abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35152385
Ik heb totaal niets tegen Francis C. Hij schreef in het GT gastenboek al eens, dat hij een ontzettend trauma had opgelopen omtrent de toestanden destijds in huize Con Amper te Usselo, alwaar Gert en Hermien woonden met de kinderen en hij daar veel over de vloer kwam als de zoon van Gerts tekstschrijfster.
Maar, of dit komt door het opgelopen trauma, hij kan de betreffende voorvallen maar moeilijk begrijpbaar op papier zetten. Daarom als het belangrijk is om te vermelden voor het publiek, praat er over met iemand die hier wel toe in staat is en plaats het in dit Forum.

Iedereen wordt erg nieuwsgierig. Francis succes.......
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:05:41 #102
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35155129
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Leukeleu het volgende:
Ik heb totaal niets tegen Francis C. Hij schreef in het GT gastenboek al eens, dat hij een ontzettend trauma had opgelopen omtrent de toestanden destijds in huize Con Amper te Usselo, alwaar Gert en Hermien woonden met de kinderen en hij daar veel over de vloer kwam als de zoon van Gerts tekstschrijfster.
Maar, of dit komt door het opgelopen trauma, hij kan de betreffende voorvallen maar moeilijk begrijpbaar op papier zetten. Daarom als het belangrijk is om te vermelden voor het publiek, praat er over met iemand die hier wel toe in staat is en plaats het in dit Forum.

Iedereen wordt erg nieuwsgierig. Francis succes.......
Wie je ook bent, bedankt - het is zeker niet zo dat ik getraumatiseerd rondloop, althans, hierdoor geen overzicht meer zou hebben - het is echter heel moeilijk om een duidelijk beeld uit de chaos te scheppen die voor jullie, lezers, begrijpelijk is - je moet goed onthouden dat veel gebeurtenissen met elkaar in verband stonden zonder dit verband te vertonen - En dat het aantal onnavolgbare gebeurtenissen zich met de loop der jaren tot een gigantisch web heeft ontwikkeld. Het is dus een onmogelijke opgave (vooral wanneer reacties komen die niet ingaan op de materie maar slechts bestaan uit flauwe opmerkingen of toespelingen, om het structureel te houden. Het is niet mogelijk om een complexe zaak in twee zinnen tot uitdrukking te brengen - zo werkt dat niet. Er is inmiddels eergisteren tussen mij, mijn moeder, Gert Timmerman en Babs een gesprek geweest wat hier en daar hoog opliep maar niet tot een ordinaire ruzie escaleerde - de aanleiding was DIT FORUM!!!!!

Alle zaken die ik hier op heb gezet hebben de aanleiding gegeven voor Gert Timmerman en Babs om mij thuis te bezoeken op dinsdag 14 februari 2006. Babs heeft mij herhaaldelijk gesommeerd om hiermee op te houden.

Gert Timmerman verzocht mij om te melden waarom ik hieraan ben begonnen - hij vroeg of jaloezie een mogelijke motivatie kon zijn. Ik heb hem heel duidelijk verteld dat jaloezie, noch winstbejag, noch sensatielust de aanleiding waren om hieraan te beginnen - en dat het een gewaagde en zeker geen gemakkelijke klus was blijkt niet alleen uit de vele tegenreacties die ik heb gehad - maar ook de spanningen die in de omringende kringen steeds hoger oplopen ondervind ik natuurlijk.

Ik stel NERGENS op dit FORUM dat Gert Timmerman daadwerkelijk zijn dochter of dochters heeft misbruikt! Wat ik wel stel is dat er bijzondere omstandigheden waren, zacht uitgedrukt, dat er getuigen waren die tot op de dag van vandaag nooit zijn gehoord en dat dit niet te ONTKENNEN valt. ONTKENNEN is een ding, ONTKRACHTEN iets heel anders.

Hermien kan zich niet verweren, het is gemakkelijk om zaken over Hermien te vertellen - smakeloos ook, mijn persoonlijke mening - want zij kan zich niet verweren.

Zij die dat wel kunnen? De partijen die ik met naam en toenaam genoemd heb? Ik zelf ben hier niet anoniem verschenen en ik hang mijn naam aan hetgeen ik tot dusver heb gesteld - Dat kan ik van Babs niet zeggen, noch van Gertje Timmerman Junior, noch van enig ander tot op dit moment.

De Bronnen die ik heb genoemd kunnen gemakkelijk worden nagetrokken (dit naar de Mods en de teamleiders toe) - aangezien jullie over mijn mailadres beschikken is het heel gemakkelijk om mij om de adressen, de telefoonnummers etc van de bronnen te verzoeken.)

Als het Forum vindt dat er mogelijk sprake is van Smaad, laster en ongefundeerde stellingen, nodig ik het management alsnog uit om de bronnen zelf te woord te staan.

Ik heb inmiddels begrepen dat Babs overweegt mij voor de rechter te dagen - Ik adviseer haar dit vooral te doen - ik heb niets te verbergen, en in tegenstelling tot vele anderen hier, heb ik geen schuilnaam aangenomen. Voor hen die uit de materie niet veel wijzer zijn geworden, hetzij door mijn schrijfstijl of omdat het eenvoudigweg niet begrijpelijk genoeg gesteld is, biedt ik bij deze mijn excuses aan.....
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:21:03 #103
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35155659
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!
Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.

Willen de dochters en Gert Timmerman zich ooit kunnen verzoenen met het verleden, dan zouden alle kaarten op tafel moeten komen, ben jij dit met mij eens? Of vindt je dat het welles-nietus spelletje van de Media ook maar een jota heeft bijgedragen tot de kern van het conflict?
  donderdag 16 februari 2006 @ 16:26:49 #104
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35155878
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezen
Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:25:44 #105
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_35162507
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Francis C heeft thuis een keyboard met 666 voorgeprogrammeerde klanken, maar wat heeft dat met de fouten van Gert T. te maken?
Jammer dat Francis de werkelijke problemen en de GT geschiedenis zo moeilijk leesbaar brengt voor het publiek. Ga met jouw verhaal naar een goede journalist en jouw boek wordt een bestseller. Begin niet zelf te schrijven, want dan haalt het de Slegte nog niet eens.

Gert was geen deugniet, maar hij deugt niet.
voor alle duidelijkheid in deze: Gert meld liever het getal 6666 gulden op dan dat hij gewoon zegt: de dochters en Hermien hebben 20.000 euro ontvangen voor de aantijgingen: dit is een symbolieke steek onder water - mijn keyboard heeft ook 666 klanken - wat zegt dit nu? niets toch zeker? Ik gebruikte het voorbeeld om te laten zien dat Gert Timmerman in zijn kinderen de duivel ziet.....
Waarom anders dit symbolische getal gebruiken? Het refereert immers aan het kwaad.

Het geeft een bepaalde manier van denken weer - voor jullie misschien totaal niet relevant, maar voor mij wel.

Gert Timmerman beweerde prive onlangs (zowel tegen mijn moeder, mij, leden van zijn management, etc, dat Hermien niet dood is! Zij (haar geest) zou huizen in Sandra en onder haar (hermiens) invloed, zou Sandra haar leugens blijven volhouden. Ik vraag me af waar een dergelijke bewering op steun vindt en hoe Gert tot zo'n gedachtengang komt. Zegt dit alles niets?
pi_35166458
jeeezus....is die kruistocht nou nog niet voorbij?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2006 @ 21:13:20 #107
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35167097
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.

Willen de dochters en Gert Timmerman zich ooit kunnen verzoenen met het verleden, dan zouden alle kaarten op tafel moeten komen, ben jij dit met mij eens? Of vindt je dat het welles-nietus spelletje van de Media ook maar een jota heeft bijgedragen tot de kern van het conflict?
Ik heb al wat ruwe voorpublicaties gedaan, maar die werden niet door iedereen gewaardeerd. En ik heb ook al een indeling gemaakt voor ons boek, dus hou op over selectief lezen. teruglezen is misschien beter voor jou
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 16 februari 2006 @ 21:13:49 #108
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35167122
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
jeeezus....is die kruistocht nou nog niet voorbij?
Heb jij het boek al gezien?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35168062
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -
Ik heb al een poging gewaagd
Het blijft een soort van welles nietus 'spelletje' als je het mij vraagt, ik neig naar kant van de dochters, omdat het er bij mij niet in kan dat als je altijd goed voor je kinderen geweest bent, ze je dit dan opeens flikken (of ze moeten geen opvoeding gehad hebben ).
Maar ik vind het zo vreemd dat er hier niet (meer) over gesproken mag worden, het lijkt toch niet helemaal uit de lucht gegrepen die verhalen (zie dochters) en jij lijkt ook te weten waar je het over hebt, dus helemaal kortzichtig gelul zal het wel niet zijn denk ik dan.... en ook over andere HBB bewoners word allerlei dingen besproken die niks met HBB te maken hebben...
En als er dan mods zijn, die zelf erg goed zijn/waren in iemand met de grond gelijk te maken (zonder dat ze weten waar ze het over hebben), die vinden dat dit te ver gaat, bevreemd mij dit ten zeerste.

Maar er bevreemden mij wel meer dingen, dus let vooral niet op mij
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_35168836
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 21:13 schreef Manu82 het volgende:

[..]

boek?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_35168847
quote:

[..]

Ik heb het al uit...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:56:39 #112
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35168889
quote:

[..]

Waarom zou ik het lezen, de clou is toch al verklapt...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:22:04 #113
6941 APK
Factual, I think.
pi_35169969
quote:

Maak nog even voor de 500ste keer die 'leuke' opmerking over jouw boek.

Ik vind de informatie van de betrokkenen informatief en zeker relevant als het gaat om de persoon Timmerman.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 22:37:37 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35170650
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef FrancisC het volgende:
Ik stel NERGENS op dit FORUM dat Gert Timmerman daadwerkelijk zijn dochter of dochters heeft misbruikt!
Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35170799
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.
Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 22:41:36 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35170838
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....
Die dochters posten hier nu niet.
Geloof ik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_35170910
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Geloof ik.
Je gaat me hier toch niet de klonenziekte weer aanpraten he
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:44:41 #118
6941 APK
Factual, I think.
pi_35170983
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:

Geloof ik.
De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.
  Moderator donderdag 16 februari 2006 @ 22:51:11 #119
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_35171275
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef APK het volgende:

[..]

De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
pi_35171414
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Als ze meelezen kan dat wel, en dan maar hopen op antwoord
Kom op Gert, verlicht ons
  donderdag 16 februari 2006 @ 22:57:32 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_35171544
quote:

Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Dat is dus volgens Francis de Timmerman-techniek: Zwijgen.
quote:
Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Misschien toch bang voor laster/smaad
pi_35171569
quote:

[..]

Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Precies, Gert.

Trouwens, de dochters hebben talloze keren interviews geweigerd omdat ze het verleden ACHTER zich willen laten.
Denk je dan echt dat ze de beerput weer willen opentrekken? Met alle media-aandacht van dien?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35171637
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef APK het volgende:

Misschien toch bang voor laster/smaad
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_35171732
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Precies, Gert.

Trouwens, de dochters hebben talloze keren interviews geweigerd omdat ze het verleden ACHTER zich willen laten.
Denk je dan echt dat ze de beerput weer willen opentrekken? Met alle media-aandacht van dien?
Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmerman
Overigens was gert er niet rouwig om, om even 'over de rug' van zijn overleden vrouw in de publiciteit te komen
pi_35172040
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:

[..]

Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmerman
Overigens was gert er niet rouwig om, om even 'over de rug' van zijn overleden vrouw in de publiciteit te komen
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.

Als Gert dat heeft gedaan vraag ik toch echt om een bron.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')