quote:
Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Leukeleu het volgende:Ik heb totaal niets tegen Francis C. Hij schreef in het GT gastenboek al eens, dat hij een ontzettend trauma had opgelopen omtrent de toestanden destijds in huize Con Amper te Usselo, alwaar Gert en Hermien woonden met de kinderen en hij daar veel over de vloer kwam als de zoon van Gerts tekstschrijfster.
Maar, of dit komt door het opgelopen trauma, hij kan de betreffende voorvallen maar moeilijk begrijpbaar op papier zetten. Daarom als het belangrijk is om te vermelden voor het publiek, praat er over met iemand die hier wel toe in staat is en plaats het in dit Forum.
Iedereen wordt erg nieuwsgierig. Francis succes.......
Wie je ook bent, bedankt - het is zeker niet zo dat ik getraumatiseerd rondloop, althans, hierdoor geen overzicht meer zou hebben - het is echter heel moeilijk om een duidelijk beeld uit de chaos te scheppen die voor jullie, lezers, begrijpelijk is - je moet goed onthouden dat veel gebeurtenissen met elkaar in verband stonden zonder dit verband te vertonen - En dat het aantal onnavolgbare gebeurtenissen zich met de loop der jaren tot een gigantisch web heeft ontwikkeld. Het is dus een onmogelijke opgave (vooral wanneer reacties komen die niet ingaan op de materie maar slechts bestaan uit flauwe opmerkingen of toespelingen, om het structureel te houden. Het is niet mogelijk om een complexe zaak in twee zinnen tot uitdrukking te brengen - zo werkt dat niet. Er is inmiddels eergisteren tussen mij, mijn moeder, Gert Timmerman en Babs een gesprek geweest wat hier en daar hoog opliep maar niet tot een ordinaire ruzie escaleerde - de aanleiding was DIT FORUM!!!!!
Alle zaken die ik hier op heb gezet hebben de aanleiding gegeven voor Gert Timmerman en Babs om mij thuis te bezoeken op dinsdag 14 februari 2006. Babs heeft mij herhaaldelijk gesommeerd om hiermee op te houden.
Gert Timmerman verzocht mij om te melden waarom ik hieraan ben begonnen - hij vroeg of jaloezie een mogelijke motivatie kon zijn. Ik heb hem heel duidelijk verteld dat jaloezie, noch winstbejag, noch sensatielust de aanleiding waren om hieraan te beginnen - en dat het een gewaagde en zeker geen gemakkelijke klus was blijkt niet alleen uit de vele tegenreacties die ik heb gehad - maar ook de spanningen die in de omringende kringen steeds hoger oplopen ondervind ik natuurlijk.
Ik stel NERGENS op dit FORUM dat Gert Timmerman daadwerkelijk zijn dochter of dochters heeft misbruikt! Wat ik wel stel is dat er bijzondere omstandigheden waren, zacht uitgedrukt, dat er getuigen waren die tot op de dag van vandaag nooit zijn gehoord en dat dit niet te ONTKENNEN valt. ONTKENNEN is een ding, ONTKRACHTEN iets heel anders.
Hermien kan zich niet verweren, het is gemakkelijk om zaken over Hermien te vertellen - smakeloos ook, mijn persoonlijke mening - want zij kan zich niet verweren.
Zij die dat wel kunnen? De partijen die ik met naam en toenaam genoemd heb? Ik zelf ben hier niet anoniem verschenen en ik hang mijn naam aan hetgeen ik tot dusver heb gesteld - Dat kan ik van Babs niet zeggen, noch van Gertje Timmerman Junior, noch van enig ander tot op dit moment.
De Bronnen die ik heb genoemd kunnen gemakkelijk worden nagetrokken (dit naar de Mods en de teamleiders toe) - aangezien jullie over mijn mailadres beschikken is het heel gemakkelijk om mij om de adressen, de telefoonnummers etc van de bronnen te verzoeken.)
Als het Forum vindt dat er mogelijk sprake is van Smaad, laster en ongefundeerde stellingen, nodig ik het management alsnog uit om de bronnen zelf te woord te staan.
Ik heb inmiddels begrepen dat Babs overweegt mij voor de rechter te dagen - Ik adviseer haar dit vooral te doen - ik heb niets te verbergen, en in tegenstelling tot vele anderen hier, heb ik geen schuilnaam aangenomen. Voor hen die uit de materie niet veel wijzer zijn geworden, hetzij door mijn schrijfstijl of omdat het eenvoudigweg niet begrijpelijk genoeg gesteld is, biedt ik bij deze mijn excuses aan.....