Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Manu82 het volgende:
Heb die site van Francis ook maar eens bekeken en dat is ook geen verhaaltje voor het slapen gaan
Hier moet ik overigens eerlijkheidshalve wel bijvermelden dat Gert Timmerman zich wel herinnert dat hij op een avond naar buiten ging om de krant te halen en van het ene moment op het andere zo bang werd dat hij spontaan: Welk een vriend is onze Jezus begon te zingen (Bron: Gert Timmerman); waarvoor hij bang werd kon hij niet uitleggen - toen hij terug was bij de woning stonden alle lege melkflessen die normaal gesproken in een krat naast de deur stonden, netjes naast elkaar op de drempel. Wie ze daar geplaatst had wist hij niet .....Toen hij ze terug wilde plaatsen nam hij vanuit zijn ooghoeken een gehurkte verschijning waar .... Hij sommeerde het "verschijnsel"uit de naam van Jezus te verdwijnen. Dit gebeurde ook. Gert Timmerman herinnert zich dat hij de luchtverplaatsing van de vluchtende verschijning op zijn been kon voelen. De reden dat hij dit liet weten was dat mijn moeder hem vertelde dat de gebeurtenissen in het huis wel degelijk hadden plaatsgevonden. Uiteindelijk gaf Gert Timmerman deze versie van een veel groter gebeuren weer - hij kon niet alle nog levende getuigen ontkennen en al te veel tegen mijn moeder ingaan waarvan hij nog steeds zegt dat ze "de beste tekstschrijfster aller tijden is, en dat hij nog steeds achter haar werken staat."quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....
In 1984 antwoordde hij: ik kan mij deze gebeurtenissen niet herinneren -
In 1994 herinnerde hij zich deze gebeurtenissen ook niet.
De verschijnselen zoals beschreven komen uit de geheugens van de aldaar aanwezige personen, op Hester W. na - Mijn moeder herinnert zich de gesprekken met Hester W. en haar plotselinge verdwijnen ....
ik neem naar aanleiding van je openheid wat betreft persoonsgegeven en alles ook wel aan dat je de waarheid spreekt (of wat jij gelooft dat de waarheid is), maar het blijft een verhaal dat je niet voor het slapen gaan wilt lezenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:17 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Daar is het begonnen, in die periode - het is de achtergrond waarover Gert Timmerman nu zegt: In ons huis zaten tijdens WO II onderduikers, ik vond er een in de muur gekerfde Davidster .....
In 1984 antwoordde hij: ik kan mij deze gebeurtenissen niet herinneren -
In 1994 herinnerde hij zich deze gebeurtenissen ook niet.
De verschijnselen zoals beschreven komen uit de geheugens van de aldaar aanwezige personen, op Hester W. na - Mijn moeder herinnert zich de gesprekken met Hester W. en haar plotselinge verdwijnen ....
Kom op kerel, volhouden! Luister, nog steeds zijn er veel mensen die dit alles aan de lijve hebben ondervonden onder de indruk van de hevigheid van het gebeuren - het is ook eng ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik neem naar aanleiding van je openheid wat betreft persoonsgegeven en alles ook wel aan dat je de waarheid spreekt (of wat jij gelooft dat de waarheid is), maar het blijft een verhaal dat je niet voor het slapen gaan wilt lezen
ik neem het niet persoonlijk op hoor, geeft alleen maar aan dat je mijn posts leest en dat ik de jouwe beantwoord met een portie sarcasme..... zat alleen vanmorgen dat verhaal op je site te lezen en daar werd ik niet echt vrolijker van, leek wel een script voor een goede filmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:28 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Kom op kerel, volhouden! Luister, nog steeds zijn er veel mensen die dit alles aan de lijve hebben ondervonden onder de indruk van de hevigheid van het gebeuren - het is ook eng ....
Ik wil j tevens mijn verontschuldigingen aanbieden naar mijn uithalen naar jou soms - hoop niet dat je het persoonlijk heb opgevat.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Het mag van mij best open blijven hoor... Hoe meer ze schrijven hoe minder geloofwaardig het wordt. Dus serieus kan ik het toch al niet meer nemen....
En toch ben je er steeds, en welkom ook - Gert timmerman geeft het toch toe hoor, al is het nu in ieder geval alvast mondjesmaat ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
Het mag van mij best open blijven hoor... Hoe meer ze schrijven hoe minder geloofwaardig het wordt. Dus serieus kan ik het toch al niet meer nemen....
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:04 schreef FrancisC het volgende:
[..]
En toch ben je er steeds, en welkom ook - Gert timmerman geeft het toch toe hoor, al is het nu in ieder geval alvast mondjesmaat ....
Heb je daarom dat blauwe kleurtje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijn
Dat is nou eens een interessante vraagquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je daarom dat blauwe kleurtje?![]()
Optie 2 drankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is nou eens een interessante vraag
Dat ga ik vast doen, timmerhout, hoop ook dat je tegen mij uit de annonimiteit komt, mijn email adres is apfcapelle@home.nl - zou je dat willen doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ga door met je verhalen op het weblog Francis, als ik alles lees is het net of ik plotseling weer terugben op deze onheilspellende plek. Er is ook nog nooit iemand geweest die graag in dat huis aanwezig was. Laat het de wereld maar weten .......
Optie 4 lucht tekortquote:
Nou, wat je er ook van vindt - en geloof mij, ik kan mij jouw ongeloof voorstellen als geen ander - ik heb niet voor niets in 1984 navraag gedaan omdat ik aan mijn eigen waarnemingen begon te twijfelen - toch is mijn log het begin van alles, het maakt duidelijk wie wie op een gegeven moment is, waar zij bij betrokken waren en waarom en dat, toen Sheila bij de beelden van de voormalige woning reageerde met "Rothuis", zij zich genuanceerd uitliet over haar herinneringen aan de plek en haar jeugd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben moderator... Ik móet hier zijn
Ik hoop dat je mijn oproep leest, Timmerhout, zou jij je tegenover mij bekend willen maken? Ik beloof je dat ik niets met je persoonsgegevens zal doen - maar je stelt dat het net lijkt of je terug ben op die plek - Ik zou heel graan persoonlijk met je willen corresponderen - Ik ben hier niet anoniem en ik hoop dat jij je tegenover mij bekend wilt maken ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ga door met je verhalen op het weblog Francis, als ik alles lees is het net of ik plotseling weer terugben op deze onheilspellende plek. Er is ook nog nooit iemand geweest die graag in dat huis aanwezig was. Laat het de wereld maar weten .......
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Nou, wat je er ook van vindt - en geloof mij, ik kan mij jouw ongeloof voorstellen als geen ander - ik heb niet voor niets in 1984 navraag gedaan omdat ik aan mijn eigen waarnemingen begon te twijfelen - toch is mijn log het begin van alles, het maakt duidelijk wie wie op een gegeven moment is, waar zij bij betrokken waren en waarom en dat, toen Sheila bij de beelden van de voormalige woning reageerde met "Rothuis", zij zich genuanceerd uitliet over haar herinneringen aan de plek en haar jeugd.
Het kan eigenlijk alledrie bij mijquote:
mijn voormalig huis zaten krakers onder, stelletje terroristen, heb er nog steeds nachtmerries vanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.
Termietenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mijn voormalig huis zaten krakers onder, stelletje terroristen, heb er nog steeds nachtmerries van![]()
![]()
Toen ik de achterliggende gedachte aan je opmelde gooide jij er een slot op als ik mij het goed herinner - er mocht immers geen persoonlijke motivatie spelen - dat is het zelfde als het weigeren van een aangifte omdat een slachtoffer persoonlijk betrokken zou zijn - Ik hoop dat je begrijpt dat ik een kant wil laten zien aan het verhaal die slechts weinigen hebben kunnen inzien vanwege het geroddel en gedraai destijds ....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit topic begint steeds vager te worden... Heb de weblog eens bekeken en wederom vraag ik mezelf af of deze hele soap nu over Senior of Junior gaat. Nu men ook nog met 'spookverhalen' komt begint de geloofwaardigheid nóg verder af te nemen...
En ik vraag het nóg maar een keer... Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze hele soap? Er wordt getracht senior en junior onderuit te halen, maar de achterliggende gedachte daarbij wenst men niet te vermelden.
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:19 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Toen ik de achterliggende gedachte aan je opmelde gooide jij er een slot op als ik mij het goed herinner - er mocht immers geen persoonlijke motivatie spelen - dat is het zelfde als het weigeren van een aangifte omdat een slachtoffer persoonlijk betrokken zou zijn - Ik hoop dat je begrijpt dat ik een kant wil laten zien aan het verhaal die slechts weinigen hebben kunnen inzien vanwege het geroddel en gedraai destijds ....
hij is met de panda tegen de koets aangeknaldquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:09 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van - aslof iemand die een forum bezoekt of lezen wil een idioot is - mijn vraag is waarom jij je de moeite neemt om hier te posten?
jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijntquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Alle druiven op de dam, shalalali shalalala...
Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
jaja, de druiven zijn zuur. maken ze trouwens wijn van, wordt je vrolijk van schijnt![]()
Mijn persoonlijke voorkeur gaat meer de gerstkant op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel flessen je drinkt en of je het met mate doet
Gert geeft de voorkeur aan port, dat wordt volgens mij ook van druiven gemaakt...
Klopt, maar als je KRO profiel goed kijkt zie je dat het een opname van de woning aan de voorzijde betreft: de eerste beelden van deze woning ontlokken aan Sheila Timmerman de reactie: Rothuis!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, dat vond ik ook nogal typerend, al moet ik zeggen dat zij waarschijnlijk toch niet de enige zal zijn die met negatieve gevoelens haar voormalige huis zal bekijken.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is in de verste verte niet te vergelijken met een dergelijke situatie. Dat heeft er zelfs helemaal nks mee te maken, en waarom verbaast het mij totaal niet dat je dit soort kromme vergelijkingen trekt.![]()
Ja, ja, sorry als het als een druk overkomt - Ik hoop gewoon dat ik je persoonlijk mag leren kennen - wat je zaken met Gert betreft, neem er gerust de tijd voor ......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef Timmerhout het volgende:
Als je mij nog even de tijd gunt Francis, tot laten we zeggen, eind volgende week. Ben nog bezig met het een en ander met Gert persoonlijk ( leg ik je later wel uit ) dit verloopt echter niet zo soepel als ik zou willen, maa rgeeft wel een helder beeld straks op het forum hier !! Gun me dus nog even de tijd .......
Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.quote:
Nee, onderuit halen is schoppen - hier schoppen de omstandigheden - het zijn de omstandigheden waarvoor ik niet verantwoordelijk ben - de omstandigheden zouden onderuit kunnen halen, niet ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:53 schreef flugeltje het volgende:
Dit topic begint steeds vager te worden... Heb de weblog eens bekeken en wederom vraag ik mezelf af of deze hele soap nu over Senior of Junior gaat. Nu men ook nog met 'spookverhalen' komt begint de geloofwaardigheid nóg verder af te nemen...
En ik vraag het nóg maar een keer... Wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze hele soap? Er wordt getracht senior en junior onderuit te halen, maar de achterliggende gedachte daarbij wenst men niet te vermelden.
Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister nou gappie............Flugs heeft der goedkeuringsstempel op DIT topic gedrukt.....maar we zitten inmiddels wel al weer op pagina 6......als je nu steeds in blijft gaan op die potsierlijke idioten met hun afleidingsmanoevres gaat er niet veel ruimte overblijven voor kwaliteits posts over Gert en diens huis ben ik bang.
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Ik laat me daar zoveel mogelijk op het log overuit en je hebt gelijk - ik bedoel er ook niets kwaads mee, het is alleen zo dat ik bronnen heb geleverd die na te trekken zijn - en zeker niemand mijn persoonlijke weblog zou laten inzien als ik de beweringen uit het niets zou doen .... Maar bedankt, ik zal erop letten.....
En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:
Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
Beste Leukeleu, de kinderen dronken zeker melk - als je mijn log leest gaat het wel iets verder dan het horen van een aantal geluiden ......quote:Op zondag 19 februari 2006 00:36 schreef Leukeleu het volgende:
Francis, jij schrijft dat bij Gert een krat met melkflessen leeg en door elkaar werd gehaald??
Sinds wanneer dronk Gert kratsgewijze melk.
Het is wel bekend dat een aantal feestgangers uit Usselo ´s avonds een keer diverse beelden uit de tuin van Con Amper hebben gehaald en deze in de buurt in verschillende tuinen een herplaatsing gaven. Dat was humor, doch toen bij middernacht G&H thuiskamen en deze volksfeestgangers van achter bosjes verscholen een enorme scheldpartij aanhoren. Maar hieraan hadden geesten geen schuld.
Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....quote:Op zondag 19 februari 2006 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
En anders kon het nog een amfetamine-psychose zijn, of gebruikte hij geen drugs tijdens melkflessen-gate?
Ik heb net even op de link van Jappie geklikt, maar het typeface is zo groot dat ik er een scroll-vinger van krijg.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:56 schreef FrancisC het volgende:
Kan ik je niet beantwoorden, maar de andere personen die deze waarnemingen deelden gebruikten geen van allen dugs over overmatige alcohol - dat wil zeggen, als je mijn log volgt ....
Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
De kop is 'Gert Timmerman (De Incest-affaire)' en dan volgt een spookverhaal.
In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
Wacht nou gewoon af en lees de komende dagen zijn weblog, ik heb wel een idee waar Francis heen wil met zijn verhaal, so be patient !!quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
In deze topics heb ik jou verdedigd, maar op deze manier wordt het moeilijk om je serieus te nemen.
Enge dingen in een huis vind jij geen spookverhaalquote:Op zondag 19 februari 2006 02:08 schreef SuperMOM het volgende:
Ik lees hier wel eens mee en ja ik klik op de link en lees een "spookverhaal" ??![]()
![]()
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".quote:Op zondag 19 februari 2006 01:15 schreef APK het volgende:
Okay, verhaal gelezen.
I will be.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:13 schreef Timmerhout het volgende:
so be patient !!
quote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".
Mij hoef je ook niet serieus te nemen - maar de implicatie van die stelling is wel dat alle getuigen omtrent dit tijdperk liegen - je zou je dan af kunnen vragen: om welke reden?
Bovendien beschuldigen de dochters Gert timmerman niet alleen van incest, maar van geloofswaanzin, duiveluitdrijvingen, en dergelijke ..... komt dit nog vreemd over tegen een achtergrond als deze?
Jij begrijpt niet wat ik bedoel.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:16 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Het is de tijd waarin het Reli-echtpaar, vanwege een aantal spiritistische escapades, een omgeving creeeren die door vele onafhankelijke mensen als onhardbaar, lees : niet te harden wordt omschreven - het is hier waar alles begint: het refereert aan KRO-profiel: Sheila ziet een paar opnamen van de woning en noemt het : Rothuis! -en vergeet niet: behalve dat Gert Timmerman door de dochters van incest wordt beschuldigd - geeft Sandra in het KRO-profiel ook aan dat zij alleen maar "ontzettend bang geweest is".
Mij hoef je ook niet serieus te nemen - maar de implicatie van die stelling is wel dat alle getuigen omtrent dit tijdperk liegen - je zou je dan af kunnen vragen: om welke reden?
JA juist welquote:Op zondag 19 februari 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Enge dingen in een huis vind jij geen spookverhaal
Dat kan dus door drugs of een geestelijk probleem komen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:18 schreef FrancisC het volgende:
Bovendien beschuldigen de dochters Gert timmerman niet alleen van incest, maar van geloofswaanzin, duiveluitdrijvingen, en dergelijke ..... komt dit nog vreemd over tegen een achtergrond als deze?
Doe je wel vakerquote:
Hester W., Andries en Willy H., Magje Capelle Jonkman, De heer A. Capelle, de heer Koos Swarts, Marijke V., Marionne L., e.a., waren niet aan drugs of alcohol verslaafd ten tijde van de waarnemingen ..... wat doe je met hun verslagen?quote:Op zondag 19 februari 2006 02:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kan dus door drugs of een geestelijk probleem komen.
Niet dat dat het minder ernstig maakt.
Ik had het over drugs- of geestelijke problemen van Gert en Gert Jr.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:34 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hester W., Andries en Willy H., Magje Capelle Jonkman, De heer A. Capelle, de heer Koos Swarts, Marijke V., Marionne L., e.a., waren niet aan drugs of alcohol verslaafd ten tijde van de waarnemingen ..... wat doe je met hun verslagen?
Tijdens de religie, beste Timmerhout, waren er ook spiritistische seances in haaksbergen, en in het huis der Timmermans vond je boeken als: De wereld der Onzienlijke dingen e.a. in de slaapkamer van het echtpaar (dit boek beschrijft de wijze waarop geesten worden opgeroepen, hoe een tafeldans tot stand komt, dergelijke zaken -quote:Op zondag 19 februari 2006 02:26 schreef Timmerhout het volgende:
Er zijn inderdaad sessies geweest in het huis ( ik geloof in de oude studio ) waar men aan duiveluitdrijving deed, Gert voelde zich in die tijd een door God gezonden profeet die de arme mensen kon helpen. Het is voorgekomen dat men schuimbekkend op de vloer lag, en broeder gert de geesten probeerde te verdrijven.
Wie zegt dat het niets te maken heeft met incest? Het zijn geen vage sidelines, het is een opmelding van gebeurtenissen uit de tijd waarin de geruchten van incest ontstonden - als je alles werkelijk goed doorleest zul je er niet omheen kunnen dat een aantal zaken precies overeenstemmen met de genuanceerde uitlatingen van de dochters - de achtergrond die de dochters beschrijven klopt - als je kritisch bent zou je juist blij moeten zijn met de lijst van getuigen - en, zoals ik al eerder heb vermeld, het wel of niet incest is wat mij betreft minder belangrijk dan de feitelijke omstandigheden die allen verband houden met Gert Timmerman - maar tot nu toe niet aan het licht zijn gekomen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat ik bedoel.
Misschien is dat huis wel behekst, weet ik veelDat is dan meer iets voor het TRU subforum op Fok.
Dat hele spookgebeuren heeft niks te maken met de incest beschuldigingen.
Probeer alles gewoon eens op een rijtje te zetten zonder al die vage sidelines.
Gertje Junior was toen nog een kind, het lijkt mij niet mogelijk dat hij met drugs- of alcoholproblemen kampte.....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het over drugs- of geestelijke problemen van Gert en Gert Jr.
Potverdorie Timmerhout, kom op, mail mij eens, nu ben ik toch echt benieuwd - was ik al naar je, maar na dit helemaal. Nou, vooruit met de geit, ik laat je nog een week met rust, dan vraag ik je weer ....quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef Timmerhout het volgende:
De mensen die Francis beschrijft ken ik allen, ook ik heb alleen Hester W. al jaren niet meer gezien. Zoals ik al eerder schreef ( voordat Francis alle verslagen neerzette ) was er NIEMAND te vinden die graag in het huis der Timmermannen verbleef. Ik heb ook eerder neergezet dat ik Francis niet persoonlijk ken, dit is echter ten dele waar, als kleine jongen haal ik hem zo voor de geest, heb hem echter al wel 20 jaar niet gezien, dus persoonlijk kennen NU, doe ik hem niet ! Maar zijn belevingen komen EXACT overeen met de mijne .....
Okay, dan wacht ik nog even tot het weblog compleet en samenhangend is.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:44 schreef FrancisC het volgende:
Wie zegt dat het niets te maken heeft met incest? Het zijn geen vage sidelines, het is een opmelding van gebeurtenissen uit de tijd waarin de geruchten van incest ontstonden - als je alles werkelijk goed doorleest zul je er niet omheen kunnen dat een aantal zaken precies overeenstemmen met de genuanceerde uitlatingen van de dochters - de achtergrond die de dochters beschrijven klopt - als je kritisch bent zou je juist blij moeten zijn met de lijst van getuigen - en, zoals ik al eerder heb vermeld, het wel of niet incest is wat mij betreft minder belangrijk dan de feitelijke omstandigheden die allen verband houden met Gert Timmerman - maar tot nu toe niet aan het licht zijn gekomen.
Je vergeet de eventuele 'geestelijke' problemen in mijn quote.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:45 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Gertje Junior was toen nog een kind, het lijkt mij niet mogelijk dat hij met drugs- of alcoholproblemen kampte.....
Gert, Babs!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:49 schreef Timmerhout het volgende:
Ik snap je Francis, het komt allemaal goed, heb echter nog wat dingen af te wikkelen, en Gert en babs lezen ook dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |