abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34780725
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
Ouwe zeur
(nu.nl)

Gert Timmerman, wie kent hem nog? Hij zong ooit met Hermien 'Duifjes op de dam', maar presteerde daarna nooit meer iets. Toch mocht hij zijn opwachting maken in het Big Brother Hotel. We hebben hem daar nooit in actie gezien, maar blijkbaar beviel het hem daar geenszins. Hij stapte met veel bombarie uit het programma en klaagt nu steen en been bij de roddelbladen. Gert zou geboycot zijn door de andere bewoners. Hij wilde een leuk avondje Nederlandse muziek maken, maar dat wilden de anderen niet. Vonden ze niet chic genoeg.

Deze kritiek trok de senior zanger niet, en hij stapte op. Dolblij natuurlijk dat hij weer naar zijn lieve Babs mocht. Maar nee hoor, alwéér was het niet goed. Babs had verwacht dat haar Gert het nog wel een paar weken zou uithouden in Big Brother en was met een grootscheepse verbouwing begonnen. Als leuke verrassing. Toen Gert thuiskwam, trof hij een puinhoop en overal verf. 'Een lief plan hoor, maar het was voor mij de druppel' moppert hij in Privé 'Nu kon ik nóg niet in mijn eigen bed slapen'. Arme Babs over haar toeren natuurlijk door al dat chagrijn. Wij zouden het wel weten met zo'n ouwe zeur. Niks meer 'eigen bed' en 'thuis'. We zouden een enkeltje Hotel Big Brother boeken en Gert daar nóóit meer komen ophalen.
Bewijs jij nou ook maar eerst ff dat je de echte bent
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34787763
Is Gert werkelijk vertrokken omdat hij gebycot werd?
Waarschijnlijk kon hij het inmiddels 14 dagen toneelspelen niet langer volhouden.
Bij het minst of geringste tegenslag ontplofte hij bijna en kreeg men in de streams de echte ´keukenprins´ te zien, zoals Sandra en Sheila hem in het KRO programma ook omschreven.

Babs schijnt zich erg bang geweest te zijn dat zijn dochters een dineetje o.i.d. in het HBB zouden
boeken, zodat ze toch met Gert in contact zouden komen.

Dit zou namelijk in een forum aangekondigd zijn, wij zulllen dit nog eens trachten te vinden.
Hierop onstond er bij Babs veel paniek, vandaar het lange telefoongesprek en direkt daarna het verdwijnen van Gert.
Misschien heeft iemand van jullie bovenstaand feit ook ergens gelezen, dit hoorden wij in de
wandelgangen, waarbij ons tevens naar dit Forum werd verwezen waar een discussie over
Gert zou zijn.
Wij vragen ons wel af hoe groot de financiële schadepost inmiddels voor hem is, nu iedereen á raison van zo´n € 4000,-- per week incl.kost en inwoning blijft zitten.
De verbouwing kan wel eens abrupt zijn afgebroken in huize Babs.
´s Zondags voorafgaande aan het vertrek schijnt Babs, middels een collecte bij de voetbalwedstrijd
Twente-Ajax nog ruim € 2000,-- voor het Mappa Mundo huis opgehaald te hebben.
Zou dit inmiddels op de daarvoor bestemde rekening gestort zijn.
Zo, dit was weer wat weekend sportkroegpraat uit Dinkelland.
  † In Memoriam † maandag 6 februari 2006 @ 11:01:17 #53
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34788020
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?
Als je een bijrol wil in het verhaal moet je je eerst bij mij melden
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 6 februari 2006 @ 11:04:21 #54
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34788103
niet weer een kruistocht please...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34788643
Dit wordt hopelijk geen kruistocht, over iemand die veel in het kruis zocht?
pi_34901582
Er is hier NOOIT een kruistocht geweest, er werden enkel feiten opgenoemd. Jullie zaten erboven op, de teamleiders doel ik op !! Je had geschiedenis kunnen gaan schrijven door het forum gewoon open te laten en de ECHTE waarheid te leren kennen. Helaas Gert mag WEL van alles roepen in de media, de dochters en wij ( Timmerhout & Francis ) zal de mond worden gesnoerd.

Erg jammer, als je binnen een paar weken de echte waarheid zul lezen in de bladen o.i.d. zul je nog eens terugdenken aan de woorden, hier in dit forum, van Francis en mezelf, en kom je erachter dat je een grote fout hebt gemaakt door het forum te sluiten.

Tuurlijk, je zegt nu natuurlijk, het forum is helemaal NIET dicht, klopt ik zit hier ook een berichtje te tikken, maar van kritische kanttekeningen mag geen sprake meer zijn. Dat is het zelfde als de boel dichtgooien ...... triest !!!!
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 15:17:10 #57
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34901784
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Timmerhout het volgende:
Er is hier NOOIT een kruistocht geweest, er werden enkel feiten opgenoemd. Jullie zaten erboven op, de teamleiders doel ik op !! Je had geschiedenis kunnen gaan schrijven door het forum gewoon open te laten en de ECHTE waarheid te leren kennen. Helaas Gert mag WEL van alles roepen in de media, de dochters en wij ( Timmerhout & Francis ) zal de mond worden gesnoerd.

Erg jammer, als je binnen een paar weken de echte waarheid zul lezen in de bladen o.i.d. zul je nog eens terugdenken aan de woorden, hier in dit forum, van Francis en mezelf, en kom je erachter dat je een grote fout hebt gemaakt door het forum te sluiten.

Tuurlijk, je zegt nu natuurlijk, het forum is helemaal NIET dicht, klopt ik zit hier ook een berichtje te tikken, maar van kritische kanttekeningen mag geen sprake meer zijn. Dat is het zelfde als de boel dichtgooien ...... triest !!!!
het forum is nog steeds open hoor
Room 23
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 16:38:37 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34904776
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:12 schreef Timmerhout het volgende:
Je had geschiedenis kunnen gaan schrijven door het forum gewoon open te laten en de ECHTE waarheid te leren kennen.
Altijd prettig, mensen met een gezond relativeringsvermogen.
quote:
Wat zit je nou dramatisch te doen man?
Hele página's vol met aantijgingen richting Gert Timmerman staan er inmiddels op Fok, en ik lees nergens dat het vanaf nu niet meer mág. De vraag is alleen of je wel zo sterk staat, als je al een half boek hebt gepost en volgens jezelf nog steeds je punt niet duidelijk hebt kunnen maken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 16:40:01 #59
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34904840
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Hele página's vol met aantijgingen richting Gert Timmerman staan er inmiddels op Fok, en ik lees nergens dat het vanaf nu niet meer mág. De vraag is alleen of je wel zo sterk staat, als je al een half boek hebt gepost en volgens jezelf nog steeds je punt niet duidelijk hebt kunnen maken.
en daarbij nog geen contract hebt gegeven aan de ghostwriter
Room 23
pi_34906489
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Altijd prettig, mensen met een gezond relativeringsvermogen.
[..]

Mijn punt niet duidelijk heb kunnen maken ? Ik dacht dat ik al vele malen heb geschreven dat de dochters de waarheid spreken, en jullie niet de ware Gert niet hebben gezien in het hotel.

Om dat te verduidelijken hebben we ( ook Francis ) voorbeelden genoemd hoe het er vroeger thuis bij hen uitzag. Maar oke, het is goed zo. we zoeken wel een andere weg ........
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 17:24:58 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34906706
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Mijn punt niet duidelijk heb kunnen maken ? Ik dacht dat ik al vele malen heb geschreven dat de dochters de waarheid spreken, en jullie niet de ware Gert niet hebben gezien in het hotel.
Nou, dan heb je je doel toch bereikt?
Wat zit je dan te miepen over dat het forum dicht is en dergelijke? (wat niet eens zo is). Ik begrijp er geen hol van wat je nu eigenlijk nog wilt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † donderdag 9 februari 2006 @ 17:55:57 #62
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34907706
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef Timmerhout het volgende:

[..]

Om dat te verduidelijken hebben we ( ook Francis ) voorbeelden genoemd hoe het er vroeger thuis bij hen uitzag. Maar oke, het is goed zo. we zoeken wel een andere weg ........
komt het boek er dan toch
wanneer komt de aanbetaling van mijn gage, heb nu toch niks te doen en kan best een boekje schrijven. Doen we inleiding Gert lief in BB, de kern: Gert is slecht, conclusie: Gert heeft fouten gemaakt en ook zijn dochters en van fouten kun je leren en dat heeft Gert gedaan
Room 23
pi_34929703
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef Manu82 het volgende:

[..]

komt het boek er dan toch
wanneer komt de aanbetaling van mijn gage, heb nu toch niks te doen en kan best een boekje schrijven. Doen we inleiding Gert lief in BB, de kern: Gert is slecht, conclusie: Gert heeft fouten gemaakt en ook zijn dochters en van fouten kun je leren en dat heeft Gert gedaan
Heeft Gert van zijn fouten geleerd? Hij beweert dat hij nooit geen fouten gemaakt heeft, dan kun je er ook niet van leren. Toen men begon te schrijven dat zijn dochters hem eens in het HBB moesten gaan bezoeken, dit tevens om Babs te ontlopen, werd hij dezelfde dag nog verzocht om thuis te komen, dit onder het mom dat de Hollandse avond geen doorgang had gevonden.
Stel dat dit contact zich zou herstellen, dan kwam Babs met aanhang toch op de achtergrond.
Jalouzie kan mensen tat rare daden doen komen.
Maar om op 70 jarige leeftijd ineens 6 weken lang toneel te moeten spelen, valt echt niet mee.
Ik geef Timmerhout en Francis gelijk dit was niet de echte Gert Timmerman, die zag je toen er geen kruiden in de keuken waren, of iedereen niet aan tafel kwam en bij meerdere feiten die meneer niet aanstond.
pi_35025578
Iik weet niet wie jij bent, leukeleu, maar je kent Gertt net zo goed als ik. Naar de buitenwereld en vooral naar de pers toe heeft de heer Timmerman een masker waar de tranen in gehamerd zitten. En het werd vooral Babs te heet onder de voeten en heeft Gert LETTERLIJK bevolen het Hotel onmiddelijk te verlaten. Stel je voor dat de ware Gert werd ontmaskerd voor het gehele nederlandse publiek. Het zijn twee zielige figuren ( Gert & Babs ) die zo snel mogelijk zelf eens door de Pers aan de tand gevoeld dienen te worden over de zaken die men al jaren ontkent en waar de ( pracht ) dochters de littekens van moeten meezeulen !!
pi_35025597
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_35025688
Jullie verhaal staat nog steeds voor iedereen leesbaar op het forum.
Veel mensen hebben het gelezen; wat verwachten jullie nog meer?
We zijn geen privé ofzo.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35025695
Jammer dat ie weg is, Gert was de finishing touch van HBB
Sinds het vertrek van Gert ben ik min of meer afgehaakt...
  † In Memoriam † maandag 13 februari 2006 @ 04:22:08 #68
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35025702
quote:
Op maandag 13 februari 2006 04:18 schreef svann het volgende:
Jullie verhaal staat nog steeds voor iedereen leesbaar op het forum.
Veel mensen hebben het gelezen; wat verwachten jullie nog meer?
We zijn geen privé ofzo.
kom op, haal je nu de voeding voor m'n boek weg?
Room 23
pi_35025708
quote:
Op maandag 13 februari 2006 03:56 schreef Timmerhout het volgende:

-slap verhaal-
Gefrustreerd misschien?
pi_35025719
Die Timmerhout is nogal gefrustreerd als ik dit topic zo doorlees, ik zet 'm voorlopig op negeer...
pi_35025733
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 10:38 schreef Leukeleu het volgende:

[..]

Heeft Gert van zijn fouten geleerd? Hij beweert dat hij nooit geen fouten gemaakt heeft, dan kun je er ook niet van leren. Toen men begon te schrijven dat zijn dochters hem eens in het HBB moesten gaan bezoeken, dit tevens om Babs te ontlopen, werd hij dezelfde dag nog verzocht om thuis te komen, dit onder het mom dat de Hollandse avond geen doorgang had gevonden.
Stel dat dit contact zich zou herstellen, dan kwam Babs met aanhang toch op de achtergrond.
Jalouzie kan mensen tat rare daden doen komen.
Maar om op 70 jarige leeftijd ineens 6 weken lang toneel te moeten spelen, valt echt niet mee.
Ik geef Timmerhout en Francis gelijk dit was niet de echte Gert Timmerman, die zag je toen er geen kruiden in de keuken waren, of iedereen niet aan tafel kwam en bij meerdere feiten die meneer niet aanstond.
Tering, nog een gefrustreerde mafkees...
pi_35025739
Wat een gefrustreerd gedoe hier, ik ben weg...
  maandag 13 februari 2006 @ 04:53:54 #73
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_35025836
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_35040506
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou, dan heb je je doel toch bereikt?
Wat zit je dan te miepen over dat het forum dicht is en dergelijke? (wat niet eens zo is). Ik begrijp er geen hol van wat je nu eigenlijk nog wilt.
Kies jij ff lekker de kant van de modjes
Overloper
  Moderator maandag 13 februari 2006 @ 22:04:07 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35056592
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Kies jij ff lekker de kant van de modjes
Overloper
Ik ben oprecht nieuwsgierig.
pi_35058679
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben oprecht nieuwsgierig.
Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezen
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:10:23 #77
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35098587
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:44 schreef doka het volgende:

[..]

De toespeling naar het nummer 666 die Francis maakte?
Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.
pi_35100130
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:10 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik refereerde hier slechts aan de uitspraak van Gert Timmerman zelf in de media - in plaats van het bedrag te noemen vondt hij het belangrijk om tot 6666 gulden te komen, niet ik. Ik heb thuis een keyboard met 666 voorgeprgrammeerde klanken - zou de fabrikant willen dat er alleen satanische missen op gespeeld worden? Kortom, de betekenis van de getalswaarde die gert timmerman eraan hecht vondt ik opmerkelijk dat is alles.
Is dit hele gedoe nou nog al bezig.

Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:07:49 #79
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35100365
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Open er een website voor, schrijf er een boek over of ga op tv je verhaal vertellen. Wat dit gedoe nu voor nut heeft.....
Stop er ook mee, zag alleen dat er hier nog gediscussieerd werd ....
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:25:08 #80
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100402
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35100450
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Weet niet Wat Gert fout heeft gedaan, vast heel veel mag ook op die leeftijd, maar ook met zijn kruiden vond ik hem relaxt. Wil je echt je verhaal naar buiten brengen ga dan naar de pers en loop niet zo zielig Gert hier af te maken, die man heeft nog Internet met foon verbinding
Misschien een idee om je even in te lezen.

Trouwens, iedereen mag 'afgemaakt' worden behalve Gert?
En die arme Viool dan? Kan zich vanwege geblockte sites niet eens verdedigen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_35100451
dubbel

[ Bericht 97% gewijzigd door svann op 15-02-2006 05:16:25 ]
pi_35100453
Waarom komen er hier allerlei mensen roepen dat dit een onzintopik is?
Blijf er dan uit weg, of lees alleen hetgene dat je wel interesseert.
Ik vond die verhalen wel informatief.
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg journalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.

En FrancisC, timmerhout en anderen...
Open een weblog ofzo (heel eenvougdig), en drop hier de link.
Pluk alle stukjes uit het forum en maak er één verhaal van, veel duidelijker.

[ Bericht 10% gewijzigd door svann op 15-02-2006 05:14:55 (toevoeging) ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:54:11 #84
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35100456
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
Misschien weer een paar druppeltjes in de emmer die eens zal overlopen en meer duidelijkheid zal brengen.
De stijl is misschien niet erg jounalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.
Je wilt Gert wel afpissen maar je weet niet hoe, hij weet niet hoe, hij weet niet hoe
is een liedje trouiwens
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 06:15:21 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35100621
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 03:19 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een voorpublicatie van ons boek
Room 23
pi_35100624
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 06:15 schreef Manu82 het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over een voorpublicatie van ons boek
ons
Too old to Trick or Treat, too young to die
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 06:25:18 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35100639
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 06:17 schreef doka het volgende:

[..]

ons
FrancisC die in zijn panda een kruistoch begint en daarna in een koets Timmerhout en een ander duister figuur vind, waarna ze samen verder gaan!
Room 23
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:35:11 #88
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35107509
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
BRON?
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:40 #89
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35107581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 04:50 schreef svann het volgende:
De stijl is misschien niet erg journalistiek verantwoord, de boodschap is duidelijk.

En FrancisC, timmerhout en anderen...
Open een weblog ofzo (heel eenvougdig), en drop hier de link.
Pluk alle stukjes uit het forum en maak er één verhaal van, veel duidelijker.
Journalistieke verantwoording zou zijn genomen door de pers als zij een onderzoek naar de aantijgingen hadden verricht - dit is nooit gebeurd, de tragische voortslepende soap leverde blijkbaar meer op. Duidlijkheid kwam er nooit.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:48:53 #90
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35107950

Kunnen we het weer hebben over Gert in HBB nu....
danku
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_35114254
Francis C heeft thuis een keyboard met 666 voorgeprogrammeerde klanken, maar wat heeft dat met de fouten van Gert T. te maken?
Jammer dat Francis de werkelijke problemen en de GT geschiedenis zo moeilijk leesbaar brengt voor het publiek. Ga met jouw verhaal naar een goede journalist en jouw boek wordt een bestseller. Begin niet zelf te schrijven, want dan haalt het de Slegte nog niet eens.

Gert was geen deugniet, maar hij deugt niet.
pi_35120423
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef teamlead het volgende:

Kunnen we het weer hebben over Gert in HBB nu....
danku
Hij is er toch al lang uit
pi_35122402
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
  † In Memoriam † woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:15 #94
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35126078
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Waarom is iedereen toch zo tegen Francis. Hij heeft iets te vertellen en de meesten nemen een zwaar onderwerp als deze niet serieus. Voor de mensen die iets over BB willen lezen hoeven ook helemaal niet meer in dit topic te zijn. gert is er al uit. Ik ben erg benieuwd naar wat Francis ( en Timmerhout) nog meer te vertellen hebben. Het klinkt allemaal erg geloofwaardig
gvd wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen, als je een rol wil spelen moet je eerst gecast worden en daarna mag je meespelen..

Tenzij je een panda rijdt of koetsier bent
Room 23
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:07:42 #95
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_35132007
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Hij is er toch al lang uit
wat?? sinds wanneer

Ik vond al dat ie lang in de dagboekkamer bleef,....

pi_35137368
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:07 schreef teamlead het volgende:

[..]

wat?? sinds wanneer

Ik vond al dat ie lang in de dagboekkamer bleef,....

Dat bedoel ik, dit topic kan wel dicht
  Moderator woensdag 15 februari 2006 @ 23:54:08 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35137470
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef feiten het volgende:
Hoi Francis.
pi_35145158
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.

Laat die jongen nu gewoon eens vertellen.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 12:55:20 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35149033
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:
Juist daarom hoeft dit forum niet dicht maar kun je gewoon ook niet meer komen als je dit niet interesseerd. Tenslotte is dit onderwerp wel veruit de interessantste op het hele FOK gebeuren. Hiermee schrijf je straks geschiedenis als Francis helemaal los gaat.

Schrijf toch gewoon onder je eigen naam, kluns.

En stop eens met dat gezanik over dat "het forum" dicht moet. Daar begon je weken geleden al over en het is nog steeds open.
En over dat "gewoon eens vertellen": dat is toch al aardig gelukt, dacht ik zo? Hele lappen tekst. Maar als er nog meer op de plank ligt waarmee Fok straks de geschiedenis in kan gaan als het platform waarop De Waarheid uit de doeken werd gedaan: kom maar op!
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2006 @ 13:04:34 #100
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35149292
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 10:43 schreef feiten het volgende:

Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')