen - en, zoals ik al eerder heb vermeld, het wel of niet incest is wat mij betreft minder belangrijk dan de feitelijke omstandigheden die allen verband houden met Gert Timmerman - maar tot nu toe niet aan het licht zijn gekomen.
Je vergeet de eventuele 'geestelijke' problemen in mijn quote.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gertje Junior was toen nog een kind, het lijkt mij niet mogelijk dat hij met drugs- of alcoholproblemen kampte.....
Gert, Babs!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap je Francis, het komt allemaal goed, heb echter nog wat dingen af te wikkelen, en Gert en babs lezen ook dit forum.
Ik wil het erop houden dat Gertje Timmerman Junior destijds, misschien wel overgevoelig was voor de stemmingen in het huis - Hij droomde en slaapwandelde voortdurend - mijn ouders werden door hem wel eens tot de waanzin gedreven - Ik zelf denk dat hij een heel gevoelig kind was - in sommige opzichten misschien wel overgevoelig .....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Je vergeet de eventuele 'geestelijke' problemen in mijn quote.
Een hoop mensen hebben helaas last van angstaanvallen en andere mentale problemen.
Ik zeg niet dat Gert Jr gek is, maar de mogelijkheid dat hij geestelijk niet helemaal stabiel is / was -zeker na de vermeende terreur van Gert Sr- blijft aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |