Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakkenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
De Basisquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?
Volkomen duidelijk punt, jij wint! Dan is het maar wachten op de brief van een advocaat .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:57 schreef PC eend het volgende:
OK here we go
Bewijs jij ff aan mij dat je de echte bent![]()
quote:
Maar ook dit heeft Gert niet gezegd, hij heeft slechts gezegd dat "hermien in een verkeerd lichaam zat" - daar heeft de media het woord Lesbisch van gemaakt, aldus de heer Timmerman ......quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, omdat Hermien het had gewaagd om speklapjes te bakken![]()
.
En zoals ik al eerder zei in een vorig deel, hij beweerde ook dat Hermien lesbisch was ten tijde van hun huwelijk. Al eerder in weekblad Privé en later dus nogmaals bij Barend & van Dorp. Gorden en Babbete van Veen spraken hem daarop aan. Dat ze het te schandalig voor woorden vonden omdat Hermien zich niet meer kan verdedigen.
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
De Basis
je bent toch niet opeens moslim he![]()
Weerquote:
Heb je je soms ingelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:01 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Sorry man, ik klink inderdaad fundamentalistisch!![]()
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Weer
Ik toon slechts aan dat het makkelijk is om een identiteit te faken.
Maar ik geloof wel in de oprechte woede van Francis en een aantal van zijn medestanders.
Ik gebruik mijn klonen in principe niet voor dit soort ernstige zaken.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik eerder klonen van je tegen gekomen
En een keer had ik het een beetje heel erg mis![]()
Ik heb het niet zo gevolgt dus....quote:
Met de moderators en de teamleiders.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
Een verdomd goeie vraag: er zijn echter mensen die in het onderwerp geinterreseerd zijn, punt 1, en, punt 2, ik doe het ook voor al degenen die niet durven of niet kunnen of wat dan ook .....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo gevolgt dus....
Maar mijn zege heb je, discussie moet kunnen
Maar jij weet er veel meer van dan de meeste hier, dus met wie ben je eigenlijk in discussie?
Maar dat is dus zijn punt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Wat heb je gedaan danquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:20 schreef FrancisC het volgende:
ik ben zeker geen heilige, ben ook een vader die, door mijn eigen gedrag, mijn dochtertje 17 maanden niet zag - dit ging niet om een ruzie tussen mij en mijn dochtertje, maar gewoon om het feit dat ik de misstap die ik beging met 17 maanden detentie moest bekopen - maar ik ben er niet voor weggelopen,
Negeren doet hij het niet - hij gaat er gewoon niet op in of geeft antwoorden als: die ken ik niet en daar weet ik niets van, en dat heb ik niet gezegd - een eerder voorbeeld: in de media zegt Gert timmerman dat Hermien lesbisch is - daarna zegt hij rustig - dat heb ik niet gezegd -quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou hier ook niet op reageren als ik GT was. Het is weinig concreet, en de beschuldigingen worden niet gedaan in een groot ochtendblad of zo.
Het feit dat hij er niet tegen in verweer komt, zegt m.i. dus niets. Ook als je iets niét gedaan hebt, kan negeren namelijk de beste taktiek zijn.
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -quote:
Als je 'artiesten' ruim definieert ken ik bv een hoop voetballers die een hele puinhoop met zich meedragen en er mee wegkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:24 schreef FrancisC het volgende:
hoeveel andere artiesten ken je die een dergelijke puinhoop met zich meedragen?
Hmmz, dat kunnen ze dus weer tegen je gebruiken bij een eventuele rechtzaak.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:26 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Voor jouw informatie, geen zeden of geweldsdelict - maar teveel geld willen verdienen en het niet laten uitmaken uit welke bron dat komt - totaal blind achter poen aan en er veel voor over hebben - geen geweld, van dat alles niets -
En mijn punt is dus dat negeren niet hetzelfde is als schuld bekennen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dat is dus zijn punt.
Negeren kan betekenen dat je hoopt dat het overwaait en dat iedereen het over een maand weer vergeten is......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |