Wie je ook bent, bedankt - het is zeker niet zo dat ik getraumatiseerd rondloop, althans, hierdoor geen overzicht meer zou hebben - het is echter heel moeilijk om een duidelijk beeld uit de chaos te scheppen die voor jullie, lezers, begrijpelijk is - je moet goed onthouden dat veel gebeurtenissen met elkaar in verband stonden zonder dit verband te vertonen - En dat het aantal onnavolgbare gebeurtenissen zich met de loop der jaren tot een gigantisch web heeft ontwikkeld. Het is dus een onmogelijke opgave (vooral wanneer reacties komen die niet ingaan op de materie maar slechts bestaan uit flauwe opmerkingen of toespelingen, om het structureel te houden. Het is niet mogelijk om een complexe zaak in twee zinnen tot uitdrukking te brengen - zo werkt dat niet. Er is inmiddels eergisteren tussen mij, mijn moeder, Gert Timmerman en Babs een gesprek geweest wat hier en daar hoog opliep maar niet tot een ordinaire ruzie escaleerde - de aanleiding was DIT FORUM!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:43 schreef Leukeleu het volgende:
Ik heb totaal niets tegen Francis C. Hij schreef in het GT gastenboek al eens, dat hij een ontzettend trauma had opgelopen omtrent de toestanden destijds in huize Con Amper te Usselo, alwaar Gert en Hermien woonden met de kinderen en hij daar veel over de vloer kwam als de zoon van Gerts tekstschrijfster.
Maar, of dit komt door het opgelopen trauma, hij kan de betreffende voorvallen maar moeilijk begrijpbaar op papier zetten. Daarom als het belangrijk is om te vermelden voor het publiek, praat er over met iemand die hier wel toe in staat is en plaats het in dit Forum.
Iedereen wordt erg nieuwsgierig. Francis succes.......
Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Precies, laat die jongen weer los uit z'n hok en mij het boek schrijven!
Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -quote:Op maandag 13 februari 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga jij die lappen tekst lezen![]()
voor alle duidelijkheid in deze: Gert meld liever het getal 6666 gulden op dan dat hij gewoon zegt: de dochters en Hermien hebben 20.000 euro ontvangen voor de aantijgingen: dit is een symbolieke steek onder water - mijn keyboard heeft ook 666 klanken - wat zegt dit nu? niets toch zeker? Ik gebruikte het voorbeeld om te laten zien dat Gert Timmerman in zijn kinderen de duivel ziet.....quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Leukeleu het volgende:
Francis C heeft thuis een keyboard met 666 voorgeprogrammeerde klanken, maar wat heeft dat met de fouten van Gert T. te maken?
Jammer dat Francis de werkelijke problemen en de GT geschiedenis zo moeilijk leesbaar brengt voor het publiek. Ga met jouw verhaal naar een goede journalist en jouw boek wordt een bestseller. Begin niet zelf te schrijven, want dan haalt het de Slegte nog niet eens.
Gert was geen deugniet, maar hij deugt niet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:21 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daartoe niet in staat bent - je leest selectief en als je werkelijk goed had gekeken dan zou juist jij moeten zien dat er heel wat brand - dat de zaken rondom de heer Timmerman van een karakter zijn dat te denken geeft - en nogmaals, ontkennen is een slechte strategie - ontkrachten door met gefundeerde tegenargumenten te komen is de enige uitweg.
Willen de dochters en Gert Timmerman zich ooit kunnen verzoenen met het verleden, dan zouden alle kaarten op tafel moeten komen, ben jij dit met mij eens? Of vindt je dat het welles-nietus spelletje van de Media ook maar een jota heeft bijgedragen tot de kern van het conflict?
Heb jij het boek al gezien?quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
jeeezus....is die kruistocht nou nog niet voorbij?
Ik heb al een poging gewaagdquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Als je nieuwsgierig bent doe je een poging -
boek?quote:
Ik heb het al uit...quote:
Waarom zou ik het lezen, de clou is toch al verklapt...quote:
Maak nog even voor de 500ste keer die 'leuke' opmerking over jouw boek.quote:
Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:05 schreef FrancisC het volgende:
Ik stel NERGENS op dit FORUM dat Gert Timmerman daadwerkelijk zijn dochter of dochters heeft misbruikt!
Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, je insinueert dat alleen voortdurend.
Die dochters posten hier nu niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat deden die dochters zelf ook (misschien nog wel erger dan dat) en als iemand het kan weten....
Je gaat me hier toch niet de klonenziekte weer aanpraten hequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Die dochters posten hier nu niet.
Geloof ik.
De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:41 schreef Gert het volgende:
Die dochters posten hier nu niet.
Geloof ik.
Als dat waar is ja.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
De familie Timmerman is blijkbaar wel op de hoogte van dit topic, als ze met gerechtelijke stappen dreigen.
Als ze meelezen kan dat wel, en dan maar hopen op antwoordquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Dat is dus volgens Francis de Timmerman-techniek: Zwijgen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren,
Misschien toch bang voor laster/smaadquote:Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Precies, Gert.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.quote:
Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmermanquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, Gert.
Trouwens, de dochters hebben talloze keren interviews geweigerd omdat ze het verleden ACHTER zich willen laten.
Denk je dan echt dat ze de beerput weer willen opentrekken? Met alle media-aandacht van dien?
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gerechtigheid, gaat veel verder dan de familie Timmerman
Overigens was gert er niet rouwig om, om even 'over de rug' van zijn overleden vrouw in de publiciteit te komen
Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.
Als Gert dat heeft gedaan vraag ik toch echt om een bron.
Hmm, die archiefpagina loopt tot juni 2005, staat 'ie niet tussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallen
Heb je een link?quote:
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een link?
Wil ik ook wel even zien, voor de beeldvorming.![]()
Dat zijn Barend en van Dorp niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.![]()
Dit net gevonden, wel boeiend: http://reporter.kro.nl/profieloverzicht.asp
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.quote:
Niet meer te bekijken, helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.![]()
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen. Nu BvD bekijken.
Geen beschuldigingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
Altijd nog beter dan op z'n dochters.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Altijd nog beter dan op z'n dochters.
Gert en Babs bezochten mijn moeder en mij op dinsdag 14 februari naar aanleiding van mijn uitlatingen hier op het forum - ze weten dus wat er staat en Babs heeft het voornemen (dat ze overigens niet aan mij persoonlijk kenbaar maakte) om mij voor de rechter te dagen. IK HOOP DAT DIT DAN OOK GEBEURD - WAT IK HIER NIET KWIJT KAN, KAN IK DAAR KWIJT. Omdat inderdaad een forum wellicht geen plaats is om de informatie duidelijk te brengen wil ik voor de geinteresseerden verwijzen naar mijn weblog over het gebeuren van vroeger - Ik kan onmogelijk stellen dat Gert Timmerman zijn dochters zou hebben aangeraakt - ik verbleef niet op hun slaapkamer - het opmelden van gebeurtenissen die dubieus zijn moet je niet als "insinueren" opvatten. Het valt mij op dat de bronnen die ik vermeld niet worden nagetrokken - dit zou heel gemakkelijk gaan - de mods bijvoorbeeld zouden van mij alle informatie omtrent deze bronnen kunnen krijgen - maar op de een of andere manier reageert hier niemand op - op mijn eigen log ben ik vrij, wordt de informatie niet uiteengetrokken - helaas is het veel leeswerk maar wie echt geinterreseerd is, is vrij om kennis te nemen - misschien dat het dan duidelijker wordt......quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Bang voor laster of smaad? Hmmmmmm, waarom zouden Babs en Gert hier niet in het forum optreden? Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen? En waar blijven de tegenargumenten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.![]()
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen?
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
En waar blijven de tegenargumenten?
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.
Zoiets gaat -neem ik aan- via advocaten.
Zo werkt dat niet op een forum.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
OK here we goquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:56 schreef G_Timmerman het volgende:
[..]
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En Hermien was een bitch toen ze ziek was. En ze wilde dat ze eerder bij Gert was weggegaan: 35 jaar eerder.
Ook fijne uitspraken.![]()
Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
De Basisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?
Volkomen duidelijk punt, jij wint! Dan is het maar wachten op de brief van een advocaat .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:
Maar ook dit heeft Gert niet gezegd, hij heeft slechts gezegd dat "hermien in een verkeerd lichaam zat" - daar heeft de media het woord Lesbisch van gemaakt, aldus de heer Timmerman ......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakken![]()
.
En zoals ik al eerder zei in een vorig deel, hij beweerde ook dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Al eerder in weekblad Privé en later dus nogmaals bij Barend & van Dorp. Gorden en Babbete van Veen spraken hem daarop aan. Dat ze het te schandalig voor woorden vonden omdat Hermien zich niet meer kan verdedigen.
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
De Basis
je bent toch niet opeens moslim he![]()
Weerquote:
Heb je je soms ingelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!![]()
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Weer
Ik toon slechts aan dat het makkelijk is om een identiteit te faken.
Maar ik geloof wel in de oprechte woede van Francis en een aantal van zijn medestanders.
Ik gebruik mijn klonen in principe niet voor dit soort ernstige zaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomen
En een keer had ik het een beetje heel erg mis![]()
Ik heb het niet zo gevolgt dus....quote:
Met de moderators en de teamleiders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
Een verdomd goeie vraag: er zijn echter mensen die in het onderwerp geinterreseerd zijn, punt 1, en, punt 2, ik doe het ook voor al degenen die niet durven of niet kunnen of wat dan ook .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo gevolgt dus....
Maar mijn zege heb je, discussie moet kunnen
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Maar dat is dus zijn punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef FrancisC het volgende:
ik ben zeker geen heilige, ben ook een vader die, door mijn eigen gedrag, mijn dochtertje 17 maanden niet zag - dit ging niet om een ruzie tussen mij en mijn dochtertje, maar gewoon om het feit dat ik de misstap die ik beging met 17 maanden detentie moest bekopen - maar ik ben er niet voor weggelopen,
Negeren doet hij het niet - hij gaat er gewoon niet op in of geeft antwoorden als: die ken ik niet en daar weet ik niets van, en dat heb ik niet gezegd - een eerder voorbeeld: in de media zegt Gert timmerman dat Hermien lesbisch is - daarna zegt hij rustig - dat heb ik niet gezegd -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.
Het feit dat hij er niet tegen in verweer komt, zegt m.i. dus niets. Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -quote:
Als je 'artiesten' ruim definieert ken ik bv een hoop voetballers die een hele puinhoop met zich meedragen en er mee wegkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef FrancisC het volgende:
hoeveel andere artiesten ken je die een dergelijke puinhoop met zich meedragen?
Hmmz, dat kunnen ze dus weer tegen je gebruiken bij een eventuele rechtzaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat is dus zijn punt.
Negeren kan betekenen dat je hoopt dat het overwaait en dat iedereen het over een maand weer vergeten is......
Concreet is de tekstschrijfster - concreet zijn andere getuigen - concreet zijn de vreemde omstandigheden - dat alles doet er namelijk toe - het feit dat ik hier als enigste mijn mond opendoe betekent niet dat ik als enigste kennis draag van de zaken -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.
Het feit dat hij er niet tegen in verweer komt, zegt m.i. dus niets. Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Hmmm, zou dat aan geld liggen? Of misschien aan het feit dat fans en andere aanbidders eenvoudigweg niet kunnen en zullen tolereren dat hun "ster" niet volkomen is?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Als je 'artiesten' ruim definieert ken ik bv een hoop voetballers die een hele puinhoop met zich meedragen en er mee wegkomen.
Klopt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.
Tja, maar dat stuk detentie heeft niet gemaakt dat mijn geheugen gewist is en het flakt de andere getuigen ook niet weg - ik ben ook niet bang voor dergelijke zaken - anders had ik hier niet met naam of toenaam gestaan - ze weten dat ik hier ben -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, dat kunnen ze dus weer tegen je gebruiken bij een eventuele rechtzaak.
Als ster ben je machtig. Je kunt spinndoctors inhuren, met rechtzaken dreigen, je mooie -met eerbied- zwart gespoelde grijze haren laten zien in een charity programma.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef FrancisC het volgende:
Hmmm, zou dat aan geld liggen? Of misschien aan het feit dat fans en andere aanbidders eenvoudigweg niet kunnen en zullen tolereren dat hun "ster" niet volkomen is?
Hierin ben ik de laatste die je tegenspreekt - totaal waar! Maar, het moge toch duidelijk zijn dat alle zaken die zich rondom Gert Timmerman hebben ontwikkeld toch niet hebben kunnen plaatsvinden zonder enige betrokkenheid van zijn kant? Alsof hij maar steeds beschuldigd zou worden vanuit het niets - om dat te geloven (want in zoiets kun je alleen maar geloven omdat de feitelijkheid iets heel anders uitwijst) heb je een groter geloof nodig dan menig kerkganger.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.
OJ zit er ook niet mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:02 schreef Gert het volgende:
En blijkbaar voelt Gert Timmerman geen spijt. Dat kan wel aan je vreten, maar Gertje leeft vrolijk door en jij zit ermee.
Dat rijmt.quote:
De dochters weten van dit forum af - helaas heeft het forum mij verboden mails te plaatsen om dit aan te tonen - Sandra en Sheila hebben zelfs heel wat mensen in bescherming genomen - ze staan alleen omdat niemand het lef had om iets te zeggen, inclusief ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
Weet je wat ik mij afvraag ( kom maar op manu met een flauwe opmerking...). Realiseren mensen zich wel wat al die verhalen doen met 2 dochters en een zoon in zo'n gezin. Of Francis zijn verhalen nu wel of niet kan bewijzen, de meesten snappen wel dat hij niet ver van de waarheid zit. Dat er daar in het verleden zaken zijn gebeurt die niet goed zijn voor de opvoeding van een kind. En dan heb ik het niet eens over de incest waarvan iedereen wel snapt dat dat littekens op je persoonlijkheid en ziel achterlaat. Ik denk meer aan het leven zelf. Een vader die zichzelf als hoofddoel ziet van het leven van zijn gezin. Een narcist puur sang. Door de kerk in te duiken sleurt hij zijn gezin mee in een achtbaan van waanzin. Gert kon ook niet zomaar iets doen. Gert ging extreem. In alles. Was de karbonade niet goed?. Hup door de keuken. Ik kan mij zo goed voorstellen hoe de 2 dochters zich gevoeld moeten hebben. het feit dat ze nu zo sterk zijn en er in een programma als Profiel zo waardig en sterk over kunnen parten. Dat is fatsoen en kracht. Ik denk dat de dochters zo veel meer weten maar het voor zich houden. Wat Francis weet, weten de dochters ook wel.
Dat de dochters geen media zoeken en mijn ziens soms met de ziel onder de arm lopen omdat papa zo nodig de publiciteit weer moet halen vanwege een nieuwe CD, daar kun je alleen maar respect voor hebben. Ik heb al jaren geen negatief of kwetsend bericht van de dochters gehoord. Soms, zoals in profiel, zeggen ze netjes hoe het ging thuis en wat dat met de Moeder deed.
Hou af en toe eens rekening met de dochters. Ik weet niet of ze dit forum lezen, Maar respect kun je altijd tonen, ik denk dat we ons wel moeten open stellen voor de zaken die Francis benoemd. Je kunt dan voor jezelf bepalen wat je geloofd of niet.
Had iedereen maar het fatsoen zoals Sheila, Sandra en Francis...
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:50 schreef FrancisC het volgende:
[..]
De dochters weten van dit forum af - helaas heeft het forum mij verboden mails te plaatsen om dit aan te tonen - Sandra en Sheila hebben zelfs heel wat mensen in bescherming genomen - ze staan alleen omdat niemand het lef had om iets te zeggen, inclusief ik.
Wel heb ik in 1984, 85 en 86 ernstige discussies gevoerd met bijvoorbeeld mijn moeder over het wel en wee in huize Timmerman - de ronduit griezelige onrust en zo - ik heb vele vragen geprobeerd zelf te beantwoorden en een oud Rechercheur genaamd Leo heeft voor mij destijds geprobeerd personen te achterhalen - helaas liephet onderzoek aardig in de papieren en konden we niet verder - voor velen is dit niet relevant, zij hebben het niet meegemaakt (1), en het doet er voor hun niet toe - het is gemakkelijk om met een schaaltje popcorn te discussieren over iets wat er voor je niet toe doet - en flauwe opmerkingen maken, ach, dat is altijd nog makkelijker dan je serieuze vragen te stellen .
Hierboven de link naar mijn weblog - je kunt er ook reageren en vragen stellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:46 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gert en Babs bezochten mijn moeder en mij op dinsdag 14 februari naar aanleiding van mijn uitlatingen hier op het forum - ze weten dus wat er staat en Babs heeft het voornemen (dat ze overigens niet aan mij persoonlijk kenbaar maakte) om mij voor de rechter te dagen. IK HOOP DAT DIT DAN OOK GEBEURD - WAT IK HIER NIET KWIJT KAN, KAN IK DAAR KWIJT. Omdat inderdaad een forum wellicht geen plaats is om de informatie duidelijk te brengen wil ik voor de geinteresseerden verwijzen naar mijn weblog over het gebeuren van vroeger - Ik kan onmogelijk stellen dat Gert Timmerman zijn dochters zou hebben aangeraakt - ik verbleef niet op hun slaapkamer - het opmelden van gebeurtenissen die dubieus zijn moet je niet als "insinueren" opvatten. Het valt mij op dat de bronnen die ik vermeld niet worden nagetrokken - dit zou heel gemakkelijk gaan - de mods bijvoorbeeld zouden van mij alle informatie omtrent deze bronnen kunnen krijgen - maar op de een of andere manier reageert hier niemand op - op mijn eigen log ben ik vrij, wordt de informatie niet uiteengetrokken - helaas is het veel leeswerk maar wie echt geinterreseerd is, is vrij om kennis te nemen - misschien dat het dan duidelijker wordt......
http://spaces.msn.com/sou(...)ce.aspx?_c02_owner=1
ik heb flauwe opmerkingen gemaakt ja, maar ik heb ook duidelijk gevraagd of je in 1 post wilde zetten wat je nou uiteindelijk wilde bereiken en wat je nu uiteindelijk wilt zeggen. Na 10 keer vragen kon je dit niet. Dus ik ben er nu een beetje klaar mee!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:18 schreef feiten het volgende:
Weet je wat ik mij afvraag ( kom maar op manu met een flauwe opmerking...). Realiseren mensen zich wel wat al die verhalen doen met 2 dochters en een zoon in zo'n gezin.
Daarom heb ik dus ook gevraagd om in 1 post duidelijk te maken wat hij nu uiteindelijk wil zeggen, evt met behulp van jou en timmerhout, zodat we dat als uitgangspunt kunnen nemen en er niet steeds weer nieuwe feiten op tafel komen. Er zijn best mensen oprecht geinteresseerd in de verhalen die jullie vertellen, maar het lijkt nu net een puzzel waar steeds een stukje bij komt.... Dus ik zou zeggen, ga met Timmerhout en Francis proberen een post maken die we ook als openingspost kunnen gebruiken als er evt een nieuw topic komt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:21 schreef feiten het volgende:
Manu, Het klopt dat de verhalen van Francis soms onsamenhangend zijn.
er hoeft waarschijnlijk geen nieuw topic geopend te worden, maar wissel elkaars msn of mail even uit en zeg gewoon wat je wilt zeggen. Blijkbaar zijn er toch mensen in geinteresseert en anderen zullen het met een korreltje zout nemen of jullie erop aanvallen. Geen probleem, nooit persoonlijk opvattenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:10 schreef feiten het volgende:
KLopt Manu, Maar door dat andere mensen zich bemoeien (en dat is goed) met dit onderwerp en vragen stellen komen er steeds maar zaken boven. verder denk ik ( en dat geeft francis ook aan ) dat hij nog niet alle feiten neer durft te leggen. Hij hoopt denk ik dat andere mensen en slachtoffers zich zullen melden in dit verhaal zodat er ook meer bronnen zijn. Namelijk zij die ook slachtoffer zijn of meer weten. Francis kan namelijk zo weinig bewijzen (behalve de tape met de bekentenis van Gert jr.). het is lang geleden en alleen de andere (vele) salachtoffers kunnen iets vertellen.
Maar wellicht dat Francis een nieuwe topic kan (laten) openen en dan start met een zo volledig mogelijk beeld. Ik kan daarna samen met Timmerhout en nog 2 van dit forum de zaken proberen aan te vullen.
Francis?, lijk t je dit iets? Dan hebben we de floor all for ourselves.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |