abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35058679
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:10:23 #77
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35098587
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef doka het volgende:

[..]

De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?
Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.
pi_35100130
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:10 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.
Is dit hele gedoe nou nog al bezig.

Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:07:49 #79
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35100365
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
Stop er ook mee, zag alleen dat er hier nog gediscussieerd werd ....
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:25:08 #80
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100402
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35100450
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding
Misschien een idee om je even in te lezen.

Trouwens, iedereen mag 'afgemaakt' worden behalve Gert?
En die arme Viool dan? Kan zich vanwege geblockte sites niet eens verdedigen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35100451
dubbel

[ Bericht 97% gewijzigd door svann op 15-02-2006 05:16:25 ]
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35100453
Waarom komen er hier allerlei mensen roepen dat dit een onzintopik is?
Blijf er dan uit weg, of lees alleen hetgene dat je wel interesseert.
Ik vond die verhalen wel informatief.
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg journalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.

En FrancisC, timmerhout en anderen...
Open een weblog ofzo (heel eenvougdig), en drop hier de link.
Pluk alle stukjes uit het forum en maak er één verhaal van, veel duidelijker.

[ Bericht 10% gewijzigd door svann op 15-02-2006 05:14:55 (toevoeging) ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:54:11 #84
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100456
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg jounalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.
Je wilt Gert wel afpissen maar je weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe
is een liedje trouiwens
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 06:15:21 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35100621
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een voorpublicatie van ons boek
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35100624
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 06:15 schreef Manu82 het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een voorpublicatie van ons boek
ons
Too old to Trick or Treat, too young to die
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 06:25:18 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35100639
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 06:17 schreef doka het volgende:

[..]

ons
FrancisC die in zijn panda een kruistoch begint en daarna in een koets Timmerhout en een ander duister figuur vind, waarna ze samen verder gaan!
Room 23
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:35:11 #88
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35107509
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BRON?
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:40 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35107581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
De stijl is misschien niet erg journalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.

En FrancisC, timmerhout en anderen...
Open een weblog ofzo (heel eenvougdig), en drop hier de link.
Pluk alle stukjes uit het forum en maak er één verhaal van, veel duidelijker.
Journalistieke verantwoording zou zijn genomen door de pers als zij een onderzoek naar de aantijgingen hadden verricht - dit is nooit gebeurd, de tragische voortslepende soap leverde blijkbaar meer op. Duidlijkheid kwam er nooit.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:48:53 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35107950

Kunnen we het weer hebben over Gert in HBB nu....
danku
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35114254
Francis C heeft thuis een keyboard met 666 voorgeprogrammeerde klanken, maar wat heeft dat met de fouten van Gert T. te maken?
Jammer dat Francis de werkelijke problemen en de GT geschiedenis zo moeilijk leesbaar brengt voor het publiek. Ga met jouw verhaal naar een goede journalist en jouw boek wordt een bestseller. Begin niet zelf te schrijven, want dan haalt het de Slegte nog niet eens.

Gert was geen deugniet, maar hij deugt niet.
pi_35120423
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef teamlead het volgende:

Kunnen we het weer hebben over Gert in HBB nu....
danku
Hij is er toch al lang uit
pi_35122402
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:15 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35126078
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
gvd wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen, als je een rol wil spelen moet je eerst gecast worden en daarna mag je meespelen..

Tenzij je een panda rijdt of koetsier bent
Room 23
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:07:42 #95
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35132007
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij is er toch al lang uit
wat?? sinds wanneer

Ik vond al dat ie lang in de dagboekkamer bleef,....

If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_35137368
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat?? sinds wanneer

Ik vond al dat ie lang in de dagboekkamer bleef,....

Dat bedoel ik, dit topic kan wel dicht
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 23:54:08 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35137470
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Hoi Francis.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35145158
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.

Laat die jongen nu gewoon eens vertellen.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 12:55:20 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35149033
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.

Schrijf toch gewoon onder je eigen naam, kluns.

En stop eens met dat gezanik over dat "het forum" dicht moet. Daar begon je weken geleden al over en het is nog steeds open.
En over dat "gewoon eens vertellen": dat is toch al aardig gelukt, dacht ik zo? Hele lappen tekst. Maar als er nog meer op de plank ligt waarmee Fok straks de geschiedenis in kan gaan als het platform waarop De Waarheid uit de doeken werd gedaan: kom maar op!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2006 @ 13:04:34 #100
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35149292
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:

Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')