Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gerechtigheid zitten die dames echt niet meer op te wachten volgens mij; die zijn er wel klaar mee, media-wise. Waarom zouden anderen hier dan wél alsnog werk van maken? Geloof ik niks van.
Als Gert dat heeft gedaan vraag ik toch echt om een bron.
Hmm, die archiefpagina loopt tot juni 2005, staat 'ie niet tussen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bekijk het laatste interview van hem in BvD eens terug, daar werd ie er aardig op aangevallen
Heb je een link?quote:
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:19 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een link?
Wil ik ook wel even zien, voor de beeldvorming.![]()
Dat zijn Barend en van Dorp niet.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zat op de site van hun oude broodheren te kijken.![]()
Dit net gevonden, wel boeiend: http://reporter.kro.nl/profieloverzicht.asp
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.quote:
Niet meer te bekijken, helaas.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Neeheee, die kwam ik tegen bij het zoeken.![]()
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen. Nu BvD bekijken.
Geen beschuldigingenquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:30 schreef CartWOman het volgende:
Inmiddels bekeken, geen beschuldigingen.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Geen beschuldigingen
De karbonades vlogen door de keuken!![]()
Altijd nog beter dan op z'n dochters.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:42 schreef CartWOman het volgende:
Altijd nog beter dan op z'n dochters.
Gert en Babs bezochten mijn moeder en mij op dinsdag 14 februari naar aanleiding van mijn uitlatingen hier op het forum - ze weten dus wat er staat en Babs heeft het voornemen (dat ze overigens niet aan mij persoonlijk kenbaar maakte) om mij voor de rechter te dagen. IK HOOP DAT DIT DAN OOK GEBEURD - WAT IK HIER NIET KWIJT KAN, KAN IK DAAR KWIJT. Omdat inderdaad een forum wellicht geen plaats is om de informatie duidelijk te brengen wil ik voor de geinteresseerden verwijzen naar mijn weblog over het gebeuren van vroeger - Ik kan onmogelijk stellen dat Gert Timmerman zijn dochters zou hebben aangeraakt - ik verbleef niet op hun slaapkamer - het opmelden van gebeurtenissen die dubieus zijn moet je niet als "insinueren" opvatten. Het valt mij op dat de bronnen die ik vermeld niet worden nagetrokken - dit zou heel gemakkelijk gaan - de mods bijvoorbeeld zouden van mij alle informatie omtrent deze bronnen kunnen krijgen - maar op de een of andere manier reageert hier niemand op - op mijn eigen log ben ik vrij, wordt de informatie niet uiteengetrokken - helaas is het veel leeswerk maar wie echt geinterreseerd is, is vrij om kennis te nemen - misschien dat het dan duidelijker wordt......quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat waar is ja.
Maar de familie Timmerman kan ik hier niet aanspreken op insinueren, Francis wel.
Post na post vol lappen tekst waarin gesuggereerd wordt dat Gert Timmerman zijn handen niet thuis kan houden, en dan nu ineens de mededeling dat hij NERGENS stelt dat er daadwerkelijk van misbruik sprake is geweest. Ik heb geprobeerd het te snappen hoor...
Bang voor laster of smaad? Hmmmmmm, waarom zouden Babs en Gert hier niet in het forum optreden? Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen? En waar blijven de tegenargumenten?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nu Babs loopt te dreigen... vast wel.![]()
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
Al was het alleen maar om in de "toekomstige rechtzaak" aan te kunnen tonen dat zij mij op het forum gesommeerd hebben om te stoppen?
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:44 schreef FrancisC het volgende:
En waar blijven de tegenargumenten?
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet rechtsgeldig.
Zoiets gaat -neem ik aan- via advocaten.
Zo werkt dat niet op een forum.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:48 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Zeker is dit rechtsgeldig - natuurlijk verloopt de aanhef via een advocaat, maar zou het voor hen niet veel beter zijn om mij regelrecht hier op het forum van een leugnaar te betichten? Dan zouden ze in ieder geval kunnen laten zien dat ik alles uit de duim heb gezogen. Maar nogmaals, ontkennen is gemakkelijk - ontkrachten - dat zal een zeer zware klus worden ....
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Tegen welke concrete beschuldigingen (hier)?
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:54 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, nou, heb ik hier niet gesteld dat Gertje Timmerman J.r. een strafbaar feit heeft gepleegd en het voorval bekend op mijn antwoordapperaat?
Heb ik niet gesteld dat hij daarom het zwijgen doet in deze affaire?
Heb ik niet gesteld het verleden van de kinderen op zijn zachtst uitgedrukt zeer dubieuze aspecten heeft?
Heb ik niet gesteld dat zaken werden afgekocht?
Heb ik niet gesteld dat het enigste verweer dat ik tot nu toe, zowel in de pers als prive van de heer Timmerman zelf mocht vernemen berust op ontkennen, het zich overal aan onttrekken en de verantwoording steeds bij anderen leggen?
OK here we goquote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:56 schreef G_Timmerman het volgende:
[..]
Ik sommeer je NU om met deze beschuldigingen te stoppen, anders volgen gerechtelijke stappen.
Zeker niet fijn - waaruit zou de basis bestaan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En Hermien was een bitch toen ze ziek was. En ze wilde dat ze eerder bij Gert was weggegaan: 35 jaar eerder.
Ook fijne uitspraken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |